home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 741 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Valencia CF
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem har i bedst erfaring med?  (Afstemning slut: 26 Aug 2008, 14:13)
Giorgio Chellini-Juventus
- 9 (90%)
Per Metseracker-Werder Bremen
- 1 (10%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Valencia CF  (Læst 7610 gange)
dasmessi
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #15: 18 Aug 2008, 18:53 »

Dato
Frank Rijkaard til Valencia



Den tidligere hollandske landsholdspiller Franklin Edmundo Rijkaard skal stå i spidsen for Valencia CF. Frank er født 30. september 1962. Frank Rijkaard har repræsenteret Ajax, Zaragoza og Ac Milan, som professionel fodboldspiller, han er noteret for 73 landskampe og 10 scoringer til følge. Som træner startede han i Sparta Rotterdam og der efter gik turen til Barcelona hvor han har været siden 2003. Sidste sæson i Barcelona var ikke god, ingen titler. Han ved hvad det handler om, for i sin tid i Barcelona har han vundet 2 mesterskaber, 2 gange spansk cup og en gang Champions League. Nu skal vi se om han kan få det samme til Valencia som havde en meget skuffende sæson.

Formand Vicente Soriano er meget tilfreds med Rijkaard, og det samme er tilhængerne fra Valencia. Han har prøvet så meget, både som spiller selv og som træner så han ved hvad det her går ud på, og det bliver en fornøjelse at følge Frank Rijkaard og Valencia i denne sæson. Han har allerede lovet at der kommer mange nye ansigter men samtidig ryger der også en del.


Mit bud på en mulig opsætning.
Logged

hustler01
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Valencia CF
« Svar #16: 18 Aug 2008, 20:18 »

Fedt valg af træner.. glæder mig til at hører om indkøbene.
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #17: 19 Aug 2008, 13:12 »




Transfer
Ind:
Diego Milito-Zaragoza
Ud:
Nikola Zigic-Lazio
Javier Arizmendi-Recreativo
Edu-Newcastle
Raul Albiol-Real Madrid
Jaime Gavilan-Sevilla

Juli og august måned er forbi, i Valencia har man trænet hårdt for at blive klar til den nye sæson. Stemningen og gejsten er i top, Frank Rijkaard har gjort et godt ind hop og manden der hentede ham er særdeles tilfreds. Udover hård træning og god stemning, har Valencia sagt farvel til fem spillere. Kun en spiller er kommet til Valencia og det drejer sig om argentineren Diego Milito som er hentet i Zaragoza. Milito er født den 12. juni 1979 i Buenos Aires. Diego startede sin professionelle karriere i Racing Club i Argentina. Derefter gik turen til den italienske klub Genoa hvor han scorede 33 mål i 59 kampe ganske fornuftigt. Turen gik videre og denne gang var det Real Zaragoza, her bombede han løs 51 mål i 108 kampe blev det til. Nu hvor Zaragoza er rykket ned er flere af spillerne væk.

Truppen i Valencia ser meget stærk ud. Rijkaard havde ikke mange penge til spillerindkøb. Han regnede med at enten Silva eller David Villa ville forlade klubben, og en masse millioner. Men Valencia fik lov til at beholde klubbens to stjerner lidt endnu. Salget af Albiol gav masser af penge det samme gjorde Zigic som er i Lazio nu. Om der kommer nogle indkøb til januar vinduet er ikke sikkert, men mon ikke der kommer et par nye spillere til Valencia.

Ligaen er ved at gå i gang i Spanien, Rijkaard og Valencia er klar. De har som sagt trænet rigtig hårdt de seneste to måneder. Selvom Valencia havde en skuffende sæson sidste år, er forventningerne høje. Frank har sat sit mål og det en top 5 placering i La liga, han vil ikke sætte overlæggeren højere da hold som Real Madrid, Barcelona, Villarreal, At. Madrid og Sevilla ser stærke ud. I Uefa Cuppen er kravet at nå kvartfinalen. De kvalificeret sig gennem pokal turneringen hvor de slog Getafe i finalen.

Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #18: 19 Aug 2008, 13:29 »

hvad synes i om mit nye køb?
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Valencia CF
« Svar #19: 19 Aug 2008, 13:51 »

Det er fint nok, men bryder mig ikke om, at du har solgt Albiol.
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #20: 19 Aug 2008, 14:03 »

Jeg fortryder også lidt selv, da jeg ikke kunne nå at hente en ny center forsvar.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #21: 19 Aug 2008, 14:09 »

Man sælger bare ikke Albiol, og da slet ikke til Real Madrid!
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #22: 19 Aug 2008, 14:10 »

Jeg fik 350 og det var 31 august.. også sagde jeg ja.. til januar vinduet køber jeg en ny center forsvar
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #23: 19 Aug 2008, 21:53 »





Betis 0-1 Valencia
0-1 David Villa (33')

Valencia 4-0 Deportivo
1-0 Diego Milito (22')
2-0 Vicente (51')
3-0 Helguera (79')
4-0 David Villa (88')

Valladolid 1-0 Valencia
1-0 Victor (42')

Valencia 5-2 Getafe
0-1 Cosmin Contra (7')
1-1 Silva (14')
2-1 David Villa (18')
3-1 David Villa (66')
3-2 Jorge Valdivia (78')
4-2 David Villa (88')
5-2 David Villa (90)

Numancia 0-3 Valencia
0-1 Silva (24')
0-2 Diego Milito (26')
0-3 Diego Milito (88')

Vojvodina 0-1 Valencia
0-1 David Villa (88')

Valencia 6-0 Vojvodina
1-0 David Villa (11')
2-0 Silva (14')
3-0 Diego Milito (22')
4-0 Diego Milito (38')
5-0 Diego Milito (57')
6-0 Diego Milito (69')

En af de hårdeste ligaer i verden er nu skudt i gang, nemlig La Liga i Spanien. Ligaen med mange store hold som Real Madrid, Barcelona, Villarreal, Sevilla, Valencia og At. Madrid. Masser af klasse spillere kan findes i denne liga.

Der er spillet 5 kampe i La Liga og det ser ganske godt ud for Rijkaard og Valencia som har fået fire sejre og et enkelt nederlag. Valencias krise fra sidste sæson er næsten vendt, men på mange af spillerne kan man godt mærke at den stadig sidder lidt i baghovedet. Valencia har spillet fremragende fodbold indtil videre og Rijkaard er manden der har fået de der stjerner til at fungere sammen. David Villa er en meget eftertragtet herre og det er der også god grund, han har været enestående indtil nu, og kan han holde niveau, er spørgsmålet så hvor længe Valencia kan holde ham. En anden der har været en stor succes er David Silva som kom fra Celta Vigo. I Chelsea og Real Madrid holder man godt øje med ham, der var også flere gange bud efter ham, men Valencia afviste.

Valencia lagde ud med at spille mod Real Betis på udebane, en kamp der skulle vindes så man kunne få en god start på sæsonen. Kampen bølgede frem og tilbage, de fleste chancer stod Real Betis for i første halvleg. Anden halvleg lignede Valencia et helt andet hold, de kørte Real Betis ud af banen og hev en smal sejer hjem på 1-0. Tre meget vigtige point i åbningskampen for Valencia.

Det ene nederlag som har været i denne sæson var ude kampen mod Valladolid, en kamp hvor Valencia sov. Flere gange kom Valladolid til chancer alene med målmanden, et Valencia forsvar som var meget uorganiseret, måske fordi man havde mistet generalen i det centrale forsvar Raul Albiol. Erstatningen for ham har været Ivan Helguera som ikke har spillet særlig godt. Rijkaard har da også fortalt at man leder efter en ny centerforsvar. På midtbanen var der en del skader i kampen mod Valladolid og de kom for nemt i gennem og derfor havde de så store chancen. Nederlaget på 1-0 var ikke ufortjent.

Hvis man skal finde noget positivt fra sidste sæson må det være pokalfinalen mod Getafe der blev vundet. Det gav adgang til Uefa cuppen, her er der også spillet to kvalifikation kampe mod serbiske Vojvadina. Et meget ukendt hold, og Valencia skulle videre herfra. Den første kamp i Serbien blev vundet med kun 1-0 på mål af David Villa. Retur opgøret var Valencia dominerende som forventet og kampen endte med hele 6-0 til hjemmeholdet. Især den nye mand Diego Milito viste skarpe tænder.

Valencia er kommet i gruppe H med Brugge, Hsv, Cska(Sofia) og Cjul. En gruppe Valencia skal videre fra uden de helt stor problemer.


Logged

hustler01
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Valencia CF
« Svar #24: 19 Aug 2008, 22:10 »

Det gode resultater bortset fra Valladolid kampen. og Villa og Milito gal de bomber..Opstemt
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #25: 19 Aug 2008, 22:12 »

Hvem laver dit grafik? For det er sku flot.
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #26: 19 Aug 2008, 22:13 »

Det laver jeg selv.. tak det første gang jeg får ros for grafikken..
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #27: 19 Aug 2008, 22:14 »

Det gode resultater bortset fra Valladolid kampen. og Villa og Milito gal de bomber..Opstemt

ja det helt vildt hehe--
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #28: 19 Aug 2008, 22:16 »

Det laver jeg selv.. tak det første gang jeg får ros for grafikken..
Med hvilket program?
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #29: 19 Aug 2008, 22:31 »

photofiltre..hehe
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010