home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 743 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Valencia CF
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem har i bedst erfaring med?  (Afstemning slut: 26 Aug 2008, 14:13)
Giorgio Chellini-Juventus
- 9 (90%)
Per Metseracker-Werder Bremen
- 1 (10%)
Antal Stemmer: 10

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Valencia CF  (Læst 7611 gange)
zlatan09
Gæst
 
Valencia CF
« : 18 Aug 2008, 00:24 »



Intro



Efter at have set kampen mellem Valencia og Real Madrid har jeg fået lysten til at starte et spil med Valencia med spillet følger en blog.

Valencia CF er en klub med masser af historie, en klub med masser af store trofæer. Efter den forfærdelige sæson Valencia havde sidste sæson, må en af målene være at få rettet op på nedturen.
En anden ting må være at få tilskuerne tilbage, som buede deres egen helte ud i flere kampe sidste sæson. Holdet er i topklasse, masser er klasse spillere som David Villa og David Silva som må betegnes som klubbens stjerner.
 
« Seneste Redigering: 21 Aug 2008, 14:13 af zlatan09 » Logged

hustler01
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Valencia CF
« Svar #1: 18 Aug 2008, 00:27 »

Så os lige kampen hehe.. Glæder mig til at se om du kan få holdet spillet sammen og få nogle gode resultater .

Kan ikke lide du har teksten i midten, heller start fra venstre side.
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #2: 18 Aug 2008, 01:05 »

Tak.. det er kun i introen teksten bliver sådan
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia CF
« Svar #3: 18 Aug 2008, 01:10 »

Håber du holder ved, for kender godt det med, at man ser en kamp og vil spille med holdet, så efter noget tid forsvinder lysten. Men håber du fortsætter og får et langt spil og en lang blog.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #4: 18 Aug 2008, 01:15 »

Hehe, jeg er sikker på jeg holder ved ..
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #5: 18 Aug 2008, 13:51 »



Ny træner ?



Valencia FC havde måske den dårligste sæson sidste år taget i betragtning af holdets kvalitet. Så mange klasse spillere som ikke fungerede som et hold. Træneren blev skiftet ud flere gange, og nu går rygter så på at endnu en ny træner er på vej, selvom ny ansatte Unai Emery ikke har fået vist noget endnu. Ifølge klubbens hjemmeside er Unai Emery blevet fyret, som træner efter en kort periode i klubben. Formand Vicente Soriano, har valgt at tage afsked med Emery, da de ikke kunne eniges over flere forskellige ting som ikke oplyses på hjemmesiden.

Nu er det store spørgsmål, hvem Valencia CF kan hente her inden sæsonen bliver skudt i gang. Som altid er der en masser rygter, og her er ingen undtagelse. Som det varmeste emne er der tale om Michael Laudrup og John Faxe, de to havde en glimrende sæson i Getafe sidste sæson, og de blev også nævnt som kandidat før ansættelsen af Emery. Ernesto Valverde er også en mulighed som ny træner, har haft stor succes med Espanyol i flere år, hvor man blandt andet nåede Uefa Cup finalen, men det blev til et nederlag mod Sevilla.

Formentlig vil den nye træner blive præsenteret i klubben seneste denne uge.
Logged

hustler01
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Valencia CF
« Svar #6: 18 Aug 2008, 14:09 »

Tror faktisk det bliver meget spændende det her .

Er det Laudrup og Faxe?Opstemt
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #7: 18 Aug 2008, 18:18 »

Jeg snart klar med update. så kan du se hvem den nye træner bliver, heh..
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #8: 18 Aug 2008, 18:31 »




Den tidligere hollandske landsholdspiller Franklin Edmundo Rijkaard skal stå i spidsen for Valencia CF. Frank er født 30. september 1962. Frank Rijkaard har repræsenteret Ajax, Zaragoza og Ac Milan, som professionel fodboldspiller, han er noteret for 73 landskampe og 10 scoringer til følge. Som træner startede han i Sparta Rotterdam og der efter gik turen til Barcelona hvor han har været siden 2003. Sidste sæson i Barcelona var ikke god, ingen titler. Han ved hvad det handler om, for i sin tid i Barcelona har han vundet 2 mesterskaber, 2 gange spansk cup og en gang Champions League. Nu skal vi se om han kan få det samme til Valencia som havde en meget skuffende sæson.

Formand Vicente Soriano er meget tilfreds med Rijkaard, og det samme er tilhængerne fra Valencia. Han har prøvet så meget, både som spiller selv og som træner så han ved hvad det her går ud på, og det bliver en fornøjelse at følge Frank Rijkaard og Valencia i denne sæson. Han har allerede lovet at der kommer mange nye ansigter men samtidig ryger der også en del.

Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #9: 18 Aug 2008, 18:33 »

Lid tynde updates vil jeg sige. Men ser da lidt frem til næste update.
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #10: 18 Aug 2008, 18:33 »

Jeg ville lige spørge om hvad der bedst , om jeg skal skrive en overskrift ved hver update eller?
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #11: 18 Aug 2008, 18:33 »

Hvad mener du med tynde? er de for korte eller?
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #12: 18 Aug 2008, 18:35 »

Hvad mener du med tynde? er de for korte eller?
Lige præcis. Syntes godt du kunne have skrevet lidt mere om Frank. Desuden kan du lige kontakte mig på PB om 5 min. Har noget jeg gerne vil sige til dig.
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #13: 18 Aug 2008, 18:36 »

På PB? jeg ved ikke hvad det er hehe.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #14: 18 Aug 2008, 18:46 »

På PB? jeg ved ikke hvad det er hehe.
Personlig Besked. Bare gå ind på min profil og tryk Send Privat Besked.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010