home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (Oprydder) Guldkampen i Premier League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: (Oprydder) Guldkampen i Premier League  (Læst 42572 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: (Målmænd) Guldkampen i Premier League
« Svar #15: 17 Aug 2008, 14:31 »

Det er jo logik. Tror ikke vi andre behøver kigge på youtube for at kunne regne ud at to af verdens bedste målmænd har gode reflekser.

Det tror jeg heller ikke, jeg gør.

Men hvis du har to videoer over to målmænds bedste redninger, hvor den ene målmands flotte redninger primært kommer på langskud, hvor han er ude i fuld længde, mens den andens er refleksredninger, så er det nok fordi, at sidstnævnte har reflekser som en spidskompetence. Så udtalt er forskellen ikke mellem van der Sar og Reina, og jeg mener, det er forkert at kalde VDS langsom, hvis man ikke har et par eksempler, hvor han er langsom om at reagere. I mine øjne er de to omtrent lige hurtige på stregen.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: (Målmænd) Guldkampen i Premier League
« Svar #16: 17 Aug 2008, 15:37 »

Overraskende nok, er jeg faktisk enig i vurderingen Smiley Vi kan vel alle blive enige om at Cech er klart bedre end de 3 andre... Reina er stærkere end Van der Sar og Van der Sar er (var i sidste sæson) bedre end Almunia. Jeg tror dog at Almunia ryger op på en 3. plads her, men det vil kun tiden vise Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Målmænd) Guldkampen i Premier League
« Svar #17: 17 Aug 2008, 16:51 »

Hvorfor synes alle at Reina er bedre end van der Saar - jeg forstår det virkelig ikke. Jeg synes Reina er en temmelig middelmådig målmand. Man ser sjældent noget helt fantastisk, som Cech for eksempel kan, og han laver fejl oftere end van der Saar. Jeg kan ikke huske en eneste målgivende fejl fra van der Saars side, men jeg kan huske to fra Reinas - begge i deres indbyrdes opgør på Old Trafford.

Nu vi snakker om video-klip, som dokumentation kommer her da lige et par.

http://au.youtube.com/v/c9DHLA5hazU
http://au.youtube.com/v/ci8IYZezcWw&feature=related

Flotte indgreb af Reina < Ironi

EDIT: I øvrigt synes jeg dit argument med "The Golden Glove" ret tyndt. Nok havde Reina flest clean sheets, kun fordi han spillede alle 38 kampe i ligaen. Jeg har regnet lidt på det, og er kommet frem til dette:

Reina: 38 kampe og 18 clean sheets = 0,474 clean sheets hver kamp
van der Saar: 29 kampe og 15 clean sheets = 0,517 clean sheets hver kamp
« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 17:23 af ManUtd83 » Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Målmænd) Guldkampen i Premier League
« Svar #18: 17 Aug 2008, 17:47 »

Det kan godt være jeg har set en smule farvet på det og det vil jeg såvidt som muligt forsøge at undgå, men jeg synes at Reina er bedre. Han lavede 2 målgivende fejl i United på kampen på Old Trafford ja, men faktisk så synes jeg også, at han samtidigt var manden bag, at Liverpool ikke blev sendt hjem med en større lussing end 3-0. Jeg husker en 3-4 redninger i en mod en situationer mod Rooney og andre, hvor han viste fremragende reflekser. Reinas sæson sidste år var middelmåddig, hvor Van der Saar havde en fantastisk sæson. Kommer det til at være sådan igen, kan det være jeg ændrer min mening. Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: (Målmænd) Guldkampen i Premier League
« Svar #19: 17 Aug 2008, 21:09 »

Reina er nu bedre end van der Sar - Reina har super gode reflekser, og kan lave de mest fantastiske redninger. Han plejer også at være rigtig god til at komme ud af målet på friløbere, hvor jeg faktisk synes at han klarer det bedre end van der Sar. I luftspillet er VDS dog stærkere, så alt i alt ligger de meget tæt, men jeg mener stadig at Reina er en næse foran.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: (Målmænd) Guldkampen i Premier League
« Svar #20: 17 Aug 2008, 21:12 »

Interessant at selv Man U-fans ikke kan stave til navnet på deres egen målmand!

Nå, for at bidrage med noget konstruktivt synes jeg at Reina og van der Sar ligger på nogenlunde samme niveau - og at Almunia er undervurderet. Kan sagtens gå med til at han lige nu ligger sidst i vurderingen, men tror det bliver anderledes når endnu en god sæson fra hans side er overstået Smiley
Logged



-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Målmænd) Guldkampen i Premier League
« Svar #21: 17 Aug 2008, 21:16 »

Interessant at selv Man U-fans ikke kan stave til navnet på deres egen målmand!

Nå, for at bidrage med noget konstruktivt synes jeg at Reina og van der Sar ligger på nogenlunde samme niveau - og at Almunia er undervurderet. Kan sagtens gå med til at han lige nu ligger sidst i vurderingen, men tror det bliver anderledes når endnu en god sæson fra hans side er overstået Smiley
Hvis han holder det stabile niveau fra sidste sæson så kommer han også højere op i denne vurdering. Men da han kun har spillet en god sæson så synes jeg lige, at han skal vise, at han kan holde det. Smiley

Højreback er jeg igang med at lave! Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: (Målmænd) Guldkampen i Premier League
« Svar #22: 17 Aug 2008, 21:17 »

Hvis han holder det stabile niveau fra sidste sæson så kommer han også højere op i denne vurdering. Men da han kun har spillet en god sæson så synes jeg lige, at han skal vise, at han kan holde det. Smiley

Højreback er jeg igang med at lave! Smiley

Jeg er helt enig. Og det lyder godt at du er i gang med næste kapitel Smiley
Logged



JKJ
Gæst
 
Sv: (Målmænd) Guldkampen i Premier League
« Svar #23: 18 Aug 2008, 10:27 »

Ikke overraskende er jeg så enig med den vurdering omkring målmændene...  Peace

VDS havde måske flere cs i snit i sidste sæson, men at Reina vinder den for 3. år i træk er imo stor klasse så kan slet ikke se hvorfor det ikke kan forsvares at han ligger foran VDS...
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: (Målmænd) Guldkampen i Premier League
« Svar #24: 18 Aug 2008, 12:20 »

Interessant at selv Man U-fans ikke kan stave til navnet på deres egen målmand!


Hvem kan ikke det?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: (Målmænd) Guldkampen i Premier League
« Svar #25: 18 Aug 2008, 12:25 »

Hvorfor synes alle at Reina er bedre end van der Saar

han laver fejl oftere end van der Saar.

Jeg kan ikke huske en eneste målgivende fejl fra van der Saars side

van der Saar: 29 kampe og 15 clean sheets = 0,517 clean sheets hver kamp
Logged



United-styrer
Gæst
 
Sv: (Målmænd) Guldkampen i Premier League
« Svar #26: 18 Aug 2008, 12:34 »

Oh...
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Målmænd) Guldkampen i Premier League
« Svar #27: 18 Aug 2008, 12:44 »

Oh...

Ikke sådan nogle indlæg  ticked off
Logged

19-18!

Icemate
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (Målmænd) Guldkampen i Premier League
« Svar #28: 18 Aug 2008, 12:52 »


EDIT: I øvrigt synes jeg dit argument med "The Golden Glove" ret tyndt. Nok havde Reina flest clean sheets, kun fordi han spillede alle 38 kampe i ligaen. Jeg har regnet lidt på det, og er kommet frem til dette:

Reina: 38 kampe og 18 clean sheets = 0,474 clean sheets hver kamp
van der Saar: 29 kampe og 15 clean sheets = 0,517 clean sheets hver kamp

Og hva så med de sidste 9 kampe? Der skulle VDS lave 3 clean sheets for at have samme antal clean sheets. Nu kan jeg dog ikke huske deres kampe men jeg ved da at de have Chelsea som modstander som scorede mod dem. Så ville han have 8 kampe til at lave 3 clean sheets tilbage i.

Men igen, jeg kan ikke huske deres end fixture men jeg tror stadig ikke VDS havde klaret det.

Reina er bare bedre end VDS. End of.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: (Målmænd) Guldkampen i Premier League
« Svar #29: 18 Aug 2008, 12:56 »

Det var en sjov konklusion, du fik draget der. Jeg kan i øvrigt ikke helt følge dit ræsonnement.

Anyway, det er spild af tid at diskutere, for alle Liverpool-fans vil sige Reina, og ManUtd83 og jeg vil sige VDS.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010