home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (Oprydder) Guldkampen i Premier League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: (Oprydder) Guldkampen i Premier League  (Læst 42532 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Oprydder) Guldkampen i Premier League
« Svar #120: 22 Sep 2008, 15:33 »

Og for lige at fortsætte den så har Real Madrid Diarra, Barca har Keita, Milan har Gattusso og de fleste landshold har en. Oprydderen er en vigtig del af moderne fodbold. Smiley

OB har Djemba,  Wink
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Oprydder) Guldkampen i Premier League
« Svar #121: 22 Sep 2008, 15:35 »

brøndby har gisla Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Oprydder) Guldkampen i Premier League
« Svar #122: 22 Sep 2008, 15:45 »

Det er lidt sjovt det er alle United-fansene der mener at Carrick er bedre end Mascherano. Til det vil jeg da så bare lige fortælle jer at i har da totalt Manchester-briller på! Tag jer nu lige sammen og åbn øjnene. Hvordan kan i mene at Carrick er bedre end Mascherano? Han er muligvis bedre i det offensive og på langskudene, men det er jo ikke det en oprydder skal kunne.

Desuden vil jeg sige at Essien måske godt kunne være fundet oppe over Mascherano. Men det kommer lidt an på hvordan man bedømmer det. For er det kun på de defensive kvaliteter er Mascherano bedst, men tæller de offensive med, hvor Essien er langt bedre end Mascherano, så burde han måske være at finde øverst på listen.
Logged

Vuelve la ilusión

andersvilster
Gæst
 
Sv: (Oprydder) Guldkampen i Premier League
« Svar #123: 22 Sep 2008, 15:50 »

Med mine Chelsea-briller på:

1.Essien
2.Denilson
3.Carrick
4.Mascherano
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Oprydder) Guldkampen i Premier League
« Svar #124: 22 Sep 2008, 15:52 »

Med mine Chelsea-briller på:

1.Essien
2.Denilson
3.Carrick
4.Mascherano

Har du ikke set den film med Mascherano?!?!???
Logged

Vuelve la ilusión

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Oprydder) Guldkampen i Premier League
« Svar #125: 22 Sep 2008, 15:52 »

Med mine Chelsea-briller på:

1.Essien
2.Denilson
3.Carrick
4.Mascherano
funny

Mascherano sidst? Argumenter i det mindste hvorfor..Men jeg kan sgu ikke tage seriøst, at du har Denilson på 2. pladsen.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: (Oprydder) Guldkampen i Premier League
« Svar #126: 22 Sep 2008, 15:57 »

Har du ikke set den film med Mascherano?!?!???

Beklager, men alle kan altså samle en masse klips med taklinger fra næsten alle spillere, og så ligge den op på YouTube. Det betyder altså ikke at det kan bruges som et argument i en diskussion.

Men når det så er sagt, kan jeg heller ikke lige se pointen i den omtalte liste, eftersom at det virker urealistiskt at sætte Denilson over Carrick og især Mascherano når det gælder den defensive midtbane.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Oprydder) Guldkampen i Premier League
« Svar #127: 22 Sep 2008, 16:01 »

Mascherano er meget mere end en "tackler" han er også en dygtig oplægger og har flere gode afleveringer.
http://www.youtube.com/v/RUkT2PR97pU&feature=related
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: (Oprydder) Guldkampen i Premier League
« Svar #128: 22 Sep 2008, 16:03 »

Igen, YouTube videoer af spillere, kan man sjældent bruge til ret meget. Især ved de kendte og etablerede spillere. Det giver et meget vagt billede af de lidt mere ukendte spillere, hvor man f.eks. kan se deres tricks, men alle de kendte har selvfølgelig lavet både gode og dårlige afleveringer/taklinger osv., og da det nok er deres fans som lægger klippene op, så må I selv regne ud hvad de lægger op Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst
 
Sv: (Oprydder) Guldkampen i Premier League
« Svar #129: 22 Sep 2008, 18:36 »

Og for lige at fortsætte den så har Real Madrid Diarra, Barca har Keita, Milan har Gattusso og de fleste landshold har en. Oprydderen er en vigtig del af moderne fodbold. Smiley

Når United kan vinde Premier League og Champions League uden en decideret oprydder, så kan man vel klare sig uden. Det er efter min mening helt forkert, at Arsenal og United har tabt på forhånd, bare fordi Denilson og Carrick ikke er samme typer, så længe det fungerer for holdet.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: (Oprydder) Guldkampen i Premier League
« Svar #130: 22 Sep 2008, 18:38 »

Det er lidt sjovt det er alle United-fansene der mener at Carrick er bedre end Mascherano. Til det vil jeg da så bare lige fortælle jer at i har da totalt Manchester-briller på! Tag jer nu lige sammen og åbn øjnene. Hvordan kan i mene at Carrick er bedre end Mascherano? Han er muligvis bedre i det offensive og på langskudene, men det er jo ikke det en oprydder skal kunne.

Carrick er heller ikke oprydder. Han passer langt bedre i Fergies system, end Mascherano ville gøre, hvorfor jeg synes, det er forkert at vurdere på denne måde.

Mascherano er en udmærket spiller, dog ikke i nærheden af Essien imo.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Oprydder) Guldkampen i Premier League
« Svar #131: 22 Sep 2008, 18:44 »

Når United kan vinde Premier League og Champions League uden en decideret oprydder, så kan man vel klare sig uden. Det er efter min mening helt forkert, at Arsenal og United har tabt på forhånd, bare fordi Denilson og Carrick ikke er samme typer, så længe det fungerer for holdet.
Det er jo netop det der gør det utroligt svært at vurdere netop den defensive midtbane, hvor Carrick, Denilson har store styrker i pasningsspillet, mens Mascherano er den hårdtarbejdende dynamo og Essien den store stærke altmuligmand, er netop det der gør denne position så svært at vurdere. Fordi der er flere forskellige spiltyper der spiller som def. midt, hvilket gør det svært at sætte dem op for hinanden. Derfor har jeg valgt at tage udganspunkt i hvad en defensiv midtbanespiller for det meste er. Nemlig en oprydder og her finder jeg Mascherano bedst.

Carrick og Denilson vil evt. også blive vurderet i "Spilfordeler", hvis der er nogen der ønsker det..
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: (Oprydder) Guldkampen i Premier League
« Svar #132: 22 Sep 2008, 18:47 »

Får man jo ikke meget ud af, medmindre Jamie Carragher og Didier Drogba bliver repræsentanterne fra Liverpool og Chelsea.
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: (Oprydder) Guldkampen i Premier League
« Svar #133: 22 Sep 2008, 19:04 »

funny

Mascherano sidst? Argumenter i det mindste hvorfor..Men jeg kan sgu ikke tage seriøst, at du har Denilson på 2. pladsen.

Jeg synes bare ikke at Mascherano er bedre end Denilson. Men kommer det ikke også an på hvilket system man vil ligge med hvis man fx. vil ligge med en diamant så giver jeg dig ret i at Mascherano er bedre end Denilson. men hvis man ligger med en alm. 4-4-2 så synes jeg bare at Denilson er bedre Peace
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010