home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  La Viola
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: La Viola  (Læst 5460 gange)
Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
La Viola
« : 16 Aug 2008, 22:38 »


 La Viola13.07.07
Firenze, en charmerende by i Toscana. Toscanas hovedstad, mere præcist. Firenze er en by, som har masser af turister, og er kendt for gamle bygninger, med masser af historie. Arnofloden løber igennem den italienske by. Men byens stolthed er fodboldklubben fra Serie A – ACF Fiorentina, også kaldt La Viola(De Lilla). Klubben blev grundlagt 26. August i år 1926. Eller det vil sige at AC Fiorentina blev grundlagt den dato, og i 2002 blev klubben omdøbt til ACF Fiorentina. La Viola har et rigtigt stort stadion, Stadio Artemio Franchi. Hele 47.282 tilskuere kan komme ind på stadion, og følge de lilla, i kamp. Det bliver nu mit job, at sørge for at få succes hos La Viola, men det bliver ikke let med klubber som Milan, Inter, Juventus, Roma osv. som forhindringer til Serie A titlen. Klubben har vundet følgende trofæer:

Serie A: 1955/56, 1968/69
Coppa Italia: 1939/40, 1960/61, 1965/66, 1974/75, 1995/96, 2000/01
Supercoppa Italiana: 1996


Lad os komme igang..
« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 10:17 af NicolasFelipe » Logged


Arsenal Football Club


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: La Viola
« Svar #1: 16 Aug 2008, 22:40 »

god start Smiley skriver godt, og en dejlig overskuelig indledning Smiley glæder mig til bvi kommer igang med bloggen for alvor Smiley er fast læser!
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #2: 16 Aug 2008, 22:44 »

udemærket start. glæde mig til den næste update
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #3: 16 Aug 2008, 22:44 »

Lyder kanon!
Det er min første blog, men prøver at lave den som om jeg har blogget i mange år..

Smiley
Logged


Arsenal Football Club


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: La Viola
« Svar #4: 16 Aug 2008, 22:45 »

Lyder kanon!
Det er min første blog, men prøver at lave den som om jeg har blogget i mange år..

Smiley
du ligner på ingen måde en debutant Smiley KIU!!!
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #5: 16 Aug 2008, 22:49 »

Godt start, men Firenze er sguda ikke en lille by? Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #6: 16 Aug 2008, 22:53 »

Nej, selvfølgelig er det ikke det! Grin
Ved ikke hvorfor jeg skrev det..

Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Niszen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #7: 16 Aug 2008, 23:06 »

Rigtig god indledning, du skriver så godt at jeg bare må følge med! Wink
Logged

Manchester United
Odense Boldklub

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #8: 16 Aug 2008, 23:10 »

Tak for alle de rosende ord, det gør mig virkelig glad - specielt når det er min første blog!
Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #9: 16 Aug 2008, 23:11 »

Lyder spændende Opstemt

Læser normalt ikke blåk, men den her er som jeg kan lide dem... Let, og overskuelig, uden for mange søforklaringer...

Jeg læser med Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #10: 16 Aug 2008, 23:13 »

Endnu engang tak! Smiley

Jeg vil dog ikke være "under pres", så der kommer nok ikke update hver eneste dag, og der kan måske gå et par dage, for 9. klasse kræver masser af tid. Men jeg vil hygge mig med det efter skole og i weekenderne.

Wink
Logged


Arsenal Football Club


SoAP
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #11: 16 Aug 2008, 23:29 »

haha 9, klasse kræver intet . jeg slaggede mig igennem den, Opstemt

sorry for off topic, god start btw
Logged

Culés
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #12: 16 Aug 2008, 23:32 »

haha 9, klasse kræver intet . jeg slaggede mig igennem den, Opstemt

sorry for off topic, god start btw
Jeg har samme efaring med 9. klasse Thumbs Up

Nå men ikke det jeg ville ud med. Jeg kan godt lide hvad der står i din indledning. Det med at du lige kommer omkring lidt af det hele, og at du gør det på en overskuelig måde er noget der går rent ind hos mig. Jeg vil helt sikkert gøre et forsøg på at følge med i den her blog.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #13: 16 Aug 2008, 23:51 »

Nej, men nu er jeg så skiftet til en skole med et af landets højeste gennemsnit (skulle jeg aldrig have gjort) og jeg kan mærke at det er et meget højere niveau..
Men glad for at i vil følge med! Wink
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #14: 17 Aug 2008, 10:11 »


 La Viola10.08.07
 Handler & venskabskampe
Som alle klubber gør, inklusiv La Viola, skulle vi også spille nogle venskabskampe. For at få spillerne i form og få dem kampklare skal der kampe til, og spillerne var klar fra dag ét. Vi skulle starte imod Regensburg, som ikke virkede som den stærkeste modstander. Det viste de sig heller ikke at være, med fem indkasserede mål af Regensburg, kunne La Viola glæde sig over en fantastisk start på venskabskampene. Succesen skulle vise sig at blive ved, med 3-0 over Köln, 5-0 over Omniworld og 4-0 over Den Bosch, viste vi at vi ikke bare spillede hyggefodbold. Kampen efter skulle spilles i Rotterdam, rettere sagt imod Feyenoord. Efter fire kampe uden at indkassere ét eneste mål, dukkede Jon Dahl op foran målet, og kunne med sin inderside trille den forbi Frey. Men kampen endte 3-2 i La Violas favør. To kampe var tilbage, inden det for alvor gik i gang, og to rival-opgør var i vente. Pisa og Bologna skulle der kæmpes imod. Første kamp imod Pisa var en kedelig affære uden mål, 0-0 blev kampen, men der var intet at være ked af med de andre resultater drengene har leveret. Den sidste venskabskamp skulle spilles imod ”rich kidsene” fra Bologna. Efter en total dominans fra La Viola, kunne vi trække os sejrrigt ud af kampen med et 2-0 resultat. Vi håber på at det flotte fodbold, kan overføres til Serie A. Men, man kan ikke undgå at købe en spiller eller seks, så La Viola var i gang på transfermarkedet fra dag ét.

← Damien Le Tallec
Den unge og talentfulde angriber, blev købt til klubben som en fremtidig stjerne, men forventes dog at få en masse indskiftninger i løbet af sæsonen. Den kun 17-årige franskmand, blev hentet i Ligue 1-klubben, Rennes. Manageren har meget stor tiltro til Damien, og har udtalt at han er sikker på at Damien bliver en kommende topscorer. Det må vi håbe på at han bliver.

← Sebastián Battaglia
La Viola havde mest brug for defensive midtbanespillere, og højre backs. Og derfor blev argentineren, som førhen spillede i Boca Juniors i hjemlandet, hentet til klubben. Sebastián skal nok ikke forvente at komme i startopstillingen, men kommer til at blive backup for de tunge drenge. En god spiller, som kan blive en vigtig afløser hvis der kommer skader.

← Roberto Guana
Endnu en defensiv midtbanespiller, som blev hentet som reserve til de store midtbanestjerner på holdet. Han blev købt i Serie A-rivalen fra Palermo. Han er en spiller som arbejder på midtbanen, og kan tackle enhver, så måske vil tiden vise at han ikke bare skal sidde og varme bænken. Vi får at se.

← Paulo Ferreira
Som sagt havde klubben virkelig brug for en højre back, og det fik vi. Paulo Ferreira blev lagt i indkøbskurven, og blev købt for forholdsvis små penge. Han er en erfaren herre som både har spillet for Porto, i hjemlandet Portugal, og i den engelske storklub, Chelsea. Han er god både defensivt, og offensivt. Han kan både tackle og lave indlæg. Et godt indkøb mener mange. Men han skal ikke læne sig tilbage og regne med at startpladsen kommer af sig selv…

← Mickaël Chrétien
…Fordi Paulo er ikke den eneste højre back, som er blevet handlet ind, nej Mickaël Chrétien er også blevet købt til den defensive skanse. Han spillede i Nancy, før han kom til La Viola, og har altid været loyal, men med en ordentlig sjat penge, kan alle spillere lokkes, hvilket var tilfældet. Men det mest interessante bliver nok at følge Paulo og Mickaëls kamp om højre backen.

← Jani Virtanen
La Viola manglede en offensiv midtbanespiller, hvis en af starterne blev skadet. Derfor faldt valget på Jani Virtanen fra Udinese. Han er hverken specielt kendt eller rutineret, men han er også kun 3., 4. valg til den offensive, playmaker rolle. 19 år, og fra Finland, det er en spændende blanding, men når kampene begynder, kan han måske få et par indhop, og efterhånden blive mere rutineret.

→ Mario Santana
Men der skulle også sælges en enkelt spiller, og mange klubber viste stor interesse i Mario Santana, og da han ikke passede ind i La Violas spil, kunne han lige så godt sælges, og røg derfor af sted til Napoli. Den hurtige kant var blandt andet et emne for Sampdoria, men de ville ikke betale summen som La Viola forlangte.
« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 10:16 af NicolasFelipe » Logged


Arsenal Football Club


Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010