home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FCK-fans overfaldte Lillestrøm-fans.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FCK-fans overfaldte Lillestrøm-fans.  (Læst 6916 gange)
The Red
Landsholdsspiller

FCK-fans overfaldte Lillestrøm-fans.
« : 15 Aug 2008, 14:11 »

Ja, så er den tilsyneladende gal igen. I forbindelse med kampen igår mellem FCK og Lillestrøm overfalt en gruppe FCK-fans ifølge TV2Sporten en stor gruppe fredelige Lillestrøm-fans med brosten, flasker, slag og spark. Man kan vel godt sige at det blot er endnu en episode i en brokdels af FCK-fansenes kedelige voldelige tendelser. At det går ud over en fredelig gruppe med børn, er i mine øjne fuldstændig vanvittigt.

Her er historien på TV2Sporten: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-14293696.html

Hvad er Jeres mening om denne episode?

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: FCK-fans overfalt Lillestrøm-fans.
« Svar #1: 15 Aug 2008, 14:12 »

FCK-"fans".  Ubeslutsom

Shaft
Manager

Sv: FCK-fans overfaldte Lillestrøm-fans.
« Svar #2: 15 Aug 2008, 14:14 »

Ja det er sørgeligt at de få FCK fans skal være voldelig.

Så vidt jeg har forstået så er det den lille gruppe, som hellere ej vil lade sig registere til udebane kampene som udgør grupperne.

Så kan man så vidt jeg se, ikke kalde dem FCK fans, men derimod direkte voldsmænd i stedet. Sørgeligt men sandt, da det de laver intet har med fodbold at gøre.

Politiet skulle anholde dem alle, for vold. Mon ikke de ville være træt af det efter de at blive anholdt et par gange.

Ellers ved jeg desværre ikke hvad man kan stille op med dem, indenfor lovens grænser.

Chakana
Manager

« Svar #3: 15 Aug 2008, 14:15 »

Ikke overraskende!
Forfærdelige mennesker, som man ikke kan kalde fans.
Kan folk snart indse at det ikke er Brøndbys hooligans som er slemme, men FCKs!

Totalt taber agtigt..

Arsenal Football Club

Shaft
Manager

« Svar #4: 15 Aug 2008, 14:16 »

Ikke overraskende!
Forfærdelige mennesker, som man ikke kan kalde fans.
Kan folk snart indse at det ikke er Brøndbys hooligans som er slemme, men FCKs!

Totalt taber agtigt..

Hvad har folk mening om Brøndbys hooligans lige med dette emne at gøre ?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 15 Aug 2008, 14:18 »

Puha, man skammer sig da over at være dansk fodboldfan når man læser den slags nyheder. Normalt angriber hooligans hinanden og politiet, men at angribe en flok fredelige fans med både børn og kvinder, er da dybt forkasteligt! Det har intet med hverken fangrupper eller fodbold at gøre, men derimod er det en flok voldsforbrydere der skal ind bag tremmer i lang tid. De venter jo bare på en "undskyldning"/lejlighed til at angribe folk, og nu går det sgu også ud over uskyldige. Forfærdelig tendens!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager

« Svar #6: 15 Aug 2008, 14:18 »

Jeg vil ikke kalde sådanne personer for fans, uanset om de er fra FCK, Brøndby eller en tredje klub..

Men virkelig trist, at høre, at LBK tilhængere, som kun kom hertil for at se kampen, måtte få en sådan oplevelse med i bagagen. Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

fc-hansen
Manager

« Svar #7: 15 Aug 2008, 14:18 »

Jeg kan blive så stegt tosset når jeg ser sådan noget der!!  Sur

Hvad sker der oppe i hovederne på folk, der gør ting som dette? og så går efter kvinder og børn? det er ikke rigtige fans, jeg betegner dem i hvert fald ikke som FCK fans. Det er jo komblet idiotisk at folk laver ting som dette. Det er jo, som Shaft siger, direkte voldsmænd. Ind nbag træmmer med dem sådanne Idioter! ticked off

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #8: 15 Aug 2008, 14:18 »

Det kommer ikke bag på mig .

Det burde koste fck deres tilskure i parken . De skulle spille for tomme tribuner.

Vi skal alle være her.

-LFC-
Manager

« Svar #9: 15 Aug 2008, 14:20 »

At de overhodet får lov til at nyde denne fantastiske sport, er for mig en overraskelse. De sku' lige ind og ha' et par år i kachotten. Tunge

Det er sørgeligt sådan noget, jeg kan ikke forstå, at man overhodet skal slås til fodbold. Fodbold skal nydes fredeligt på stadion eller evt. i fjernsynet sammen med vennerne og et eller andet at drikke også øl. (Når man når den alder) At slås giver ingen mening og når det er totalt uprovokeret så er det fandme nedern gjort! Skuffet Ubeslutsom

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 15 Aug 2008, 14:21 »

Det kommer ikke bag på mig .

Det burde koste fck deres tilskure i parken . De skulle spille for tomme tribuner.

Jeg kan ikke se hvad det skal hjælpe? FCK kan da ikke gøre noget ved at hooligans overfalder sagesløse folk på gaden, og det løser da intet at de spiller for tomme tribuner. Hooligansene har da sikkert ikke engang været inde til fodboldkampen, og selvom de ikke kunne komme ind, så slås de da bare udenfor i stedet. Det eneste der hjælper, er at bure dem inde.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

andersvilster
Gæst

« Svar #11: 15 Aug 2008, 14:24 »

Jeg kan ikke se hvad det skal hjælpe? FCK kan da ikke gøre noget ved at hooligans overfalder sagesløse folk på gaden, og det løser da intet at de spiller for tomme tribuner. Hooligansene har da sikkert ikke engang været inde til fodboldkampen, og selvom de ikke kunne komme ind, så slås de da bare udenfor i stedet. Det eneste der hjælper, er at bure dem inde.

Det gjorde Roma da, men det var vist også for noget andet Wink

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #12: 15 Aug 2008, 14:25 »

De har sikkert været inde og set hvor Lillestrømstilskure r sad og om de kunne nakke dem når de kom ud.

Hvis der ikke er nogle fans for de andre klubber så angriber de jo ikke ?

Så hvis der slet ikke er nogle tilskurer så angriber de da slet ikke nogle .

Vi skal alle være her.

Shaft
Manager

« Svar #13: 15 Aug 2008, 14:26 »

De har sikkert været inde og set hvor Lillestrømstilskure r sad og om de kunne nakke dem når de kom ud.

Hvis der ikke er nogle fans for de andre klubber så angriber de jo ikke ?

Så hvis der slet ikke er nogle tilskurer så angriber de da slet ikke nogle .

1. Man kan altså se hvem der er Lillestrøm tilskuer og ikke Fck tilskuer

2. Så angriber de bare politiet i stedet

3. Så fremover skal alle kampe være uden tilskuer, og dermed fjerne de økonomiske muligheder som disse kampe er for klubber som Lillestrøm.

?

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #14: 15 Aug 2008, 14:26 »

Dejligt at se den generelle holdning er så kritisk over for denne gruppe idioter!

Jeg må erklære mig enig med Jer der siger, at sådanne mennesker langt fra kan kaldes fans. Det de gør er i mine øjne totalt utilgiveligt. Som mange nævner kan man jo kalde dem direkte voldsmænd, og det er jeg fuldstændig enig i. At de på den måde angriber en fredelig gruppe der skal ind og se noget godt fodbold, er jo åndsvagt. Disse "fans" burde virkelig spæres inde og så aldrig få lov til at se en fodboldkamp igen.

Det værste ved det i mine øjne er næsten, at de angriber en fredelig gruppe, og ikke "bare" kommer op og slås med en rivaliserende hooligangruppe. At angribe en gruppe med børn som måske er med deres forældre ude at se deres første fodboldkamp i et andet land, er virkelig skandaløst.

Jeg har svært ved at finde ord for min vrede over sådanne tilfælde, det hører virkelig ingen steder hjemme.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010