home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 601 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Brøndbyernes Idrætsforening
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Brøndbyernes Idrætsforening  (Læst 5153 gange)
Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #15: 12 Aug 2008, 11:04 »

Man må da godt være lidt urealistisk..Opstemt
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #16: 12 Aug 2008, 11:10 »

Hedder det ikke Brøndby Idrætsforening og ikke Brøndbyernes Idrætsforening?
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #17: 12 Aug 2008, 11:12 »

Hedder det ikke Brøndby Idrætsforening og ikke Brøndbyernes Idrætsforening?
Nej, det hedder Brøndbyernes Smiley

God start - Man vil da lige følge favoritholdet! Rigtig spændende. Dog kunne jeg godt tænke mig at du placerede overskriften i midten.
Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #18: 12 Aug 2008, 11:14 »

Okey hehe.. Tak benmusalho.. Ja kunne godt tænkes:)
Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #19: 12 Aug 2008, 11:17 »

Så det gjort hehe.. det ser faktisk bedre ud.. tak hehe.
Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #20: 12 Aug 2008, 11:57 »



Hermann Haraldsson



Da Per Bjerregaard i august sidste år trådte tilbage som direktør i Brøndby og nøjedes med at være bestyrelsesformand i klubben, var direktørstolen kun til låns for Ole Palmå. Nu har Brøndby fået en permanent direktør i skikkelse af den 42-årige Hermann Haraldsson. Haraldsson kommer fra reklamebranchen, hvor han har arbejdet i ledende stillinger de seneste 10-12 år.

Nu er han her så, og manden, der i øvrigt hedder Hermann Haraldsson, er lykkelig for udsigten til at skifte sit direktørjob i reklamebranchen ud med en tilsvarende stilling inden for fodboldverdenen, som han selv har været en del af i sin egen korte karriere inden for kridtstregerne.

»Det er lidt af en livsdrøm, der er ved at gå i opfyldelse. Da jeg ringede til min mor og fortalte, at jeg var blevet tilbudt jobbet, svarede hun, at det jo var det, jeg altid havde villet.«

»Vi skal igen være Nordens stærkeste fodboldhold. Jeg har stor erfaring med at lede mennesker, og min erfaring er, at hvis man sætter sig for lave mål, bliver man selvtilfreds,« siger islændingen og fortsætter.

» Nu har vi det hele på plads med staben, vi har fået Kent Nielsen til før tid og han kan gøre klar til sæsonstart som han vil, truppen ser også god ud men mon ikke der kommer nogle flere indkøb. «

Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #21: 12 Aug 2008, 13:15 »

en der kan hjælpe mig med at få resultater og målscorer under hinanden kan ikke helt finde ud af det?Opstemt
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #22: 12 Aug 2008, 13:52 »

2 okay updates . får vi noget med nogle køb og salg?
Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #23: 12 Aug 2008, 13:53 »

tak.. ja det gør der nok senere idag..
Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #24: 12 Aug 2008, 14:26 »



Forberedelserne


[Dnipro 1-1 Brøndby] - [Brøndby 2-0 HIK] - [Brøndby 1-0 LFA] - [ Lazio 1-0 Brøndby ]



Kent Nielsen og Brøndby arbejder hårdt for at komme i form til den nye sæson. Der bliver trænet to gange om dagen fem gange om ugen. Kent Nielsen, vil være tophold med Brøndby i år.

 » Vi vil være tophold i år, og vi har også holdet til det. Vi skal træne hårdt for at komme i form, masser af løb. Det ser godt ud indtil nu, men der er lang vej i nu. «

Thomas Rasmussen fortæller:
 
» Vi træner hårdt, rigtig hårdt faktisk, der er meget løb i det Kent foretag sig, jeg har aldrig løbet så meget og jeg har været i udlandet og spille. Men vi må bide smerten i os, og håbe på det bærer frugt når sæsonen bliver skudt i gang. «

Vi har ikke set nogen nye spillere løbe på træningsbanen i Brøndby endnu. Kommer der nogen nye spillere ind? Kent Nielsen havde ingen kommentar

Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #25: 12 Aug 2008, 18:49 »

Det ser okay ud . Kunne vi ikke få afvide målscorer osv..
Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #26: 12 Aug 2008, 19:30 »



Transfer



Brøndby har forstærket sig med yderligere tre spiller. På højre backen er kommet den tidligere Ob’er Ulrich Vinzents, den 30-årige back er hentet i svenske Malmø. Kent Nielsen skulle være tilfreds med købet da han mente at Daniel Wass ikke var god nok.

» Daniel Wass er en god spiller ingen tvivl, men jeg mener ikke han er god nok defensivt. Jeg vil vinde så vi bliver nødt til at kigge alle positionerne i gennem. Randrup er skadet ellers var han førstevalg. Nu må vi se når han bliver klar hvad der så skal ske. «

Ellers har Brøndby hentet to unge talenter fra henholdsvis LFA og Sønderjyske, det drejer sig om Andreas Bak, den 20-årige offensive midtbane spiller som umiddelbart kommer til at spille på Brøndbys reserve hold, men et kæmpe talent.
 
Det andet talent er Ken Ilsø som var en af de største profiler sidste sæson i 1.divisionen. En spændende spiller med et kæmpe potentiale. En drible stærk spiller med hurtige foder. Kan få debut i åbningskampen mod Aab.

Brøndby har til gengæld kun solgt en spiller, det drejer sig om Thomas Mrva som ikke har fået slået igennem på Brøndby holdet. Mrva skifter til Randers hvor han skal prøve at blive stamspiller.

Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #27: 12 Aug 2008, 19:38 »

Hvad synes i om mine indkøb? :d
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #28: 12 Aug 2008, 19:46 »

Ulrich Vinzents er i mine øjne et dårligt køb, slet slet ikke god nok til et hold der skal spille med i europa!
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #29: 18 Aug 2008, 18:34 »

>Vinzents. Et forfærdeligt køb til dig som skal spille europa. Undskyld.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010