home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 683 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Brøndbyernes Idrætsforening
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Brøndbyernes Idrætsforening  (Læst 5161 gange)
Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Brøndbyernes Idrætsforening
« : 11 Aug 2008, 22:44 »



                                                                             Intro


Så vil jeg for første gang prøve og starte en blog. Jeg er helt ny herinde og håber i tag godt i mod mig. I skal ikke forvente det helt store i starten, men det vil nok komme med tiden. Jeg tag i mod kritik fra jer læsere og prøver at forbedre de ting i kritisere. 

Spillet jeg starter med er opdateret så alle spillerskifter er som de er i virkeligheden lige nu.
Der vil komme opdateringer når jeg har lyst til at skrive, så det ikke bare bliver noget jeg klasker sammen. Jeg håber i vil følge med.

Klubben jeg har valgt er Brøndby IF, klubben jeg har holdt med siden jeg var helt lille. Det er en speciel klub for mig og den betyder rigtig meget for mig. Klubben har som sagt haft en dårlig periode, og den vil jeg prøve at vende helt. Det skal være det gamle Brøndby hold som vi kender det. Jeg vil også forsøge at gøre dem mere kendt europæisk.


« Seneste Redigering: 12 Aug 2008, 11:15 af Escobar » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #1: 11 Aug 2008, 22:47 »

Bah, Brøndby!

Fin lille intro, ikke for lang, men savner måske lidt mere begrundelse om hvorfor du har valgt at starte en blog om Brøndby. Og så synes jeg, at det ville være bedre med en anden farve på rammen, på dit banner. Bare en simpel hvid ramme er rigtig godt!

Smiley
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #2: 11 Aug 2008, 22:48 »

Endnu en Brøndby blog!  Sur
Men som Gherte siger. Prøv at begrund hvorfor du har valgt at starte med Brøndby.Smiley
Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #3: 11 Aug 2008, 22:50 »

Tak.. Jeg synes den er meget flot med den blå, passer med min overskrift til hver opdate som også er blå. Opstemt
Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #4: 11 Aug 2008, 22:50 »

Har vi 2 fck'er der hehe.. Så vil jeg lige begrunde det..
Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #5: 11 Aug 2008, 22:54 »

Håber det var nok begrundelse.. Smiley
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #6: 11 Aug 2008, 22:57 »

Bedre. Smiley
Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #7: 11 Aug 2008, 23:00 »

Tak dasmessi:)
Logged

Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #8: 11 Aug 2008, 23:01 »

Tjaa man bliver vel aldrig træt af at læse blogs om favoritholdet Wink

Og fin lille intro, glæder mig til update..
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #9: 11 Aug 2008, 23:08 »

Hehe.. Mange tak. Håber jeg kan nå at sætte en update mere på idag.
Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #10: 11 Aug 2008, 23:20 »



Historie



Brøndby IF er en af Danmarks og Skandinaviens største fodboldklubber. Klubben blev stiftet den 3. december 1964 ved en sammenslutning af fodboldklubberne Brøndbyøster Idrætsforening (stiftet den 10. oktober 1928) og Brøndbyvester Idrætsforening (stiftet den 1. februar 1909). Klubben afvikler deres hjemmebanekampe på Brøndby Stadion, holdet spiller i blå shorts og sokker samt gule trøjer.

Foreningen havde fra begyndelsen adskillige idrætsgrene på programmet, men omkring 1970 blev klubben opdelt efter de enkelte idrætsgrene. Fodboldklubben beholdt navnet og borgmester Kjeld Rasmussen blev dens første formand.

Klubben har udmærket sig både nationalt og internationalt bl.a. ved at kvalificere sig til Champions League i 1998/99, som blot anden danske klub, samt at kvalificere sig til UEFA Cuppens gruppespil, som første danske hold i 2005/06.


Op gennem 1980'erne blev Brøndby IFs rolle i dansk fodbold mere og mere suveræn med bl.a. mesterskaber i 1985 (det første), 1987 og 1988 og igen i 1990 og 1991. I perioden 1996-1998 vandt Brøndby IF tre danske mesterskaber i træk. I 1998 vandt klubben også pokaltitlen, og hjemførte dermed "The Double". Siden hen har Brøndby IF vundet det danske mesterskab i 2002 og i 2005, hvor Brøndby IF igen vandt pokalturneringen og dermed "The Double".

Brøndbys største rival er i dag FC København og opgørene er det største rivalopgør i Norden og kaldes Slaget om København eller The New Firm.

Den 29. marts 1992 åbnes Brøndbys første endetribune, Faxe tribunen. Allerede fra førstedagen bliver den brugt af klubbens mest fanatiske fans. Faxe tribunen er sponseret af Faxe Kondi. Brøndby Support (og altså folkene på Faxe Tribunen) modtog i december 2007 prisen som "Danmarks bedste fans."

« Seneste Redigering: 12 Aug 2008, 11:16 af Escobar » Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #11: 11 Aug 2008, 23:51 »

Flot blog indtil videre. Følger med . Hvornår kommer der update?
Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #12: 11 Aug 2008, 23:52 »

Mange tak zlatan09 glad for du følger med.. Det gør der nok i morgen..

Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #13: 12 Aug 2008, 00:09 »

Det var så lidt . Jeg venter:D
Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Brøndbyernes Idrætsforening
« Svar #14: 12 Aug 2008, 10:59 »



Kent Nielsen




Kent Nielsen tiltræder allerede jobbet i Brøndby IF før sæsonstart og før alle havde troet. Aftalen var at Kent Nielsen skulle tiltræde Brøndby 01/01/09, men den aftale bliver der ikke noget af. Kent Nielsen, Horsens, Brøndby og Tom Køhlert har sammen fundet ud af at aftalen ændres. Kent Nielsen tiltræder Brøndby med øjeblikkelig virkning. Tom Køhlert har valgt at stoppe sin karriere som træner og derfor er aftalen ændret. Kent Nielsen er mere end tilfreds.

 » Jeg er glad for at jeg kan komme til Brøndby inden det hele starter. Så jeg kan få et overblik over holdet inden sæsonstarten. Det ville være svært at komme ind midt i det hele, så jeg er glad for aftalen. Jeg glæder mig virkelig til at komme i gang med forberedelserne til den nye sæson. «
« Seneste Redigering: 12 Aug 2008, 11:16 af Escobar » Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010