home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 509 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Brøndby U18 - (#5) Fremtidens stjerner på Vestegnen
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby U18 - (#5) Fremtidens stjerner på Vestegnen  (Læst 13523 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Brøndby U18 - (#5) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« : 11 Aug 2008, 15:22 »


Intro



Velkommen til min første blog i et stykke tid. Der er sket en kæmpe udvikling i blogscenen her på FmFreaks, hvor mange nye utrolig gode blogs er kommet op. Jeg vil prøve at se om jeg kan følge med i denne spændende udvikling.

Jeg overvejede mange klubber som jeg skulle blogge om. Men jeg fandt frem til anderledes løsning til min blogdebut. Jeg ville prøve at lave en anderledes blog med et anderledes hold, da jeg gerne vil markere mig og samtidig ville bloggen ikke blive en "usynlig" FCK eller Chelsea blog

Jeg er stadig lidt rusten til det grafiske, så i skal nok ikke forvente en blog fyldt med grafiske vidunderværker.
Bloggen skrives skrevet i 3. person, men jeg vil hen af vejen prøve at eksperimenterere med skrivemåderne og synsvinklen
Ris/Ros er mere end velkomment, da det gør det hele meget meget sjovere.

Så velkommen til en blog om fremtidens stjerner i Brøndby IF. Velkommen til en blog om Brøndbys ungdom!


Database : Roolands Update (5) ikke udkommet.
Database størrelse : Middel
Ligaer : Danmark (Alle ligaer), Sverige (Allesvenskan), Norge (Tippeligaen)
Ekstra lande der skal lodes spillere fra : Finland.

Første update er snart oppe
.
« Seneste Redigering: 15 Aug 2008, 18:57 af Rooland » Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #1: 11 Aug 2008, 15:23 »

Spændende med en U-18 blog
Logged

zlatan09
Gæst
 
Sv: Brøndby U18 - Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #2: 11 Aug 2008, 15:24 »

Fin intro . Følger med..
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Brøndby U18 - Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #3: 11 Aug 2008, 15:27 »

Lyder spændende med et U18 hold Smiley
også er det jo Brøndby som bare gør det bedre Smiley
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #4: 11 Aug 2008, 15:29 »

Du formår ihf at vælge noget nyt Smiley Jeg har aldrig set sådan en blog. Jeg vil vente med at komme med ris/ros til jeg har set en update Wink
Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #5: 11 Aug 2008, 15:33 »

Lyder spændende med et U18 hold Smiley
også er det jo Brøndby som bare gør det bedre Smiley
Haha, dagens joke funny.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #6: 11 Aug 2008, 15:35 »

Mange tak for alle kommentarerne Smiley
Logged

Niszen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #7: 11 Aug 2008, 15:38 »

Spændende blog-projekt Rooland! Wink
Logged

Manchester United
Odense Boldklub

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby U18 - Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #8: 11 Aug 2008, 15:38 »

Wee! Så må vi vel kalde dig Turbo Bent fra nu af? Bliver sjovt at se om der kan blive ved med at komme lige så mange stjerner fra Vestegnen.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #9: 11 Aug 2008, 15:51 »

Wee! Så må vi vel kalde dig Turbo Bent fra nu af? Bliver sjovt at se om der kan blive ved med at komme lige så mange stjerner fra Vestegnen.

Det får du at se i næste update Wink
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - Fremtidens stjerner på Vestegnen (#1)
« Svar #10: 11 Aug 2008, 15:58 »



Bent Christensen forlader Brøndby





01.07.2008

Efter 4 år i som spiller og 2 som træner forlader Bent "Turbo" Christensen ungdoms afdelingen i Brøndby IF. Han har fået et nyt job som træner for Skovbakken, som holder til i 2. Division øst.
"Det har været en dejlig tid i Brøndby og jeg kommer virkelig til at savne omgivelserne, men jeg havde brug for større udfordringer og Skovlunde lignede et godt valg" udtaler den tidligere danske landsholdsspiller.


Bent "Turbo" Christensen var med til at vinde 4 mesterskaber og en Dong Cup titel for Brøndby. Han var også med til at føre Danmark til EM titlen i 1992 og han nåede at spille 26 landskampe og score 8 mål. Han nåede at repræsentere 8 klubber som spiller bla. den tyske storklub Schalke 04 og græske Olympiakos.


Der går rygter om at Ebben Sand eller Ruben Bagger overtager trænersædet for klubbens unge stjerner, men det afviser adm. direktør, Hermann Haraldsson : " Vi har haft konktakt med dem, men Ebbe ønsker at forsætte med sit job som angrebstræner for det danske landshold, mens Ruben venter lidt med sin træner debut. Vi har dog kontakt med andre trænere, som vi mener der er en kvalificerede afløsere for Bent."

Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - (#2) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #11: 11 Aug 2008, 19:53 »



Per Nielsen ny ungdomstræner i Brøndby






10.07.2008

Det bliver klublegenden Per Nielsen, der afløser Bent "Turbo" Christensen som cheftræner for Brøndbys unge stjerner. "PerPer" har underskrevet en 1 årig prøve kontrakt, hvor han skal træne Brøndbys yngste spillere. ”Jeg har ønsket mig dette job længe og jeg har meget glad for jeg endelig har tid til at gå i gang med jobbet" udtaler en glad Per Nielsen

Hermann Haraldsson er også meget glad for den nye træner : " Det var en utrolig signing og han er en fremragende mentor og forbillede for de unge spillere".

Per Nielsen skal også hjælpe med at finde nye talenter til klubben og han afviser ikke at flere unge kan være på vej til BIF :" Vi har en utrolig god trup ligenu og bredde er enorm god. Det kan godt ske at vi henter lidt flere spillere for at kunne udvikle lidt international klasse"









Per Lundgren Nielsen blev født 15. oktober 1973 i Aarhus. I alder af 5 år flyttede Per Nielsen med sine forældre til Brøndby og der blev han indskrevet i Brøndby IF. Han spillede bla. sammen med Allan Ravn, Ebbe Sand og Kim Daugaard i ungdomsårene.
Han fik debut på førsteholdet 26. Juni 1993 og 3 år senere var han fast mand på holdet, da Brøndby vandt guld i SAS Ligaen 95/96.
Per Nielsen overtog anfører bindet i 2002 fra Mogens Krogh, der havde stoppet karrieren. Han var anfører i 6 år, inden han smed anfører bindet i februar 2008.
Per Nielsen nåede at repræsentere Danmark 10 gange i løbet af sin karriere uden den store succes. Han spillede i Brøndby hele sin karriere i og nåede at spille 548 kampe for klubben og score 29 mål inden han stoppede i slutningen af juni. Han nåede at vinde 5 mesterskaber, 4 pokal titler og Royal League en enkelt gang
.

Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Brøndby U18 - (#2) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #12: 11 Aug 2008, 20:03 »

To gode updates Thumbs Up

Lyder rigtig spændende med PerPer Smiley

Glæder mig til at læse mere men PerPer billedet er IMO lidt for stort i højden :-S
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - (#2) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #13: 11 Aug 2008, 20:19 »

Sådan! Glimrende valg af træner.. Ser frem til, hvad du får udrettet Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


andersfa123
Gæst
 
Sv: Brøndby U18 - (#2) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #14: 11 Aug 2008, 20:24 »

Det her, ser ud til at blive en spændene og god blog.
Som jeg har sagt i mange andre blogs elsker jeg også din skrivestil.

KIU Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010