home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 726 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Brøndby U18 - (#5) Fremtidens stjerner på Vestegnen
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby U18 - (#5) Fremtidens stjerner på Vestegnen  (Læst 13498 gange)
ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - (#3) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #30: 12 Aug 2008, 17:44 »

Læs tidligere i tråden.....

Hovs ja den missede jeg lige. Mente nok man ikke kunne.

Og hvordan kan det være Morten Thomsen ikke er med i din bedste 11'er? Er han dårlig i dit spil? For i mit spil bomber han for United's u/18 hold.
Logged


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - (#3) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #31: 13 Aug 2008, 00:31 »

Jeg er kommet ind i et problem. Jeg troede jeg havde en fuld version af Microsoft office installeret, da jeg fik min nye bærbar. Det var så en prøvetid og den udløb i går og nu er mine næste 3 updates, som var skrevet i forvejen låst fast. Hvad skal jeg gøre?
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - (#3) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #32: 13 Aug 2008, 08:59 »

Arrgh...  Superærgeligt.

Har dfu mod på at skrive updates'ene igen? Det håber jeg!
Ellers må du op med læderet, og købe MS Office?
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - (#3) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #33: 13 Aug 2008, 14:23 »

Måske kan du downloade en gratis office-pakke, fx. openoffice, og derefter åbne filen med dette program, i stedet for Microsoft Office. Er slet ikke sikker på det virker, men det er vel et forsøg værd.

http://openoffice.dk/
Logged

Niszen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - (#3) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #34: 13 Aug 2008, 14:27 »

Eller måske sende dokumenterne til en ven som så kan gemme i et andet format? Smiley
Logged

Manchester United
Odense Boldklub

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - (#3) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #35: 13 Aug 2008, 20:43 »

Eller måske sende dokumenterne til en ven som så kan gemme i et andet format? Smiley

Det lyder faktisk som en god idé, men ingen på min MSN har tid eller kan finde ud af at gøre det Smiley
Kan jeg få hjælp fra en af bloglæserne?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - (#3) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #36: 13 Aug 2008, 20:50 »

Fang mig i en pb.. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - (#4) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #37: 14 Aug 2008, 01:07 »



Esbjerg ydmyget i Nielsens debut





30.07.2008

Brøndby (4-4-2) : Martin Hansen – Søren Fuglsang – Mark Brandis – Jakob Vestersberg – Nicolai  Boilesen – Jens Stryger Larsen – Jakob Johansson – Christian Eriksen – Mark Leth Pedersen (67’ Mickael Hackzell) -  Morten Thomsen – Marcus Pedersen

Esbjerg (4-4-2) :  Rune Rasmussen – Kristian Skov – Nikolaj Grumsen – Søren Nørgreen - Nikolaj Brammer (70’ Martin Vestergaard) – Sebastian Clausen (55’ Billy Jensen)– Jimmi Mathiesen – Niels Peter Mørck – Jonas Kristensen – Morten Schmidt (85’ Martin Braithwaite) – Jakob Andersen

Der var lagt op til spænding i Nielsens debut kamp, da Brøndby var på besøg i Esbjerg. Spændende blev det dog aldrig, da vestegnens unge stjerner totalydmygede Esbjergenserne.
Esbjerg startede dog målfesten, Niels-Peter Mørck kunne score sikkert på straffespark efter at Nicolai Boilesen havde revet ham ned i feltet. Så tog nyindkøbte Marcus Pedersen fat og med 2 hurtige mål før pausen gør vi til pause med en 2-1 føring.

                               Marcus Pedersen var flyvende i dag


Spillerne kommer  forandrede ud til 2. Halvleg. Dog er det igen Esbjerg der scorer første gang efter halvlegen til 2-2. Men igen er Marcus Pedersen på pletten og scorer til 3-2. 5 min senere ligger bolden endnu engang i Esbjergs net og Morten Thomsen jublede over sit debutmål, som kampens store oplevelse Marcus Pedersen havde lagt op til
Marcus Pedersen forsatte sin magtdemonstration med 1 mål og endnu et oplæg. Mark Brandis når at score i overtiden på hjørnespark.

Per Nielsen fik en perfekt debut og her er hans reaktion efter kampen : ” Det var jo super godt af drengene i dag og de viste vi er meget store mesterskabsfavoritt er ved at vinde 7-2 over et godt hold som Esbjerg.
Næste modstander for højtflyvende Brøndby er Næstved i U18 Pokalen.
         


Esbjerg 2-7 Brøndby
1-0 Niels-Peter Mørck (str. 28)
1-1 Marcus Pedersen (31)
1-2 Marcus Pedersen (37)
2-2 Sebastian Clausen (55)
2-3 Marcus Pedersen (58)
2-4 Morten Thomsen (65)
2-5 Marcus Pedersen (73)
2-6 Morten Thomsen (82)
2-7 Mark Brandis (90)

Gult : Sebastian Nørgreen (EFB)
Tilskuertal : 127
MoM : Marcus Pedersen (BIF)





Tak til Zone43 for at hjælpe mig med at få denne update klar Smiley
« Seneste Redigering: 14 Aug 2008, 01:09 af Rooland » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - (#4) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #38: 14 Aug 2008, 23:20 »

Tak til Zone43 for at hjælpe mig med at få denne update klar Smiley

Så lidt.. Smiley

Lækker start på sæsonen. Forhåbenlig bliver det niveau holdt sæsonen ud Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - (#5) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #39: 15 Aug 2008, 18:58 »



Fantastisk start for PerPer






01.09.2008


Per Nielsen har fået et fanastisk start på måneden. Alle modstanderne er slået stort og Per Nielsen er meget tilfreds :" Drengene har spillet super godt i denne sæson. De har slet ikke haft problemer med nogle af modstanderne og har bevist at fremtiden på vestegnen ser meget lys ud".

Brøndby U18 5 -1 FC Nordsjælland U18

Brøndbys unge startede August måned mod FC Nordsjælland og her var aldrig tvivl om sejren.
Med 2 mål fra Morten Thomsen og Marcus Pedersen i første halvleg kunne Brøndby roligt gå til pausen.
Det var Jakob Johansson og Mark Brandis kunne lukke kampen med en scoring hver. Kampen ender 5-1, da Nordsjællands unge Stefen Sundøy scorer på et straffespark i overtiden.


Brøndby U18 3-0 Næstved U18

Hefter gik turen til Næstved, hvor der skulle spilles 1. runde i U18 pokal turneringen. Morten Thomsen bragte hurtigt Brøndby foran med et drømmehug efter 5 minutters tid. 10 minutter senere gjorde svenske Jakob Johansson til 2-0.
Næstved kom aldrig med seriøst modstand til Brøndby og et kvarter inde i anden halvleg scorede svenske Jakob Johansson til 3-0 som også blev kampens resultat.

Randers U18 0-4 BrøndbyU18

Næste modstander hed Randers FC og det bød bla. andet på et comeback til Patrick Mortensen, der var vendt tilbage fra en skade. Han åbnede også kampen med et mål 20 min inde i kampen. Morten Thomsen kunne doble føringen 5 min efter.
Brøndby har indtil videre været suveræne i denne sæson og idag var ingen undtagelse. Patrick Mortensen og Morten Thomsen scorede hver 1 mål mere i kampen og endnu en gang kan Brøndby juble over endnu storsejr.


Brøndby U18 4-1 OB U18

Indtil videre havde Brøndby kørt alle modstandere modstandere, men mod ligaens nr. 2 kunne det sagtens havde gået anderledes. Men Brøndby beviste igen at de er ligaens suverænt bedste tophold. Scoringer Marcus Pedersen, Jens Stryger Larsen og 2 stk. fra Morten Thomsen bare i førstehalvleg beviste Brøndbys dominans. I anden halvleg trak Brøndby sig læ ngere tilbage og OB begyndte at sætte et enormt pres. Anders Jacobsen fra OB, når at score, men OB kan ikke gøre mere og kampen ender 4-1. Endnu en walkower for Brøndby, der så tidligt i sæsonen ligner mesterskabsfavoritt er.

Brøndby U18 4-0 FCM U18

Brøndbys suveræne unge sluttede måneden af mod endnu et tophold, FC MidtjyllandU18, der er mest kendt for deres unge afrikanske talenter. Brøndby viste dog igen klassen og slog FC Midjylland overbvisende med 4-0. Morten Thomsen scorede kampens 2 første mål og fik endnu engang bevist, at han skal beholde startpladsen. Jakob Johansson får scoret inden pausen og Marcus Pedersen lukker kampen med et frisparks mål 2 min før tid.


En fantastisk måned for de unge københavnere, der mere og mere ligner en vinder af ligaen og pokalturneringen. Det har været en stor måned for 15 årige Morten Thomsen, der ligenu er holdets topscorer. Han har grebet chancen mens Patrick Mortensen har været skadet og har gjort det så overbevisende, at han har taget hans plads i startopstillingen.
Thomsen bliver sikkert på den plads hele året, da Mortensen fylder 18 13. september og derfor ikke er spilbar for holdet mere.




« Seneste Redigering: 15 Aug 2008, 19:37 af Rooland » Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - (#5) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #40: 15 Aug 2008, 19:13 »

Supersmukt! Let at læse og et par ok billeder Wink Har fundet to fejl uden at lede som bare ligner sjuskefejl Smiley

De har slet ikke haft problemer med nogle og modstanderne og har bevist at fremtiden på vestegnen ser meget lys ud".


Patrick Morte.nsen og Morten Thomsen scorede hver 1 mål mere i kampen
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby U18 - (#5) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #41: 15 Aug 2008, 21:18 »

Rigtig flot. Kan godt lide det øverste billede i seneste update ;-)
Enkelte sjuskefejl, men ikke noget der har en stor forskel. Også en dejlig længde på updatesene.

KIU!
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby U18 - (#5) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #42: 16 Aug 2008, 00:46 »

Sådan, Jakob Vesterberg i midterforsvaret.
Ham kender jeg  Thumbs Up
Logged

Aarhus Fremad
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby U18 - (#5) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #43: 21 Aug 2008, 06:43 »

hvilke klubber kom spillerne du købte fra?
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby U18 - (#5) Fremtidens stjerner på Vestegnen
« Svar #44: 21 Aug 2008, 08:04 »

Kan man gøre sådan så man "kun" styrer U/18 holdet? Og i så tilfælde, hvor?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010