home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:16:34 juli000 Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 584 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Del 3: Solidaridad del Grupo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Status: Fyret i Valencia, stoppe bloggen eller fortsætte?
Ja / Stop
- 3 (30%)
Nej / Fortsætte
- 4 (40%)
Aner det ikke, læser ikke dit korte lort
- 3 (30%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Del 3: Solidaridad del Grupo  (Læst 9010 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Solidaridad del Grupo
« Svar #15: 09 Aug 2008, 20:34 »

Det var nemlig også det jeg ville komme ind på. Zigic er klasser over Morientes - det er der ingen tvivl om. Og Aaron bliver slet ikke god nok til at overtage pladsen i højre angreb, hvor man skal fungere som 'luftens helt'.

Anyway, det er dit save, så du gør selvfølgelig hvad der passer dig. Keep it up :-)
Morientes er faktisk bedst i starten! Rullende Øjne Men det var nok fordi jeg fik ham til at stige i alt så han havde 20 i afslutninger, 19 i hovedspil og andre gode tal. Faktisk så var han en fantastisk sub indtil han fyldte 34. Shockeret
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Solidaridad del Grupo
« Svar #16: 09 Aug 2008, 20:50 »

Morientes er faktisk bedst i starten! Rullende Øjne

Det er han da på ingen måde. En stærk angriber, som ofte bliver kaldt semi target man, har stærkt brug for følgende attributes: Springkraft, Hovedspil, Styrke, Uden bold, Højde, Rolighed, Langskud, Førsteberøring, Afslutning. Her vinder Zigic 5-4, og en sammenligning vil også fortælle, at serberen er fysisk stærkere og klart bedre i luftrummet, som jo er det vigtigste, når han jo skal fungere som 'luftens helt'. Derfor ville han imo slå Morientes af holdet uden tvivl.

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Solidaridad del Grupo
« Svar #17: 09 Aug 2008, 21:53 »

Det er han da på ingen måde. En stærk angriber, som ofte bliver kaldt semi target man, har stærkt brug for følgende attributes: Springkraft, Hovedspil, Styrke, Uden bold, Højde, Rolighed, Langskud, Førsteberøring, Afslutning. Her vinder Zigic 5-4, og en sammenligning vil også fortælle, at serberen er fysisk stærkere og klart bedre i luftrummet, som jo er det vigtigste, når han jo skal fungere som 'luftens helt'. Derfor ville han imo slå Morientes af holdet uden tvivl.


Ja okay, jeg fik generaliseret lidt, men jeg fik Morientes til at stige i alle egenskaber i første sæson, hvorfor han avancerede 1 i alle de vigtigste stats som du nævner der. Han lavede også 30 kasser i mit game i første sæson. Tunge
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Solidaridad del Grupo
« Svar #18: 09 Aug 2008, 21:56 »

Nå, men der er update i morgen tidlig / formiddag Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Solidaridad del Grupo
« Svar #19: 09 Aug 2008, 21:59 »

Øv.. gider da ikke vente.. lav den i dag..
Logged

- Veni, vidi, vici -

mullebabz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Solidaridad del Grupo
« Svar #20: 09 Aug 2008, 22:05 »

Øv.. gider da ikke vente.. lav den i dag..
HØRT! Thumbs Up
Logged

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Solidaridad del Grupo
« Svar #21: 10 Aug 2008, 09:51 »

Øv.. gider da ikke vente.. lav den i dag..

Den kommer senere Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Solidaridad del Grupo
« Svar #22: 10 Aug 2008, 11:01 »



Når man kigger på målmandsposten og den alder Santi C har, ved man også at målmænd generelt holder længere i gamet end markspillere i den alder. Men alt godt har en ende, og den har gode gamle Santi næsten nået. Hvis han ellers vil, er der en træner stilling til ham, når han indstiller karrieren.

Timo Hildebrand er ganske vist under 30, men når man kigger på de talenter der render rundt omkring i resten af Europa, kommer han til kort inden for 2-3 sæsoner, og så må han karakteriseres som officiel reserve.

Men nu til fremtidens mænd:

For at få gennemsnitsalderen ned, vil jeg have en målmand på 25, gerne under som kan stå i skyggen af Hildebrand i 1 eller 2 sæsoner maks.

Jeg har sendt mine scouts ud, for at kigge på 5 potentielle målmænd, og de er som følger:

Fra England: De 2 måske største talenter i deres generation, Joe Hart og Scott Carson. Hart med sine 20 og Carson med sine 22 år, ideelle til min lille foryngelses revolution i klubben. Derudover har jeg kig på 23-årige Miguel Ángel Moyá fra Mallorca, ligeledes 23 år gammel, Michael Rensing fra Bayern München og til sidst Hugo Lloris, 20 år, fra Nice.

I mit sind er der stadig tvivl! Umiddelbart er Lloris det sikre valg, men Rensing kunne jeg godt tænke mig at få testet i det spanske. Men nu må vi se hvad mine scouts informerer mig om.


, men tilbage til det der virkelig betyder noget: Spillet!

Den første kamp i sæsonen der betød noget for os, var i den tredje kvalifikationsrunde i Champions League, hvor vi hjemme skulle stå distancen mod APOEL fra Grækenland, og man må sige at min debut foran hjemmepublikummet ikke kunne være gået bedre.

En 4-0 sejr hjemme, hvor Silva, Villa og Zigic scorede, Villa endda 2 gange. Så det ser fornuftigt ud, med henblik på returkampen i Grækenland, og 90 minutters bold, hvorefter vi forhåbentlig kan erklære os for deltagere i årets hovedturnering.

Utroligt nok, kan man undre sig over, hvorfor vi ikke formår at vinde i Grækenland, når nu vi var så uovertrufne hjemme, men et eller andet sted er jeg sgu også ligeglad: Vi er videre til hovedrunden og det var også målet. Vi og tilhængerne er glade, og bestyrelsen har fået flere penge at ruske i.

Med hensyn til lodtrækningen kunne vi have været mere heldige, men også mere Uheldige.

Shaktar Donetsk er en klub, som mange mener, er for uforudsigelig, men der skal som absolut minimum være 4 sikre point i de 2 kampe, mens Sporting og Lyon kampene skal hentes 6 point for at kunne gå videre, men får vi flere point mod de 2 hold, er vi da kun glade. Jeg mener ikke vi over de 4 kampe kan score maksimum point, da holdet endnu ikke er stærke nok til at slå dem flere gange.

Uefa Cup’ens ”taber” plads som nummer 3 skal vi undgå, men skulle Sporting være bedre end os, og skulle det ske at vi ryger over i den turnering, må jeg være bitter, men så er en semifinale plads et absolut must.

I Champions League er kvartfinalen absolut godkendt, mens en semifinale vil være en bonus.
« Seneste Redigering: 11 Aug 2008, 20:58 af vesperGT » Logged

mullebabz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: 2. Del: Solidaridad del Grupo
« Svar #23: 10 Aug 2008, 12:27 »

KIU!!
Logged

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

jallerpapie
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 2. Del: Solidaridad del Grupo
« Svar #24: 10 Aug 2008, 12:30 »

fed blog... god stil... godt skrevet...
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2. Del: Solidaridad del Grupo
« Svar #25: 10 Aug 2008, 20:38 »

Jeg når en update senere i aften Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2. Del: Solidaridad del Grupo
« Svar #26: 11 Aug 2008, 20:59 »

Læg venligst mærke til at update nummer 2 er blevet ændret. Mit spil crashede, men i stedet for at give op, har jeg startet et nyt spil op, hvor jeg trak APOEL i stedet for Røde Stjerne. Shockeret
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2. Del: Solidaridad del Grupo
« Svar #27: 11 Aug 2008, 21:00 »

Jeg når en update senere i aften Thumbs Up

Kom da med den.. NU..... Smiley

Læg venligst mærke til at update nummer 2 er blevet ændret. Mit spil crashede, men i stedet for at give op, har jeg startet et nyt spil op, hvor jeg trak APOEL i stedet for Røde Stjerne. Shockeret

Dem slår du bare lige i stedet.. Peace

Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2. Del: Solidaridad del Grupo
« Svar #28: 11 Aug 2008, 21:11 »

Kom da med den.. NU..... Smiley

Dem slår du bare lige i stedet.. Peace


Vil du/i have en mindre transferupdate, eller skal jeg bare smide transfers ind i næste "hovedupdate"?

Og som du kan læse, har jeg slået dem Wink
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2. Del: Solidaridad del Grupo
« Svar #29: 12 Aug 2008, 21:54 »


Fremtidens forsvar har jeg ikke helt styr på endnu. Igen har jeg spillere i kikkerten, og på sigt kunne jeg da godt tænke mig et forsvar der bestod af Sergio Ramos på højreback pladsen, mens Raul Albiol og Piqué står for midterforsvaret og en spiller som
Fábio Aurélio så jeg igen gerne i venstre siden af forsvaret på Mestalla. Han er langt fra den bedste til at forsvare, men hans offensive kvaliteter kan give mig det twist af offensivt spil, som der til tider kan mangle i venstre siden. Men for at kunne sikre mig det forsvar, skal jeg bruge penge….. RIGTIGT mange penge, og det kan tage sin tid, og så kan der muligvis være dukket andre nye spillere op, som med tiden kan vise sig at være bedre end dem jeg har kig på.

For at Valencia kan være dominerende i mange år ud i fremtiden, skal jeg have fat på nogle talenter, inden de allerstørste klubber for fat på dem. Jeg skal helst have fat i talenter inden de bliver 18, da jeg så ved at holde på dem, kan overholde de internationale regler for spillere af egen avl. For at det kan lykkedes, skal man købe, og det er hvad jeg har gjort:

Aquino / Brian Sarmiento

Aquino kommer til klubben fra Real Murcia og har intet kostet. Dog skal 10% af et eventuelt videresalg gå til Murcia, men skulle jeg nogensinde sælge ham, vil det dog ikke blive noget problem, da jeg kan få mange penge for ham senere.

Brian Sarmiento er kommet til fra Racing Santander, men eftersom jeg af mærkelige grunde ikke har kunnet registrere ham til hverken Champions League eller La Primera kampene i denne sæson, har jeg lejet ham ud til hans gamle klub, Racing. Så kommer han til at spille på et hold han kender, indtil næste sæson, hvor holdet kan få glæde af hans kvaliteter.

Nå, nu er tiden til en status rapport over den første ¼ del af sæsonen. Det kunne være gået bedre, men heldigvis er det ikke gået så dårligt som vi startede:

Efter en trist hjemme premiere mod Mallorca som endte 0-0, røg vi allerede i anden spillerunde ud i et endnu mere skæmmende nederlag, mod Getafe med Laudrup i spiden på hele 3-1, hvor Uche formåede at lave et ”ægte” hattrick mod os, og vi ikke var i stand til at svare igen, undtagen lige Vicente, der scorer 5 minutter før tid.

Så er der en enkelt positiv ting ved de næste 7 kampe og en enkelt negativ. Den positive spørger i?

Ja, det er at vi ikke har tabt siden den skandaløse kamp mod Getafe, og derfor langsomt kravler opad  tabellen.

”Og den negative?”

Ja, ud af de 7 kampe har vi kun vundet 3, henholdsvis mod Recreativo, Zaragoza og Villarreal. De sidste 4 vi har spillet uafgjort mod modstandere som:

Atlético Madrid, Barcelona, Sevilla og Almería.

Mange vil måske sige at uafgjort mod disse hold, uden de store forstærkninger til os er ganske fint, men i en kamp som Barcelona kampen, fører vi 1-0 indtil 10 minutter før tid, hvor de udligner på hvad der var klar offside. Skammeligt at vi ikke får medhold i vores protest, men jo, det er da dejligt med point ude på Nou Camp.



« Seneste Redigering: 12 Aug 2008, 21:56 af vesperGT » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010