home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Gialloblu
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Gialloblu  (Læst 16173 gange)
Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Gialloblu
« Svar #60: 15 Aug 2008, 15:22 »

Følg Casssano. Ham og Rosso er siden Italia eksperter åbenbart Cool

Jeg er Italiener Wink så jeg ved godt hvad tingene hedder....
Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Gialloblu
« Svar #61: 15 Aug 2008, 15:24 »

Andre meninger, fra andre brugere?

Bliv i Parma og se hvad du kan med dem i Serie A  Smiley hent et par forstærkninger så er jeg sikker på at du kan blive oppe i Serie A med dem og måske også mere.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Gialloblu
« Svar #62: 15 Aug 2008, 15:24 »

Andre meninger, fra andre brugere?
jeg syntes du selv skal besteme, men jeg syntes det kunne være fedt hvis du tog til Lyon Smiley et hold jeg tror du kan få rigtig meget ud af. Ang. bloggen syntes jeg det er klasse! Smiley

Har sagt det før, og siger det igen Opsætningen er klasse! Opstemt elsker den virkelig. Samtiddig holder det grafiske et meget højt nicveau, som vi kender dig. Og skriftlig er det heller ikke til at sætte en finger på. KIU!!!
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Gialloblu
« Svar #63: 15 Aug 2008, 15:27 »

Har det på samme måde som fc-hansen, Lyon har et fantastisk ungt hold (læs: Lloris, Benzema osv), men på den anden måde er Parma også ekstremt sjove... så ved ikke Skuffet
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: Gialloblu
« Svar #64: 15 Aug 2008, 15:29 »

Har det på samme måde som fc-hansen, Lyon har et fantastisk ungt hold (læs: Lloris, Benzema osv), men på den anden måde er Parma også ekstremt sjove... så ved ikke Skuffet
hvis du stadig synes parma er sjove at spille med, så blive, og skift klub når du vil have nye udfordringer.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Gialloblu
« Svar #65: 15 Aug 2008, 21:33 »

HJÆLP er helt lost, har tilbud fra Arsenal og Lyon liggende... Ved ikke hvad jeg skal!!! Skuffet HJÆLP
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gialloblu
« Svar #66: 15 Aug 2008, 21:39 »

Jeg synes at du skal blive i Parma. Du skal vise at du kan stabilisere dem i den bedste række, og så kan du jo måske tage videre.
Men omvendt er Lyon jo også et lækkert lækkert hold, så jeg kan godt se problemet.  Thumbs Up
Jeg synes slet ikke at du skal tage til Arsenal. Ved ikke hvorfor men jeg har virkelig ikke lyst til at se dig i Arsenal.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Gialloblu
« Svar #67: 15 Aug 2008, 21:41 »

Jeg synes at du skal blive i Parma. Du skal vise at du kan stabilisere dem i den bedste række, og så kan du jo måske tage videre.
Men omvendt er Lyon jo også et lækkert lækkert hold, så jeg kan godt se problemet.  Thumbs Up
Jeg synes slet ikke at du skal tage til Arsenal. Ved ikke hvorfor men jeg har virkelig ikke lyst til at se dig i Arsenal.

Det er bare fordi, at jeg kunne minimum sætte forventningerne til i øverste halvdel, og fik så 20 mio dkk. Det er ALT for store forventninger, og alt for små penge... Lyon ville være spændende? eller hvad.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gialloblu
« Svar #68: 15 Aug 2008, 21:45 »

Det er helt klart skuffende at få så lidt, med så store forventninger.
Det ville bestemt ikke støde mig væk, hvis du tager til Lyon, men min favorit er stadig Parma  Thumbs Up
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Gialloblu
« Svar #69: 15 Aug 2008, 21:46 »

Det er helt klart skuffende at få så lidt, med så store forventninger.
Det ville bestemt ikke støde mig væk, hvis du tager til Lyon, men min favorit er stadig Parma  Thumbs Up

Jeg er bare sikker på at jeg ikke kan ende i øverste halvdel, og så bliver jeg et flop...  ticked off funny
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gialloblu
« Svar #70: 15 Aug 2008, 21:49 »

Jeg er bare sikker på at jeg ikke kan ende i øverste halvdel, og så bliver jeg et flop...  ticked off funny


Du kan vel ikke være sikker før du har prøvet.
Noget af det sjove i gamet, er vel at forsøge på at gennemfører tilsynladende umulige opgaver. Jeg mener dog også at du kan slutte i den bedste halvdel med din nuværende trup i Parma.  Peace
Men jeg kan da næsten allerede hører at du har det ene ben i Lyon Wink
Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Gialloblu
« Svar #71: 15 Aug 2008, 21:50 »

Jeg er bare sikker på at jeg ikke kan ende i øverste halvdel, og så bliver jeg et flop...  ticked off funny

Bliv i Parma Lucarelli er sikker med hans mål det kan ikke gå galt er sikker på du kan ende i top 10  Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Gialloblu
« Svar #72: 15 Aug 2008, 21:50 »

Bliv i Parma Lucarelli er sikker med hans mål det kan ikke gå galt er sikker på du kan ende i top 10  Wink

lol  funny
Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Gialloblu
« Svar #73: 15 Aug 2008, 21:57 »

lol  funny

Tror du ikke på det......Kan være jeg skal starte med Parma så skal jeg vise dig hvordan man kan få Parma i top 10 i Serie A  Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Gialloblu
« Svar #74: 15 Aug 2008, 22:01 »

Tror du ikke på det......Kan være jeg skal starte med Parma så skal jeg vise dig hvordan man kan få Parma i top 10 i Serie A  Wink

Men er Lyon ikke interessante ?
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010