home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 700 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Gialloblu
0 Brugere og 39 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Gialloblu  (Læst 16189 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: Giabloblu
« Svar #45: 12 Aug 2008, 14:28 »

Fed blog, hvordan har du kunne hente Lichtsteiner i Lazio når de lige har købt ham.


FORZA PARMA.

Ps.Har du fået købt den anden Lucarelli bror tilbage fra Nicaragua.

nej Wink Tak for kommentar, ingen updates i dag. har for tralvt.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Giabloblu
« Svar #46: 12 Aug 2008, 14:47 »

Kæft en update, yoggi. En rigtig god blog her. KIU
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Giabloblu
« Svar #47: 13 Aug 2008, 14:35 »



TIDEN EFTER TRANSFERVINDUET



Parma - Empoli
1-0 Victor Moses 1'
1-1 Nicola Pozzi 24'

Treviso - Parma
1-0 Federico Piovaccari 24'
1-1 Cristiano Lucarelli 63'
1-2 Victor Moses 84'

Parma - Frosinone
1-0 Victor Moses 20'
2-0 Luca Antonini 28'
3-0 Daniele Paponi 71'

Bari - Parma
0-1 Stefano Morrone 42'
0-2 Cristiano Lucarelli 66'
0-3 Victor Moses 78'
1-3 Vincenzo Santoruvo 80'

Vicenza - Parma
0-1 Cristiano Lucarelli 11'
0-2 Julio Leon 14'
0-3 Victor Moses 27'
1-3 Davide Matteini 51'
1-4 Andres Oper 60'
1-5 Andres Oper 73'

Parma - Livorno
0-1 Diego Tristán 8'
0-2 Diego Tristán 17'
1-2 Cristiano Lucarelli 34'
2-2 Cristiano Lucarelli 60'

Salernitana - Parma
0-1 Victor Moses 26'
0-2 Cristiano Lucarelli 64'

Parma - Rimini
1-0 Cristiano Lucarelli 19'
2-0 Julio Leon 72'
3-0 Julio Leon str84'
Den 17. årige Moses
Parma er her i Januar blevet meget stærkere. Og man har nu ikke tabt i nitten kampe i træk, hvilket er ekstremt vildt at tænke på. Altså i ligaen ser det stadig vildt godt ud, og ma ligger på den forventede 1. plads, som man også regnes at ende på, og oddsene for det bliver fortiden mindre, mindre og atter mindre.

Som i har hørt har Parma hentet en del spillere, og en af dem er trådt i karakter, nemlig den unge Moses, som har et gennemsnit på 7,67, hvilket er det nuværende aller højeste i klubben, nærmest er Lucarelli med 7,55, efter ham er Mariga med 7,40 og efter det Lichtsteiner og Leon begge med 7,38.

Her på det sidste har Parma's midterforsvar været i krise, da de foretrukne til den plads Falcone og Troest begge har været skadet, Troest i 2 uger, og Falcone i 3 måneder, så reserverne har fået chancen, men ikke været alt for gode.

Cristiano Lucarelli ligger nu på en 2. plads på topscorerlisten med sine flotte 22. mål, kun med Pablo Granoche fra Triestina foran sig, med hans 25 mål. En spiller man i Parma har et godt øje for, men han er dyr og Triestina vil nok ikke sælge. Men han er jo heller ikke et must, efter angrebet er Parma's bedste med Lucarelli, Moses, Oper og Paponi, som alle kan begå sig i Serie A.

En serie A ekspert siger dette om Parma:
"Parma har overbevist mig om at de kan begå sig i den bedste række, hvilket jeg er sikker på de kan, dog tror jeg ikke på de kan komme med i toppen med det samme. Nyindkøbet Moses har været den der har overbevist mig mest, og jeg vil ikke være overrasket hvis han på et tidspunkt bliver solgt på den gode side af 100 mio dkk. Da han er en klassespiller, og på 17 år, hvilket kun gør det bedre. Og træneren Melli har også gjort det fremragende, ved at motivere de unge spillere, til at udvikle sig meget. Og gøre de rutinerede spillere til stjernespillere, han er suveræn!"

Giabloblu





Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Giabloblu
« Svar #48: 13 Aug 2008, 14:40 »

rigtig god update. grafikken er god. Thumbs Up. fortsæt endelig.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Giabloblu
« Svar #49: 13 Aug 2008, 14:41 »

rigtig god update. grafikken er god. Thumbs Up. fortsæt endelig.

Tak skal du have  Shockeret
Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Giabloblu
« Svar #50: 13 Aug 2008, 14:43 »

Det er vel ikke meningen, at din blog hedder Giabloblu? De kaldes nemlig Gialloblu.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Giabloblu
« Svar #51: 13 Aug 2008, 14:45 »

Det er vel ikke meningen, at din blog hedder Giabloblu? De kaldes nemlig Gialloblu.

på den side jeg så på stod der Giabloblu, men tak...  Kys
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Gialloblu
« Svar #52: 15 Aug 2008, 14:56 »



SÆSON AFSLUTNING



Triestina - Parma
0-1 Cristiano Lucarelli 22'
0-2 Cristiano Lucarelli 45'

Parma - Mantova
Ingenting

Piacenza - Parma
0-1 Stefano Morrone 10'
1-1 Luigi Riccio 84'
2-1 Lucas Simón 88'

Parma - Pisa
1-0 Julio Leon 48'
1-1 José Castillo 75'

Cittadella - Parma
1-0 Joachim Gasperi 21'
1-1 Julio Leon 22'
1-2 Victor Moses 26'
1-3 Julio Leon 67'
2-3 Joachim Gasperi 80'
2-4 Cristiano Lucarelli 90'


Parma - Sassuolo
1-0 Cristiano Lucarelli 24'
2-0 Victor Moses 88'

Ascoli - Parma
1-0 Andrea Soncin 11'
1-1 Cristiano Lucarelli 22'
1-2 Andres Oper 72'
1-3 Andres Oper 89'

Parma - AlbinoLeffe
1-0 Victor Moses 29'

Brescia - Parma
0-1 Victor Moses 4'
1-1 Fabio Bazzani 6'
2-1 Fabio Bazzani 8'
2-2 Cristiano Lucarelli 46'
2-3 Cristiano Lucarelli 59'
2-4 Cristiano Lucarelli 68'

Parma - Avellino
1-0 Cristiano Lucarelli 4'
2-0 Victor Moses 11'
3-0 Julio Leon 21'
4-0 Victor Moses 35'
5-0 Julio Leon 88'

Ancona - Parma
0-1 Victor Moses 2'
0-2 Julio Leon 14'
0-3 Julio Leon 24'
Svære hold venter Parma
Så er sæsonen færdig, og man endte på den forventede 1. plads, med et stykke ned til nummer 2. (se stilling her), en placering man både hos fansene og i bestyrelsen er meget glade for, trods forventningerne. Også spillerstatistik var et dejligt syn for Parma-fans, se det her, hvor Lucarelli blev delt 1. på topscorer, Moses nummer 1 på gns. bedømmelse, og León med flest assist, rigtig flot af disse spillere.

Træner-Melli siger dette om sejren
Det er vildt det her, og jeg er ekstremt glad for holdets indsats, som har været sensationel på mange måder. Nu vil jeg sætte mig og se på eventuelle indkøb mod næste sæson, trods det stramme budget. Det bliver en kæmpe udfordring at komme i Serie A, og især de unge spillere, kommer nok til at udvikle sig en del i den periode, som jeg gerne så være i mere end 1 år, ihvertfald.


Den unge komet Moses siger
Jeg er kommet til Parma, og har med det samme følt mig fantastisk tilpas, så der har intet problem, og imens jeg har præsteret på banen har det været super. Jeg føler Melli tror 100% på mig, og jeg vil gøre alt for at gøre ham tilfreds. Nu ser jeg frem til en meget hård næste sæson, hvor jeg vil gøre mig selv til fast starter.

Mange spillere skulle efter signende være på ønskesedlen i Parma, f.eks. skulle flere spillere fra Premier League være på vej. Men man ved ikke helt om Parma har pengene til at handle stort ind. Hvilket træner Melli ikke gider udtale sig om.

Flere spillere er også rygtet til Parma på leje, her iblandt Manchester's 2 unge spillere, Simpsons og Campbell, fra deres reservehold, hvor de spiller suverænt.

I den nye sæson kommer Parma til at møde hold som Juventus, AC milan, Inter Milan, Roma osv. Men bomberen Lucarelli ser lyst på næste sæson.
Selvfølgelig bliver det en hård sæson, men jeg mener at vi i denne sæson har fået spillet holdet sammen, og at vi er klar med både rutine, og de unge fightere. Så jeg er faktisk overbevist om at vi kommer til at overleve, og jeg håber det i særdeleshed også. Jeg mener også at mig og Moses har fået et rigtig glodt angreb til at fungere, og med Paponi og Oper som udfordrere til pladserne, bliver det hårdt for selv den sygeste angriber at få plads i Parma.

Moses siger dette om Lucarelli's tale:
Jeg er enig med Lucarelli i at vi er gode sammen, og at vi helt klart kan overleve næste sæson, trods den lave forventninger der er til os. Jeg mener dog at vi godt kunne bruge en ny spiller eller to, til at styrke bredden.

Så alt i alt bliver det en sværd, udfordrende og ikke mindst sjov sæson for Parma-spillerne, som kan se frem til kæmpe-opgør!



Gialloblu

Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gialloblu
« Svar #53: 15 Aug 2008, 15:13 »


tillykke med første pladsen, ser frem til at se om du klare den i serie a. bliver svært, men med nogle klasse køb kan du nok klare dig Smiley hvad har du selv af forventninger?
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Giabloblu
« Svar #54: 15 Aug 2008, 15:14 »

på den side jeg så på stod der Giabloblu, men tak...  Kys

Gialloblu, betyder gul og blå, og der er ingen ord i Italien der hedder Giablo, derfor er der heller ik noget der hedder Giabloblu, det må være en fejl.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gialloblu
« Svar #55: 15 Aug 2008, 15:16 »

Følg Casssano. Ham og Rosso er siden Italia eksperter åbenbart Cool
Logged

19-18!

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Gialloblu
« Svar #56: 15 Aug 2008, 15:18 »

tillykke med første pladsen, ser frem til at se om du klare den i serie a. bliver svært, men med nogle klasse køb kan du nok klare dig Smiley hvad har du selv af forventninger?

Har ikke rigtig en forventning, og bliver ikke overrasket hvis vi rykker ned  Ubeslutsom

Gialloblu, betyder gul og blå, og der er ingen ord i Italien der hedder Giablo, derfor er der heller ik noget der hedder Giabloblu, det må være en fejl.

Så er det på plads  Cool
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Gialloblu
« Svar #57: 15 Aug 2008, 15:19 »

Har lige et spørgsmål, skal jeg tage til en større klub (Lyon) eller blive i Parma?
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gialloblu
« Svar #58: 15 Aug 2008, 15:20 »

bliv i Parma. Etabler dem i det mindste i Serie A, vis du endelig skal videre.
Logged

19-18!

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Gialloblu
« Svar #59: 15 Aug 2008, 15:21 »

bliv i Parma. Etabler dem i det mindste i Serie A, vis du endelig skal videre.

Andre meninger, fra andre brugere?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010