home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1255 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  De olympiske lege
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25 Udprint
Forfatter Emne: De olympiske lege  (Læst 52071 gange)
Szczesny
Manager

Sv: De olympiske lege
« Svar #315: 20 Aug 2008, 13:36 »

Tillykke til Kroatien og Vondracek. DK var helt igennem ringe idag og kroaterne stod godt.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

vesperGT
Manager

« Svar #316: 20 Aug 2008, 13:37 »

Tillykke til Kroatien og Vondracek. DK var helt igennem ringe idag og kroaterne stod godt.

Pis-nedern...... Også for Vondracek

N17
Manager

« Svar #317: 20 Aug 2008, 13:37 »

Ja, den var vi selv skyld i, at vi røg ud i. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at vi i en periode hvor vi er helt vildt presset, så vælger at sætte Mikkel Hansen og Klavs Bruun ind. De to mest stationære og langsomme spillere på landsholdet. Det var helt vildt dårligt trænerarbejde, hvis jeg skal sige min mening. Mikkel Hansen og Klavs Bruun kan simpelthen ikke sætte tempo, og fjerner alle chancer for at sætte noget ordentlig angrebsspil op.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

motZ
Gæst

« Svar #318: 20 Aug 2008, 13:43 »

De to straffekast vi brændte i slutfasen, skulle vi bare har SCORET på !
Det viste sig også at blive dyrt for os!

dasmessi
Gæst

« Svar #319: 20 Aug 2008, 13:49 »

Ærgeligt Danmark røg ud, men de var selv udenom det. Vi brændte alt for meget i slutningen. Især straffe.

patrick J
Manager

« Svar #320: 20 Aug 2008, 14:02 »

Vi så kampen over i skolen sammen med en masse andre klasser (det var fedt) MEN fuck det var nedern de røg ud, men som i andre også siger så var de sku selv uden om det

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

ZhotLog
Gæst

« Svar #321: 20 Aug 2008, 14:05 »

Ja, den var vi selv skyld i, at vi røg ud i. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at vi i en periode hvor vi er helt vildt presset, så vælger at sætte Mikkel Hansen og Klavs Bruun ind. De to mest stationære og langsomme spillere på landsholdet. Det var helt vildt dårligt trænerarbejde, hvis jeg skal sige min mening. Mikkel Hansen og Klavs Bruun kan simpelthen ikke sætte tempo, og fjerner alle chancer for at sætte noget ordentlig angrebsspil op.
Netop Mikkel Hansen var faktisk oplæggeren til 4-5 af de sidste 6-7 scoringer, da han stoppede med at fyre den af selv hver gang, hvorfor det vil næppe er på plads at kalde det dårligt trænerarbejde. Dine tanker om K.B Jørgensen er jeg dog enig i.

njandersen
Gæst

« Svar #322: 20 Aug 2008, 14:11 »

Der var heller ikke meget godt at sige om Kasper Hvidts præstation. Han blev nok svigtet lige lovlig meget af forsvaret, men den var ikke helt god idag.

dasmessi
Gæst

« Svar #323: 20 Aug 2008, 14:14 »

Vi så kampen over i skolen sammen med en masse andre klasser (det var fedt) MEN fuck det var nedern de røg ud, men som i andre også siger så var de sku selv uden om det
Det gjorde vi også på vores skole, dog ikke med os. Jeg går i 8.a og alle andre altså 8.b,8.c og 9 og det fik lov, vi fik bare ikke! Istedet skulle vi sidde og høre på matematik fra kl 12:00 til 14:30  Sur

ZhotLog
Gæst

« Svar #324: 20 Aug 2008, 14:15 »

Der var heller ikke meget godt at sige om Kasper Hvidts præstation. Han blev nok svigtet lige lovlig meget af forsvaret, men den var ikke helt god idag.
Ja, især i sidste halvdel af kampen virkede han helt væk. Ærgeligt, men det viser igen bare, at vi er lige lovligt afhængige af hans fantom redninger.

DavidMadsen
Manager

« Svar #325: 20 Aug 2008, 14:23 »

alle dem der ville kunne se kampen på vores skole d:
men hold kæft, hvor danmark spiller dårligt!
Ham der den langhårede abe fra danmark - hansen tror jeg - var virkeligt flere niveauer under alle andre.
Og Balic flere niveauer over de andre.

N17
Manager

« Svar #326: 20 Aug 2008, 14:27 »

Balic var da på ingen måde flere niveauer over de andre i dag. Jeg synes, at han i dag var en ordinær spiller, som Danmark igen havde godt styr på. Tilgengæld havde Kroatien i dag to fløjspillere, hvilket ellers har været deres problem. Goran Sprem har ikke spillet den bedste turnering før i dag Skuffet

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

njandersen
Gæst

« Svar #327: 20 Aug 2008, 14:29 »

Balic gjorde Goran Sprem til en klassefløj idag.

DavidMadsen
Manager

« Svar #328: 20 Aug 2008, 14:32 »

Balic var da på ingen måde flere niveauer over de andre i dag. Jeg synes, at han i dag var en ordinær spiller, som Danmark igen havde godt styr på. Tilgengæld havde Kroatien i dag to fløjspillere, hvilket ellers har været deres problem. Goran Sprem har ikke spillet den bedste turnering før i dag Skuffet
Præcis som Njandersen siger, var det Balic, der gjorde - især Goran Sprem - men også flere andre gode for kroatien.

NichlasKirk
Gæst

« Svar #329: 20 Aug 2008, 14:48 »

Hvornår er der 200m finale?

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010