home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23427
  0 Brugere, 748 Gæster Online.

Indlæg: 1132883 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: rosebrown123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  10# Nordjyllands Præsident
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: 10# Nordjyllands Præsident  (Læst 13677 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
10# Nordjyllands Præsident
« : 06 Aug 2008, 19:54 »




1# Velkommen til Hornevej!

Jeg drejer rattet og drejer min sølv Mercedes ind på parkeringsanlæget på Hornevej. Lygterne blinker hurtigt og fortæller mig, at bilen er låst forsvarligt. Parkeringspladsen er endnu ikke befolket; der er stadig et par timer til pressemødet.

Det hele startede en halv måned tidligere, da Bruce Rioch kom ind på mit kontor. Det var formiddag, og morgenmaden, bestående af 2 smurte rundstykker og en kop stærk kaffe, stod fristende foran mig. Der gik et par minutter før jeg registerede, at Bruce ikke bare kom for den sædvanlige sludder inden formiddagstræningen . Han havde noget på hjerte, og jeg kunne se at det tyngede ham voldsomt. Rioch havde modtaget et yderst lukrativt tilbud fra skotske Hearts, og jeg kunne mærke på ham, at han virkelig brændte for jobbet.

Forhastede beslutninger er aldrig velset, men deadlinen lå ikke langt  væk. Denne sæson gælder mange penge; vi skal spille europæisk fodbold!
« Seneste Redigering: 23 Aug 2008, 22:33 af Søren91 » Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: 1# Nordjyllands Præsident
« Svar #1: 06 Aug 2008, 19:55 »

Flot intro, Søren. Vild god intro. Glæder mig til næste.  Cool
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# Nordjyllands Præsident
« Svar #2: 06 Aug 2008, 19:57 »

Super nice.. Fedt med noget nyt.. Lynge er jo gud - hvis man er AaB fan .. Men du skirver godt og nice topbanner . Følger med og glæder mig til update ! Wink
Logged

[Min signatur er for stor]

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 1# Nordjyllands Præsident
« Svar #3: 06 Aug 2008, 19:59 »

Jeg vil bestemt følge med her, du skriver som en drøm, og det er som om der er en del spænding i det du skriver, altså den måde du skriver på er fantastisk.

Kan ikke lide du vælger et sløret logo til introen, men det er småting, KIU!
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# Nordjyllands Præsident
« Svar #4: 06 Aug 2008, 20:02 »

God indledning.
Jeg vil også følge med, kunne dog godt bruge en lidt større skriftstørrelse.
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: 1# Nordjyllands Præsident
« Svar #5: 06 Aug 2008, 20:04 »

fantastisk sprog, og fremragende opsætning. og så er det danmarks bedste klub Smiley vil absolut følge med i denne blog Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# Nordjyllands Præsident
« Svar #6: 06 Aug 2008, 20:06 »

Lækkert Søren, godt med en AaB-blog fra din side! Og husk, hvis du får problemer med at finde en ny træner, er jeg som altid klar til at stå i spidsen for drengene Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# Nordjyllands Præsident
« Svar #7: 06 Aug 2008, 20:09 »

Lækkert Søren, godt med en AaB-blog fra din side! Og husk, hvis du får problemer med at finde en ny træner, er jeg som altid klar til at stå i spidsen for drengene Wink
Jobansøgningen er taget til betragtning Wink

@alle: Tak for jeres dejlige kommentarer! Thumbs Up Det varmer!
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Nordjyllands Præsident
« Svar #8: 06 Aug 2008, 20:12 »

Aab, DK's dejligste klub??

NEJ!

Men go' blog, søren Thumbs Up
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# Nordjyllands Præsident
« Svar #9: 06 Aug 2008, 20:49 »




2# Trænerjagten er skudt igang!

Nogle dage arbejder man bare hårdere for lønnen end andre dage. Jeg ville ikke stå i vejen for Bruce; det var det bedste for både AaB og Bruce. Han havde hjemve og i Hearts kunne han få opfyldt sine ambitioner. Jobbet som cheftræner i AaB er en atraktiv stilling, og vi ønsker på ingen måde at have en træner, der ønsker at være andetsteds. Bruce var lykkelig over beslutningen, og jeg måtte indstille mig på flere ugers hårdt arbejde, med manglende søvn og et urimeligt stort kaffeforbrug.

2 uger efter afskeden med Bruce har jeg endnu ikke fundet den optimale løsning, og med en måned til sæsonstart begynder timeglasset at rende ud. Flere skandinaviske toptrænere har været i Aalborg til forhandlinger, men alle uden held. Ligesom jeg læner  mig tilbage i min læderbetrukne lænestol, mærker jeg min mangel på søvn. Jeg må have frisk luft.

Nede på træningsbanen render førsteholdet rundt og træner. Kuhn har lovet at stå for de første træningspas, og han gør det også fantastisk. Men nede på banen render en yderst rutineret klubmand rundt, og formår virkelig at hjælpe holdkammeraterne. Han dirigerer de unge og virker som et kraftcenter der pumper positiv energi ud på banen.   

Det er helt tydeligt for mig, at Gaardsøe skal have chancen som træner.Jeg har kendt ham siden han var junior, og han har et enormt hjerte, der banker for klubben. Forhandlingerne går hurtigt, og det er med ro i sindet, at jeg går ind til dette pressemøde! 

« Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 20:51 af Søren91 » Logged


Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# Nordjyllands Præsident
« Svar #10: 06 Aug 2008, 20:51 »

Fantastisk valg !! Bliver spændende og se om Thomas kan leve op til de store forventninger ! Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# Nordjyllands Præsident
« Svar #11: 06 Aug 2008, 20:52 »

Tak til Stimo for logo og billede Thumbs Up
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: 1# Nordjyllands Præsident
« Svar #12: 06 Aug 2008, 20:52 »

Vil mene at Thomas som træner i AaB, er en smule urealistisk, men sådan er det jo. Skriftligt har jeg det som sidst, fantastisk måde du hiver os helt med ind i spillet, KIU!
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: 1# Nordjyllands Præsident
« Svar #13: 06 Aug 2008, 20:58 »

Tak til Stimo for logo og billede Thumbs Up
velbekomme. skulle det være en anden gang Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 2# Nordjyllands Præsident
« Svar #14: 06 Aug 2008, 21:05 »

Så kom der endu en AaB blog fra din side, havde nu hellere set dig i en anden klub, da dine to tidligere Aab blogs ikke har holdt særlig længe. Men fordi det er dig som skriver denne blog, skal jeg da helt sikkert følge med!

Kan ikke lide din ansættelse af Gaardsøe, havde hellere set at du havde taget en af de svenske trænere, som irl har været rygtet til Nordjylland.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010