home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  2 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Stoppet] 39# En stor mands rejse i verden - Fiorentina(f. Tjekkiet - Bolton)
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: [Stoppet] 39# En stor mands rejse i verden - Fiorentina(f. Tjekkiet - Bolton)  (Læst 28169 gange)
KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
12# En stor mands rejse i verden
« Svar #30: 07 Aug 2008, 01:20 »



Oktober nu



Vi befinder os i midten af oktober og vi har ikke hørt rygter i over en måned nu angående Karel Poborsky. Det sidste rygte var at han skulle over Atlanten og træne det upåagtede MLS hold FC Dallas. Jeg har aldrig været i USA, så håber da at han får et job derover, selvom det måske er et klogt valg, hvis han vil træne store klubber her i Europa. Hvis han tog til USA, har jeg i hvert fald en grund til at besøge landet!

Det går langt bedre for Sparta nu. Vi ligger på en delt første plads efter ni spillende kampe og har 19 point! Årets første Champions League kamp, var hjemme mod forhåndsfavorittern e fra Barcelona. En kamp, som jeg egentlig skulle have været inde og se, men min arbejdsgiver kunne ikke give mig fri, sådan jeg kunne nå det! Desværre. OG SÅ FIK VI ENDDA POINT! 1-1 hjemme mod Barcelona. Nej, hvor var det fedt. 20.000 havde fundet plads på A. Arena. Messi scorede for dem i første halvleg, mens Libor Dosek udlignede kort inde i anden halvleg.

Anden Champions League i år var direkte pinlig for holdet. En udekamp mod AZ Alkmaar skal vi i hvert fald have point! Men nejnej, spillerne ville det anderledes. Vi tabte hele 0-3, alle mål scoret inde for et kvarter af første halvleg.
I aften gælder det Olympiakos ude! Nej, hvor kan den kamp blive afgørende for os!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12# En stor mands rejse i verden
« Svar #31: 07 Aug 2008, 01:32 »

Jeg kan skidegodt lide folk(læs: blogskrivere) der skriver fra en fans synspunkt.. det er SÅ nice og jeg håber da virkelig at du snart finder en klub.. ellers er der jo ikk meget ved det her blogskriveri Wink .. KIU M8
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 12# En stor mands rejse i verden
« Svar #32: 07 Aug 2008, 01:33 »

Jeg kan skidegodt lide folk(læs: blogskrivere) der skriver fra en fans synspunkt.. det er SÅ nice og jeg håber da virkelig at du snart finder en klub.. ellers er der jo ikk meget ved det her blogskriveri Wink .. KIU M8

Hehe. Fandt da også en klub eller dvs. jeg havde glemt at gøre sådan at den skulle vende tilbage til spillet, når jeg fik et tilbud.
Dog er det blevet sagt op og nu håber jeg snart på det rigtige!

Håber det er iorden for jer! Klubben var ikke noget der tiltalte mig og jeg har lavet flere save, så jeg har kun dette ene og det var åbenbart blevet gemt oveni.

Jeg spiller selvfølgelig videre!
« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 01:37 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
13# En stor mands rejse i verden
« Svar #33: 07 Aug 2008, 02:15 »



Skuffende


Det er dybt skuffende. Tænk at klubber som Recreativo, Stoke, Napoli og Reggina ikke vil have en af verdens største fodboldspiller igennem tiden! Jeg håber dog at han får et nyt job snarest muligt. Ifølge en engelsk avis, vil Reading, som spiller i den anden bedste række, fyre deres træner og ansætte Karel. Kunne være så fedt!


Men tilbage til Sparta Praha. Vi spillede uafgjort i Grækenland. Et fint nok resultat, hvis bare vi ville vinde over dem på hjemmebane! Men nej, spillerne valgte godt nok lige at tabe 0-1. Ude mod Barcelona var vi på forhånd prisgivet, men alligevel skulle vi helt hen mod første halvlegs slutning før brasilianske Daniel Alves bragede bolden i mål. 1-0 til Barcelona, hvilket også blev kampens resultat. Den sidste kamp var hjemme mod AZ, og endelig fik vi en sejr. Omend den nok ikke var helt fortjent, gør det ingenting. Vi vandt for resten 2-1. Vi fik dog en 4. plads i gruppespillet! Dvs. ikke mere europæisk bold til os.

I ligaen ligger vi på en 2. plads. Meget tilfredsstillende, når vi tænker på sæsonstarten. Men hvor vi dog har savnet Kadlec!


Jeg har fundet en ny klub, men det kommer i næste update!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13# En stor mands rejse i verden
« Svar #34: 07 Aug 2008, 10:35 »

Glæder mig til at høre, hvilken klub det er  Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 13# En stor mands rejse i verden
« Svar #35: 07 Aug 2008, 12:03 »

Kunne i tænke jer at jeg laver en præstation af klubben, inden jeg går videre i bloggen fra Andrea Venins synspunkt?
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13# En stor mands rejse i verden
« Svar #36: 07 Aug 2008, 12:36 »

Det kunne være en sjov lille detalje, synes jeg!

Men gør som du selv synes det er bedst oppe i hovedet. Du har jo været rigtig god indtil nu  Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 13# En stor mands rejse i verden
« Svar #37: 07 Aug 2008, 12:45 »

Det kunne være en sjov lille detalje, synes jeg!

Men gør som du selv synes det er bedst oppe i hovedet. Du har jo været rigtig god indtil nu  Peace

Jeg takker for de pæne ord! Jeg er ved at lægge sidste hånd på updaten!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
14# En stor mands rejse i verden
« Svar #38: 07 Aug 2008, 12:54 »





Klubben blev grundlagt helt tilbage i 1874, under navnet Christ Church FC. Allerede tre år efter fandt man frem til det nuværende navn, Bolton Wanderers.

Boltons trup anno december 08

I 1894 nåede klubben for første gang finalen i FA Cuppen, men tabte hele 1-4 til Notts County. De skulle vente hele ti år på en ny chance, men ligesom deres første finale, tabte de, denne gang med 0-1 til lokalrivalerne Manchester City. I 1923, første gang Wembley Stadium blev taget i brug, kom Bolton i finalen. De vandt 2-0 over West Ham og David Jack scorede det første mål på Wembley Stadium i overværelse af 127.000 tilskuere. I 1925 fik de deres sidste bedste placering i ligaen, en 3. plads.  I 1926 og 1929 vandt de også FA Cuppen med sejr over henholdsvis Manchester City og Portsmouth.

I 1958 vandt de deres sidste FA Cup titel, med sejr over Manchester United. Siden da har de været i finalen i Carling Cup i 1995 og 2004, men begge endte med et nederlag.


I sæsonen 1986/87 rykkede klubben ned i den kun fjerde bedste engelske division. Men de skulle kun bruge år i den række, før oprykningen var en realitet.
Sæsonen 1994/95 kom Bolton op i Premiership. Men allerede i sæsonen 97/98 rykkede de ned. De kom dog op igen efter en tredjeplads i The Championship og var igen at finde i ligaen fra sæson 2001/2002.

Efter en flot 6. plads i 2004/2005, var klubben fra næste sæson, for første gang med i europæisk fodbold. De nåede blandt de sidste 32 hold, men  røg ud efter to tætte kamp mod Marseille.

I 2007/2008 gik det dog galt for holdet igen. En 18. plads var lig med nedrykning, og de går nu efter en hurtig tilbagevenden til verdens bedste liga.

Bolton flyttede ind på Reebok Stadium i 1997.
« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 18:14 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Andreas93
Gæst
 
Sv: 13# En stor mands rejse i verden
« Svar #39: 07 Aug 2008, 13:08 »

Endelig fandt du en klub Smiley jeg håber at du for dem hurtigst muligt, tilbage til den bedste række Thumbs Up
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 13# En stor mands rejse i verden
« Svar #40: 07 Aug 2008, 13:13 »

Endelig fandt du en klub Smiley jeg håber at du for dem hurtigst muligt, tilbage til den bedste række Thumbs Up

Jeps, det er også dejligt nok!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 14# En stor mands rejse i verden
« Svar #41: 07 Aug 2008, 13:23 »

Hvad synes folk jeg kan gøre bedre og/eller anderledes?
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
15# En stor mands rejse i verden
« Svar #42: 07 Aug 2008, 14:03 »



Endelig!


Her torsdag morgen d. 11. december. Jeg vågnede senere end jeg plejer, da jeg møder senere om torsdagen! Jeg tændte for mit lille TV og sikke en nyhed, der bragede op i ansigtet på mig! Vidunderligt, fantastisk. Han har fået et nyt job! Og så i England! Bolton er godt nok en mindre klub, men Karel skal nok gøre sig gældende for dem!

Det må klart blive en tur til England og Bolton, mens Karel arbejder der! Han har fået en kontrakt gældende til sommeren 2010. Han skulle eftersigende tjene mere end £12K om ugen! Hvor fedt for ham synes jeg. Gad dog det var mig!

Han skulle have et kæmpe transferbudget! Håber da at han vil hente nogle tjekkiske spillere! Men de har nok ikke niveauet til den liga, desværre.
Jeg synes i forvejen det er en spændende trup, om end jeg ikke kender mange af spillerne. Jeg kender kun Matthew Taylor!
I går fik vi forresten på arbejdspladsen en pæn kvinde som medarbejder! Hun virker nu meget rar og hun arbejder i samme afdeling som mig!

Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# En stor mands rejse i verden
« Svar #43: 07 Aug 2008, 16:18 »

Fed detalje, med et privat-liv ved siden af!

Du pirrer jo ens nysgerrighed  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 15# En stor mands rejse i verden
« Svar #44: 07 Aug 2008, 16:41 »

Fed detalje, med et privat-liv ved siden af!

Du pirrer jo ens nysgerrighed  Wink

Hehe Smiley

Jeg synes selv jeg er kommet til en rigtig god klub! Desværre spiller de kun i den anden bedste række, men så må jeg jo bare rykke op med dem!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010