home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1036 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  7# - Liverpool FC
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: 7# - Liverpool FC  (Læst 10938 gange)
Manniche
Landsholdsspiller

Sv: 6# - Liverpool FC
« Svar #60: 06 Aug 2008, 21:34 »

Klasse blog! Fortsæt endelig jeg er fast læser Wink

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Chakana
Manager

« Svar #61: 06 Aug 2008, 21:52 »

God blog jemil!
Du skriver flot, og opnår gode resultater, men dine updates er en anelse for lange..
KIU jemil.

Arsenal Football Club

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #62: 07 Aug 2008, 18:32 »

Tak til Rossonero for banner og NicolasFelipe for grafik Thumbs Up

Og Zazzal for hjælp  Thumbs Up

#7 – 5 Kampe Mere

VsWerder Bremen - CL
Nu skulle vores Champions League eventyr indledes, og tyske Werder Bremen var modstanderen. Bremen stillede op i absolut stærkeste opstilling, og kampen kunne begynde. Liverpool satte et stort pres på Bremen fra start af, men det var Werder der kom først på scoringstavlen. Det var Baumann der med en lang aflevering fandt Rosenberg foran målet, og svenskeren satte bolden sikkert i mål.  Liverpool lagde derfter et tungt pres på det tyske mandskab, og 67 minutter udlignede Steven Gerrard. 1-1 var det endelige resultat, og Champions League er begyndt.

Vi åbnede kampen godt, men Bremen var heldige. Vi havde flere skud, og vi havde bolden mere. Vi fik kun ét point på udebane mod Werder Bremen som er godkendt. Det positive ved denne kamp var som sædvanlig Gerrard, som fortsætter målscoringen. På den negative side har vi en småskade til Xabi Alonso.
Gerrard - Rosenberg 

VsPreston - Carling Cup
Carling Cupen er ikke så vigtig for Liverpool i år, men Ian Rush har, trods alt, valgt den stærkeste opstilling til kampen mod Preston. Rush vil kæmpe om titler på alle fronter, derfor skal Preston besejrest. Sådan kom det også til at gå, da især én mand var i hopla. Det var engelsek Steven Gerrard, der allerede kunne tage matchbolden med hjem efter 26 minutter, da han havde lavet et vaske ægte hattrick til den tid. Der var så ingen grund til ,at Liverpool skulle bruge særlig mange kræfter til, og så kørte Liverpool sikkert sejren hjem.

Dette var en let kamp for Liverpool, og Preston blev blæst ud fra banen af en skinnende Steven Gerrard. Fernando Torres og Rafinha øgede deres flotte assist numre, med henholdsvis to og ét assist i Preston kampen. I næste runde skal vi møde Watford. En lige så stærk modstander som Preston, og Liverpool forventes at få en sejr med hjem fra den kamp.
Gerrard3

VsBolton
Næste kamp var imod Bolton. Bolton har indtil videre skuffet fælt, og lå på en 17 plads inden kampen. Liverpool lå nummer 2 inden kampen, ét point op til førerholdet, Newcastle United. Liverpool var storfavoritter til kampen, men det gik ikke helt som forventet. Formstærke Jeremy Ménez bragte Liverpool foran efter 31 minutters spil, og Liverpool var igang. De fastholdte deres pres på Boltons mål, men bolden ville ikke over stregen igen. Det endte dog med, at Heidar Helguson headede udligningen i mål når tiden viste 94.46. Der var ellers bare lagt fire minutters tillægstid til. Skuffende.

En god kamp fra vores side, men et skuffende resultat. Her viser det virkelig, hvor afgørede de små marginaler er. Udligningen kom jo i hus, langt efter kampen burde være stoppet. Dårligt dommerarbejde som gør, at vi ikke  er på 1. pladsen endnu.
Ménez - Helguson

VsWest Bromwich
Let nok. Det er to ord, der meget godt beskriver kampen mod West Bromwich. Der var absolut klasseforskel mellem de to hold, og det var let at se, hvem af de to hold der kæmpede med i toppen. Spanieren Fernando Torres lynede allerede i det 4. minut, og Bromwich var rystede. Dette udnyttede Liverpool lidt senere, og i det 37. minut kunne Steven Gerrard score til 2-0. Sådan holdte det indtil halvlegen, men da 50 minutter var spillede scorede Robbie Keane til 3-0. Som sagt: Let nok.

En positiv kamp. Vi dominerede gennem hele kampen, og holdt West Bromwich fra de store chancer. Alle de offensive midtbanespillere scorede i denne kamp, og det beviser endnu en gang, at Liverpool har Premier Leagues bedste midtbane.
Torres, Gerrard, Keane

VsMarseille – CL
Champions League er kommet igang igen, og denne gang skal vi vinde. Det er franske Marseille vi skal møde på Anfield, og vi er i topform. Kampen starter fabelagtigt, da vi er foran 3-0 efter 17 minutter. Målene var signerede af henholdsvis Van Der Vaart, Gerrard og Xabi Alonso. I2. halvleg fik Marseille reduceret til 3-1, på mål af Mamadou Niang, men det skulle dog vise sig at være et lille trøstemål. Rafael Van Der Vaart lynede igen, og kampen var afgjort. 4-1.

En meget god kamp af drengene. Franskmændende var spillet ud af banen, og der blev scoret 4 mål af de røde. Vi er nu ubesejrede i 19 kampe, inklusiv vendskabskampene, og der er ikke tabt en eneste kamp, siden Ian Rush kom til. Vi ligger på 1. pladsen i vores Champions League gruppe, og det lover godt for fremtiden.
Vaart2, Gerrard, Alonso  - Niang
« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 18:33 af jemil » Logged

19-18!

Chakana
Manager

Sv: 7# - Liverpool FC
« Svar #63: 07 Aug 2008, 19:29 »

Nice update, men endnu engang er den for lang desværre..
Men du kan jo nærmest ikke lave dem kortere, men du skriver flot..
KUTGW Thumbs Up

Arsenal Football Club

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #64: 07 Aug 2008, 19:39 »

Kedede mig lige lidt, og jeg havde glemt nogle SSér til updaten, så nu får i også nogle ekstra nogle Peace
Superstjernen Steven Gerrard
Sommerens Transfers 1
Sommerens Transfers 2
Ligastilling
Holdstatistik
Spillerstatistik
CL Gruppen
ROnaldinho som vi kender ham efterhånden

Og tak for kommentaren Nicolas, men jeg kan nærmest ikke skrive særlig kort, jeg må næsten bare bskrive det ordenligt  Opstemt

19-18!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #65: 08 Aug 2008, 02:46 »

Jeg lukker bloggen. Af nærmest samme grund som Vondra lukkede sin. Jeg vil helst bare spille videre, uden at skulle tænke på at skrive en bog hver uge, og jeg vil bare nyde spillet. Jeg har også i planerne, om at skifte væk fra Liverpool når jeg har vundet Premier League, og jeg har sat mig som mål at vinde PL, La Liga og Serie A først. der efter må vi se. Jeg kommer ikke med flere blogs i 08 udgaven.

Jeg håber i forstår det, og jeg vil komme med nogle små opdateringer i Blog light når sæsongen er færdig.

Jemil siger tak for sig, jeg har faktist haft det godt med at lave denne her blog, og jeg er meget tilfreds med hvor mange der har læst med, og antalet af kommentarer.

Tak for denne gang, hilsen Jemil  Smiley

19-18!

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #66: 08 Aug 2008, 18:30 »

Ærgeligt, men det har været en fornøjelse at følge Smiley

Rigtig godt og velskreven blog..Jeg er en læser hvad angår blogge så jeg har intet imod at updatene bliver lange Smiley

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010