home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1802 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hattrick
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hattrick  (Læst 4476 gange)
Rossonero
Gæst

Hattrick
« : 03 Aug 2008, 14:10 »

HATTRICK
            DIE BAYERN

Mine seneste forsøg på vedvarende blogs har været rene fiaskoer, og jeg håber ikke at denne blog også falder ind under kategorien. Dette save bliver lidt anderledes, da der nu bliver flettet missioner ind i spillet. Målene giver mig noget at gå efter, og det kan forhåbentlig øge min motivation og sult til savet. Om mine forhåbninger holder stik, kan kun tiden vise.

FC Bayern München er et hold, som jeg længe har stået ved. Det har meget at gøre med, at min far er en stor fan, og dette har naturligvis haft refleksion på mig. Jeg har set utallige kampe med dette hold, og derfor måtte jeg bare have et karriere-spil med den tyske stormagt. Det siger sig selv, at jeg er ude efter de store trofæer, men så enkelt skal det ikke være. Det er her, at I vil forstå bloggens titel, Hattrick. Det hele går ud på, at jeg skal vinde holdets turneringer tre gange. Bayern München spiller UEFA Cup i første sæson, hvorfor netop den turnering bliver en undtagelse, da det i stedet bliver UEFA Champions League der skal vindes hele tre gange. Der skal altså laves hattrick i følgende turneringer:

Selve bloggens stil bliver ikke meget anderledes end før set. Igen vil i se mig i rollen som den hungrende journalist, der bringer alt det nye og ufortalte til folkets strittende ører. Banneret, der er blevet lavet af cube, vil blive et fast mønster i mine opdateringer. Enkelhed vil atter blive bloggens varemærke, da jeg helst ikke vil sidde og bruge min tid på at skabe grafik. Alt, hvad der er værd at vide indtil videre, er blevet sagt, hvilket betyder at introen efterhånden er ved at nå til vejs ende. Jeg håber, at I vil følge med i mit eventyr, og forhåbentlig lægge en kommentar eller to i ny og næ.
« Seneste Redigering: 03 Aug 2008, 15:11 af Rossonero » Logged

Rossonero
Gæst

Sv: Hattrick
« Svar #1: 03 Aug 2008, 14:11 »

Reserveret.

vesperGT
Manager

« Svar #2: 03 Aug 2008, 14:19 »

Så burde overskriften være: "Ægte hattrick".....

Skal du vinde alle 4 tournaments 3 gange i træk, eller bare i alt?

EDIT: Stille og rolig indledning. Thumbs Up

Niko
Gæst

« Svar #3: 03 Aug 2008, 14:20 »

Helt klart en spændende blog. Glæder mig til at se de kommende updates fra din pen.

Zulue
Manager

« Svar #4: 03 Aug 2008, 14:21 »

Fint skrevet, men Cube, den er lidt let sluppet Wink Ikke vild med den effekt du har puttet på.

SoAP
Gæst

« Svar #5: 03 Aug 2008, 14:22 »

lyder spændende, blot den virklig forkerte klub

SirToby
Manager

« Svar #6: 03 Aug 2008, 14:23 »

Super fornuftig indledning. Der er yderst få blogs, jeg har lyst til at læse. For det meste afhænger det af forfatteren, og da du er en, jeg godt kan lide, regner jeg med at følge med i denne.

Smiley

Fint skrevet, men Cube, den er lidt let sluppet Wink Ikke vild med den effekt du har puttet på.

Banneret er fantastisk. Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #7: 03 Aug 2008, 14:24 »

Så burde overskriften være: "Ægte hattrick".....

Skal du vinde alle 4 tournaments 3 gange i træk, eller bare i alt?

EDIT: Stille og rolig indledning. Thumbs Up

Nah, det synes jeg egentlig ikke den burde. Wink

Det skal være i alt.

Helt klart en spændende blog. Glæder mig til at se de kommende updates fra din pen.

Tak, tak...

Tak.

Så længe jeg er tilfreds med banneret, så er der ingen alarm fra min side. Smiley

lyder spændende, blot den virklig forkerte klub

Tak, og til det andet, så er det vel en smagssag.

Super fornuftig indledning. Der er yderst få blogs, jeg har lyst til at læse. For det meste afhænger det af forfatteren, og da du er en, jeg godt kan lide, regner jeg med at følge med i denne.

Smiley

Danke! Det glæder mig, at du er med.

Ben92
Gæst

« Svar #8: 03 Aug 2008, 14:28 »

Spændende, vil helt klart følge med når det er dig der skriver. Bryder mig dog ikke om holdet, men det er jo en smagssag. Smiley

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #9: 03 Aug 2008, 16:00 »

Lyder spændende Smiley glæder mig til at læse mere Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #10: 03 Aug 2008, 18:13 »

DATO
            29-06-2007

Et stort skænderi udløste frustrationerne hos Ottmar Hitzfeld, der for to uger siden valgte at opsige sit job som cheftræner i Bayern München. Det store skænderi var angiveligt mellem Franz Beckenbauer og Ottmar Hitzfeld, men ingen af parterne ønsker at udtale sig om årsagen til uenighederne. Lige siden hærgede rygterne over München, og listen over kandidater var bestemt ikke smal på det tidspunkt. Marcello Lippi var dog den største kandidat, og italieneren selv udtalte, at han var glad for interessen og var villig til at forhandle en kontrakt med tyskerne.

I dag sidder der ganske rigtigt en italiener på det varme trænersæde, men det skulle tydeligvis ikke blive Marcello Lippi. I stedet er titlen som den nye træner gået til Gianluca Vialli, der langt fra var den mulighed man havde taget med i regnskabet. Den 44-årige italiener har ikke den store erfaring under bæltet, dog er han ikke helt uden viden i træner-erhvervet. I 1998 blev han offentliggjort som Chelsea-træner – en klub, hvor han som spiller skabte stor succes. Medgangen fulgte ham dog ikke på Chelseas trænerbænk, som han forlod efter blot to år. Den næste klub på CV’et blev Watford, som han dirigerede fra 2001 til 2002. Bayern har tydeligvis sat sin tillid til ordsproget ″Tredje gang er lykkens gang″, og Gianluca Vialli er selv yderst optimistisk – det er i hvert fald hvad man kan tyde ud fra hans svar i medierne.

Mener du selv, at du har, hvad der skal til for at skabe succes i Bayern?
Jeg er klar over, at mine tidligere ophold har været mere eller mindre usuccesfulde, men jeg mener, at det har været med til at gøre mig stærkere. Jeg er landet i gode omgivelser, hvor alle er yderst professionelle og dedikerede i deres arbejde, hvilket helt sikkert kommer til at reflektere på mit arbejde. Holdet er ligeledes fantastisk, og med den rette taktik og indstilling, kan det ikke gå galt.

Har du planer om at forstærke holdet, eller er du tilfreds med holdet, som det er nu?
Jeg er meget tilfreds med kvaliteterne på holdet, og jeg har ikke planer om at foretage drastiske ændringer på holdet. Truppen besidder profiler over hele rækken, men det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg har et par spillere, jeg kan være vil se i Bayern-trøjen. Det er dog langt fra sikkert, at det bliver i dette transfervindue, min ønskeliste bliver flettet ind på holdet.

Iflg. rygtebørsen er Bayern Münchens talentspejdere på udkig i Ajax, hvor Jeffrey Sarpong og Rodney Sneijder eftersigende har gjort mest indtryk på tyskerne. Begge spillere er store stjerner på Ajax ungdomshold, der nærmest flyder i talenter, som ikke ligefrem er udrustet med skyhøje priser. Hvad angår stjernespillere på markedet, er navne som Joe Cole, Pablo Aimar og Guti ofte blevet nævnt i forbindelse med Bayern München.
« Seneste Redigering: 04 Aug 2008, 12:40 af Rossonero » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #11: 03 Aug 2008, 18:17 »

Spændende træner.. nok ikke lige den jeg havde regnet med - men uden tvivl spændende.. KIU

- Veni, vidi, vici -

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #12: 03 Aug 2008, 18:21 »

Jeg håber at tredje gang virkelig kommer til at blive lykkens gang i dit tilfælde. For dine to andre forsøg i managerverdenen lyder ikke særlig gode. Men håber at det kommer til at gå bedre end dine to ophold i England. Ellers er det rigtig god læsning, og spændende trænervalg og som Jimmy siger ikke lige den jeg havde regnet med. Men det er meget spændende. Kan bare ikke lide en ting. Nemlig at Guti rygtes til din klub.

Rossonero
Gæst

« Svar #13: 03 Aug 2008, 18:26 »

Spændende træner.. nok ikke lige den jeg havde regnet med - men uden tvivl spændende.. KIU

Tak!

Jeg håber at tredje gang virkelig kommer til at blive lykkens gang i dit tilfælde. For dine to andre forsøg i managerverdenen lyder ikke særlig gode. Men håber at det kommer til at gå bedre end dine to ophold i England. Ellers er det rigtig god læsning, og spændende trænervalg og som Jimmy siger ikke lige den jeg havde regnet med. Men det er meget spændende. Kan bare ikke lide en ting. Nemlig at Guti rygtes til din klub.

Jeg tror, at du har misforstået det lidt. Gianluca Vialli har i den virkelige verden stået i spidsen for Chelsea og Watford. Jeg har blot "hukket" hans navn og overtaget Bayern München.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #14: 03 Aug 2008, 18:28 »

Tak!

Jeg tror, at du har misforstået det lidt. Gianluca Vialli har i den virkelige verden stået i spidsen for Chelsea og Watford. Jeg har blot "hukket" hans navn og overtaget Bayern München.

Ved jeg godt Wink

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010