home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 915 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ''Den gule fare'' - STOPPET!
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: ''Den gule fare'' - STOPPET!  (Læst 38888 gange)
dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #105: 06 Aug 2008, 21:53 »

Vi starter med det negative.. dine billeder er for store og dine rammer ser lidt sjove ud.. jeg laver mine i paint (eller lokker -Benja-) til det og så synes jeg faktisk at dine billeder gør at opsætningen ser lidt sjov ud..

Tilgengæld er det billeder er okay kvalitet og du har imo forbedret dig skriftligt.. KIU.. Ser frem til at høre mere fra den hvide hårde bane.. Wink
Okay, mange tak Jimmy. Glad for du læser med. Update om lidt. Thumbs Up
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #106: 07 Aug 2008, 12:46 »

Lidt længere tilbage smider du et SS af Aaron Ramsey. Der står han er 285 mil værd! HVORDAN DET  Opstemt
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #107: 07 Aug 2008, 16:49 »

Lidt længere tilbage smider du et SS af Aaron Ramsey. Der står han er 285 mil værd! HVORDAN DET  Opstemt
Må være en fejl i spillet. Aner ikke hvad der skete heller.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #108: 07 Aug 2008, 20:35 »


Stor tak til yoggidk for grafik Thumbs Up



Tottenham lå nummer 11 i tabellen. En rigtig dårlig plads ifølge bookmakerne. Tottenhams manager havde dog noget andet at sige til The Sun:
’’Det er da klart det går dårligt for os, men vi har sammentidig også haft en del skader og har dermed ikke kunne spille vores gamle spil. Hvis det kommer til nye indkøb, så tror jeg næppe vi mangler nogen nye spillere. Vores køb af Ramsey skal nok udvikle sig til at blive et godt køb. Han har dog bare ikke rigtig spillet sig fast endnu, og det kan godt være at det smitter af på spillerne, at de ikke gider at spille sammen med nogle unge spillere. Der kan være så mange grunde. Salget af Lennon, salget af Malbrangue, forkert taktik. Altså der kan være så meget. Et hold præsterer ikke bare kun af ren samarbejde. Et hold fungerer og præsterer hvis moralen og lysten er der. Så jeg vil ikke lige frem sige vi er et ’’dårligt’’ hold, bare fordi vi ligger så lavt i tabellen’’, sagde Ramos til The Sun.

Med udtalelserne til pressen og de diverse blade og aviser, skulle Tottenham møde rivalerne fra Man City. Kampen skulle spilles på det berømte The City of Manchester Stadium og hele 39.000 var mødt op for at støtte sit hold. Der var nogle medrejsende Tottenham fans i sigte. Så en ren City City kamp skulle det ikke blive. Og dog. Tottenham kommer skidt fra start. Med et reservehold pga. besparelse til en evt. finale scorer Ireland til 1-0. Med flot spil og geniale afleveringer får Modric udlignet ret kort efter. Og så var det Gelson Fernandes tur til at komme i den sorte bog. Han får med sit andet gulte kort en udvisning pga. en obstruktion på Modric. Ên 1.halvleg slutter 1-1. Tottenham kunne være mest tilfreds med resultatet, da de vandt 2-0 i første opgør på White Hart Lane. Efter pausen kan Jo med 2 scoringer putte læderet i kassen til en 3-1 føring til City. Tottenham lå stadig til at gå videre. City blev ved med at presse selvom de var på banen med kun 10 mand, men et dum aflevering fra Richards er med til at Dos Santos til sidst dribler 2 mænd og lægger den køligt ned i hjørnet. 3-2 ender kampen og Tottenham er i finalen i Uefa cuppen.
’’Puha, sikke en lettelse. Efter mange dage som er gået hvor vi har gået og ventet på denne kamp, er jeg mere end glad for at kan være i finalen nu. Jeg er så stolt over mit hold. At vi foremår at holde denne føring, da vi vidste at det ville blive svært. Ej, men jeg kan slet ikke sætte ord på hvor flot det er. Nu ser vi frem til finalen mod Feyenoord og det bliver sværere, da vi skal spille på dette stadion i dag. Så vi har god tid til at forbedere os’’, sagde en grædende Juande Ramos til football365.com.


Med den flotte sejr og finaleplads i Uefa cuppen, var det tid til at møde Arsenal ude på det berømte og elegante flotte stadion Emirates Stadium. Dette var den andensidste kamp, inden Premier League var helt færdigt og de andre klubber begyndte at fyre trænere, hente spillere ind osv. Tottenham stillede med en del reserver, da nogle skader ikke ville være et godt tegn til Uefa cup finalen mod Feyenoord d. 14. maj. Den altid rutinerede og målfarlige Adebayor scorer til 1-0 efter bare 1 minuts spil. Og samme Adebayor gør det til 2-0 bare minuttet senere. En ydmygelse af Tottenham lå i sigte. Nogle minutter senere banker Van Persie den lille kugle over i hjørnet, til uden chance for dagens målmand og nuværende reserve David Button. Inden halvleg foremår Adebayor igen at scorer og dermed få et hattrick.

2.halvleg begynder med lidt Tottenham spil. Bent og O’Hara viser godt samarbejde og spiller den elegant op igennem forsvaret, men ligelidt hjalp det. I stedet kan Arsenal kører kontra og Van Persie udnytter den kontra. 5-0. Til Tottenhams glæde kan Berbatov dog heade bolden i nettet på Fabianski og kampen ender 5-1. En skuffende præstation især i 1.halvleg var nok med til at Tottenham både ligger nummer 12 og tabte her 5-1 til sine rivaler. Hvis man skal vinde mesterskabet, skal man slå de store hold.

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #109: 07 Aug 2008, 20:40 »

Hold kæft en update, er helt vild med din opsætning. Flot skreftligt og i det hele taget rigtig fornuftigt... Flot grafik, dog syntes jeg at det ser "lidt" kikset ud med forskellige rammer omkring billederne.
Smiley
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #110: 07 Aug 2008, 20:41 »

Hold kæft en update, er helt vild med din opsætning. Flot skreftligt og i det hele taget rigtig fornuftigt... Flot grafik, dog syntes jeg at det ser "lidt" kikset ud med forskellige rammer omkring billederne.
 Smiley
Haha, så må du jo lave andre rammer næste gang, yoggi!
Hehe, men mange tak skal du have. Vidste det ville hjælpe at ændre stil. Mange tak.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #111: 07 Aug 2008, 20:43 »

Haha, så må du jo lave andre rammer næste gang, yoggi!
Hehe, men mange tak skal du have. Vidste det ville hjælpe at ændre stil. Mange tak.

jeg syntes bare du skal lave dem som du gør nu, bare samme ved begge billeder  Hævet Øjenbryn
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #112: 07 Aug 2008, 20:43 »

rigtig god update og elsker grafikken der er top klasse og opsætningen er bedre end nogensinde før. Det skriftlige skal der ikke pilles ved da det er forståeligt og flydende. KIU dasmessi du kan godt Thumbs Up
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #113: 07 Aug 2008, 20:46 »

jeg syntes bare du skal lave dem som du gør nu, bare samme ved begge billeder  Hævet Øjenbryn
Ja, skal jeg nok huske. Og tak for grafik igen. Thumbs Up
rigtig god update og elsker grafikken der er top klasse og opsætningen er bedre end nogensinde før. Det skriftlige skal der ikke pilles ved da det er forståeligt og flydende. KIU dasmessi du kan godt Thumbs Up
Mange tak, kasper. Det varmer! Thumbs Up
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #114: 07 Aug 2008, 20:55 »

god update

med hensyn til grafikken må jeg lige rette en kritik den er godt lavet, dog virker kanterne ikke helt gennemtænkt

men det nederste banner er jo ja jeg hader det

det hedder

We are tottenham, from the lane

det andet der er sådan noget folk uden indsigt finder på
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #115: 07 Aug 2008, 20:57 »

god update

med hensyn til grafikken må jeg lige rette en kritik den er godt lavet, dog virker kanterne ikke helt gennemtænkt

men det nederste banner er jo ja jeg hader det

det hedder

We are tottenham, from the lane

det andet der er sådan noget folk uden indsigt finder på

Okay, men den skal du tage med yoggidk, for det er ham der har lavet det flotte grafik Peace.
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #116: 07 Aug 2008, 21:05 »

Okay, men den skal du tage med yoggidk, for det er ham der har lavet det flotte grafik Peace.

den så jeg ikke Smiley
jeg syntes bare du skal lave dem som du gør nu, bare samme ved begge billeder  Hævet Øjenbryn

kig mit indlæg længere oppe Yoggidk
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #117: 07 Aug 2008, 21:57 »


Tak til stimo92 for grafik Thumbs Up


Den sidste runde i Premier League skulle spilles. Tottenham skulle have Aston Villa hjemme, og denne kamp ville være en fornuftig opvarmning til kampen mod Feyenoord om et par dage. Begge hold stillede lige stærkt op, og nu manglede der bare stemning og en gang ordentlig fodbold. Tottenham som havde sat Gomes på mål igen, hiver en tv-redning frem fra et hug af Gareth Barry. Nok den bedste spiller Aston Villa havde i kampen indtilvidere. Reserveangriberen Darren Bent har for alvor kæmpet sig til en startplads og overtalt Juande Ramos til at sætte ham på startopstillingen. Bent kan nemlig scorer til 0-1 inden pausen.

I pausen blev der foretaget en del udskiftninger. Bent og Dos Santos fra Tottenham måtte gå ud til fordel for Saivet og Arshavin. Om rokeringen ville holde hjem, var ikke til at vide. Om Aston Villas Darren Bentley har lusket med ved omkædnngsrummets dør, vides ikke. For han sender nemlig et flot sku af sted som har retningen mod overliggeren, men styrtdykker lige i det sidste. Gomes havde ellers haft reddet den, hvis ikke den havde fået det dyk. Det er noget af det målmænd hader. Dette var anden kamp i træk at Tottenham ikke kan holde en 1-0 føring, uden der bliver udlignet. Og apropos udlignet. Samme Bentley gør det onde mod Tottenham og scorer til 2-1. Tottenham ligner en 12.plads sidder. Og kampen ender 2-1 til Aston Villa. Dermed slutter Tottenham på en skuffende 12.plads. Manageren Juande Ramos havde intet at tilføje. Derimod virkede han lidt ligeglad.

Med slutplaceringen som kunne ses på en 12.plads, virkede skuffende dagen efter i bestyrelsen. De sad nemlig og overvejede at forlænge eller ikke forlænge med Juande Ramos. Nogen var enige i en fyring, andre var ikke. Men det blev dog til at Juande Ramos får yderligere et år mere i klubben. Og med det skal han nok være manden der fører Tottenham op i tabellen hvor de hører til. Med den endelig slutplacering modtager Tottenham 100mio Dk kroner for deres slutplacering. Nogle penge der forhåbentlig ville bruges på nogle nye ansigter til den nye sæson. Storklubben Manchester United vandt overlegent Premier League efterfulgt af Liverpool og Arsenal.


Sammentidig med en forlængelse blev interessen for den talentfulde og hurtige kant, Giovani Dos Santos pludselig stor. Både kongerigesklubberne Real Madrid og Barcelona kom med hver sit bud på henholdsvis 124mio DK kroner of 126mio Dk kroner. Vi skulle have meget mere svarede vi dem. For Dos Santos er jo nok en af Mexicos største talenter, hvis han ikke allerede er det. Vi vil nødig af med Dos Santos specielt til Real og Barcelona. Og det undrer os at Barcelona vil købe ham tilbage. Med 100mio Dk kroner tilføjet for nylig pga. slutplaceringen takkede vi alligevel nej. Lidt senere kom der en email fra hver agent og der stod i begge breve at de ikke ville handle mere i den sag. Egentlig blev vi lidt lettet, for vi gad godt nok ikke af med Santos, da det ville blive kanon svært at finde en ny afsløser. På den anden side ville Elano fra Man City, være en glimrende tilføjelse.


Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #118: 07 Aug 2008, 22:13 »

god update og godt at i afviste buddet fra Barcelona og Real på Dos Santos! Lidt ærgeligt med slutstillingen men det gør ikke noget får i vinder jo bare UEFA´en.
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #119: 07 Aug 2008, 22:14 »

god update og godt at i afviste buddet fra Barcelona og Real på Dos Santos! Lidt ærgeligt med slutstillingen men det gør ikke noget får i vinder jo bare UEFA´en.
Ja vi kan sku ikke slippe Dos santos. Og ja sku ærgeligt med slutplaceringen, men vi vinder som sagt uefa.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010