home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 497 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ''Den gule fare'' - STOPPET!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: ''Den gule fare'' - STOPPET!  (Læst 38897 gange)
dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #90: 04 Aug 2008, 20:33 »


Stor tak til Bave for grafik Thumbs Up


1/01/08| Vi skulle møde Stoke. Henri Saivet kunne endelig spille for os. Han har fået nummer 15. Han startede inde i vores kamp og efter 18min får vi straffe. Det er Saivet som sætter sig flot igennem og bliver nedlægget og Modric skal sparke, men han brænder. Minuttet efter kanonerer Lennon bolden i kassen til 1-0, som er pauseresultatet. Stoke kom ikke til det store og vi vinder 1-0. God start på årsskiftet.
Tottenham 1 – 0 Stoke | Lennon


11/01/08|

 Efter kampen mod Stoke kom der en kæmpe overraskelse. Portsmouth FC som tidligere havde budt på Malbrangue og fået ham, bød de nu også på vores højre kant, Aaron Lennon. Et super talent. De bød 100mio DK kroner. Det var et bud vi ikke havde regnet med, da Lennon ellers følte sig godt tilpas i klubben. Portsmouths bud kunne vores bestyrelsesformand Daniel Levy ikke takke nej til, men jeg var uenig. Så han accepterede bare buddet og dermed var aftalen godkendt. Jeg skældte ud på Daniel, og var sådanset ligeglad med om jeg blev fyret. Heldigvis gjorde jeg ikke det, og han sagde til mig efter, at han var ked af det over salget. Aaron Lennon er nu i Portsmouth og kommer i øvrigt til at spille sammen med Steed Malbrangue. Den tidligere Tottenham spiller. Aaron Lennon er i Portsmouth indtil 2011. Han nåede 109 kampe og scorede 7 mål.

’’Jeg er da ked af at forlade Tottenham. Jeg følte at det var min klub som jeg ville vokse op i, men nu bød Portsmouth og egentlig håbede jeg Tottenham afslog for er lidt utilfreds med salget. Jeg føler ikke at jeg er klar til endnu en engelsk klub. Jeg havde nu mere set mig selv i en spansk klub, da jeg drømmer om at spille for Real Madrid. Men sammentidig så håber jeg også at tilgangen hertil Portsmouth gør at jeg kan blive Real Madrid spiller. De første kampe glæder jeg mig ikke rigtig til. Træningen glæder jeg mig nu mere til, da Harry Redknapp er min favorittræner’’, sagde Aaron Lennon til The Sun.

13/01/08|

Med salget af Lennon, manglede vi en midtbane spiller. Vi havde et kig på Arsenals unge og store talent Aaron Ramsey. Han er et kæmpe talent og er kun 17 år. Hans tidligere klub var Cardiff. Der har jeg fulgt ham lige siden og nu er han bare blevet endnu bedre syntes jeg. Så vi sendte et bud på 26mio DK kroner og et par timer senere, accepterede Arsenal. Overraskende hvis det kom til os. Aaron Ramsey takkede ja til kontrakten og har nu skrevet kontrakt med os. Han er stolt over at have skiftet. Han er et af de største engelske talenter gennem tiden. Aaron Ramsey skriver under på en 5årig aftale og får nummer 8. Jermaine Jenas havde det nummer tidligere.

’’Tottenham er en fantastisk klub. Ingen tvivl om det. Det samme er Arsenal. De to klubber er svære at sammenligne med syntes jeg. Begge klubber har det jeg har brug for. Bedre træningsanlæg og ungdomsfaciliteter. Jeg ved ikke endnu om jeg kommer til at spille på førsteholdet, eller om jeg skal begynde på U-18 holdet. Det vides ikke. Men jeg glæder mig som et lille barn til at spille sammen med bla. Luka Modric,Berbatov og Dos Santos osv. Jeg håber også at Modric f.eks kan hjælpe mig med at blive bedre. Den første træning har været kanon. Jeg er kommet godt ind på holdet, og nu ser jeg frem til en ny stor og måske landsholdskarriere’’, sagde Aaron Ramsey til The Sun.

15/01/08| Med tilgangen af Ramsey så mit hold ud til at være opsat på at spille. Og vinde. Hull var modstanderen. Berbatov header bolden i kassen efter 25min. 0-1. Samme Berbatov sender et langskud af sted og ingen chance for Hulls keeper. 0-2 ved pausen. Og Ramsey kom ind til sin Tottenham debut. Han viser godt spil og afleverer en flot diagonalbold over til Saivet som tæmmer den og skyder, men på overliggeren. Hull udligner til sidst og kampen ender 1-2.
Hull 1 – 2 Tottenham | Berbatov(2)



18/01/08| FA Cup 3.runde skulle spilles. Vi havde trukket Sunderland. Den skulle spilles i Sunderland. Røg vi ud i denne runde, ville det være en kæmpe skuffelse. Og Arshavin kroner en flot solotur med et mål. En god start. Vi havde det meste af spillet og kom frem til de fleste chancer, men fik dem ikke udnyttet. Vi går til pause med en føring på 0-1. 2.halvleg begynder med kæmpe dominans til Sunderland. Nu jagtede de udligningen. De får dog scoret, troede man, men dommeren dømmer for off-side. Kæmpe buekoncert. De mente klart der var mål. Dog får de scoret til sidst med Diouf som målscorer. Dermed rykkede jeg spillerne helt frem. En omkamp kunne ikke være tilfredsstillende og med rykningen af spillerne frem, scorer Saivet sit første mål for Tottenham. Vi vinder 1-2 og er klar til 4.runde.
Sunderland 1 – 2 Tottenham | Arshavin, Saivet



21/01/08| Efter nervepirringen mod Sunderland, skulle vi tage imod Man City hjemme. Vi vidste det ville blive svært, og hvis vi tabte ville vi nok ryge ud af mesterskabskampen. Vores position var ikke til at prale over. Kampen skulle i gang og Modric bringer os foran efter 30min. Det var det eneste der skete i 1.halvleg. 2.halvleg starter med 2 scoringer inden for 3min. Først er det Berbatov som scorer til 2-0 og kort efter udligner de. 2-1 står det, og Arshavin ville ikke være med til at kun være foran med 1 mål. Så han scorer til 3-1 som bliver resultatet. Stort resultat for os.
Tottenham 3 – 1 Man City | Modric, Berbatov, Arshavin


26/01/08| Endnu en sejr lå i vente. Vi skulle spille 4.runde i FA Cuppen mod Aston Villa i Aston Villa. Vi regnede med en sejr, men vi tog måske for let på det hele. Godt nok scorer Berbatov til 0-1 i 1.halvleg som ender med 0-1, men så i 2.halvleg går det galt. Carew udligner ret hurtigt efter pausen. Og så er det Maloneys tur til at score. 2-1. Det bliver 3-1 ved Carew igen. 3-1 og vi ligger til at ryge ud. Det ender 3-1 og vi er ude af FA Cuppen.
Aston Villa 3 – 1 Tottenham | Berbatov



30/01/08| Vi er ude af Fa Cuppen. Nu er det kun Uefa Cuppen vi er med i endnu. Chelsea kommer til White Hart Lane. Berbatov kan allerede efter 9min score til 1-0. 3.kamp han bliver første målscorer. Men så gik det nedad. Vi ligner en flok 2.divisons spillere, for Ballack header bolden i nettet til 1-1 ved pausen. Og 2.halvleg er ikke mere end fløjtet i gang, før Anelka header bolden i nettet. 1-2. Endnu engang havde vi sat en føring over styr. Vi taber 1-2. Meget skuffende.
Tottenham 1 – 2 Chelsea | Berbatov



« Seneste Redigering: 04 Aug 2008, 20:37 af dasmessi » Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #91: 04 Aug 2008, 21:03 »

Fin update og du skriver rigtig godt og opsætningen var meget bedre end sidst (efter min mening) og det grafiske er også rigtig godt! Dog vil jeg lige sige at det ikke hedder udligne når man score og man er bagud med mere end to mål, det hedder reducere.
« Seneste Redigering: 04 Aug 2008, 21:10 af kasperbp12 » Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #92: 04 Aug 2008, 21:09 »

Fin update og du skriver rigtig godt og opsærningen var meget bedre end sidst (efter min mening) og det grafiske er også rigtig godt! Dog vil jeg lige sige at det ikke hedder udligne når man score og man er bagud med mere end to mål, det hedder reducere.
Arh, min fejl. Hehe. Tak for kommentaren.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #93: 05 Aug 2008, 23:03 »


Mange tak til FMManutd for grafik Thumbs Up




2/2/08| Nederlaget til Chelsea var til at se på vores fans. Det var de ikke helt tilfredse med. Derfor var en sejr i dag mod Wigan et must. Og Tom Huddlestone viser at han er fast mand på holdet og banker læderet op i netkrogen, uden chance for keeperen. Gilberto blev skadet i pausen, men det så kun ud til et slag. Wigan kom ikke til noget rigtigt og vi vinder derfor 0-1.
Wigan 0 – 1 Tottenham | Huddlestone


9/2/08| Fansene var blevet lidt bedre i humør efter sejren over Wigan. Og det håbede vi sådanset også på de ville gøre, da vi skulle til Everton. Vi skulle især passe på Andy Johnson. Han er en målfarlig angriber. Det var ikke rigtigt til at se Johnson i 1.halvleg som ender 0-0. Efter pausen begår Huddlestone frispark og med sin anden advarsel, må han gå tidligt i bad. Så skulle man tro Everton ville udnytte udvisningen, men det fik de ikke gjort, så kampen ender 0-0.
Everton 0 – 0 Tottenham


14/2/08| Uefa Cuppens 1. Knockout runde skulle spilles. Vi skulle møde CSKA Moskva dernede i Rusland første kamp. Inden kampen havde der været blevet trukket lod til 2. Knockout runde og vinderen af denne kamp, skulle møde enten Everton eller vores egen gruppedeltager Hibernain. Berbatov udnytter et straffespark efter 34 min og går til pause med 0-1 i bagagen. 2.halvleg begynder med en udligning og efter bliver der selvmål. Kalouda er manden bag selvmålet. Kampen ender 1-2.
CSKA Moskva 1 – 2 Tottenham |Berbatov, Kalouda(selvmål)


21/2/08| Returopgøret skulle spilles. En uge havde vi til at forberede os. Hvis stillingen holdte som det stod nu, ville vi være videre. Men en samlet 1-2 føring ville Berbatov ikke være med til. Han sender nemlig et hovedstød i mål allerede efter 5min. Så nu var vi sådanset sikre på at gå videre. 1.halvleg skete der ikke mere i. Og heller ikke 2.halvleg selvom CSKA pressede på. Vi går videre med samlet 1-3 og skal derfor møde Everton i 2. Knockout runde af Uefa Cuppen. Everton vandt sammenlagt 4-0 over Hibernain.
Tottenham 1 – 0 CSKA Moskva | Berbatov


24/2/08| Med videredeltagelsen i Uefa Cuppen skulle vi have Blackburn hjemme. En kamp som bare skulle vindes. Vi kommer dog skidt fra start ved evige farlige Santa Cruz. Dårlig start. Mere skete der ikke i 1.halvleg. 2.halvleg skulle der dog ske ting og sager. Først er det McCarthy der bringer os bagud 2-0 og efter er det Berbatov der reducerer. Kampen ender 1-2.
Tottenham 1 - 2 Blackburn | Berbatov


1/3/08| Et nederlag skulle rettes op mod West Bromvich. Klubben lå et plads over os, så en sejr vil kunne bringe os foran dem. Og vores midterforsvar Ledley King header os foran med 1-0. Så blev Zokora skadet. Og så måtte Kaboul ind. Det skulle vise sig at være lidt dumt. For han begår nemlig frispark lige på kanten af feltet og danske Martin Albrechtsen scorer lidt heldigt på frispark via stolperne. 1-1 ved pausen og det ender kampen også.
Tottenham 1 – 1 West Bromvich | King




6/3/08| Uefa cuppens 2. Knockout runde skulle spilles. Vi havde været så heldige at trække Everton. Første kamp skulle spilles i Everton. Arshavin kvajer med et dumt frispark og får direkte rødt allerede efter 6 min. Nu var vi kun 10 mand og nu satsede vi bare defensivt. Tim Cahill viser sin teknik på frispark og knalder den ind bag Gomes. 2.halvleg begynder med store chancer til bla. Berbatov og Ramsey, men begge ryger lige over mål. Sådan skete det resten af kampen, men vi fik slet ikke udlignet og vi taber 1-0 i første kamp.
Everton 1 – 0 Tottenham


9/3/08| Så var det tid til at besøge Newcastle. Vi jagtede stadig en sejr i ligaen og håbede på en i dag. Men målfarlige Owen kan med 2 mål på 2min score til 2-0 allerede. 2.halvleg roterede vi lidt rundt i håb om en udligning, men det lykkedes ikke, og vi taber 2-0. Endnu et nederlag. Surt at være Spurs-fan nu.
Newcastle 2 – 0 Tottenham


13/3/08| Returopgøret skulle afgøres på White Hart Lane mellem Everton og Tottenham. Der var udsolgt og over en 1/3 af fansene var Tottenham. Forståeligt nok. Efter at have tabt den første kamp med 1-0 var vi tvunget til at score min. 1 mål. Og der skal gå 39 min før Rafinha bliver fældet i straffesparksfeltet og han udnytter chancen selv og scorer til 1-0 inden pausen. 1-0 ved pausen og nu lå det til at afgøres i forlænget spilletid. 2.halvleg begynder med endnu en scoring. Reservespilleren Danny Rose kroner en flot indsats med en scoring til 2-0 og vi er videre!. Dommeren Howard Webb fløjter af og et kæmpe brøl af jubel bryder ud. Vi er videre til Kvartfinalen.
Tottenham 2 – 0 Everton | Rafinha (str.), Rose


16/3/08| Med den spændende kamp i Uefa cuppen mod Everton, skulle vi møde West Ham hjemme. En sejr lå og lurede. Stortalentet Henri Saivet kan med 2 mål score til 2-0 ved pausen. 2.halvleg er det O’Haras tur til at score. 3-0. Det tegner til en sejr. Arshavin ville også være med på bølgen så han tager chancen fra 28 meter og sender et drømmehug af sted. 4-0 ender det. Endelig en sejr.
Tottenham 4 – 0 West Ham | Saivet(2), O’Hara, Arshavin


22/3/08| Med storsejren over West Ham tegner det endelig på at vi er tilbage. Dagens kamp var mod Middelsbrough ude. Og Saivet gør som han gjorde forrige kamp, nemlig scorer 2 mål inden pausen. 2.halvleg skulle der ske en del i. Middlesbrough udligner efter pausen med 2 hurtige mål. Dos Santos forøger dog til 2-3. Men udligningen kommer ret hurtigt efter. Og Ledley King afgører det hele med et skud tæt ved mål og vi vinder 3-4. Kæmpe målfest.
Middlesbrough 3 – 4 Tottenham | Saivet(2), Dos Santos, King


29/3/08| Vi skulle mode vores rivaler fra Portsmouth. De havde 2 af vores gamle spillere. Lennon og Malbrangue. Det var et dejligt gensyn. I starten af kampen får Modric et slag og må udgå. Så pressede Portsmouth for alvor på, med Malbrangue som iværksætter. Dog ender det 0-0 ved pausen. 2.halvleg skulle også være Portsmouths. Malbrangue sender et drømmehug af sted og scorer til 0-1 i overtiden. Sur røv, at en tidligere spiller kan score mod sine gamle kammerater.
Tottenham 0 – 1 Portsmouth


3/4/08| April blev indledt med en Uefa cup kvartfinale mod Werder Bremen. Første kamp skulle spilles i Tyskland og et mål ville være godt. Rosenberg viser dog sin klasse og scorer kort før pause. 2.halvleg kan Berbatov dog udligne. Et godt udgangspunkt, hvis dette holder, og det gør det. Vi ender 1-1 og vi kan se frem til returopgøret.
Werder Bremen 1 – 1 Tottenham | Berbatov


« Seneste Redigering: 05 Aug 2008, 23:24 af dasmessi » Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #94: 05 Aug 2008, 23:09 »

kanon god update, men synes der mangler nogen billeder ellers godt Thumbs Up
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #95: 05 Aug 2008, 23:11 »

kanon god update, men synes der mangler nogen billeder ellers godt Thumbs Up
Så kom der billede. Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #96: 05 Aug 2008, 23:13 »

Ser den sorte kant på billedet ikke lidt underlig ud ?
Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #97: 05 Aug 2008, 23:15 »

ja synes stadig der mangler nogen når man tænker på, hvor meget du har skrevet
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #98: 05 Aug 2008, 23:20 »

Ser den sorte kant på billedet ikke lidt underlig ud ?
Jo, men det var mit bedste forsøg i PF. Smiley.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #99: 06 Aug 2008, 16:09 »

rigtig god update igen som du altid laver! Det grafiske er rigtig godt dog kan jeg ikke lide den sorte kant men ellers er det godt. Og så skriver du vildt vildt godt om kampene
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #100: 06 Aug 2008, 16:16 »

rigtig god update igen som du altid laver! Det grafiske er rigtig godt dog kan jeg ikke lide den sorte kant men ellers er det godt. Og så skriver du vildt vildt godt om kampene
Mange tak kasperbp12. Ja ved godt det med den sorte kant, men det er mega svært at lave i PhotoFiltre. Smiley
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #101: 06 Aug 2008, 18:01 »


Tusind tak for grafik til Bave Thumbs Up




6/4/08| Anden kamp i april var ude mod Fulham. En sejr her, ville være en fantastisk optakt til næste kamp mod Werder Bremen. Nerverne var måske grunden til at vi kommer bagud ved et flot gennemspillet angreb af Fulham. 1-0 efter 10min. Og 6min senere er vi bagud 2-0. 2.halvleg begyndte vi dog at vågne op, men lige lidt hjalp det, for vi kommer bagud 3-0. Berbatov reducerer dog, men det er ikke andet end et trøstemål. Vi taber 3-1.
Fulham 3 – 1 Tottenham | Berbatov


10/4/08| Så var dagen kommet til at spille mod Werder Bremen i Uefa cuppens kvartfinale. Efter første kamp endte 1-1 i Tyskland, skulle vi bare vinde 1-0. Og det sørger Berbatov for i starten af kampen. Et flot hovedstød fra King som forlænger den over til Berbatov der helflugter den i mål, er med til at vi fører 1-0 ved pausen. 2-halvleg kørte med tysk dominans. Hvis de scorede var vi tvunget til at score et mål mere for at gå videre. Heldigvis scorer Bremen ikke på et brændt straffe i det aller sidste minut, da Modric begår straffespark på Diego. Diego tager sparket selv, men Gomes redder. Gomes bliver dagens mand og vi er videre til semifinalen hvor vi skal møde Man City.
Tottenham 1 – 0 Werder Bremen | Berbatov




11/04/08|
Det var en ganske almindelig dag på kontoret, da der pludselig blev stor interesse for vores stærke midterforsvar Ledley King. Det var den spanske topklub Valencia CF som have budt 68mio Dk kroner. Vi afslog buddet, da det simpelthen ikke var nok. Godt nok havde vi ingen penge til at hente spillere ind for, men kun 68mio kroner for King, er ikke accepttabelt. Lidt senere kom der endnu et bud. Denne gang lød det på hele 117mio Dk kroner. Det bud blev længe overvejet i bestyrelsen, og vi valgte igen at takke nej, dog satte vi en forhandling på. Vi ville have 120mio Dk kroner for Ledley King. Utroligt nok, ville Valencia ikke være med til, for de gad ikke handle med os mere i den sag. Imens vi sad med de bud, tænkte vi på hvem vi kunne hente som mulig afløser. Stortalentet Micah Richards fra Man City, ville være en stor mulighed. For han var nemlig sat på lejelisten. Jeg kontaktede manageren Mark Hughes og spurgte hvad de skulle have for Micah. 500mio Dk kroner ligeud sagde han, og så stoppede de forhandlinger.

13/4/08| Så var kampen mod Man Utd der ligger nummer 1 i Premier League nu, kommet. Den skulle spilles på Old Trafford, og vi var tilfredse med uafgjort, da det kunne drille Man Utd på 1.pladsen. Manucho bringer Man Utd foran efter 35 min og vi går til pause med 1-0. 2.halvleg begynder så småt at gå op for os, at vi skal have det uafgjorte resultat, og King havde åbenbart hørt det. Han hopper højere end Vidic og header den over Van der Sar. 1-1 ender det. Et dejligt resultat for os.
Man Utd 1 – 1 Tottenham | King


19/4/08| Bolton kom besøg. Vi skulle have en sejr. Ikke mere andet. 1.halvleg ender målløs og kedelig. 2.halvleg bringer dog chancer frem til begge hold, men chancerne bliver ikke udnyttet og kampen ender kedeligt 0-0.
Tottenham 0 – 0 Bolton


24/4/08| Dagen var kommet. Man City kom på besøg i den første kamp i semi-finalen i Uefa cuppen. Den første kamp skulle sådanset bare vindes, så vi havde et godt udgansgspunkt. Og Berbatov kan bringe os foran med et flot hovedstød. 1-0. Senere er det Arshavins tur, som var rykket ned på højrefløjen, trækker ind i banen, afdribler 2 mænd og hugger igennem. Bolden lander over i hjørnet. Flot mål. 2-0 ved pausen. City var udspillet. Det vi havde håbet på. Og i 2.halvleg begår Bilyaletdinov et dumt frispark, og han er sidste mand, så en udvisning til ham er godkendt. Trods udvisningen håbede vi på endnu et mål, men det fik vi ikke. Vi vinder 2-0.
Tottenham 2 – 0 Man City | Berbatov, Arshavin



P.S - Ny afstemning!

« Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 19:25 af dasmessi » Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #102: 06 Aug 2008, 18:25 »

God update dog vil jeg sige at billederne er lidt for store og så ville det ikke skade med nogle flere Smiley Thumbs Up KIU Dasmessi
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #103: 06 Aug 2008, 19:23 »

God update dog vil jeg sige at billederne er lidt for store og så ville det ikke skade med nogle flere Smiley Thumbs Up KIU Dasmessi
Okay, det må jeg have i baghovedet til næste gang. Tak for det. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 19:26 af dasmessi » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #104: 06 Aug 2008, 21:50 »

Vi starter med det negative.. dine billeder er for store og dine rammer ser lidt sjove ud.. jeg laver mine i paint (eller lokker -Benja-) til det og så synes jeg faktisk at dine billeder gør at opsætningen ser lidt sjov ud..

Tilgengæld er det billeder er okay kvalitet og du har imo forbedret dig skriftligt.. KIU.. Ser frem til at høre mere fra den hvide hårde bane.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010