Tak til Bave for grafik 
Premier League start
11/8/07| Opstartsfasen var allerede godt i gang. Vi havde spillet 6 venskabskampe og vundet 5 af dem. Hvilket tegner godt. Vores første Premier League kamp var hjemme på White Hart Lane mod oprykkerne fra Hull. Det ville blive en rigtig nem sejr i mine øjne.
Tottenham 3 – 0 Hull | Arshavin (2), Dos Santos (str.)
14/8/07| Endnu en kamp skulle spilles på White Hart Lane. Sunderland kom til ’’The Lane’’. Det skinnede i det fjerne og spillerne nød kampen.
Tottenham 2 – 0 Sunderland | Berbatov (2)
18/8/07| En til oprykker skulle vi spille imod. Stoke City. Det skulle også være en kamp vi gerne skulle vinde.
Stoke 0 – 0 Tottenham
26/8/07| Vores første uafgjorte resultat var i hus. Ikke just noget jeg var tilfreds med. Man City lagde græs til vores kamp.
Man City 1 – 1 Tottenham | Dos Santos
1/9/07| Efter det uafgjorte og tilfredsstillende resultat mod Man City, lagde vi græs til mod Wigan.
Tottenham 3 – 1 Wigan | Arshavin, Dos Santos, Woodgate
15/9/07| Vi skulle til Stamford Bridge. Jeg håber selvfølgelig på en sejr, men troede ikke på det. Jeg ville være tilfreds med uafgjort.
Chelsea 1 – 1 Tottenham | Berbatov, Dos Santos udv.
20/9/07| Vi skulle tage hul på Uefa Cuppen. I første runde skulle vi møde AS Saint Etienne. Vi skulle bare have et godt udganspunkt til returopgøret.
Saint-Etienne 0 – 3 Tottenham | Arshavin(2), Bent
23/9/07| Vi er ubesejret i 7 kampe. Dagens modstander er Blackburn. Vi var lige kommet hjem fra Frankrig stortset og havde ikke rigtig fået trænet.
Blackburn 1 – 1 Tottenham | Berbatov