home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 956 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ''Den gule fare'' - STOPPET!
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: ''Den gule fare'' - STOPPET!  (Læst 38812 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #30: 02 Aug 2008, 13:47 »

Nu kommer jeg med lidt kritik her, men håber du vil tage det til dig.
- Jeg kan slet ikke lide din måde at skrive resultaterne på.
- Der er et par gramatiske fejl
- Jeg er heller ikke så vild med din opsætning

Men bare klø på og så skal det nok komme. Jeg læser med Wink så behøver du ikke spørge om det.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #31: 02 Aug 2008, 13:49 »

Nu kommer jeg med lidt kritik her, men håber du vil tage det til dig.
- Jeg kan slet ikke lide din måde at skrive resultaterne på.
- Der er et par gramatiske fejl
- Jeg er heller ikke så vild med din opsætning

Men bare klø på og så skal det nok komme. Jeg læser med Wink så behøver du ikke spørge om det.
Okay, tak. Men kan du så ikke uddybe det mere?. Altså hvordan du vil have jeg skal sætte op.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #32: 02 Aug 2008, 13:56 »

Tag evt et kig Stimos blog for et finde inspiration. En blog som Stimos kan jeg godt lide, den er rigtig flot sat op, hvilket jeg synes er genialt. Men det er jo min smag og ikke din. Hvis dette er sådan du kan lide at skrive dine blogs er det jo sådan du skal gøre det. Min opsætning er jo heller ikke genial, men sådan kan jeg godt lide det. Så det var min mening om hvordan du kan gøre bloggen bedre.  Peace
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #33: 02 Aug 2008, 14:00 »

Tag evt et kig Stimos blog for et finde inspiration. En blog som Stimos kan jeg godt lide, den er rigtig flot sat op, hvilket jeg synes er genialt. Men det er jo min smag og ikke din. Hvis dette er sådan du kan lide at skrive dine blogs er det jo sådan du skal gøre det. Min opsætning er jo heller ikke genial, men sådan kan jeg godt lide det. Så det var min mening om hvordan du kan gøre bloggen bedre.  Peace
Jeg syntes min blogs opsætning passer mig fint.  Thumbs Up. Men tak for det alligevel.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #34: 02 Aug 2008, 14:02 »

Helt iorden  Thumbs Up
Jeg læser stadig med, da Tottenham har hentet nogle spændende spillere.   Peace
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #35: 02 Aug 2008, 14:03 »

Helt iorden  Thumbs Up
Jeg læser stadig med, da Tottenham har hentet nogle spændende spillere.   Peace
Okay godt. Der kommer ny update senere i aften.
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #36: 02 Aug 2008, 14:12 »

aller først lige  et par komentare om opsætningen med mere lige som Newton Heath syntes jeg du skal gøre mere ud af opsætningen af det hele dermed osse måden du skriver resultaterne på

og de små gramatiske fejl du laver har jeg ikke noget i mod vi kan ikke alle være lige gode til det skidt(dermed sagt at jeg stinker selv til det Peace)

og så til selv bloggen
når du nu har valgt Spurs så vil jeg alligevel give dig på puklen over nogle fejl

Stalteri har ikke været back i Tottenham de sidste 2sæsoner(han har haft store problemer med at komme på hold osse derfor at han var udlejet sidste sæson Peace)

at du sælger Steed forstår jeg ikke specielt taget i betragtningen af der ikke rigtigt er nogen anden venstre kant i klubben der har et fornuftigt niveau(Steed scorer osse mange mål i 08 her i en alm flad 442 grundet at han trækker ind i banen Peace)

at du bruger Santos på højre kant istedet for Lennon har jeg svært ved at se logikken i da lennon er en af verdens højre kanter så byt rundt på de så og skab mirakler

og den sidste ting (tænk jeg har mere ?)
men at du ikke udnytter Bent hurtighed ved siden af Berba er mig en gåde Bent blir aldrig en berbatov men at han kan blive noget nært den bedste makker ever til ham(trot kun at Shrek ville kunne gøre det bedre og så selvfølgelig Keano(Come back, i miss you)) og så bruge Arshavin i backup i angrebet eller sæt ham ned på midtbanen og hent en angriber ?

men det er jo selvfølgelig dit spil så du bestemmer Peace

hvor ligger Rooland beta update iøvrigt ?
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #37: 02 Aug 2008, 14:14 »

aller først lige  et par komentare om opsætningen med mere lige som Newton Heath syntes jeg du skal gøre mere ud af opsætningen af det hele dermed osse måden du skriver resultaterne på

og de små gramatiske fejl du laver har jeg ikke noget i mod vi kan ikke alle være lige gode til det skidt(dermed sagt at jeg stinker selv til det Peace)

og så til selv bloggen
når du nu har valgt Spurs så vil jeg alligevel give dig på puklen over nogle fejl

Stalteri har ikke været back i Tottenham de sidste 2sæsoner(han har haft store problemer med at komme på hold osse derfor at han var udlejet sidste sæson Peace)

at du sælger Steed forstår jeg ikke specielt taget i betragtningen af der ikke rigtigt er nogen anden venstre kant i klubben der har et fornuftigt niveau(Steed scorer osse mange mål i 08 her i en alm flad 442 grundet at han trækker ind i banen Peace)

at du bruger Santos på højre kant istedet for Lennon har jeg svært ved at se logikken i da lennon er en af verdens højre kanter så byt rundt på de så og skab mirakler
 
og den sidste ting (tænk jeg har mere ?)
men at du ikke udnytter Bent hurtighed ved siden af Berba er mig en gåde Bent blir aldrig en berbatov men at han kan blive noget nært den bedste makker ever til ham(trot kun at Shrek ville kunne gøre det bedre og så selvfølgelig Keano(Come back, i miss you)) og så bruge Arshavin i backup i angrebet eller sæt ham ned på midtbanen og hent en angriber ?

men det er jo selvfølgelig dit spil så du bestemmer Peace

hvor ligger Rooland beta update iøvrigt ?
Den ligger i Omklædningsrummet. Og tak. Skal nok rette noget af det.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #38: 02 Aug 2008, 14:21 »

rigtig rigtig god update og godt du lige kommenterer Berbatov´s sæsonstart og Chelseas bud på ham. KIU
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #39: 02 Aug 2008, 14:21 »

Er det nødvendigt med apostroffer i bloggens titel? ;-p Det ser en smule dumt ud. Jeg er, udover det, ikke sikker på, om jeg vil følge med, da der er lidt for meget sjusk – både i tegnsætning og opsætning.
Det virker på mig som om, at du ikke gør dig umage nok, og det prioriterer jeg selvfølgelig højst som læser. Hvis du kan få rettet op på de førnævnte ting, skal jeg med sikkerhed læse din blog, da jeg synes Tottenham er et spændende hold.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #40: 02 Aug 2008, 14:25 »

rigtig rigtig god update og godt du lige kommenterer Berbatov´s sæsonstart og Chelseas bud på ham. KIU
Mange tak, kasperbp12.
Er det nødvendigt med apostroffer i bloggens titel? ;-p Det ser en smule dumt ud. Jeg er, udover det, ikke sikker på, om jeg vil følge med, da der er lidt for meget sjusk – både i tegnsætning og opsætning.
Det virker på mig som om, at du ikke gør dig umage nok, og det prioriterer jeg selvfølgelig højst som læser. Hvis du kan få rettet op på de førnævnte ting, skal jeg med sikkerhed læse din blog, da jeg synes Tottenham er et spændende hold.
Hehe, ang. med aprostoffer, så er det bare min måde at skrive det på. Men er da ikke glad for du ikke bryder dig om det. Skal nok prøve at rette noget af det.
Logged

lefevre81
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #41: 02 Aug 2008, 14:31 »

Hej læser din blog Smiley
Tænkte på om det, med de spillere som nu er klubben, ikke var en idé at spille 4-2-3-1, med Santos, , Lennon, Arshavin som offensiv og så Modric og Tom Huddlestone bagved. Har du solgt Alan Hutton eller er han stadig i truppen?
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #42: 02 Aug 2008, 14:31 »

Hej læser din blog Smiley
Tænkte på om det, med de spillere som nu er klubben, ikke var en idé at spille 4-2-3-1, med Santos, , Lennon, Arshavin som offensiv og så Modric og Tom Huddlestone bagved. Har du solgt Alan Hutton eller er han stadig i truppen?
Han er sat af.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #43: 02 Aug 2008, 14:37 »

Hej læser din blog Smiley
Tænkte på om det, med de spillere som nu er klubben, ikke var en idé at spille 4-2-3-1, med Santos, , Lennon, Arshavin som offensiv og så Modric og Tom Huddlestone bagved. Har du solgt Alan Hutton eller er han stadig i truppen?
Like this?.
Ny opstilling?
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #44: 02 Aug 2008, 14:40 »

Modric på den defensive! funny
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010