home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 664 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ''Den gule fare'' - STOPPET!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: ''Den gule fare'' - STOPPET!  (Læst 38776 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #15: 02 Aug 2008, 11:56 »

Haha, Benja laver sku god grafik, men det der var sku ikke lige det bedste fra hans side. Håber der er en anden der vil lave noget nyt, for tror ikk Benja har tid.
'

Kan godt være jeg er galt på den, men jeg anser ikke dårligt resizede billeder med en hvid ramme på 1-2 px, for at være god grafik Peace
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #16: 02 Aug 2008, 11:57 »

'

Kan godt være jeg er galt på den, men jeg anser ikke dårligt resizede billeder med en hvid ramme på 1-2 px, for at være god grafik Peace
Hehe, men håber i læser med.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #17: 02 Aug 2008, 12:01 »

Næste update er om 20-25min.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #18: 02 Aug 2008, 12:07 »

rigtig god start. Du skriver godt men synes dine billeder med spillerne på er for store, ellers ser det rigtig godt ud og jeg læser med så det behøver du ikke spørge om Smiley
« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 12:10 af kasperbp12 » Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #19: 02 Aug 2008, 12:07 »

god startog jeg læser med så det behøver du ikke spørge om Smiley
hehe, tak kasperbp12.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #20: 02 Aug 2008, 12:36 »

Det er bare en fast ting jeg spørger om. Fc-hansen gør det samme.
jeg gjorde, men fik af vide det er irriterende så stoppede. Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #21: 02 Aug 2008, 12:37 »

jeg gjorde, men fik af vide det er irriterende så stoppede. Smiley
ja, men har også stoppet nu. Smiley
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #22: 02 Aug 2008, 12:38 »


Tak til Benja og NicolasFelipe for grafik Thumbs Up

Trupgennemgang


Målmænd
1.Gomes*
På målmandsposten bliver Gomes førstevalg. Hans tid i PSV har gjort at han fortjener at starte inde Hans reflekser og luftspil er klasse. Anden keeperen David Button har stadig lang vej endnu, men et par kampe får han lov til at stå i
27.David Button

Forsvar
2.Rafinha*
3.Lee Young-Pyo
5.Younes Kaboul
16.Gareth Bale*
26.Ledley King*
På forsvarspladsen finder vi Ledley King som den bedste og mest rutinerede. Han har et formidabelt hovedspil sammen med Jonathan Woodgate så de to kommer til at danne midterforsvar sammen. På venstre back har vi den walesiske landsholdsback Gareth Bale. Han er god til at rykke op ad banen og god til at lægge indlæg. Og på højrebacken har vi Rafinha. Han er kommet til fra Schalke og han er rigtig god til at rykke op ad banen ligesom Bale
39.Jonathan Woodgate*

Midtbane
8.Jermaine Jenas
10.Luka Modric*
På midtbanen finder vi nok Modric som den mest spændende. Landsholdstjernen fra Kroatien har en formidabel teknik sammen med Giovani Dos Santos som begge kommer til at spille fløje. På midten af banen finder vi Aaron Lennon og Tom Huddlestone. 2 meget unge og talentfulde som kommer til at danne midtbaneduo
11.Giovani Dos Santos*
18.Gilberto
22.Tom Huddlestone*
25.Aaron Lennon*

Angreb
9.Dimitar Berbatov*
I front har vi Berbatov og Arshavin. Et uhyggeligt angreb. Nok et af de farligste angreb i Premier League til dags dato. Berbatov med hovedspillet og Arshavin med hurtigheden samt teknikken og træfsikkerheden.
21.Andrei Arshavin*
23.Darren Bent

* = Start 11er

Efter min egen mening syntes jeg vi har en smal trup. Men alligevel syntes jeg dog ikke den trænger til forstærkninger da vi har fået Rafinha og Arshavin til klubben. Det er 2 store profiler og jeg er ikke et sekund i tvivl om de vil starte inde. Nu hvor vi også har solgt Steed Malbrangue til Portsmouth FC, ser det godt ud. Steed passede ikke rigtig ind i vores spillestil og var også ved at være oppe i årene. Steed ville selv gerne væk, og pludselig dukkede der et bud på 55mio DK kroner op på Steed. Det var et tilbud vi ikke kunne sige nej til. Dermed blev han solgt til rivalerne fra Portsmouth FC og vi håber det bedste for ham. Han sagde således om skiftet til The Sun:

''Det er altid ærgeligt at forlade en klub. Tottenham har været min yndlingsklub, men nu er vores samarbejde færdigt. Eftersom jeg ikke passede ind i deres spillestil mere, ifølge Juande Ramos, fik det mig til at blive sat på transferlisten. Der var jeg så heldig at Portsmouth kom og bød og jeg må så tage 3år i England mere. Jeg har nydt min sammenvær her i Tottenham hvor jeg spillede 25 kampe og scorede 2mål. Det er jeg tilfreds med. Nu glæder jeg mig til Portsmouth og håber jeg en dag kan komme på landsholdet. Jeg har fået nummer 29 og nu gælder det om at vinde kampe med Portsmouth istedet for'', sagde Steed Malbrangue.

Manageren, Juande Ramos havde ingen kommentar omkring skiftet.


Forventede startopstilling




« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 12:58 af dasmessi » Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #23: 02 Aug 2008, 12:45 »

god gennemgang og syg trup du har dig efter de to køb
Logged


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #24: 02 Aug 2008, 12:52 »

Du kunne måske lave mere ud af dine handler, så mener jeg også dette: "Nu hvor vi også har solgt Steed Malbrangue til Portsmouth FC, ser det godt ud. " Er det alt du gør ud af salget? Det er for dårligt Dasmessi. Det skal være mere kød på det. Skri9v eventuelt hvorfor han blev solgt. Passede han ikke ind i din taktik? Blev han utilfreds med konkurrencen i Spurs? Kom Pompey med et bud du ikke kunne sige nej til? Og hvor meget blev han solgt for? Og måske kunne der også være en kommentar fra enten spilleren eller manageren? Ja, det er desværre rigtig mange ting der mangler Dasmessi.

Logged

19-18!

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #25: 02 Aug 2008, 13:00 »

god gennemgang og syg trup du har dig efter de to køb
mange tak, Kasper. Og en rettelse er sket i updaten.
Du kunne måske lave mere ud af dine handler, så mener jeg også dette: "Nu hvor vi også har solgt Steed Malbrangue til Portsmouth FC, ser det godt ud. " Er det alt du gør ud af salget? Det er for dårligt Dasmessi. Det skal være mere kød på det. Skri9v eventuelt hvorfor han blev solgt. Passede han ikke ind i din taktik? Blev han utilfreds med konkurrencen i Spurs? Kom Pompey med et bud du ikke kunne sige nej til? Og hvor meget blev han solgt for? Og måske kunne der også være en kommentar fra enten spilleren eller manageren? Ja, det er desværre rigtig mange ting der mangler Dasmessi.


Så er der lavet lidt om. Tak for det.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #26: 02 Aug 2008, 13:01 »

Jemil, så forklar resten af de ting han mangler, så han kan forbedre det...
Wink
Logged


Arsenal Football Club


tonsborg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #27: 02 Aug 2008, 13:02 »

Fed blog :-)

Hvor finder man den beta update?
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #28: 02 Aug 2008, 13:03 »

Fed blog :-)

Hvor finder man den beta update?
Mange tak. I Omklædningsrummet og så tag den der hedder Roolands Beta ............
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ''Tottenham from the Lane''
« Svar #29: 02 Aug 2008, 13:42 »


Tak til NicolasFelipe for grafik Thumbs Up

Opstarten


15/7/07| Den første prøve for mig var 6 venskabskampe. Vi skulle tage imod Leeds United først på udebane. Vi vinder sikkert 3-0 på mål af Berbatov, Huddlestone og Bent. Det var en kamp som ikke rigtig bød på noget, og jeg er glad for vi drog hjem fra Leeds med 3point, der dog ikke betyder noget.
Leeds 0 – 3 Tottenham | Berbatov, Huddlestone, Bent


18/7/07| Med sejren over Leeds skulle vi have CSKA Sofia hjemme. Vi vinder 4-2 og ser ud til at starte rigtig godt på sæsonen. Jeg var især tilfreds med vores angreb i dag. De scorede stortset på hver chance.
Tottenham 4 – 2 Cska Sofia | Berbatov (2) , Bent (2)


24/7/07| 2 sejre i træk i opstartsfasen tegnede godt. Kirsehesspor skulle vi møde. Vi rejste af sted og rejste hjem med 4-0. Ingen rigtig flot kamp.
Kirsehesspor 0 – 4 Tottenham | Berbatov, Huddlestone, Rafinha, Modric


27/7/07| 3 sejre i træk. Nu ligner det for alvor en sindsyg start. Kasimpasa tog imod os med varm hånd. Vi vinder 2-0.
Kasimpasa 0 – 2 Tottenham | Berbatov (2)


29/7/07| Endnu en sejr. Det må siges at være det bedste start man kan få her i Tottenham tænkte jeg, imens vi sad i flyet på vej til Sarkayaspor. Det blev en kedelig kamp.
Sarkayaspor 0 – 2 Tottenham | Woodgate, O’Hara


1/8/07| Den sidste venskabskamp skulle spilles hjemme mod Feyenoord. Jeg frygtede specielt en spiller. Jon Dahl Tomasson. Og hvem andre end Tomasson scorer kampens enlige mål. Vi taber 1-0.
Tottenham 0 – 1 Feyenoord | Tomasson



’’Vores klasse angriber Dimitar Berbatov har virkelig blomstret op i denne opstartsfase. 6mål i 6kampe. Han har aldrig været så træfsikker før tror jeg. Jeg er glad for han er sådan en bomber, bare han dog også gør det i Premier League. Nu når Arshavin er kommet til, får det forhåbentlig ham til at blomstre op. Bent og ham tror jeg ikke er det rigtige at gøre. Bent har stadig meget at lære, men jeg vil forsøge at få Berbatov til at træne Bent op, så han en dag kan blive den nye Berbatov, hvis Berbatov bliver solgt. Vores rivaler Chelsea FC har allerede budt på Berbatov. Buddet lød på 255 mio DK kroner. Det er et tilbud vi alligevel afslog, da vi simpelthen ikke kan undvære Berbatov. Vi har også lige forlænget med ham frem til sommeren 2012. Så nu håber vi han kan fortsætte sin gode stime’’, sagde Juande Ramos til The Sun.

« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 13:59 af dasmessi » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010