home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Pause - The Hammers
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Pause - The Hammers  (Læst 32491 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #90: 09 Aug 2008, 12:59 »

Spændende skifte, vil klart følge med!

Lyder godt ;-)
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Hammers
« Svar #91: 09 Aug 2008, 13:01 »

Tillykke med mesterskabet og tillykke med skiftet, det er et virkeligt godt skifte Thumbs Up
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #92: 09 Aug 2008, 18:58 »

Tillykke med mesterskabet og tillykke med skiftet, det er et virkeligt godt skifte Thumbs Up

Mange tak, Kasper!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Hammers
« Svar #93: 09 Aug 2008, 21:09 »

Jeg havde håbet på at du blev en sæson eller to i Ajax før du skiftede væk  - men jeg skal ikke snakke for højt om skifter.. crazy Jeg synes som de andre at det er et spændende skifte og jeg glæder mig til at høre mere om West Ham's færd i Premier League, Carling Cuppen, FA Cuppen og UEFA Cuppen. Jeg forventer selvf. at van Basten går efter samtlige titler i hans debutsæson, men skal vi ikke bare starte med ønske tillykke med skifte og sige held og lykke i London.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #94: 09 Aug 2008, 21:45 »

Jeg havde håbet på at du blev en sæson eller to i Ajax før du skiftede væk  - men jeg skal ikke snakke for højt om skifter.. crazy Jeg synes som de andre at det er et spændende skifte og jeg glæder mig til at høre mere om West Ham's færd i Premier League, Carling Cuppen, FA Cuppen og UEFA Cuppen. Jeg forventer selvf. at van Basten går efter samtlige titler i hans debutsæson, men skal vi ikke bare starte med ønske tillykke med skifte og sige held og lykke i London.. Thumbs Up

Var også tæt på at blive i Ajax, men der var ikke den største udfordring, og alle proflierne ville væk. - ;-)
Er glad for at høre, det er dejligt at så mange er glad for mit klubskifte.
Selvfølgelig går van Basten efter at vinde det hele, men det er nok ikke realistisk. Men alt kan ske i fodbold.

Tak for kommentaren!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #95: 09 Aug 2008, 21:46 »

Kommer der ikke snart en update Opstemt ?
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #96: 09 Aug 2008, 21:49 »

Kommer der ikke snart en update Opstemt ?

Tror ikke der kommer en i aften. Har været til kamp idag, det er hårdt at spille med seniorne, så er rimelig flad. Sætter nok en film i Dvd'en inden længe.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #97: 09 Aug 2008, 21:51 »

Tror ikke der kommer en i aften. Har været til kamp idag, det er hårdt at spille med seniorne, så er rimelig flad. Sætter nok en film i Dvd'en inden længe.
ø

Jeg ligger mig også meget snart Wink og ser simpsons.-
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Hammers
« Svar #98: 09 Aug 2008, 21:55 »

Hvad snakker i om, der er OL i 'synet hele tiden...... BTW: Hvordan kan man med et hold, der kan handle for 300 mio, kun have en medieprognose som nummer 15?
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #99: 09 Aug 2008, 22:03 »

OT:
Tror ikke der kommer en i aften. Har været til kamp idag, det er hårdt at spille med seniorne, så er rimelig flad. Sætter nok en film i Dvd'en inden længe.
Shockeret  Hvordan kan det ske når du løber så lidt? Rullende Øjne

TT:
Lækkert med dit skifte til Hammers. En klub som jo altid er spændende at følge. At du har fået en masse penge at spendere er jo bare noget som vi faste læsere af denne blog kommer til at nyde - Med spændende indkøb, (forhåbentlig) gode resultater og derigennem en lyst til spillet og til blogskriveriet.

Omkring det at du skifter så hurtigt fra Ajax er ærgeligt men jeg mener stadig at du gør det rigtige i den situation du står i med en sæson unden udfordringer og uden nederlag. Profilflugten kan heller ikke have været noget der har gavnet Ajax. Men alt i alt er jeg glad for bloggen og den nye update - MEGET FLOT. KIU!
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #100: 10 Aug 2008, 11:16 »

Hvad snakker i om, der er OL i 'synet hele tiden...... BTW: Hvordan kan man med et hold, der kan handle for 300 mio, kun have en medieprognose som nummer 15?

Der var ligesom ikke OL i går aftes. Tidsforskellen. ;-)

Hvor har jeg skrevet 300 mio og jeg har da heller ikke skrevet medieprognose nogen steder?

OT: Shockeret  Hvordan kan det ske når du løber så lidt? Rullende Øjne

TT:
Lækkert med dit skifte til Hammers. En klub som jo altid er spændende at følge. At du har fået en masse penge at spendere er jo bare noget som vi faste læsere af denne blog kommer til at nyde - Med spændende indkøb, (forhåbentlig) gode resultater og derigennem en lyst til spillet og til blogskriveriet.

Omkring det at du skifter så hurtigt fra Ajax er ærgeligt men jeg mener stadig at du gør det rigtige i den situation du står i med en sæson unden udfordringer og uden nederlag. Profilflugten kan heller ikke have været noget der har gavnet Ajax. Men alt i alt er jeg glad for bloggen og den nye update - MEGET FLOT. KIU!

Når man har ondt i halsen, og gik og hostede meget af kampen, bliver man hurtigere træt ;-) Du skal da ikke snakke for meget. 'Jeg har aldrig haft så ondt før!', og 10 minutter senere var du inde på banen igen ;-)

Dejligt med endnu en rigtig god kommentar fra dig!
Glad for endnu en kan li' mit skifte, mht Ajax, var der som du skriver ikke den største udfordring i det spil. Men kunne måske have blevet der i en sæson mere, og prøvet at få stor succes i Chamions League. Men sådan skulle det ikke gå. Jeg har nu spillet lidt med West Ham, og det er en del sjovere, der er mere udfordring og Premier League er klart min yndlingsliga. Så det kunne ikke være bedre, jo lige blive træner for Arsenal ;-)
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #101: 10 Aug 2008, 11:25 »

Der var ligesom ikke OL i går aftes. Tidsforskellen. ;-)

Hvor har jeg skrevet 300 mio og jeg har da heller ikke skrevet medieprognose nogen steder?

Når man har ondt i halsen, og gik og hostede meget af kampen, bliver man hurtigere træt ;-) Du skal da ikke snakke for meget. 'Jeg har aldrig haft så ondt før!', og 10 minutter senere var du inde på banen igen ;-)

Dejligt med endnu en rigtig god kommentar fra dig!
Glad for endnu en kan li' mit skifte, mht Ajax, var der som du skriver ikke den største udfordring i det spil. Men kunne måske have blevet der i en sæson mere, og prøvet at få stor succes i Chamions League. Men sådan skulle det ikke gå. Jeg har nu spillet lidt med West Ham, og det er en del sjovere, der er mere udfordring og Premier League er klart min yndlingsliga. Så det kunne ikke være bedre, jo lige blive træner for Arsenal ;-)
Det kaldes vilje Wink Og jeg har virkelig ALDRIG haft så ondt før. Det gjorde ondt, men tvang mig selv til at spille færdig. Lidt dumt når jeg ser på min ankel nu.

- Kanont at du har det sjovere med spillet. Hvordan og hvorledes med en eventuel update?
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #102: 10 Aug 2008, 11:33 »

1/9 - 08 - The Hammers aktive på transfermarkedet.
whufc.com


I sommerpausen står det på en masse klubskifter, og der har West Ham markeret sig. De har hentet tre forstærkinger. Marco van Basten skulle ikke se truppen særlig meget an, før han fandt ud af hvor der skulle købes ind. Han lagde mærke til at der manglende en angriber oppe foran, så det var hans første priotet, men også mere bredde i truppen, da et par langvariede skader ville skabe problemer. Marco van Basten havde en del penge og gøre godt med, så det var ikke penge der ville blive problemet, nærmere hvem der ville til Premier Leagues nummer 16.

Den første spiller som trak West Ham trøjen over hovedet var den tidligere Real Madrid & senest Getafe spiller. Nemlig Roberto Soldado. En spiller som ikke var første priotet, men han endte alligevel i London hos The Hammers. Ifølge rygterne var Peter Crouch og Jermaine Defoe første prioterne, men de valgte andre klubber. Roberto Soldado var en meget eftertragtet herre, der var både interesse fra England & Spanien. Everton, Villareal & Deportivo La Coruna var nogen af klubberne. Men det endte med at han valgte West Ham, da de er en meget ambitiøs klub, og han ville gerne til udlandet. Han forventes at tage kampen op med russeren, Dimitry Sychev og Landon Donavan om den ene plads i angrebet. Roberto Soldado har underskrevet en 5-årige kontrakt, og får trykt nummer 9 bagpå West Ham trøjen. Getafe & West Ham har besluttet ikke at opgive prisen på Soldado.

Den anden spiller er stortalentet, Kerlon som er hentet i brasilianske Cruziero. Kerlon har et kæmpe potientiale og ses som en af fremtidens stjerner. Han er teknisk god, han kan godt lide at drible, hvilket han også er rigtig skarp til. Det var ikke kun West Ham som var ude efter Kerlon, både italienske Roma, spanske Valencia. Men han valgte West Ham fordi at han ville få mere spilletid end i Roma eller Valencia. Kerlon ville også forbedre sin fysik, så derfor var det en god idé at vælge England og blive mere moden i sit spil. Den unge brasilianer har sat sin underskrift på en 4-årige aftale, og han får nummer 10 i West Ham, så bare der alene er der et pres på hans skuldre.

Den sidste spiller er hollændere, Diego Biseswar, som kommer til fra Feyenoord. Han forventes at skulle kæmpe med den nye spiller Kerlon om pladsen på den offensive midtbane, lige bag den enlige angriber. Han er som Kerlon også en meget driblestærk spiller. Diego Biseswar kan spille en del forskellige pladser, en af grundende til at West Ham valgte at købe ham fri fra sin kontrakt i Feyenood.

Der blev også solgt en spiller af Marco van Basten, det var franskmanden Julien Faubert som valgte at tage til Udinese, for godt og vel 100 mio kr. En handel som bestyrelsen gik ind og accepterede, da de mente at buddet var for godt til at afvise. Faubert var ellers en af de startende hver kamp, men den tidligere anfører Lucas Neil går ind på sin gamle backplads og overtager den position.
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #103: 10 Aug 2008, 11:37 »

God update, hvor du kommer godt omkring alle dine tre indkøb og dit ene spillersalg. Især indkøbet af Kerlon, som du jo snupper foran størrere og mere prestigerige klubber. Glæder jeg mig til at se hva du får ud af. KUTGW!
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Hammers
« Svar #104: 10 Aug 2008, 11:39 »

Klasseindkøb, intet mindre! Specielt Soldado plejer jo at hamre kasser ind som det behager ham! Dejligt at du kom væk fra Ajax (dem er jeg ikke tosset med) og et rigtigt godt klubvalg! Thumbs Up Opsætningen er fortsat helt i top, og det skriftlige er stadigvæk super lækkert med meget få fejl!
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010