home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1760 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Albion
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Albion  (Læst 7008 gange)
Ben92
Gæst

Albion
« : 30 Jul 2008, 16:30 »

Så er det endnu engang blevet tid til en blog fra min side af. I skal ikke forvente updates hver dag, da dette bare er en hyggeblog, og derfor garanterer jeg heller ikke den holde længe. Klubben jeg har valgt at skrive om, er den engelske klub West Bromwich Albion Football Club. Klubben har tidligere vundet det engelske mesterskab, men det var helt tilbage i 1920. Jeg spiller med Roolands update, hvilket betyder at West Bromwich er tilbage i Premier League, og at de starte med spillere som Scott Carson og Luke Moore, som de har købt i den virkelige verden. Stilen vil blive ligesom i Paris FC blog, hvilket betyder simpel grafik og ikke de længste update. Håber i vil følge med.

Ben92
Gæst

Sv: Albion
« Svar #1: 30 Jul 2008, 19:10 »

West Bromwich Albion Football Club - Transfers

En oprykker har det altid svært og derfor var der også lagt op til forstærkninger for West Bromwich. Den første spiller klubben kunne præsentere, var angriberen Malik Mouath. Malik Mouath kommer fra oliestaten, Saudi Arabien, hvor han har spillet flere kampe på landsholdet. Malik Mouath er en spiller der lever på hans fremragende teknik, da han blot er 166 cm høj, hvilket kan gå hen og blive et problem, i en så fysiskpræget liga som den engelske. Men man har før set små spillere som har gjort godt, så det vil ikke overaske nogen hvis Malik Mouath går hen og bliver en profil.

Leandro Goida var spået til at blive et stort forsvarstalent i hjemlandet, Argentina. Den høje forsvarsspiller har dog aldrig slået rigtig igennem i hjemlandet, og nu skal han prøve kræfter med nogle af de bedste angribere i verden. Man finder ikke mange spillere der er stærkere i hovedspillet end Goida, hvilket også gør ham utrolig farlig på dødbolde. Gioda er hentet fra Independiente, og menes at have kostet 25 millioner kroner.

Det er dog ikke kun udenlandske spillere der er kommet til klubben. Tre briter har tilsluttet sig Albion, hvor den ene er på lejeaftale. Chelseas Scott Sinclair, skal spille sæsonen ud for Albion, hvor han er at finde på en lejeaftale. Midtbanen er også blevet forstærket af de to unge talenter, Tom Soares og Owen Garvan. Albion menes at have sluppet 30 millioner for de to unge midtbanetalenter. Tom Soares har spillet flere kampe for de engelske ungdomshold, mens Owen Garven allerede er inde omkring de irske landshold trods hans kun 19 år.

Sæsonen bliver skudt i gang mod Bolton Wanderers på Reebook Stadion, den 12. august.
« Seneste Redigering: 30 Jul 2008, 19:33 af Ben92 » Logged

-Benja-
Gæst

« Svar #2: 30 Jul 2008, 19:24 »

Spændende!
Bliver spændende og se om du kan holde Albion oppe i det bedste række, det må vel være dit store mål.
Det er da noget af en spiller, du har hentet i den lille Malik. Du har virkelig forstærket dig, kender kun Sinclair & Soares. Men de andre ser rigtige gode ud, glæder mig til at følge med her.

Ben92
Gæst

« Svar #3: 30 Jul 2008, 19:28 »

Spændende!
Bliver spændende og se om du kan holde Albion oppe i det bedste række, det må vel være dit store mål.
Det er da noget af en spiller, du har hentet i den lille Malik. Du har virkelig forstærket dig, kender kun Sinclair & Soares. Men de andre ser rigtige gode ud, glæder mig til at følge med her.
Tak. Og ja mit store mål er at blive oppe, og jeg tror sagtens det er muligt efter mine indkøb.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4: 30 Jul 2008, 19:33 »

Lækker blog, Ben38!
Bryder mig godt om den simple stil, og synes du holder stilen fint, med de hvide farver!

Du skriver som altid fint, og det bliver derfor en god blog at følge, trods at du kun kalder det en "hyggeblog"! Keep it up, mester, ser frem til mere fra Albion!

Smiley

Ben92
Gæst

« Svar #5: 30 Jul 2008, 20:01 »

Lækker blog, Ben38!
Bryder mig godt om den simple stil, og synes du holder stilen fint, med de hvide farver!

Du skriver som altid fint, og det bliver derfor en god blog at følge, trods at du kun kalder det en "hyggeblog"! Keep it up, mester, ser frem til mere fra Albion!

Smiley
Tak.

Jeg forventer der kommer en update mere i dag, der omhandler de tre første kampe. Smiley

Chakana
Manager

« Svar #6: 30 Jul 2008, 20:23 »

Nice Ben.
Malik ser da rimelig vild ud! Han skal nok løbe mellem benene på de højemidterfosvarere! Wink

Jeg læser med..

Arsenal Football Club

Ben92
Gæst

« Svar #7: 30 Jul 2008, 21:41 »

West Bromwich Albion Football Club

Sæsonen blev sparket i gang mod Bolton, foran 28.000 fodboldhungeren fans på Reebook stadium. Det gik dog ikke som de fleste fans havde håbet, da West Brom kom foran efter blot fem minutters spil. Nyindkøbet Malik Mouath viste sin fremragende teknik, ved at lave tunnel på Cahill og så var han alene med mål manden, hvilket han udnyttede i at scorer. Det var en meget lige kamp som svingede fra side til side, så det var egentligt lidt ufortjent at Albion kunne gå til pause med en 1-0 føring. Anden halvleg var blot tre minutter gammel, da det andet nyindkøb Goida viste sin hovedstyrke og sendte læderkuglen i kassen. Efter scoringen trak Albion sig længere tilbage, og Bolton pressede på. De fik dog også scorede, bare ikke i den rigtige ende. Nyindkøbet Johan Elmander prøvede at sakse bolden væk, men i stedet endte den i eget net. 3-0 i sin tilbagekomst i Premier League, tegnede på en god sæson.

Næste kamp, gæstede mægtige Chelsea Hawthorns. Kampen startede meget forsigtigt, men efter hånden som minutterne gik, fik West Brom mere og mere spil. Det var dog Chelsea der kom først på måltavlen, da Anelka udnyttede et flot kontraspil. West Bromwich fastholdte presset, men endnu en gang viste Cech, hvorfor han er en af kandidaterne til verdens bedste målmand. Trods det store Albion-pres, kunne Chelsea gå til pausen med en 1-0 føring. Anden halvleg var en tro kopi af første. West Brom havde chance på chance, og Cech fandt den ene klasseredning frem efter den anden. Forløsningen kom dog syv minutter før tid, da Malik Mouath scorede på en friløber. Linjedommeren havde dog fløjtet forinden, for at bolden var ude over sidelinjen. Tv-billeder viste dog bagefter at den ikke var i nærheden af at være udover, og det var en dommerfejl der var skyld i at Chelsea vandt en spinkel 1-0 sejr.

Sidste kamp i August måned, var imod Manchester United. En kamp som var total ensidig, hvor Albion var heldige med at kunne forlade Old Trafford med et 3-1 nederlag i bagagen. Igen var det Malik der scorede West Brom Mål, og han er allerede blevet publikumsfavorit på Hawthorns. Næste måned byder på sværre opgør, blandt andet mod Newcastle, Tottenham og Portsmouth, mens man også skal en tur til Brentford for at spille Carling Cup.

Ben92
Gæst

« Svar #8: 31 Jul 2008, 00:10 »

Glemte at skriver jeg også har købt Niklas Bärkroth for 300k, gider ikke uploade et ss da de fleste kender ham.

Ben92
Gæst

« Svar #9: 31 Jul 2008, 13:11 »

West Bromwich Albion Football Club

September måned har været en travl måned med hele syv kampe, og West Brom kan se tilbage med stor selvtilfredshed. I ligaen kan man tilføje yderlige otte point, hvilket bringer Albion op på en flot niendeplads. Carling Cuppen er allerede et overstået kapitel, da man måtte se sig besejrer 2-0 mod Manchester United, efter man var gået videre mod Brentford.

Den første kamp var imod Everton, hvilket var en kedelig affære. 0-0, et resultat som kun West Brom kunne værre tilfreds med. Næste kamp var imod Portsmouth, som har satset stor på transfermarkedet. Det skulle dog ikke hjælpe dem, da de kom bagud efter en halvtimes spil. Endnu engang var det den lille saudiaraber, Malik, der fik den
sidste fod på bolden. Malik var også indblandet i 2-0 målet, hvor han spillede bolden til James Morrison, som tog chancen fra distancen. Flere mål skulle der ikke komme, og West Brom kunne notere tre point på kontoen.

Næste kamp skulle man en tur forbi White Hart Lane. En kamp som startede som fyr og flamme. Otte minutter skulle der gå før det første mål blev sat, og endnu engang var det af Malik. Spurs fik dog hurtigt udlignet, da Berbatov udplaceret Carson to minutter senere. Efter scoringen gik Albion død, hvilket resulterede i yderlige to mål til Tottenham. Nyindkøbet Goran Pandev, var manden bag begge mål. Efter det gik tempoet ud af kampen, og den sluttede med en 3-1 sejr til London-klubben.

Yderligere er det blevet til en 2-1 sejr over Middlesbrough og 3-3 mod Newcastle. Malik scorede i et mål i begge kampe, og det bringer ham op på en sæson total på seks mål, kun overgået af Manchester Uniteds, Carlos Tévez. En anden spiller som også har gjort sig bemærket er højrefløjen, James Morrison. Seks gange har han lavet en mål givende aflevering, hvilket gør at han topper den liste.     

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10: 31 Jul 2008, 13:14 »

Lækker update, med nogle stærke resultater. Det ser fortsat nydeligt ud!

Dog så jeg, ligesom jeg sagde i SirToby's blog "Four", at han måske kunne give nogle af sine billeder en gang "Sharpen" Smiley

Ben92
Gæst

« Svar #11: 31 Jul 2008, 13:15 »

Lækker update, med nogle stærke resultater. Det ser fortsat nydeligt ud!

Dog så jeg, ligesom jeg sagde i SirToby's blog "Four", at han måske kunne give nogle af sine billeder en gang "Sharpen" Smiley
Tak. Skal prøve at huske "sharpen" billederne til næste gang.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12: 31 Jul 2008, 13:19 »

Tak. Skal prøve at huske "sharpen" billederne til næste gang.

Jeg vil mene, at maskotten kunne bruge det ihvertfald. Smiley

Ben92
Gæst

« Svar #13: 31 Jul 2008, 13:21 »

Jeg vil mene, at maskotten kunne bruge det ihvertfald. Smiley
Ja, det kan jeg godt se. Skal huske det til næste update. Wink

-Benja-
Gæst

« Svar #14: 31 Jul 2008, 17:04 »

Absoulut godkendt start i Premier League, nogle flotte resultater, dog er de store hold for stærke.
Men opsætningen og skriftligt er super. Dog er der nogle små fejl, et ord der skal stå i et ord, men hvor du har gjort det til to ord. Men det er ikke store fejl, og jeg kan sagtens leve med det, jeg forstår det jo alligevel. :-)

Savner dog et topbanner.

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010