home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1238 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Den Store Mad-Tråd
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Den Store Mad-Tråd  (Læst 44644 gange)
freakstar
Reserveholdsspiller

Sv: Den Store Mad-Tråd
« Svar #60: 01 Nov 2008, 18:11 »

Troede tråden var til at skrive gode retter i, ikke skrive hvad man skal have til aftensmad? ;-)
'

Jamen mit er jo også super godt spise Opstemt

Hej alle mine venner

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #61: 07 Jan 2009, 20:28 »

Tror mit spørgsmål ville passe ind her, men er der nogen der ved om kernerne i mandariner er sunde? Fuck det et dumt spørgsmål Skuffet. I know, blev bare nysgerrig da jeg slugte 2 stk Opstemt

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #62: 07 Jan 2009, 20:51 »

Der vokser mandarin træer ud af ørene på dig. :-)

BenMusalho
Gæst

« Svar #63: 02 Jun 2009, 19:19 »

Lad os da lige få gang i en af sidens bedste tråde igen Grin Kom med nogle opskrifter Wink

Jeg har selv lige en GENIAL én af slagsen.. Thumbs Up

Hak lidt løg (2) og put det i en gryde med to fed hvidløg og 50 gram smør, og svits det på lav varme.. Tilsæt så lidt karry (en spiseskefuld eller halvanden, smag til) og svits det sammen med løgene.. Rør godt rundt. Tilsæt så 1 liter vand, 2,5 dl fløde, salt, peber, 2 bouillontern (hønse), 1 dåse flåede tomater (hakkede kan også bruges), 1 tsk chili (smag til, behøves ikke) og gerne en dåse kokosmælk.. Lad det så simre i 20 min. og tilsæt så en dåse ananas (den skal være hakket, ikke i de der ringe) og 200 gram rejer..
G-E-N-I-A-L-T! Opstemt Thumbs Up

Husk at varm den op, inden den serveres, også med ananas og rejer i.. Wink

Det er til ca. seks personer. Peace

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #64: 02 Jun 2009, 19:51 »

Er det en suppe?

BenMusalho
Gæst

« Svar #65: 02 Jun 2009, 19:58 »

Ja, glemte jeg vidst lige at skrive.. crazy

DavidMadsen
Manager

« Svar #66: 02 Jun 2009, 20:21 »

Noget nemt, hvis man er alene hjemme, kan jo også være, at lave pandekager (og/eller vafler..)
Pandekager er mega nemt og billigt at lave, og det smager jo fantastisk. Så kan man faktisk (ja, jeg har prøvet følgende) stege noget skinke i strimler, og putte det ind i pandekagen - evt. med noget salat også. Det gjorde en kammerat og jeg, da vi skulle sove sammen, og havde brugt vores penge på juice og fanta, istedet for aftensmad. Det smager faktisk fremragende. Selvom det lyder sært! Grin

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #67: 02 Jun 2009, 20:34 »

Hvis mesterkokken lige skal give sit besyv med, så kan jeg fortælle, at jeg til frokost lavede kylletter og pommes noisette. Bare på panden med lortet og en god sjat olie, og så lader man det nogenlunde klare sig selv (man skal selvfølgeligt lige holde styr på at vende lortet en gang i mellem). Serveres med en god klat ketchup. Dejlig frokost crazy

Zone 43
Manager

« Svar #68: 02 Jun 2009, 20:39 »

Det er også en konge ret, Mr-legendary. Evt. med Bilkas focaccia boller som tilbehør, så bliver det sgu ikke bedre. Mums.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

sindsygt
Gæst

« Svar #69: 02 Jun 2009, 20:40 »

En god hjemmelavet toast med en cola til!! Se, det er god mad! Grin

DavidMadsen
Manager

« Svar #70: 02 Jun 2009, 20:44 »

En god hjemmelavet toast med en cola til!! Se, det er god mad! Grin
Toast brød x2, skinke, ost & ketchup. Og så sodavand, juice, kakao - eller hvad man nu har lyst til - som drikkelse. Det bliver ikke meget bedre, eller lettere at lave Thumbs Up

sindsygt
Gæst

« Svar #71: 02 Jun 2009, 20:50 »

Toast brød x2, skinke, ost & ketchup. Og så sodavand, juice, kakao - eller hvad man nu har lyst til - som drikkelse. Det bliver ikke meget bedre, eller lettere at lave Thumbs Up
Rettelse: Toastbrød 1: Ketchup, Hamberryg (stav crazy?). Toastbrød 2: Lys sennep, Ost..

Det er godt Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #72: 02 Jun 2009, 20:56 »

Klassikeren:

Kog noget pasta. Når pastaen har kogt i ca 3 min sætter du noget tomatsauce/pastasauce eller lign over. Det krydrer du med lidt oregano, cayenne peber og hælder lidt fløde i. Du kan også sagtens putte andet i. Det lader du simre i 5-10 min. Mix det sammen og du har en genial ret, som er nem at lave Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #73: 02 Jun 2009, 21:04 »

... Her i sommervarmen, især til morgenmad, kan det være dejligt med en lækkerbisken.

1 skive toastbrød (eller flere)
Nutella
Banan

Start med at tage toastbrødet, og derefter så smør et dejligt lag nutella på. Derefter åbner du for bananen og skærer den i små skiver. De skiver smider ud oven på nutellaen på toastbrødet, og så sætter du ellers bare tænderne i.

Sublimt.

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #74: 02 Jun 2009, 21:04 »

Godt jeg lige har spist frokost, for ellers havde jeg da siddet og blevet lidt lækkersulten (minus toasten). Ku være man sgu ta sig en ekstra portion aftensmad Opstemt

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010