home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1316 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Rolf og Ritter på tur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Rolf og Ritter på tur  (Læst 15935 gange)
Shaft
Manager

Sv: Rolf og Ritter på tur
« Svar #30: 31 Jul 2008, 13:32 »

Som fc-hansen siger - Aldrig smileys i en blog Wink

Derefter synes jeg det lyder spændende med den nye måde at kommentere. Jeg glæder mig især til at se hvad du gør under Touren, som jo er årets største mål Smiley

Forsæt det gode arbejde Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #31: 31 Jul 2008, 13:41 »

Hvor kan vi forvente update? Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

vesperGT
Manager

« Svar #32: 31 Jul 2008, 18:25 »

Som fc-hansen siger - Aldrig smileys i en blog Wink

Derefter synes jeg det lyder spændende med den nye måde at kommentere. Jeg glæder mig især til at se hvad du gør under Touren, som jo er årets største mål Smiley

Forsæt det gode arbejde Peace

Grunden til at Huh har sneget sig ind, er at jeg skriver i Word, og når jeg laver en overskrift eller noget lignende, bruger jeg altid 3x?, hvorfor ved jeg ikke..... Men der er update senere i dag Thumbs Up

vesperGT
Manager

« Svar #33: 31 Jul 2008, 19:09 »

Vil folk have en enkelt eller 2 updates i dag?

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 31 Jul 2008, 19:50 »

Vil folk have en enkelt eller 2 updates i dag?

3 tak

vesperGT
Manager

« Svar #35: 31 Jul 2008, 21:19 »

3 tak

Du kræver ikke så lidt, men jeg skal da se hvad jeg kan gøre Wink

vesperGT
Manager

« Svar #36: 31 Jul 2008, 21:25 »

Paris – Nice skal afgøres, tør du kigge?

Kongeetapen til Mont Ventoux blev en gyser uden lige, og nu er løbet mere åbent end nogensinde, da 6 ryttere ligger inden for 1’30” af den førende rytter Kim Kirchen. Kim Kirchen der på sidste stigning fik skovlen under Schleck der ikke kunne rykke med da der kom gang i løbet, og derfor efter etapen måtte se sig slået af Kirchen med 56 sekunder, så han nu er 46 sekunder efter i det samlede regnskab. Derudover måtte han også aflevere den grønne pointtrøje til Kirchen, og pudsigt er det at de arveste kombatanter til den samlede sejr også ligger og kæmper om sprintertrøjen.

Pyha…. Endnu en etape der blev afgjort mellem 2 fra Luxembourg. Og igen med Kirchen som den vindende part. Jeg tror snart at Schleck er irriteret på Kirchen og hans evner til at komme først over stregen, for Schleck var i udbrud længere tid end Kim på etapen, men når det ikke rækker til etapesejren, er det spildte kræfter.

Sidste etape i Paris – Nice er en gyser uden lige... Kirchen og Schleck; løbet skal afgøres mellem dem!

Vi prøvede efter etapen at få en kommentar fra Fränk Schleck om hans anden plads på sidste etape og hans samlede anden plads i løbet, men han var tydeligvis så bitter over ikke at have været i stand til at kunne slå Kim Kirchen at han ikke ønskede at tale med nogen journalister, så vi fik i stedet for en kommentar fra Claus Nielsen fra administrationen:

”Det er super ærgerligt at Fränk ikke får fat med spaden under Kirchen i det samlede, men han må dog takke af i løbet med en samlet 2. Plads, hvilket heller ikke er dårligt, når man kigger på de ryttere han dog ”vandt” over længere nede i klassementet! Så…. Men mon ikke at han kan få modet op, hvis det går bedre med Andy i Tirreno Adriatico i Italien, hvor han også har stor mulighed for at vinde?”

Rolf og Ritter.

jonasdalgard
Gæst

« Svar #37: 31 Jul 2008, 23:04 »

flere updates idag?

vesperGT
Manager

« Svar #38: 02 Aug 2008, 14:19 »

flere updates idag?

Var på druk i går, så jeg skal lige komme til mig selv igen, inden næste update.... Men der kommer en muligvis 2 i dag Thumbs Up

vesperGT
Manager

« Svar #39: 02 Aug 2008, 18:40 »

Tirreno Adriatico – Ikke meget at komme efter!

Ja, som overskriften siger: Der var ikke meget for CSC Saxo Bank at komme efter i dette løb. En samlet 10. Plads til Andy Schleck og en etapesejr til O’Grady på sidste etape, hvor han bl.a. vandt foran Pozzato er det eneste positive ved løbet. Til trods for holdets form generelt, formåede de ikke at gøre en forskel.

(Negative) Rolf og Ritter.

Milano – San Remo; Skal det lykkedes for dem nu??

Løbet er knap 296 kilometer fra Milano til (Sjovt nok) San Remo. Løbet består af lang flad vej, krydret med nogle enkelte bakker. Cirka midtvejs er den største stigning, men prøver man noget på den, har man MEGET langt hjem. Med et hold bestående af O’Grady, Voigt, Kroon, Arvesen, Kolobnev, Breschel, Fränk Schleck og Cancellara er der dømt forsøg på forsøg. Claus Nielsen snakkede lidt udsvævende om CSC’s taktik og det lød som om de prøver en raket med flere trin. Da Cancellara er storfavorit skal han – så vidt vides – sendes af sted til sidst, hvilket så vil betyde at Schleck nok kan vise sig at være næstsidste trin, og Voigt kommer som tredjesidst.

Hvor er det vildt, så meget dominans der var i det løb. Trin-raketten fra Team CSC Saxo Bank’s vedkommende var dog ikke med de afsluttende trin som måske, måske ikke var planlagt – men uanset hvad skete det vilde: Karsten Kroon = 1. Plads, Fabian Cancellara = 4. Plads og Fränk Schleck = 6. Plads. Dermed satte CSC Saxo Bank sig FULDSTÆNDIGT på løbet, og hvad holdet ikke formåede i Paris – Nice og Tirreno Adriatico, har de til gengæld gjort nu.

Næste spørgsmål melder sig så på banen nu: Kan Team CSC Saxo Bank fastholde den foreløbige dominans med at have ryttere i toppen af klassementerne, eller vil de falde igennem??

Vi skal nok være på pletten for at rapportere om det!

Rolf og Ritter på tur.

fc-hansen
Manager

« Svar #40: 05 Aug 2008, 00:10 »

Update? Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Shaft
Manager

« Svar #41: 10 Aug 2008, 11:00 »

Er du gået død eller ?

vesperGT
Manager

« Svar #42: 10 Aug 2008, 11:11 »

Update? Smiley

Er du gået død eller ?

Nejnej, på ingen måde.

Jeg har bare lige en Valencia save som har førsteprioritet, men kan da godt se om ikke jeg har tid til en i dag Thumbs Up

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010