home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1353 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Rolf og Ritter på tur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Rolf og Ritter på tur  (Læst 15934 gange)
vesperGT
Manager

Sv: Rolf og Ritter på tur
« Svar #15: 28 Jul 2008, 21:58 »

Fed blog . Smiley
Vil helt klart følge med Smiley

Takker.....

Lige et par spørgsmål - Du skriver ”Jeg har lige set ham (Claus Nielsen, red.) stå og tale lang tid med Luis León Sánchez fra Caisse D’Epargne, og det ser ud til at de er på god talefod med hinanden, så det er måske Bjarne’s næste erobring?” - Men er det så ikke også Claus´ næste erobring ?

Og synes det ser lidt mystisk ud nå du skriver - "andre:

Rémy Di Gregorio og Thomas Voeckler."

Burde det ikke bare være "andre: Rémy Di Gregorio og Thomas Voeckler" ?

Ellers dejligt.

Jo, det er da rigtigt at det også er "min" kommende erobring (Måske Rullende Øjne). Men eftersom det er Bjarne Riis' hold, er det trods alt "hans" måske kommende rytter, men jo, den kan diskuteres Wink

Til den anden tror jeg mere at det er et spørgsmål om layout, men det glæder mig da at du synes om bloggen..... Men kan du se hvad jeg mener med at du tog min idé, da jeg også ville skrive om CSC Saxo Bank Wink

Shaft
Manager

« Svar #16: 28 Jul 2008, 22:00 »

Takker.....

Jo, det er da rigtigt at det også er "min" kommende erobring (Måske Rullende Øjne). Men eftersom det er Bjarne Riis' hold, er det trods alt "hans" måske kommende rytter, men jo, den kan diskuteres Wink

Til den anden tror jeg mere at det er et spørgsmål om layout, men det glæder mig da at du synes om bloggen..... Men kan du se hvad jeg mener med at du tog min idé, da jeg også ville skrive om CSC Saxo Bank Wink

Nå så du er bare en sportsdirektør eller Huh

Du kan bare være lidt hurtigere.. Nu ventede jeg da en dag, med at poste, da jeg ville have lov af Balslev som selv havde en CSC blog kørende..

vesperGT
Manager

« Svar #17: 28 Jul 2008, 22:02 »

Nå så du er bare en sportsdirektør eller Huh

Du kan bare være lidt hurtigere.. Nu ventede jeg da en dag, med at poste, da jeg ville have lov af Balslev som selv havde en CSC blog kørende..

Jada, Ich bin nur einer Sports direktören crazy

Er der hele 3 Shockeret  Shockeret  Shockeret CSC Saxo Bank blogge oppe i tiden Huh Huh Shockeret:o:o

Shaft
Manager

« Svar #18: 28 Jul 2008, 22:08 »

Balslev har valgt at lukke sin tidligere i dag.. Så nej det er kun vores to..

vesperGT
Manager

« Svar #19: 29 Jul 2008, 16:59 »

Balslev har valgt at lukke sin tidligere i dag.. Så nej det er kun vores to..

Må den bedste mand vinde, da Thumbs Up

vesperGT
Manager

« Svar #20: 29 Jul 2008, 17:11 »

Californian Road

Første etape af løbet var en 4 kilometer lang prolog, som  havde 3 store favoritter: Rogers, Gusev og Cancellara og disse ryttere skulle også fordele de 3 første pladser mellem sig. Michael Rogers var dog hurtigere end de andre. Gusev var et sekund langsommere og Cancellara måtte tage til takke med 3. Pladsen. Derimod skulle anden etape være bedre set med vores øjne. 8 kilometer før mål kører Flecha fra spids og fik følgeskab af Cancellara, Vaitkus, Ivanov og Albasini. Tomas Vaitkus vandt, men da Fabian nåede anden pladsen kunne han iføre sig den gule førertrøje med 34 sekunder ned til Vaitkus og vi fik også en glad kommentar fra Claus Nielsen:

”Selvfølgelig kunne vi da have håbet at Fabian havde vundet, men når ikke man vinder etapen er det da ikke dårligt at kunne smide den gule førertrøje over hovedet, og på måde signalere at Fabian er ved at være i form til klassikerne senere i foråret! Nu, hvor formen er ved at være der, skal han bare koncentrere sig om at bygge formen op, inden vi smider ham og nogle andre i træningslejr, hvor de skal træne bakker og brosten, så de er maksimalt klar til de første prøvelser!”

Den sidste del af kommentaren, fik dog Rolf og jeg til at løfte øjenbrynene en smule, for jeg har godt nok aldrig hørt en leder fra et cykelhold afsløre holdets planer, så lang tid før tiden er kommet.

Til 3. Etape er der en ting at sige: Kurt Asle-Arvesen har fået mæslinger (På den gode måde, forstås)! Fra et tidligt udbrud, tog han 10 point på første bjerg, og med et enkelt på anden bakketop, kunne han lade sig opsluge af feltet og glæde sig over en trøje til kommende etape. Fabian prøvede endnu en gang at erobre en etapesejr, men måtte se sig slået gevaldigt i spurten, men den gule trøje, sidder stadig solidt plantet på ham.

4. etape – eller kongeetapen om man vil – blev anderledes i forhold til de andre etaper. Fabian mistede trøjen, Kurt Asle mistede trøjen, men Chris Anker fik – takket være et langt ridt – skrabet nok point sammen til at kunne tage den prikkede fra Kurt og beholde den for sig selv i hvert fald for en etapes stund. Kolobnev angreb på næstsidste tinde, men kunne ikke følge med folk som Evans, Menchov og andre, men har til gengæld nu en samlet ottende plads, 1’04” efter Evans.

Hvem sagde suveræn sejr på den sidste TimeTrial kørsel i California Road til Cancellara?? Det gjorde jeg. Med en placering som nummer 1 og med HELE 48 sekunder ned til Millar på andenpladsen og 56 til Dekker på tredje, så må man sige suveræn sejr. Ingen store forskydninger i klassementet, andet end at Kurt Asle er bedste CSC Saxo Bank’er på 12. Pladsen, 3’57” efter Kim Kirchen.

Med en ottende plads på sidste etape af California Road, kunne Cancellara stille op sig på øverste trin på vinderskamlen og lade sig kåre som vinder af den grønne trøje. Samtidig via en fjerde plads på den eneste bjergsprint, kunne Chris Anker Sørensen også lade sig hylde med den prikkede trøje foran publikum. Med disse 2 trøje gevinster og en enkelt sejr på den anden TimeTrial etape, er det et absolut godkendt resultat for et CSC Saxo Bank hold, der ”bare” skulle bruge det som opvarmning til de kommende ”store” løb.

Jeres udsendte reportere!

Rolf Sørensen / Dennis Ritter.

vesperGT
Manager

« Svar #21: 30 Jul 2008, 19:05 »

Kan folk klare en update eller 2 i aften?

NichlasKirk
Gæst

« Svar #22: 30 Jul 2008, 19:07 »

ja da Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #23: 30 Jul 2008, 19:08 »

Kan folk klare en update eller 2 i aften?
Of course, det er jo klasselæsning Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

vesperGT
Manager

« Svar #24: 30 Jul 2008, 19:47 »

Første løbs sejr til Team CSC Saxo Bank (Og hvilken en!)

Den til tider lalleglade tyske rytter hos CSC Saxo Bank – Jens Voigt – kunne i dag efter 3 etaper i Ronde van West-Vlaanderen lade sig hylde som en MEGET fortjent vinder af løbet. Første etape endte i en massespurt, hvor Voigt tog chancen langt udefra, men endte på en ok niende plads. Anden etape var så til gengæld en mareridt, da Piet Rooijakkers fra det upåagtede Skil-Shimano hold, tog fusen på alle og vandt med 45 sekunder ned til resten af feltet, der ikke i tide kunne blive enige om, hvem der skulle indhente ham. Tredje og sidste blev Jens’ nat. Med en fænomenal tid over 16 kilometer flad vej, kunne Jens Voigt træde forbi navne som Lang og Rosseler og dermed vinde første løb til Bjarne, Claus og alle de andre på holdet, og champagnen flød – til trods for at det er et mindre løb.
Og nu er der Paris – Nice på programmet.

Ritter og Rolf.

fc-hansen
Manager

« Svar #25: 30 Jul 2008, 19:55 »

Første løbs sejr til Team CSC Saxo Bank (Og hvilken en!)

Den til tider lalleglade tyske rytter hos CSC Saxo Bank – Jens Voigt – kunne i dag efter 3 etaper i Ronde van West-Vlaanderen lade sig hylde som en MEGET fortjent vinder af løbet. Første etape endte i en massespurt, hvor Voigt tog chancen langt udefra, men endte på en ok niende plads. Anden etape var så til gengæld en mareridt, da Piet Rooijakkers fra det upåagtede Skil-Shimano hold, tog fusen på alle og vandt med 45 sekunder ned til resten af feltet, der ikke i tide kunne blive enige om, hvem der skulle indhente ham. Tredje og sidste blev Jens’ nat. Med en fænomenal tid over 16 kilometer flad vej, kunne Jens Voigt træde forbi navne som Lang og Rosseler og dermed vinde første løb til Bjarne, Claus og alle de andre på holdet, og champagnen flød – til trods for at det er et mindre løb.
Og nu er der Paris – Nice på programmet.

Ritter og Rolf.
Jeg tror et billed ville løfte updaten, som er meget god skriftligt Smiley

hay que joder?

vesperGT
Manager

« Svar #26: 30 Jul 2008, 20:36 »

Jeg tror et billed ville løfte updaten, som er meget god skriftligt Smiley

Ja, i know, men jeg glemmer hele tiden at tage de billeder som jeg gerne vil have Græder

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #27: 30 Jul 2008, 21:18 »

har lige læst bloggen, jeg synes den er God! Smiley

Den sidste update mangler dog billed, brug evt. et SS fra gamet, som du evt. selv kan tage på ruten. Smiley

Læser med.

vesperGT
Manager

« Svar #28: 30 Jul 2008, 22:13 »

Paris – Nice: Skal det lykkedes for CSC Saxo Bank Huh

”Time goes by…. So slowly, Time goes by…. So slowly….” 7 kilometer alene mod uret, og endnu en skuffelse for den forsvarende verdensmester i TimeTrial, Fabian Cancellara. Mod Haimar Zubeldia kunne han endnu en gang ikke slå til, og måtte nøjes med en anden plads. Hvad der til gengæld medvirkede en samlet første plads i holdkonkurrencen efter første etape i løbet var 2 meget overraskende ryttere på fjerde og femte pladsen, med Fränk Schleck og Matti Breschel foran ryttere som Chavanel, Hushovd og Popovych. Den var meget overraskende og det kom også som et chok for Bjarne, til trods for at bl.a. Schleck havde været i træningslejr i TT inden løbet for ikke at miste for meget tid.

Anden etape var en lettere begivenhedsløs etape der endte med en massespurt, hvor Zabel var den største overraskelse, da han tog pladsen som nummer 2, foran Freire på 4. Pladsen, og derved er Cancellara, Schleck og Breschel stadig i top 5.

Uha! Nu begynder de store ryttere for alvor at rykke på sig. Dagens tredje etape var forholdsvis flad, med et par bakker til sidst, hvoraf den sidste kunne trække tænder ud på mangen en mand. Og den sidste stigning var den hvor alle forhåndsfavorittern e gik i gang for alvor. Pereiro, Rebellin, Kirchen, Rodriguez, Popovych, Moreau og så selvfølgelig Schleck:

”Joaquín Rodriguez angriber og Schleck går med! Pereiro og Kirchen går med og nu kommer alle de store!”

”Det er dejligt at se favoritterne angribe så tidligt, Dennis! Det viser at der muligvis er et stort Paris – Nice i vente, så længe de ikke går ned senere i løbet!”

”Ja, og når Caisse D’Epargne har 2 ryttere med, giver det ekstra pres på alle de andre hold, der er nødt til samarbejde for at holde dem fra sejren!”

………… ”Spurten er indledt, og der er ingen tvivl; Oscar Pereiro Sio vinder den klart, med Rebellin og Joaquín Rodriguez på 2. Og 3. Pladsen, men ny mand i gult er Fränk Schleck fra Team CSC Saxo Bank!”

Det er utroligt, så meget Paris – Nice kan kaldes Tour de Luxembourg. På de fjerde etape i årets løb, kunne Kim Kirchen efter et langt udbrud lade sig hædre som vinder, mens Fränk Schleck kravlede ind på 2. Pladsen, men stadigvæk i den gule trøje, da Kirchen ikke fik nok distance til at få de 12 sekunder til at forsvinde. Så stadig ingen sejr til CSC Saxo Bank, men hvad betyder etapesejre, så længe man vinder løbet?

Vi vender tilbage i morgen på løbets 5. Etape

Rolf og Ritter fra Frankrig.

fc-hansen
Manager

« Svar #29: 30 Jul 2008, 22:57 »

et godt råd : brug aldrig smileys i updatsne Smiley

Igen super skriftligt arbejde, hvor vi desværre ikke kan se billedet. Dejligt med Schleck som førerhunden, og glæder mig meget til 5 etape mm. KIU! Opstemt

hay que joder?

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010