home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1806 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Blues
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: The Blues  (Læst 7318 gange)
Bave
Gæst

The Blues
« : 28 Jul 2008, 16:28 »

Manchester City

Sven Göran Eriksson fyret!

Efter Manchester Citys skuffende niende plads i den forgangene sæson under ledelse af Sven Göran Eriksson har Thaksin Shinawatra valgt at ende samarbejdet med den tidligere engelske landsholds cheftræner med øjeblikkelig virkning, en beslutning der ikke kommer bag på mange.

Sven Göran Eriksson udtaler til the Sun:
Jeg er utrolig skuffet over ikke at få mulighed til gøre skaden god igen. Jeg føler bestyrelsen har været for utålmodige da de forventninger de har haft ikke kan opnås på over en sæson.

Afløseren på City of Manchester Stadium er hentet hos Blackburn Rovers, som mister deres cheftræner walisiske Mark Hughes, der er udset et stort stykke arbejde hos Manchester City, men træneren er selv meget sikker på klubben kan opnå målet om en femte plads i Premier League.

Mark Hughes udtaler til the Guardian:
Jeg er meget glad for, at være kommet til en klub med en så spændende trup som med nogle tilføjelser har store chancer for, at kunne blande sig i toppen. 

« Seneste Redigering: 28 Jul 2008, 16:56 af Bave » Logged

Bave
Gæst

Sv: The Blues
« Svar #1: 28 Jul 2008, 16:30 »

Truppen:

Målmænd

Igor Akinfeev

Joe Hart

Forsvar

Nedum Onuoha

Micah Richards

Vedran Ćorluka

Shaleum Logan

Richard Dunne

Timothée Atouba

Javier Garrido

Midtbane

Gelson Fernandes

Michael Johnson

Elano

Jérémy Menez

Valeri Bojinov

Martin Petrov

Nery Castillo

Rafael van der Vaart

Angribere

Benjani

Rodrigo Palacio

Daniel Sturridge

« Seneste Redigering: 05 Aug 2008, 17:18 af Bave » Logged

SirToby
Manager

« Svar #2: 28 Jul 2008, 16:33 »

Fornuftigt opsætning du præsterer i dit første indlæg.

Glæder mig til at se, hvad du kan opnå med City.

Andreas93
Gæst

« Svar #3: 28 Jul 2008, 16:34 »

opsætningen er god og simpel, god start.

Jeg følger med Thumbs Up

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4: 28 Jul 2008, 16:35 »

Rigtig god opsætning, kan også meget godt lide det der billede Thaksin og Svennis.

Held og lykke med den dårlige del af Manchester Wink

19-18!

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #5: 28 Jul 2008, 16:39 »

Ja, held og lykke med Manchesters skamplet Opstemt

SoAP
Gæst

« Svar #6: 28 Jul 2008, 16:40 »

god start, jeg vil følge med

Bave
Gæst

« Svar #7: 28 Jul 2008, 16:54 »

Mange tak for de mange kommentarer
jeg håber på at kunne leve op til jeres forventninger  Smiley

Chakana
Manager

« Svar #8: 28 Jul 2008, 16:58 »

Jeg vil helt sikkert følge med, og held og lykke med de bedste fra Manchester  Djævel
Wink
« Seneste Redigering: 28 Jul 2008, 17:02 af NicolasFelipe » Logged

Arsenal Football Club

-Benja-
Gæst

« Svar #9: 28 Jul 2008, 20:10 »

Spændende, Bave. Dejligt at se at du kommer op med en blog, på opfordring af mig ;-)
Glæder mig til at høre om 'The Blues', og kan godt lide du valgte at fortsætte med Mark Hughes.

Men lidt mere kød på din næste update, og du er godt på vej.

verdenskrig
Manager

« Svar #10: 29 Jul 2008, 03:17 »

Lyder slet ik værst... Vil følge med så godt jeg nu kan... Wink...

Havde den været om liverpool havde jeg siddet klistret Wink Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Bave
Gæst

« Svar #11: 29 Jul 2008, 13:01 »

Tak for kommentarene  Smiley

og tak for hjælpen Benja Smiley

Update på vej

Bave
Gæst

« Svar #12: 29 Jul 2008, 13:03 »

3 ind 3 ud

<<Indkøb

Nu er den første transfer måned slut, og Mark Hughes har haft penge pungen fremme i de tre indkøb af landsholdspillere der er blevet foretaget.

Først har Manchester City F.C. købt camerouneren Timothée Atouba i Hamburger SV for en sum på omkring 60 millioner kroner. Den camerounske landsholdsspiller er købt for at kunne agere i et rotations system på venstreback sammen med Javier Garrido. Atouba vil optræde i trøje nr. 3.

Derefter har kiggerten været rettet mod, Argentina nærmere bestemt klubben Boca Juiniors hvor Rodrigo Palacio er hentet for en sum på omkring 100 millioner kroner. Den argentinske landsholdsspiller er købt for at styrke en forholdsvis svag offensiv. Med indkøbet af Palacio bliver Benjani eller Jô henvist til bænken, det er endnu ikke sikkert hvem, det vil blive, da begge er af meget høj klasse.
Palacios trøjer vil blive solgt med et ni tal bagpå.

Sidst men ikke mindst har Manchester City igen været i Hamburg denne gang for at hente den 24 årige hollænder Rafael van der Vaart for en pris på 110 millioner kroner, og er det dyreste af de tre indkøb, men pengene er givet godt ud og klubben vil næsten kunne tjene det samme beløb på trøje salg med hans navn på. Den hollandske landsholdsspiller er flere gange blevet kaldt for den hollandske David Beckham, og så må tiden vise om han kan leve op til det.
van der Vaart optræder lige som Beckham i nr. 23.

>>Salg

Første salg er af engelske Michael Ball til Blackburn Rovers for 25 millioner kroner. Den tidligere PSV spiller var med købet af Atouba kommet i overskud på The City of Manchester Stadium.

Anden salg er af nigerianske Kelvin Etuhu til Charlton for 20 millioner kroner. Det nigerianske talent ville videre i sin karriere og det så meget skidt ud med chancer for at kunne få spilletid

Det sidste salg i Juli er af irske Stephen Ireland til Newcastle United for 75 Millioner kroner.
Den irske landsholdsspiller har med tilgangen af van der Vaart svært ved at kunne få spille tid og bliver derfor sendt videre til Newcastle

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #13: 29 Jul 2008, 13:27 »

Tja Bave, hvad skal man sige. Men denne update har du overbevist mig om, at denne blog skal man holde øje med. Dine handler er fine og virker meget gennemtænkt, det samme gør dine salg. Din opsætning er dejlig enkel og fungere godt. Hvis jeg var dig ville jeg tog mindske afstanden mellem "3 ind 3 ud" og så resten af updaten, da afstanden ser en smule voldsom ud. Men ellers ser det rigtig godt ud, KUTGW.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-Benja-
Gæst

« Svar #14: 29 Jul 2008, 13:41 »

Flot update, Bave! Du sagde du ikke kunne finde ud af at skrive blogs, da jeg spurgte om du ikke skulle starte en?
Synes det er nogle realistiske handler, og de skal nok blive gode for dig. Især Van der Vaart plejer at være et super indkøb, os Palacio bliver god. Se bare i Søren91's gamle City blog.

Kunne godt tænke mig at du gjorde billederne lidt mindre, da jeg synes de er for store. Banneret kan du også godt gøre bedre, Bave ;-)

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010