home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1327 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Team CSC - Bedre end sidst
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Team CSC - Bedre end sidst  (Læst 17109 gange)
Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

Sv: Team CSC - Bedre end sidst
« Svar #60: 05 Aug 2008, 13:39 »

Du skriver sinnsykt godt, Shaft Thumbs Up Elsker denne historien Smiley
Men som nogen andre har skrevet før mig, savner lidt grafikk, og du kunne måske ha taget med et eller to billede per del, fra de løb du kjører.

Men ellers, meget godt!! Smiley

Shaft
Manager

« Svar #61: 06 Aug 2008, 00:16 »

Du skriver sinnsykt godt, Shaft Thumbs Up Elsker denne historien Smiley
Men som nogen andre har skrevet før mig, savner lidt grafikk, og du kunne måske ha taget med et eller to billede per del, fra de løb du kjører.

Men ellers, meget godt!! Smiley

Jamen mange tak for rosen Wink

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #62: 06 Aug 2008, 17:38 »

Lidt tid siden, at jeg har kigget til din blog.( Jeg har haft meget travlt her de sidste dage. )

Men godt skrevet igen, og tillykke med sejren til F. Schleck. Thumbs Up

-Hvornår kommer der en update? Smiley

« Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 17:40 af Kasper-J » Logged

Shaft
Manager

« Svar #63: 06 Aug 2008, 23:58 »

Lidt tid siden, at jeg har kigget til din blog.( Jeg har haft meget travlt her de sidste dage. )

Men godt skrevet igen, og tillykke med sejren til F. Schleck. Thumbs Up

-Hvornår kommer der en update? Smiley

Mange tak Smiley

Jeg har lige kørt det jeg skal køre inden jeg begynder næste update, som jeg skriver i morgen formiddag, hvor updaten også bliver udgivet Smiley

Shaft
Manager

« Svar #64: 10 Aug 2008, 00:40 »

Beklager den lange tid uden updates.. Jeg går i gang med at skrive en om 5 min. Så den er vel klar om den halve time Smiley

Shaft
Manager

« Svar #65: 10 Aug 2008, 02:10 »

Forsøget på succes

Tour de Romandiet blev af CSC brugt til at køre nogle af deres Giro d´Italia ryttere i form, og så bruge Bradley McGee som i arderne klassikerne har vist storform som kaptajn. En rolle Bradley viste jeg værdig til allerede på den seks kilometer lange prolog, hvor han sejrede med 11 sekunder ned til holdkammeraterne Larsson og McCartney. Det lykkedes også at forsvare den på den efterfølgende kupperet etape til Saignelégier, hvor sejren gik til Barredo foran Joly og Cobo.
Han måtte dog desværre afgive trøjen til Barredo på den efterfølgende etape, da han smed 1´12 til etapevinderen Joly. Bradley var storfavorit til at tage sejren på den efterfølgende 26 kilometer lange enkelstart. En sejr som han også tog. Men overraskende var det dog, at han formåede at tage hele 1´03 ned til nummer to, som var Cobo, tredje pladsen gik til Contador. En sejr som bragte McGee i gult igen, før de to sidste etape, hvor kongeetapen blandt andet ventede.
Drømmen om sejr i Romadiet Rundt, brast dog for McGee på kongeetapen til Zinal, hvor jhan fik en 12 plads, 2´06 efter Contador. I stedet gik den gule trøje til Barredo som sejrede foran Joly med 57 sekunder. Det lykkedes dog McGee at få den sidste podieplads, 1´37 efter Barredo. Det betyder også det var en massespurt som afgjorde sidste etape. Her var Sobal hurtigst, foran McGee.

Danmarks nye største endagsløb, GP Copenhagen er også blevet kørt. Og det var selvfølgelig med deltagelse af alle de store danske hold. Hos CSC havde man givet Haedo lov til at køre sit andet løb i hele året. Dermed havde man også en triumf i en massespurt. Det lykkedes også for CSCs danskere at holde det hele samlet til deres argentinske isslet kunne køre sejren hjem. Desværre blev han helt fejl plasseret i massespurten, og endte på en skuffende niende plads. I stedet sørgede Allan Davis fra Mitsubishi for at køre sejren hjem, foran Jacob Moe Rasmusssen og Janek Tombak.

Giro d´Italia holdet for CSC er også blevet udtaget. CSC har valgt at gå efter etapesejre, og så at vise flaget i ny og næ. Til at gøre det, er Gustav Larsson, Chris Anker Sørensen og Bradley McGee udtaget til bjerg togter, hvor McGee også skal vise sig på enkelstarterne. I spurterne har man givet australske Goss chancen for at vise sig. Desuden består holdet af Jason McCartney, Kasper Klostergaard, Michael Blaudzun, Anders Lund og André Steensen. Hvor alle forventes at må prøve sig selv af.

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010