Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1022 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Pro Cycling Manager
Team CSC - Bedre end sidst
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
Forfatter
Emne: Team CSC - Bedre end sidst (Læst 17084 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller
Sv: Team CSC - Bedre end sidst
«
Svar #30:
29 Jul 2008, 19:47 »
Jeg fulgte med i din gamle blog, så vil lige melde mig på banen som læser i denne blog
Du gør igen et super stykke arbejde skriftligt, og det betyder at det grafiske ikke betyder noget. KIU
El
Infierno
del
Norte
Shaft
Manager
«
Svar #31:
30 Jul 2008, 00:42 »
Wauw en respons - Mange tak alle sammen
Har været på arbejde 12-24 idag, så går i gang med at skrive en update nu
Citat af: Kasper-J 29 Jul 2008, 14:46
Super! Dog ærgeligt med resultaterne.
KUTGW!!!
Tak
Citat af: United-styrer 29 Jul 2008, 19:04
Jeg var tavs tilskuer til din gamle blog og kunne rigtig godt lide opbygningen. Jeg ser frem til at følge din færd i forårsklassikerne og håber på en dejlig detaljeret gennemgang.
Og så havde jeg egentlig selv planer om at starte en CSC-blog op, men eftersom der nu eksisterer fire, så tvivler jeg på, at det bliver til noget.
Jamen først og fremmest tak for at du fulgte min gamle blog. Jeg håber dog du i denne blog, vil være lidt mere synlig
Ang. en CSC-Blog synes jeg bare du skal give dig i kast med det.
Citat af: vesperGT 29 Jul 2008, 19:45
UPDATE NU!!!!
Hehe var på arbejdet som skrevet ovenover
Citat af: sheriffen87 29 Jul 2008, 19:47
Jeg fulgte med i din gamle blog, så vil lige melde mig på banen som læser i denne blog
Du gør igen et super stykke arbejde skriftligt, og det betyder at det grafiske ikke betyder noget. KIU
Mange tak for rosen - Håber du foresætter med at følge denne blog også
Min blog - Den hollandske talentfabrik
stimo92
Gæst
«
Svar #32:
30 Jul 2008, 00:47 »
lyder super med en update. nu du er i gang med den, når du så også at poste den i nat?
Shaft
Manager
«
Svar #33:
30 Jul 2008, 00:55 »
Citat af: stimo92 30 Jul 2008, 00:47
lyder super med en update. nu du er i gang med den, når du så også at poste den i nat?
Det finder vi ud af.. Vil intet love
Shaft
Manager
«
Svar #34:
30 Jul 2008, 11:52 »
Den første sejr der blev til flere
Endelig. Marts måned
er kommet frem på kalenderen, og de store cykelløb nærmere sig så småt. Marts er mere eller mindre kendt for de to etapeløb Paris-Nice og Tirreno-Adriatico, og så selvfølgelig også lige enddagsløbet Milano-SanRemo. Men inden man kommer så langt, så har CSC deltaget i et etapeløb, og et enkelt brostensløb. Helt præcist Vuelta Cicliasta a Murcia og Omloop Het Volk.
I Belgien hvor Omloop Het Volk
blev kørt, valgte CSC at stille med stærkt hold, deriblandt Cancellara, O´Grady og Kroon. Det var dog ikke for at præge løbet, men bare for at lade dem køre en masse brosten. For australieren O´Grady skulle det også blive det sidste løb i et stykke tid, da han allerede på den første brostenspassage styrtede og måtte udgå med en brækket nakke og er meldt ude en måneds tid. I hans fravær blev nordmanden Kurt-Asle Arvesen bedste CSCer på en 16 plads, 2´00 efter vinderen Rik Verbrugghe fra Cofidis.
De sejre som endnu
ikke var kommet til CSC, kom i stedet i Spanien hvor man viste sin suverænitet. Første etape endte dog i en massespurt som Paolini tog sig af, foran Kemps. Men så var der også lagt op til showtime. Anden etape som var 172 kilometer ligger CSC pres på fra starten af, og det udmynter sig i, en ni mandsgruppe kommer samlet hjem. Her viste Gutiérrez fra Caisse d´Epargne sig, dog som den hurtigste, og vandt etapen foran Frank Schleck. Den samme Schleck skulle tage revanche dagen efter, og satte Gutiérrez med 29 sekunder. Gutiérrez blev nummer tre på etapen, dermed var Euskatels Landaluze kommet ind imellem Schleck og Gutiérrez. I Murcia er der også nogle store bjerge, et af dem skulle man over på en bjergenkelstart, som mere eller mindre skulle afgøre løbet. Gutiérrez som lå nummer tre i klassementet her, sætter bedste tid foran Gustav Larsson da der kun mangler Schleck. Frank viser dog fantastisk kørsel og tager sejren med hele 32 sekunder ned til selvsamme Gutiérrez. Sidste etape var flad, derfor kunne man forvente en massespurt, men Ljungqvist ville det anderledes og kørte væk med 10 kilometer igen, til en sejr, 20 sekunder foran hovedfeltet hvor endda danske Matti Breschel vandt spurten. Samlet lykkedes det Schleck at vinde med 1´01 til Gutiérrez og 1´57 til Garzelli fra Acqua e Sapone.
Team CSC løbsprogram
resten af måneden byder på Paris-Nice, Tirreno-Adriatico, Milano-SanRemo, Rund um Köln, Critérium International og til sidst E3 Prijs Vlaanderen som hovedsagligt skal bruges som opvarmning til de helt store brostensløb.
Metsu1
Manager
«
Svar #35:
30 Jul 2008, 12:00 »
Allerførst er det dejligt med en ny CSC-blog fra dig
Lidt ærgerligt med de manglende resultater og den grimme skade, men dejlige med lidt medvind i Vuelta Cicliasta a Murcia og det selvom det ikke er nu, I skal vise storform.
Jeg er fuld af fortrøstning til resten af sæsonen og held og lykke med de resterende løb i marts
Shaft
Manager
«
Svar #36:
30 Jul 2008, 12:13 »
Citat af: Metsu1 30 Jul 2008, 12:00
Allerførst er det dejligt med en ny CSC-blog fra dig
Lidt ærgerligt med de manglende resultater og den grimme skade, men dejlige med lidt medvind i Vuelta Cicliasta a Murcia og det selvom det ikke er nu, I skal vise storform.
Jeg er fuld af fortrøstning til resten af sæsonen og held og lykke med de resterende løb i marts
Jamen mange tak for du gider at læse med
Og ja, jeg er også selv fuld af fortrøstning til resten af sæsonen
Nemeth
Landsholdsspiller
«
Svar #37:
30 Jul 2008, 12:47 »
Dejligt med lidt cykling til en forskel
og flot og godt skrevet blog,
Hmm, resultaterne sys jeg ikk helt har været der for dig endnu, for du konkurrede trods alt, med en af spillets bedste bakke og bjerg rytter, mod en rytter som du kun burde havde problemer med på enkelstarterne, hvilket du forbløffende nok ikk havde
Men jeg ved selvfølgelig ikk om det er fordi at Schlecks form ikk er så god igen
O'Grady styrtet lyder grimt troede man bliver lam i kroppen eller ville dø af at brække nakken, men kan selvfølgelig også at jeg ikk ved det fordi jeg ikk er verdens bedste i biologi
hehe,
Men flot blog og
Knæk' og Bræk' fremover
Shaft
Manager
«
Svar #38:
30 Jul 2008, 12:50 »
Citat af: Nemeth 30 Jul 2008, 12:47
Dejligt med lidt cykling til en forskel
og flot og godt skrevet blog,
Hmm, resultaterne sys jeg ikk helt har været der for dig endnu, for du konkurrede trods alt, med en af spillets bedste bakke og bjerg rytter, mod en rytter som du kun burde havde problemer med på enkelstarterne, hvilket du forbløffende nok ikk havde
Men jeg ved selvfølgelig ikk om det er fordi at Schlecks form ikk er så god igen
O'Grady styrtet lyder grimt troede man bliver lam i kroppen eller ville dø af at brække nakken, men kan selvfølgelig også at jeg ikk ved det fordi jeg ikk er verdens bedste i biologi
hehe,
Men flot blog og
Knæk' og Bræk' fremover
Hehe tak for kommentaren
Og jo Schleck burde kunne vinde, hvilket han også gjorde.. Men mine rytter er kun på vej i form, derfor er der endnu ikke kommet flere resultater
Og ang. brækket nakke.. Jooo - Men altså Cyanide har aldrig været kendt for at være så gode på det punkt
Takker
Kasper-J
Ynglingespiller
«
Svar #39:
30 Jul 2008, 19:13 »
Endnu en gang godt arbejde. og nu begynder resultaterne jo også at komme, så det er jo bare bedere
KUTGW
vesperGT
Manager
«
Svar #40:
30 Jul 2008, 19:52 »
Når nu jeg selv har en blog kørende, kunne jeg jo sagtens gøre en af følgende 3 ting:
1) Lade være at kommentere på din.
2) Komme med diverse andre triste kommentarer, eller:
3) Komme med gode, opmundrende kommentarer, og det er hvad jeg gør:
Du gør et kanont arbejde, spændende let-læseligt og "fanger" læseren.... Det eneste jeg synes du mangler er noget grafik, men jeg har - som så mange andre - konstateret dit statement vedr. grafikken er det opvejer du så rigeligt med det skriftlige.....
FORTSÆT!!
Shaft
Manager
«
Svar #41:
31 Jul 2008, 00:31 »
Citat af: Kasper-J 30 Jul 2008, 19:13
Endnu en gang godt arbejde. og nu begynder resultaterne jo også at komme, så det er jo bare bedere
KUTGW
Mange tak, og ja det gør de
Citat af: vesperGT 30 Jul 2008, 19:52
Når nu jeg selv har en blog kørende, kunne jeg jo sagtens gøre en af følgende 3 ting:
1) Lade være at kommentere på din.
2) Komme med diverse andre triste kommentarer, eller:
3) Komme med gode, opmundrende kommentarer, og det er hvad jeg gør:
Du gør et kanont arbejde, spændende let-læseligt og "fanger" læseren.... Det eneste jeg synes du mangler er noget grafik, men jeg har - som så mange andre - konstateret dit statement vedr. grafikken er det opvejer du så rigeligt med det skriftlige.....
FORTSÆT!!
Mange tak for dit valg og rosen
Jeg vil også lade mig kigge forbi din blog, snarest muligt nå tiden lader det. Har desværre 60 timer om ugen lige pt. på mit arbejde, så der er ikke så meget tid til overs. Men jeg skal da kigge forbi hos dig
Igen mange tak
Shaft
Manager
«
Svar #42:
31 Jul 2008, 12:27 »
De første alvorlige test
Paris er mest kendt
som den by, hvor Tour de France traditionen tro slutter inden for cykelverden. Men Paris bliver også brugt her i marts måned, da de ligger veje til prologen i Paris-Nice.
Lige netop denne prolog blev en stor succes for CSC. Gustav Larsson endte som vinder, i samme tid som Jason McCartney. På tredje pladsen fandt man Hushovd fra Crédit Agricole, fire sekunder efter Larsson. Endnu mere overraskende var det, af Frank Schleck kørte en femte plads hjem, kun seks sekunder efter sin holdkammerat Larsson.
De to etaper efter bød på spurtssejre til Petacchi og Boonen. Det lykkedes imidlertidigt også Hushovd at køre sig i den gule trøje, som konsekvens af bonus sekunder. Favoritterne skulle for første gang røre på sig, i Saint-Etienne. Her lykkedes det tre ryttere, nemlig Devolder, Schleck og Pineau at slå et hul til de nærmeste og komme hjem sammen. En spurt som Schleck vandt foran Pineau og Devolder. De nærmeste forfølger var Dekker og Cunego, som endte i mål 56 sekunder efter vinderen. En af løbets vigtigste etaper, var den med mål på toppen af det skaldede bjerg, også nærmere betegnet Mont-Ventoux. Her viste hollænderen Dekker sin suverænitet og vandt med hele 1´04 ned til Chavanel og 1´42 til de andre favoritter, heriblandt Schleck og Devolder.
Schleck ville dog tilbage i gult, allerede dagen efter på en lettere kupperet etape lykkedes det ham at tage 46 sekunder ned til feltet, hvor Freire vandt spurten, højst overraskende foran Nicki Sørensen. Men løbet skulle afgøres, og det blev det på de to kommende etaper, hvor Dekker distancerede alle og vandt med over et minut på hver etape. Som trøst fik Frank Schleck dog point trøjen, som han vandt suverænt.
I Tirreno-Adriatico
lykkedes det CSC at tage en enkelt etapesejr. Det var Fabian Cancellara der tog sig af den, på den 21 kilometer lange enkelstart. Nærmeste forfølger var Quinziato, tre sekunder efter Cancellara. Ellers var der småt med CSC triumfer, på trods af man besatte de tre sidste pladser i top 10 med Bak, Arvesen og McGee. Løbet blev vundet af Pozzato som havde et enkel sekunds penge at give til Ballan på anden pladsen.
CSC er kommet
godt igennem de første prøvelser i marts måned. Der venter CSC seks etaper resten af måneden, nemlig etapeløbet Critérium International og så de tre endagsløb Milano-SanRemo, Rund um Köln og E3 Prijs Vlaanderen.
Shaft
Manager
«
Svar #43:
31 Jul 2008, 16:06 »
I må nøjes med denne update i dag - Den næste kommer først engang i morgen formiddag.
Shaft
Manager
«
Svar #44:
01 Aug 2008, 09:34 »
Så er det brostens tid
Det største løb
siden sidst, er uden sammenligning Milano-SanRemo som blev kørt en smuk forårsdag i Italien. Løbet i sig selv bød ikke på den store før der manglede 50 kilometer, og et felt samlet. Her forsøgte Cancellara sig så. Et angreb som tilsyneladen kun var for at gøre konkurenterne møre, da han bliver hentet kørt for mål. På den sidste bakke, forsøger Schleck et angreb, og får lavet en fem mandsgruppe med Pozzato som var styrtet tidligere, Elmiger, Geslin og Devolder. De har et hul på 30 sekunder ned til feltet på toppen, hvor Schleck er den eneste der gider sidde i front. Tempoet falder, samtidig med der kommer taktik i den, og feltet nærmere sig. Rent faktisk kom feltet så tæt på, at det kun var med milimeter Pozzato vandt løbet, foran Bettini, Koldo Fernández og Arvesen.
I Rund um Köln
gav CSC løbsdebut til Jens Voigt. Tyskeren skulle også forsøge sig langt ude fra, nærmere betegnet 75 kilometer udefra. Det tyske damptog blev dog først hentet med syv kilometer igen, hvilket gav en massespurt, hvor Arvesen tog revanche fra Milano-SanRemo. På andenpladsen fandt man Matti Breschel. E3 Prijs Vlaanderen er også kørt, og det med Arvesen som CSCs kaptajn. Det gjorde at man fik en 16 plads, som bedste placering. Sejren faldt til Devolder som vandt med 27 sekunder ned til duoen Nuyens og Flecha.
Man ville måske
fristes til at tro Kroon, Cancellara og Breschel også kørte E3 Prijs Vlaanderen, men nej det gjorde de ikke. De deltog i stedet i det franske løb Critérium International. Et løb hvor det lykkedes Hunter at vinde første etape, foran Geslin. Det skal siges at Breschel desværre styrtede, blandt andet sammen med Feilu. CSC viste dog at deres brostensryttere er i topform, på andenetape, som også er løbets kongeetape. Her vandt Cancellara med et uimodståeligt ryk foran Kroon og Breschel. Kun to andre kom med ind i samme tid, og kunne ses som konkurrenter til den samlede sejr. Nemlig Dekker og Millar.
Da det kun er Cancellara der mangler at komme i mål, har Thomas Dekker bedste tid, nemlig 4 sekunder foran Millar. Cancellara havde 10 sekunder at give af, men han satte alt og alle på plads med at komme hele 22 sekunder ind i mål før Dekker, og blev dermed en klar vinder af Critérium International.
Det sidste etapeløb
der er kørt, er KBC-Driedaagse De Panne - Koksijde. Et løb hvor første etape er et brostensløb, efterfulgt af to flade etaper, og med en afgørende enkelstart til sidst. Brostensetapen er der hvor løbet normalt bliver afgjort. I år vil det så være til Devolder eller Vansummerens fordel hvis det også stemmer denne gang. De kom nemlig i mål 22 sekunder foran en trio bestående af Cancellara, Rosseler og Quinziato. De to flade etaper endte begge i en massespurt, hvor Pozzato sejrede begge gange. Den afgørende enkelstart skulle også køres, og her sætter Cancellara bedste tid da han kommer i mål. Hele 22 sekunder bedre end Hoste. Desværre for CSC lykkedes det Devolder at køre ind på andenpladsen, 16 sekunder efter Cancellara, og dermed blev det ved etapesejren og en samlet andenplads, 12 sekunder efter Devolder.
Nu skal de store
brostensløb køres, sammen med bakkeløbet Vuelta Ciclista al País Vasco, hvor man igen forventes at se CSC fremme. Desuden er Stuart O´Grady lige påbegyndt træning igen, hvilket er til stor glæde for Tour de France kaptajnerne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »