home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1320 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Team CSC - Bedre end sidst
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Team CSC - Bedre end sidst  (Læst 17106 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller

Sv: Team CSC - Bedre end sidst
« Svar #45: 01 Aug 2008, 09:59 »

Smuk update! Elsker PCM blogs, og igen vil jeg sige at de manglende billeder ikke gør noget fordi det skriftlige niveau er så højt.

Ærgeligt med Milano-San Remo, men jeg er sikker på at du kommer til at klare dig godt i de kommende klassikere!

KIU  Thumbs Up  Peace

Shaft
Manager

« Svar #46: 01 Aug 2008, 10:45 »

Smuk update! Elsker PCM blogs, og igen vil jeg sige at de manglende billeder ikke gør noget fordi det skriftlige niveau er så højt.

Ærgeligt med Milano-San Remo, men jeg er sikker på at du kommer til at klare dig godt i de kommende klassikere!

KIU  Thumbs Up  Peace

Mange tak skal du have Peace

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #47: 01 Aug 2008, 11:13 »

Rigtig flot skrevet Shaft..
Synes det rigtig flot, at du bliver ved med, at komme med updates selvom de ikke altid bliver kommenteret.  Thumbs Up

Dog ville jeg også gerne se nogle ss. Du kunne jo feks. smide dem ind i teksten, eller lave et galleri nederest?

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #48: 01 Aug 2008, 11:38 »

Nydelig blog.Dejligt med de gode resultater.Jeg håber at det fortsætter

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #49: 01 Aug 2008, 16:12 »

God update igen Smiley Men jeg vil også gerne se nogle SS, ved godt det ikke er din stærke side, men så bare et link til dem(hvis du oploader dem på f.eks. imageshark)

Glæder mig til klassikerne.

KUTGW

Shaft
Manager

« Svar #50: 02 Aug 2008, 00:51 »

Rigtig flot skrevet Shaft..
Synes det rigtig flot, at du bliver ved med, at komme med updates selvom de ikke altid bliver kommenteret.  Thumbs Up

Dog ville jeg også gerne se nogle ss. Du kunne jo feks. smide dem ind i teksten, eller lave et galleri nederest?
God update igen Smiley Men jeg vil også gerne se nogle SS, ved godt det ikke er din stærke side, men så bare et link til dem(hvis du oploader dem på f.eks. imageshark)

Glæder mig til klassikerne.

KUTGW

Tak for kommentarne - Ang. SS så er det skam ikke fordi det ikke er min stærke side, da det jo ikke er så svært, men derimod fordi jeg bedre kan lide blogs uden billeder.

Desuden er det altså lidt træls hele tiden at skulle forklare det.

Nydelig blog.Dejligt med de gode resultater.Jeg håber at det fortsætter

Mange tak  Thumbs Up

stimo92
Gæst

« Svar #51: 02 Aug 2008, 00:57 »

hvornår kan vi forvente næste update?

Shaft
Manager

« Svar #52: 02 Aug 2008, 00:58 »

hvornår kan vi forvente næste update?

Engang i morgen formiddag Smiley

Inden da, kan du jo kommentere hvad der er godt og skidt ved den sidste update Wink

stimo92
Gæst

« Svar #53: 02 Aug 2008, 01:06 »

God blog du har gang i her. Det er en af de første PCM blogs jeg sådan rigtig følger med i, og man må sige jeg er overrasket Opstemt Synes faktisk slet ikke du behøver billeder da dit grammatiske er så højt, at det trækker det op.

Kan godt lide de små korte gennemgange af de vigtigste løb du kører. Og så er det jo også nogle ganske udemærket resultater du leverer. KIU Peace

Shaft
Manager

« Svar #54: 02 Aug 2008, 10:18 »

Brostens tid

Fabian Cancellara, Matti Breschel, Karsten Kroon, Kurt-Asle Arvesen og Lars Bak er de ryttere som skal ud og markere sig i brostensløbene. Første chance for at gøre det var Flanderen Rundt. Et løb med 17 brostens passager og masser af stejle bakker. Løbet blev kørt rimelig hårdt, men dog uden nogle angreb, hvilket også gjorde det var 20 mænd som kom samlet til de to sidste stigninger med brosten på, indenfor de sidste 10 kilometer. Fra CSC af var det kun Matti Breschel og Fabian Cancellara som sad med. Flecha åbner ballet på den første brosten duel, og får Devolder, Cancellara, De Jongh, Nuyens og Ballan med sig. De seks oparbejder et forspring på et halvt minut inden sidste stigning, hvor Ballan træder uimodståeligt væk. De Jongh og Nuyens må også give slip. Dermed sejre italienske Ballan foran Cancellara og Flecha.

Ballan var ikke træt af sejre i Gent-Wevelgem hvor han kom sammen med Hoste til mål. De to skulle i en spurt kæmpe om sejren, og endnu engang på fire dage trækker italieneren sig sejrsrigt ud af et brostensløb. Cancellara fik en niende plads, 1´20 efter Ballan, det er også værd at bemærke Kurt-Asle og Lars Bak kun tabte 1´40 og kørte dermed en 18 og 20 plads hjem.

En forårsdag i helvede. Nærmere betegnet Paris-Roubaix. 268 kilometer kørsel, hvoraf de første 100 er flad normal vej. De sidste 168 kilometer består så næsten kun af brosten. Ballan som var inde i en succes periode kørte en fjerdeplads hjem. Det gjorde han da han efter at have angebet med 30, 15 og til sidst igen med otte kilometer igen, eksploderede. Det benyttede hans tre følgemænd til at køre væk. Nemlig Pozzato, Hoste og Nuyens. De tre skulle dermed spurte om sejren, en sejr som endte hos belgieren Nuyens, foran Hoste og Pozzato til sidst. Hos CSC blev Cancellara bedste mand, på en femte plads. Det er også værd at bemærke Breschel kørte en flot ottende plads hjem foran folk som Hammond og Flecha.

Imens alle disse brostensløb blev kørt, er der også et enkelt spansk etapeløb blev kørt, nærmere betegnet Vuelta Ciclista al Pais Vasco.
Det er også et løb hvor Contador skulle forsøge at køre sig i form. En mission der lykkedes på første etape, hvor han sejrede foran Barredo og Voigt. Løbet har også en enkel flad etape, en etape hvor Ventoso sejrede. Bagefter var det så på tide bakkerytterne viste sig igen. Og du kan ikke nævne de bedste bakkerytter uden at nævne Frank Schleck. Schleck vandt også tredje etape med 33 sekunder foran en fire mandsgruppe med Rodriguez, Cunego, Bertagnolli og Kolobnev.
Kolobnev skulle rent faktisk komme til at føre løbet en enkel dag. Nemlig da han på den efterfølgende etape kom hjem med Wegmann. Wegmann tog sejren, men Kolobnev tog trøjen, da de tre forfølger Schumacher, Barredo og kaptajn Schleck først kom ind 42 sekunder efter. På femte etape, og den sidste sådan rigtige etape var opgaven bare for CSC at få Schleck og Kolobnev med hjem så de lå nummer et og to i klassementet. En mission der delvist lykkedes da Schleck kom med i frontgruppen på fem mand hjem. Kolobnev tabte dog desværre et minut, og overlod trøjen til kaptajn Schleck.
En trøje Schleck skulle forsøge at forsvare på enkelstarten, som var 14 kilometer lang. Han havde et halvt minus ned til tyske Schumacher inden enkelstarten gik igang, hvilket godt kunne blive en svær nød. Sejren på enkelstarten gik til en helt anden CSCer, nemlig Bradley McGee, som sejrede foran Schumacher. Dog endnu mere overraskende var det at tredje pladsen besatte Schleck, kun fire sekunder efter Schumacher, og dermed var den samlede sejr også hjemme.
I det samlede vandt Schleck med 22 sekunder til Schumacher og 58 til Barredo. Kolobnev kørtene samlet femte plads hjem, og det tyske damptog Jens Voigt måtte nøjes med en syvende plads.

Resten af måneden skal CSC ud og køre en masse prestigefuldte løb. Nemlig Amstel Gold Race, La Fléche Wallone og Liége-Bastogne-Liége. Derudover deltager de også i de to etapeløb Tour de Georgia og Tour de Romandiet.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #55: 02 Aug 2008, 11:16 »

Flot skrevet, mangler dog lidt grafik, men det er helt iorden er du ikk kan/vil for jeg kan sq heller ikk finde ud af det  Peace

Flotte resultater i Vuelta Ciclista al Pais Vasco må man sige, du dominerede jo hele vejen igennem, Wink

Havde lidt større forventninger til en Cancellara, men sådan er det jo nogle gange  Peace

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #56: 02 Aug 2008, 12:08 »

God update. Jeg havde dog også regnet med, at Cancellara ville blive placeret bedre. Men alligevel gode resultater Smiley

Lige et spørgsmål. Har F. Schleck været på træningslejr i TT? Smiley Hvis ja, hvad har han så fået i det?

Men endnu en gang, det er en rigtig god blog, du har gang i her. KUTGW  Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #57: 02 Aug 2008, 12:51 »

Cancellara er spillets bedste brostensrytter, så at du ikke får en sejr med ham, kan vel godt kaldes en lille skuffelse.

Til gengæld godt med en Schleck-sejr i Vuelta al Pais Vasco. Det vandt jeg i øvrigt med Voigt - og Schleck på andenpladsen.

Du må være afsindigt god til at køre enkeltstarter. Har du nogen fifs?

Shaft
Manager

« Svar #58: 03 Aug 2008, 00:46 »

Flot skrevet, mangler dog lidt grafik, men det er helt iorden er du ikk kan/vil for jeg kan sq heller ikk finde ud af det  Peace

Flotte resultater i Vuelta Ciclista al Pais Vasco må man sige, du dominerede jo hele vejen igennem, Wink

Havde lidt større forventninger til en Cancellara, men sådan er det jo nogle gange  Peace

Tak for kommentaren. Og ja det var lidt skuffende med Cancellara.

God update. Jeg havde dog også regnet med, at Cancellara ville blive placeret bedre. Men alligevel gode resultater Smiley

Lige et spørgsmål. Har F. Schleck været på træningslejr i TT? Smiley Hvis ja, hvad har han så fået i det?

Men endnu en gang, det er en rigtig god blog, du har gang i her. KUTGW Thumbs Up

Frank har ikke været på træningslejr, og kører med 67 i tidskørelse.

Desuden tak for kommentaren  Thumbs Up

Cancellara er spillets bedste brostensrytter, så at du ikke får en sejr med ham, kan vel godt kaldes en lille skuffelse.

Til gengæld godt med en Schleck-sejr i Vuelta al Pais Vasco. Det vandt jeg i øvrigt med Voigt - og Schleck på andenpladsen.

Du må være afsindigt god til at køre enkeltstarter. Har du nogen fifs?

Ja det var en skuffelse Cance ikke vandt en sejr.

Min to styrker i PCM er flade etape(spurt) og enkelstarter, så er god. Og dessideret fif, kan man ikke rigtigt sige - Enten har man det, eller også ikke.

Shaft
Manager

« Svar #59: 05 Aug 2008, 00:34 »

De korte bjerge

De fleste læsere af dette, vil nok se frem til at høre om hvordan det er gået med de tre ardenne klassikere som står højt proiteret på CSCs målliste. Derfor får de også lov til at vente, til de har hørt om hvordan det overstående Tour de Georgia gik.
Ligesom i Tour of California skuffede Team CSC rent faktisk gevaldigt i Usa endnu engang. Det bedste CSC rent faktisk kom på en etapesejr var nordmanden Kurt-Asle Arvesen som på kongeetapen fik kørt en tredje plads hjem, efter at havde siddet i udbrud det meste af dagen, og Jason McCartney der måtte nøjes med en fjerde plads på den lange enkelstart.
Løbet blev i stedet en stor succes for Bissell Pro Cycling, som med Burke Swindlehurst vandt løbet yderst overraskende. Med et komfortabelt forspring på 38 sekunder til Zabriskie vidner det dog om klasse. Sidste mand på podiet blev Jeff Louder fra BMC. Bedste CSC mand blev Kurt-Asle på en 15 plads, hele 4´50 efter vinderen. Løbet blev også brugt af Chris Anker Sørensen, til at køre sig i form til Giro d´Italia. Det gav ham en samlet 28 plads.

Dagen inden Tour of Georgia begyndte, blev Amstel Gold Race kørt. Et løb hvor favoritterne vanen tro er folk som Rebellin, Schleck, Rodriguez, Ricco, Bettini, Valverde og Cunego. Af disse såkaldte favoritter, skulle det rent faktisk kun være to af dem som kørte sig med i det afgørende fire-mands udbrud som kom med 50 kilometer tilbage af etape. Bram Tankink fra Rabobank satte en voldsom accelration, hvor kun Rebellin, Kroon, Rodriguez og Nocentini kunne følge med. Desværre for Rabobank måtte Tankink slippe frontgruppen med 25 kilometer til mål, i samme øjeblik hvor Frank Schleck kørte væk fra feltet. Dermed skulle afgørlsen findes blandt de fire før nævnte. En duel hvor Nocentini hurtigt måtte give fortabt. Rodriguez forsøgte med et angreb 10 kilometer væk før mål. Her måtte Rebellin og Kroon arbejde godt sammen for at få lukket hullet, hvilket lykkedes. I spurten viste Rebellin sig dog hurtigere end Kroon, og kunne dermed fejre sin flotte sejr. Frank Schleck nåede forbi Tankink og fik kørt sig en femte plads hjem. I feltets spurt endte Jens Voigt som nummer to, hvilket gav ham en samlet ottende plads.

Efter den flotte sejr for et par dage siden, skulle Rebellin igen ud og forsøge at tage sejren, denne gang i Fleché Wallonne. Løbet denne gang blev holdt samlet længere tid, og selvom Kroon sammen med Monfort og Ricco forsøgte at komme væk med 45 kilometer igen, var der samling på da feltet ankom til de sidste 20 kilometer. En port hvor Bertagnolli fra Liquigas så chancen. Med sig fik han Rodriguez, Frank Schleck og Rebellin. Det stod også rimelig hurtigt klart at det var mellem de fire at duellen om sejren op af den berømte mur, skulle findes sted. Her måtet Bertagnolli hurtigt give op. I stedet blev det en rimelig suveræn sejr til Rebellin som slog kontra fra Frank Schlecks hjul. Frank som blev nummer to, endte hele syv sekunder efter Rebellin. CSCs næst bedste blev på dagen Kolobnev der kørte en 12 plads hjem, 2´45 efter Rebellin.

I det lidt mere bjergrige løb, Liége-Bastogne-Liége var der lagt op til revanche for CSC. Man havde i de sidste to løb, set at Rebellin var urørlig hvis der ikke var blevet presset langt udefra. Derfor blev der også sat noget af et heftigt tempo på feltet da man ramte de sidste 100 kilometer, og mest bjergrige dele af løbet. Derefter skulle Kroon afsted med 60 kilometer til mål. Ikke for at holde hjem, men simpelthen for at ligge derude for en senere kommende kaptajn. Som planlagt, som gjort. Med 25 kilometer til mål kører en fem-mandsgruppe afsted. Gruppen bestod af Schleck, Nocentini, Dekker, Rodriguez og Rebellin. De fem kom hurtigt op til Kroon, som passede på sin kaptajn, og lappede de to huller der kom, efter forsøg fra Rebellin og Dekker. Med samling 10 kilometer før mål, sætter Kroon rent faktisk så højt tempo at Rebellin bliver sat, og dermed var missionen lykkedes. Kort efter må Kroon også slippe, og så er det op til kaptajnen at vinde den sidste dyst mod de tre andre. Kaptajnen Frank Schleck blev også den store i den mission, da både Nocentini og Dekker hurtigt måtte give op, og til sidst kunne han med en stærk spurt besejre Rodriguez, og tage den første og eneste arderne sejr til Team CSC i år.

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010