home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1313 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Team CSC - Bedre end sidst
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Team CSC - Bedre end sidst  (Læst 17102 gange)
Shaft
Manager

Team CSC - Bedre end sidst
« : 28 Jul 2008, 13:38 »

Lidt ubruglig viden

Efter 2007 sæsonen skal CSC nu, i 2008 gøre alt hvad de kan for at få store sejre. CSC har i lang tid satset på, at den fantastiske team-spirit er en uvuderlig faktor, men rent faktisk er det eneste faktum at de endnu ikke har vundet Tour de France, eller kommet på podiet.
Du kender dem nok allerede, men alligevel skal du ikke snydes for en intro om de 28 ryttere, som i år, udgør Team CSC.

Kaptajnerne er dem som skal lave det sidste stykke arbejde, efter at alle ens hjælpere har ofret sig for en. Hos CSC har man tre af den slags kaptajner. Nemlig Carlos Sastre, Frank Schleck og Fabian Cancellara. Carlos til de store etapeløb, Frank af de kupperet endagsløb, og til sidst Fabian i alt det som er fladt.

Hvis kaptajnerne misser, så er det godt at have nogle gode løjnanter. Hos CSC er der dog ikke så mange af dem, men alligevel er ryttere som O´Grady og Kroon vigtige mænd på brosten og i det mere kuperet.

Luksushjælpere er dem som også selv kan tage sejre, men som mest bliver brugt som trækheste. Det er også her CSC har mange navne der er værd at nævne. Jeg nævner i en lind strøm, Voigt, Cuesta, Kolobnev, McGee, Larsson, Arvesen, Bak og Van Goolen.

Talenterne er der heldigvis også mange af hos CSC. Talenterne er dem som man forventer kan blive til noget helt stort, men mange af dem bliver dog aldrig til mere end hjælpere. Mest prominænte rytter er Andy Schleck, som allerede om få år, er spået at kunne vinde Tour de France. Andre navne er Chris Anker Sørensen, Steensen, Goss, Lund, Klostergaard, Bøchman og Breschel.

Sprinterne er ikke noget CSC går særlig meget op i. Alligevel er der fundet plads til to styks på holdet. Nemlig talentet Goss, og så argentineren Haedo.

For et hold er komplet skal der være gode hjælperyttere, hos CSC har man heldigvis mange af dem, nemlig Gustov, Nicki Sørensen, Julich, Blaudzun, Ljunqvist og McCartney.

Nu er spørgsmålet så bare om det er den rigtige sammensætning af ryttere, som kan gøre CSC endnu engang til årets mest vindende hold, og måske endda en Tour de France triumf.

Lidt info - Det er PCM 07 med nyeste patch og Pcmdaily.coms database. Jeg spiller på normal.

Ang. stil osv. kan folk læse min gamle CSC blog som du kan finde i min signatur. Den hedder Team CSC - Verdens bedste hold.

stimo92
Gæst

Sv: Team CSC - Bedre end sidst
« Svar #1: 28 Jul 2008, 13:42 »

lyder virkelig spændende. En rigtig god gennemgang af holdet, dog uden at være alt for lang og kedelig. Vil helt sikkert følge med i denne CSC-blog, da jeg elskede din gamle Team CSC blog. KIU

sebman
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 28 Jul 2008, 13:53 »

Sådan Shaft glæder mig sgu til at følge med

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

The Captain
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 28 Jul 2008, 14:12 »

Jaa en til blog fra dig.. Håber den bliver lige så god som den i 07

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #4: 28 Jul 2008, 14:24 »

Nice banner Peace

&så dejligt med en blog fra dig Smiley

Shaft
Manager

« Svar #5: 28 Jul 2008, 14:53 »

lyder virkelig spændende. En rigtig god gennemgang af holdet, dog uden at være alt for lang og kedelig. Vil helt sikkert følge med i denne CSC-blog, da jeg elskede din gamle Team CSC blog. KIU

Det er jeg glad for at høre  Smiley

Sådan Shaft glæder mig sgu til at følge med

Hehe det håbede jeg også du ville

Jaa en til blog fra dig.. Håber den bliver lige så god som den i 07

Håber den bliver ligeså god som den gamle - Læg dog mærke til det er en 07 blog, som der også står i information.

Nice banner Peace

&så dejligt med en blog fra dig Smiley

Hehe har bare taget det gamle banner, indtil min grafiker kommer hjem fra ferie Peace

Og tak.

Shaft
Manager

« Svar #6: 28 Jul 2008, 16:51 »

Den hårde opstart

Tour de France begynder først om lidt over seks måneder. Derfor må rytterne i det proffesionale felt kører løb andre steder på kloden, det gælder også for Team CSC som har været i Argentina og Australien i håbet om at få en god start på sæsonen.

I Australien er protour løbet, Tour Down Under det der tiltrækker mest opmærksomhed. Derfor var der heller ikke de store der lagde mærke til gadeløbet to dage før, i Adelaide. Et løb hvor det lykkedes Rabobanks Löwik at tage sejren foran Arrieta og Del Nero.

I Tour Down Under viste CSC Gustov at han er den bedste i form, og kom med blandt de ni i front som angreb på kongeetapen og holdte til mål. Derfor fik Gustov en samlet ottende plads. Sejren gik derimod til Astanas Kemps, som også tog tre etapesejre i løbet. Han vandt foran Rolland fra Crédit Agricole og Tonti fra Quick-Step.

Det sidste løb som CSC har deltaget i, var som tidligere nævnt i Argentina, nærmere betegnet Tour de San Lous. Løbet blev en stor succes for 32 årige spanier, Josep Jufré fra Saunier Duval som sejrede foran CSCs Cuesta med 13 sekunder. Den sidste podie plads tog Castaño fra Karpin Galicia sig af.

Det betyder altså at CSC gik hele januar måned igennem, uden at tage en etapesejr. I februar måned stiller CSC kun op i to løb. Nemlig de to etapeløb Vuelta a Andalucia og Amgen Tour of California.

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #7: 28 Jul 2008, 17:07 »

Jeg har lige læst din blog igennem. Det ser godt ud. Smiley

Dog kunne jeg godt tænke mig noget grafik. Helst SS taget fra etaper du har kørt. F.eks. et SS fra en massespurt eller noget andet. Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #8: 28 Jul 2008, 18:24 »

Dog kunne jeg godt tænke mig noget grafik. Helst SS taget fra etaper du har kørt. F.eks. et SS fra en massespurt eller noget andet. Smiley
Som Shaft har skrevet, bliver den i samme stil, som hans gamle, hvor der heller ikke var megen grafik Smiley

Ser ligeså godt ud, som sidste gang Shaft Smiley

Shaft
Manager

« Svar #9: 28 Jul 2008, 18:32 »

Ligesom Søgaard siger så har jeg allerede sagt det bliver uden grafisk. Hvis du læser min gamle blog igennem, kan du også se jeg fik mange henvendelser omkring det. Det burde jeg ikke denne gang.

Som Shaft har skrevet, bliver den i samme stil, som hans gamle, hvor der heller ikke var megen grafik Smiley

Ser ligeså godt ud, som sidste gang Shaft Smiley

Jamen mange tak Smiley

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #10: 28 Jul 2008, 18:48 »

Undskylder mine udtagelser omkring grafikken Smiley

Shaft
Manager

« Svar #11: 28 Jul 2008, 18:51 »

Undskylder mine udtagelser omkring grafikken Smiley

Hehe det er skam helt i orden  Thumbs Up

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #12: 28 Jul 2008, 18:52 »

Hvornår kan vi forvente en update? Smiley

Shaft
Manager

« Svar #13: 28 Jul 2008, 18:53 »

Hvornår kommer der en update? Smiley

Øhh i løbet af aftenen går jeg udfra Smiley

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #14: 28 Jul 2008, 18:57 »

Lyder godt Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010