home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:37:57 susankeaton Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Talenter til superligaen 2016?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Talenter til superligaen 2016?  (Læst 863 gange)
doughnut
Lilleputspiller
*

Talenter til superligaen 2016?
« : 28 Jul 2008, 13:09 »

Hey, jeg spiller med Hvidovre i superligaen 2016, og jeg er efterhånden ved at blive træt af niveauet i superligaen og at der ikke er store spille der vil spille for mit hold på trods af succes i champions league og god økonomi.
Derfor har jeg lige for nyligt anskaffet mig genius scout og jeg skal lige love for at jeg har købt nogle sindssyge talenter! Nogle på højde med leo messi osv. Jeg har lejet stort set alle spillerne ud og venter bare på at de bliver gode... Pludselig begyndte jeg at blive lidt skuffet over de fleste af spillernes udvikling på det halve år de var lejet ud. Så tænkte jeg om det kan have noget at gøre med at mange af spilllerne allerede er nogle af de bedste i superligaen så derfor ikke får nok udfordring? Fordi det vil jo være ret spild athave købt 20 spilllere med samlet værdi til 150 mio uden at de bliver til 'leo messi' alle sammen. så jeg vil høre om der er nogle der på forhånd kan fortælle mig at jeg har været en klovn og at det var spild af penge fordi de aldrig vil blive gode, eller om jeg bare skal have tålmodighed?
Men jeg kommer lidt i tvivl, fordi jeg startede med at købe dalla valle og dennis høegh og begge to blev fantastiske og nåede deres fulde potentiale...  tror i at jeg vil få samme succes med mine nye unge talenter?
ps. undskylder hvis jeg gentager mig selv for meget Peace

Matigol
Landsholdsspiller

Sv: Talenter til superligaen 2016?
« Svar #1: 28 Jul 2008, 13:12 »

Der er nok en million tråde .
Men nu hvor du er i 2016 - er der nok ikke så mange talenter, som vi kender herinde. Da de fleste talenter er blevet stjerner.

doughnut
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 28 Jul 2008, 13:14 »

Jeg kan ikke finde en tråd om præcis dette emne. jeg mener da ikke at det skal have noget at sige med at det er uægte spillere, jeg kan vel godt få et råd alligevel? eller hva?

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #3: 28 Jul 2008, 13:14 »

1 halv år er ikke mget, komer også an på hvordan de spiller, antal kampe og hvilken liga og holdet. Der går tid før spillere bliver bedre.

doughnut
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 28 Jul 2008, 13:16 »

Ja har du nok ret i...
glemte lige at tilføje at mine egne trænere siger at de ikke bliver ret meget bedre end deres nuværende niveau, men kan man godt stole på disse?

plutonium
Manager

« Svar #5: 28 Jul 2008, 13:19 »

Mine talenter plejer at være 2-4 år om at bryde igennem på førsteholdet (typisk er de 21). Så du må vente tålmodigt, og løbende tjekke dem ud. Spiller de godt hos dine reserver, så kan du spille nogle venskabskampe med dem på førsteholdet, og spiller de også godt der (rating 7 eller over), så er de sikkert klar til dit førstehold. Det er i hvert fald sådan jeg har haft succes med mine unge spillere. Men vil gerne vide, hvis der er andre der har mere effektive (og hurtige) metoder til at finde ud af, om deres talenter er gode nok?!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #6: 28 Jul 2008, 13:21 »

Jeg bruger udelukkende mine trænere og scouts som pejlepinde til spillernes evner. Hvis en spiller bliver vurderet til 3 stjerner, og du spiller med ham i en måneds tid, hvor han gør det godt. Så får han pludselig 5 stjerner. På samme måde omvendt. Så det ville jeg kun tage som et prej mod en spillers niveau. Stol på dine egne evner og fornemmelser, hold øje med dine spillere i kampene, så får du det bedste resultat. Det er i al fald mine erfaringer.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

doughnut
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 28 Jul 2008, 13:24 »

Jeg takker mange gange for dit svar Peace
Men jeg er alligevel ikke 100% sikker i min sag, så vær endelig velkommen til at poste nogle af jeres råd/erfaringer xD

plutonium
Manager

« Svar #8: 28 Jul 2008, 13:26 »

Jeg vil også gerne vide, hvad andre gør. For jeg synes det er lidt surt, at jeg er nødt til at satse hele tiden  Opstemt

mattern
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 28 Jul 2008, 16:24 »

Plejer og lave trænings rapport på dem og se hvad scoutsne siger. Hvis deres abilities er gode nok, så bruger jeg dem også : )

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010