home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  El Infierno del Norte
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: El Infierno del Norte  (Læst 32424 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #60: 03 Aug 2008, 01:17 »

Haah  Smiley
Men ellers er der vel ikke andet at sige end klasseupdate  Thumbs Up
Tak  Peace
God update, surt med resultaterne i Uefa Cuppen, op på hesten igen Smiley
og gode resultater i pokalen Opstemt
Ja det var ærgeligt med den dårlige lodtrækning, men sådan er det. Så kan vi koncentrere os om pokalen og ligaen. Wink
Nice update!

Endnu engang er det den fede opsætning der fanger en. Jeg kan ikke skrive mere end det jeg skrev sidst, for min mening er stadig den samme!

Godt gået Peace
Tak for kommentaren, så ved man da at der er nogle der kigger forbi. Opsætningen er imo det jeg er bedst til. Grafikken og det skriftlige er ikke helt så godt.
Igen en god update Smiley

Bare ærgeligt mod City. Så må ligaen og pokalen bare vindes Thumbs Up
Ja nu skal The Double i hus! Tak  Rullende Øjne
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #61: 03 Aug 2008, 01:33 »

Vil sige at dette er en god blog. God update.
Logged

lefevre81
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #62: 03 Aug 2008, 09:50 »

God blog, du har simpelthen fået en stor AGF fan som fast læser Smiley
Elsker folk med overskud, laver regler og gør det lidt sværere, det gør også spillet så realistisk som muligt.
God grafik, rigtig godt sprog og rigtige gode spillerhandler, især Hereqi, han bliver en stor stjerne.
Fortsæt det gode arbejde.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #63: 03 Aug 2008, 12:15 »

Så fik jeg lige læst det hele og jeg er helt klart fast læser på din blog.. det ser rigtig godt ud og jeg glæder mig meget til at høre mere.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #64: 03 Aug 2008, 12:49 »

Vil sige at dette er en god blog. God update.
Tak  Peace
God blog, du har simpelthen fået en stor AGF fan som fast læser Smiley
Elsker folk med overskud, laver regler og gør det lidt sværere, det gør også spillet så realistisk som muligt.
God grafik, rigtig godt sprog og rigtige gode spillerhandler, især Hereqi, han bliver en stor stjerne.
Fortsæt det gode arbejde.
Det er altid dejligt med faste læsere  Peace Det var vigtigt for mig at det blev så realistisk som muligt, for det er en af de ting som JEG synes er vigtigt i en blog. Ja Hereqi ser god ud, og han bomber for U-18 holdet.
Så fik jeg lige læst det hele og jeg er helt klart fast læser på din blog.. det ser rigtig godt ud og jeg glæder mig meget til at høre mere.. Thumbs Up
Det er meget smigrende at blogmesteren melder sig som fast læser. TAK  Rullende Øjne

Der kommer en update om ved 2-tiden  Smiley
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Infierno del Norte
« Svar #65: 03 Aug 2008, 15:03 »


Tak til -Benja- for grafik!

Jyderne fører guldkampen

Katongo er en ombejlet herre


Lidt utraditionelt besiddes medaljepladserne af jyske hold ved vinterpausen. De fleste havde nok forventet at Brøndby og FCK ville ligge godt til i toppen, men de må tage til takke med hendholdsvis en 4. og 5. plads. Meget overraskende er det Esbjerg der ligger på førstepladsen, med AC Horsens liggende lige i hælene. De forsvarende mestre AaB ligger på 3. pladsen.

I bunden ligner SønderjyskE en nedrykker, mens OB og FC Midtjylland noget overraskende har blandet sig i nedrykningskampen. Lige over de to ligger AGF og Vejle. Det ligner et spændende forår hvor der er stor konkurrence i begge ender af tabellen. I Brøndby er der optimisme forud for forårssæsonen.





Brøndby - FCM 4-2 (0-0)
1-0 Max von Schlebrügge (4.)
1-1 Mikkel Thygesen (6.)
2-1 Stefan Gislason (23.)
3-1 Chris Katongo (60.)
3-2 Christopher Poulsen (85.)
4-2 Stefan Gislason (88.)

Randers - Brøndby 0-0 (0-0)

SønderjyskE – Brøndby 1-1 (0-1)
0-1 Chris Katongo (15.)
1-1 Andreas Granskov (67.)

Brøndby – Vejle 3-0 (1-0)
1-0 Duncan (21.)
2-0 Max von Schlebrügge (59.)
3-0 Patrick Mortensen (90.)

Esbjerg - Brøndby 1-2 (0-1)
0-1 Chris Katongo (6.)
1-1 Søren Rieks (78.)
1-2 Chris Katongo (86.)

Ulvene fra Midtjylland fik en varm velkomst på Brøndby Stadion hvor hjemmeholdet kun skulle bruge 4 minutter til at bringe sig foran. FCM svarede hurtigt igen ved en udligning af Mikkel Thygesen. Halvejs inde i første halvleg sørgede Stefan Gislason - med en kanditat til årets mål - for at hjemmeholdet igen kom i spidsen. Efter en times spil sørgede eftårets store overraskelse Chris Katongo for at udbygge føringen. 5 minutter før tid fik Christopher Poulsen reduceret, men kort efter manede Stefan Gislason enhver tvivl i jorden ved at gøre det til 4-2. Udekampen i Randers bar præg af et hjemmehold der var tilfreds med et point. De fokuserede på at holde nullet, og Brøndby kunne ikke få bolden i nettet, så derfor sluttede kampen 0-0. Haderslev Fodboldstadion lagde græs til en kamp hvor SønderjyskE tog imod Brøndby. Katongo slog flik flak efter et kvarter, og det ved vi alle hvad betyder: 1-0 til Brøndby. Mark Howard erstattede en karantæneramt Jon Jönsson, og han kom for alvor i fokus kort før pausen da han modtog sin anden advarsel. Rødt kort til Howard, og en svær anden halvleg i vente for gæsterne. Det blev en meget stille halvleg men Andreas Granskov sørgede for det ene point til hjemmeholdet. Han sled sig fri i venstre side af feltet og sparkede bolden hårdt og fladt forbi Stephan Andersen.

Brøndby er det hold i SAS Ligaen der har scoret flest mål efter hjørnespark. Indtil videre er det blevet til 10 mål på denne facon, og i de to efterfølgendekampe blev det til 3 af slagsen. Duncan og Max von Schlebrügge mod Vejle, og Katongo mod Esbjerg. Det var med til at sikre to sejre i disse kampe hvor især sejren over Esbjerg var vigtig.




Brøndby - OB 2-0 (1-0)
1-0 Duncan (27.)
2-0 Chris Katongo (63.)

AGF - Brøndby 1-3 (0-3)
0-1 Duncan (3.)
0-2 Alexander Farnerud (7.)
0-3 Chris Katongo (41.)
1-3 Peter Graulund (90.)

Brøndby – Horsens 1-3 (0-2)
0-1 Rawez Lawan (26.)
0-2 Thomas Kortegaard (39.)
0-3 Luiz Henrique (48.)
1-3 Collins John (83.)

Brøndby - FCK 1-1 (0-0)
0-1 Igor de Camargo (84.)
1-1 Collins John (88.)

Stillingen i SAS Ligaen


En af årets store skuffelser OB, skulle i 15. spillerunde til Brøndby Stadion, og det blev langt fra en nem opgave for fynboerne. Brøndby spillede en omgang fodbold der sjældent er set bedre i Skandinavien. OB skal takke Onyszko for at det ikke blev en ordentlig lussing. 2-0 endte det med de to frontløbere, Duncan og Katongo som målscorerer. Et tandløst AGF-hold skulle derefter have besøg af et Brøndby-mandskab der red videre på bølgen fra OB-kampen. Efter 7 minutter havde Duncan og Farnerud bragt udeholdet på 2-0, og kort før pausen afgjorde Katongo forestillingen med sin scoring til 3-0. I kampens overtid pyntede veteranen Peter Graulund på resultatet på en friløber.




Brøndby skulle så slutte efteråret af med to hjemmekampe mod Horsens og FC København. Horsens tog et selvsikkert Brøndbyhold på sengen, og gav dem et svigende 3-1 nederlag. Horsens sad på begivenhederne i første halvleg, og da Luiz Henrique kort inde i anden halvleg afgjorde kampen, forsøgte de blågule at sætte tempoet i vejret. Det gav en masse chancer men deres eneste scoring stod Collins John for i de døende minutter. Et godt comeback for Collins John der skulle vise sig at blive en vigtig mand mod FCK. Efterårets sidste SAS Liga kamp var et New Firm mod FC København. Brøndby-fansene havde krævet en sejr over løverne, men det blev endnu en gang en tam affære med få chancer. Første halvlegs bedste forsøg kom fra Stefan Gislason med et spark fra 30 meter. En scoring måtte vi vente helt til det 84. minut på. Det var FC Københavns enlige angriber Igor de Camargo der udnyttede en stikning fra Cesar Santin. Stille på Faxe tribunen, jubel i gæsternes hjørne. Kort efter var det dog byttet om. Alexander Farnerud prikkede bolden ind til Collins John der stod helt umarkeret i feltet og så var det ingen sag at udligne for hollænderen.


« Seneste Redigering: 04 Aug 2008, 12:29 af sheriffen87 » Logged


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #66: 03 Aug 2008, 15:09 »

Katongo er en omBejlet herre. (en enkelt rettelse) men ellers er det en flot blog. Jeg håber dine resultater i SAS ligaen bliver bedre. Guldet skulle jo gerne havne på Vestegnen Smiley
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #67: 03 Aug 2008, 15:11 »

Og der hvor du vinder i Esbjerg, der skal kampen markeres med grønt, da du jo vandt Smiley Ellers en ubeklagelig update! Rigtig godt læsestof, og dejligt at se at ikke alle får deres hold til at vinde alt. Det her er godt realistisk.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #68: 03 Aug 2008, 15:19 »

Endnu en gang en flot update!

Det grafiske er på højeste niveau, og nu synes jeg minsandten også at de gode resultater kommer Thumbs Up

Jeg følger da i hvert fald med..
« Seneste Redigering: 03 Aug 2008, 22:03 af Wonder Jones » Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #69: 03 Aug 2008, 15:41 »

God update, mærkelig stilling i tabellen Opstemt
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #70: 04 Aug 2008, 08:33 »

Tak til jer allesammen for kommentarerne. Det er skønt med så god opbakning.

Der kommer en update i løbet af dagen der omhandler rygter.
Logged


lefevre81
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #71: 04 Aug 2008, 12:14 »

Endnu en god update, skal nok lige give den uafgjorte kamp mod SønderjyskE en anden farve, ellers skide godt. Glæder mig til rygterne Smiley
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #72: 04 Aug 2008, 15:33 »


Tak til -Benja- for grafik!

Rygterne svirrer på Vestegnen

Zaragoza er ude efter Katongo
Lorentzen kan få en nøglerolle

Den sidste SAS Liga-kamp i 2007 er færdigspillet, og holdene i landets bedste række er på udkig efter forstærkninger til den vigtige forårssæson. Sportsdirektørenes job bliver heller ikke gjort lettere af de store ligaer i Europa, der har fået øjnene op for Danmark. I Brøndby er specielt en spiller på vej væk.




BK Frem - Brøndby 2-4 (0-3)
0-1 Mark Leth Pedersen (4.)
0-2 Collins John (13.)
0-3 Collins John (27.)
1-3 Henrik Rasmussen (82.)
2-3 Martin E. Jensen (85.)
2-4 Kasper Lorentzen (88.)

Brøndby - AB 0-0 (0-0)
Brøndby havde valgt at teste de unge spillere i to kampe mod 1. divisionshold. Ude mod Frem og hjemme mod AB. I startopstillingen til begge kampe var talenter som Anders Randrup, Daniel Wass, Pierre Kanstrup og Agim Shabani. Til kampen mod Frem var Collins John med fra start pga. sin 2 måneder lange skadespause. Kent Nielsen ville give ham noget kamptræning og han kvitterede med to mål i 4-2-sejren. Martin Spelmann var også med fra start, og fik markeret sig med god fight og sikkert pasningsspil. Årets sidste kamp blev spillet på Brøndby Stadion, og det var småt med tilskuere. Med i startopstillingen var blandt andre 15-årige Morten Thomsen der tydeligvis havde problemer med at følge med, mens Daniel Wass viste lovende takter. Wass meldes desuden på vej til Hvidovre på en lejeaftale. Pierre Kanstrup spillede også en god kamp, hvor han udfyldte Stefan Gislasons normale position.


Transferrygter

Katongos mulige afløser?

Björn Runström
Klub: OB
Sandsynlighed: *****

Gunnar H. Thorvaldsson
Klub: Esbjerg
Sandsynlighed: *****

Yssouf Koné
Klub: Rosenborg
Sandsynlighed: *****

Morten Skoubo
Klub: Real Sociedad
Sandsynlighed: *****

Ailton Almeida
Klub: FC København
Sandsynlighed: *****
Efter Chris Katongos flotte efterår står bejlerne nu i kø for at sikre sig den zambianske landsholdsanfører. Storklubber som West Bromwich, Zaragoza, Anderlecht og Standard Liege har allerede meldt sig på banen. Kilder omkring klubben bekræfter at der allerede er kommet bud på spilleren, som gerne vil afsted. Brøndby skulle kræve omkring 20 millioner kr. for angriberen, som sportsdirektøren kun vil sælge hvis prisen er rigtig: "Vi sælger ikke Katongo for enhver pris. Han har udviklet sig på dette halve år under Kent, og har lavet nogle vigtige mål. Vi vil ikke stå i vejen for ham, hvis de interesserede klubber vil betale det han koster", siger Anders Bjerregaard.

Magic er ude i kulden
Såfremt salget bliver til noget ligner det en afløser der allerede er bosat i Danmark. Björn Runström menes at være et varmt emne, og han vil gerne væk fra OB der ligger i bunden af SAS Ligaen. En anden mulig afløser er Esbjergs Gunnar Thorvaldsson, men spørgsmålet er om EfB vil sælge manden der kan sikre klubben guldet. Det kan muligvis blive en anden afrikaner der skal erstatte Katongo. Yssouf Koné fra Rosenborg er også blevet nævnt i forbindelse med BIF. Den tidligere Brøndby-mand Morten Skoubo er også en mulighed, men ledelsen i Brøndby tøver fordi han minder for meget om Duncan. Til sidst skulle Ailton Almeida fra FCK også have været oppe at vende som erstatning. Det har været småt med spilletid for Ailton, men spørgsmålet er om FCK vil sælge til Brøndby og om Brøndbys fans vil tillade det.


Svingdøren i Brøndby står allerede klar til at blive brugt. Jean-Phillipe Peguero er blevet solgt til Vitesse for 1,5 mil. og flere kan være på vej. OB har set sig varme på adskillige Brøndby-spillere hvor flere af disse er urealistiske at hente. Både Holmén og Duncan skulle stå på Kim Brinks liste men det virker ikke sandsynligt. Derudover skulle OB have forhørt sig om Peter Madsen og Martin Ericsson, og her skulle der være en god mulighed for en handel da begge er et stykke fra en plads i startopstillingen. Udover de to skulle Kent Nielsen være ivrig efter at komme af med Mikkel Bischoff, som ikke har en fremtid i Brøndby. Jan Kristiansen og Mark Howard er begge spillere der kan få lov at forlade klubben hvis det rigtige tilbude tikker ind.
« Seneste Redigering: 14 Aug 2008, 23:53 af sheriffen87 » Logged


Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #73: 04 Aug 2008, 20:31 »

Endnu en gang en fantastisk update!

Klasse opsætning, fint skriftligt niveau, og jeg synes bestemt om det "gøgl" du har lavet med stjernerne angående nye ansigter til klubben Opstemt
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #74: 05 Aug 2008, 10:30 »

Endnu en gang en fantastisk update!

Klasse opsætning, fint skriftligt niveau, og jeg synes bestemt om det "gøgl" du har lavet med stjernerne angående nye ansigter til klubben Opstemt

TAK!

Hehe godt du kan li "gøglet" for var selv lidt i tvivl om hvor godt det var. Tak for kommentaren  Peace

 Kys
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010