home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 694 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  El Infierno del Norte
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: El Infierno del Norte  (Læst 32433 gange)
stimo92
Gæst
 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #45: 01 Aug 2008, 18:17 »

god update, og god grafik og rigtig godt sprog. Der er dog lige noget jeg ikke forstår: "Kaspter Schmeichel og co. skal til kommer til Brøndby stadion" Hvad betyder det? Det står lige under billedet
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #46: 01 Aug 2008, 18:21 »

god update, og god grafik og rigtig godt sprog. Der er dog lige noget jeg ikke forstår: "Kaspter Schmeichel og co. skal til kommer til Brøndby stadion" Hvad betyder det? Det står lige under billedet
Rigtig god update, ang. det Stimo92, så tror jeg det måske har gået lidt for hurtigt Peace.
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #47: 01 Aug 2008, 18:49 »

god update, og god grafik og rigtig godt sprog. Der er dog lige noget jeg ikke forstår: "Kaspter Schmeichel og co. skal til kommer til Brøndby stadion" Hvad betyder det? Det står lige under billedet
Rigtig god update, ang. det Stimo92, så tror jeg det måske har gået lidt for hurtigt Peace.

Tak til jer begge for kommentaren, og ja det var gået lidt for stærkt med teksten under billedet  Peace
Logged


Kasper-J
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #48: 01 Aug 2008, 19:30 »

god update. ærgeligt med man. city, med held og lykke med kampene.

KUTGW Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #49: 01 Aug 2008, 23:32 »

Fedt med en blog om mit ynglings hold.
Jeg er faktisk selv igang med et save med brøndby, er i anden sæson.
Vandt "the double" i første sæson Smiley
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #50: 02 Aug 2008, 01:58 »

Jeg har nu spillet efteråret færdigt.

Vil i have én lang update, eller skal jeg dele den op i to:

1. Pokalturnering og UEFA Cup og 2. SAS Liga?

Når jeg står op i morgen gør jeg som flertallet har valgt. Stem venligst  Peace
« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 02:04 af sheriffen87 » Logged


Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #51: 02 Aug 2008, 02:04 »

1. pokalturnering og uefa cup og 2. sas liga Opstemt
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #52: 02 Aug 2008, 02:05 »

1. pokalturnering og uefa cup og 2. sas liga Opstemt
STEM!  Wink
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #53: 02 Aug 2008, 14:16 »


Tak til -Benja- for topbanner!

"Hvis bare vi havde Drogba"

Max von Schlebrügge havde
svære betingelser mod City

Efteråret er nu overstået og det er blevet tid til at kigge på Brønsbys præstationer i UEFA Cup'en og den danske pokalturnering.

I UEFA Cup'en så det sort ud da Man City blev trukket op af bowlen, og Brøndby var klar over at der skulle et mirakel til for at komme videre til gruppespillet. City var dominerende i den første kamp på Brøndby Stadion, mens den anden kamp var mere lige. Dog skulle der vise sig at være klasseforskel på de to mandskaber.

I Pokalturneringen havde Brøndby allerede elimineret Grenå, og nu ventede Hvidovre i en overkommelig opgave, hvor Kent Nielsen viste sine reserve masser af tillid.



UEFA CUP, 1. runde

Brøndby - Man City 1-1 (1-0)
1-0 Alexander Farnerud (44.)
1-1 Micah Richards (81.)

Man City - Brøndby 5-0 (4-0)
1-0 Diego Milito (2.)
2-0 Diego Milito (17.)
3-0 Diego Milito (20.)
4-0 Elano Blumer (45.)
5-0 Richard Dunne (81.)
Elano Blumer

Da Manchester City spillerne kom ind til opvarmningen på Brøndby Stadion blev de mødt af en Faxe Tribune, der bød dem "Welcome to hell". Men det var nok med til at sætte City endnu mere op. Med spillere som Micah Richards, Elano Blumer og Diego Milito kan de volde alle danske hold store problemer. Det var da også det engelske hold der startede klart bedst, og blandt andet Jo havde flere nærgående forsøg. Men det Brøndby der fik scoret kampens første mål. Efter lidt klumpspil fik Alexander Farnerud sparket bolden fladt i mål, og pludselig øjnede man muligheden for at overraske. Efter pausen var Brøndby bedre med i kampen, men desværre fik Micah Richards udlignet til 1-1, som også blev kampens resultat. Et svært udgangspunkt for Brøndby.

The City of Manchester Stadium var festklædt op til Brøndby-kampen. City-fansene havde glædet sig til at se deres hold spille europæisk fodbold igen. Og hvilken aften det blev for dem. Diego Milito var i hopla, og der skulle blot gå to minutter før han åbnede scoringen. Stephan Andersen kom skidt ud til et indlæg og så var det ingen sag for Milito at heade bolden over ham. Et kvarter senere fangede City Brøndby på et kontraangreb, og så kunne Milito heade Petrovs indlæg i nettet. Så faldt de blågule helt sammen, og to minutter senere fuldendte Milito sit hattrick flot vis. Et fladt indlæg fra Elano blev kanoneret op i nettaget og så var kampen reelt set forbi. Kort før pausen øgede Elano til 4-0 på et langskud der blev rettet af af en Brøndbyspiller. I anden halvleg stilnede begivenhederne af, men i det 81. minut steg Richard Dunne til vejrs og lukkede kampen. 5-0 og kampen var slut. Et resultat der egenlig gav et forkert billede af kampen. 7 afslutninger hvoraf de 6 var inden for rammen var hvad Manchester City kunne byde på. Endnu engang blev klasseforskellen på den engelske og den danske liga udstillet, og det var en chokeret Brøndbytræner vi fangede efter kampen: "Jeg kan ikke tillade mig at være utilfreds. Cifrene lyver i dén grad, og havde vi haft en angriber som Drogba der sparker alt i kassen, så kunne det være os der var gået videre, men sådan er det at være et dansk hold i europæisk sammenhæng. Vi vender tilbage næste år, og til den tid vil vi være stærkere!", lød det fra Kent Nielsen.

Supermål af Thomas Rasmussen mod FCM

Vi VIL forsvare titlen

Hvidovre - Brøndby 1-5 (1-2)
0-1 Martin Ericsson, str. (20.)
1-1 Marc Olsen (23.)
1-2 Jan Kristiansen (41.)
1-3 Nicolaj Agger (50.)
1-4 Martin Ericsson (54.)
1-5 Patrick Mortensen (69.)

FC Midtjylland - Brøndby 5-6 (0-1)
0-1 Thomas Rasmussen (21.)
1-1 Mikkel Thygesen (61.)
1-2 Chris Katongo (96.)
2-2 Ken Fagerberg (120.)
Brøndby videre efter straffe
I kampen mod Hvidovre lod Kent Nielsen mange af de unge folk få chancen fra start. Nicolaj Agger, Daniel Wass og Patrick Mortensen for at nævne et par stykker. De greb chancen, og sikrede avancement i pokalen uden problemer. Kampens store oplevelse var Patrick Mortensen der var gode i luften, og krydrede indstatsen med sin scoring til 5-1.

I næste runde ventede FC Midtjylland, og det blev en rigtig pokalkamp med højt tempo. Thomas Rasmussen scorede til 1-0 på et flot langskud efter 20 minutter og der fik FCM frem på banen. Et kvarter inde i anden halvleg udlignede Mikkel Thygesen for ulvene og det tvang kampen ud i omkamp. Her gjorde Chris Katongo det til 1-2, men i allersidste sekund udlignede Ken Fagerberg til 2-2 og så måtte kampen afgøres på straffespark. Her blev Dennis Flinta skurken for FCM, da han brændte det afgørende spark der sendte Brøndby videre i turneringen. De forsvarende pokalvindere skal i kvartfinalen møde OB på Fionia Park.

« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 14:20 af sheriffen87 » Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #54: 02 Aug 2008, 14:19 »

Diego Milito scorede til 1-0 tre gange ?   Wink Og Elano fik også lov til at scorer til 1-0  Peace
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #55: 02 Aug 2008, 14:21 »

Diego Milito scorede til 1-0 tre gange ?   Wink Og Elano fik også lov til at scorer til 1-0  Peace


Det var et rigtig godt mål  Opstemt

Det er rettet  Peace
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #56: 02 Aug 2008, 14:22 »

Haah  Smiley
Men ellers er der vel ikke andet at sige end klasseupdate  Thumbs Up
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #57: 02 Aug 2008, 14:45 »

God update, surt med resultaterne i Uefa Cuppen, op på hesten igen Smiley
og gode resultater i pokalen Opstemt
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #58: 02 Aug 2008, 17:10 »

Nice update!

Endnu engang er det den fede opsætning der fanger en. Jeg kan ikke skrive mere end det jeg skrev sidst, for min mening er stadig den samme!

Godt gået Peace
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Kasper-J
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #59: 02 Aug 2008, 17:18 »

Igen en god update Smiley

Bare ærgeligt mod City. Så må ligaen og pokalen bare vindes Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010