home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  El Infierno del Norte
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: El Infierno del Norte  (Læst 32420 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #15: 28 Jul 2008, 23:05 »


Tak til -Benja- for topbanner

Kent Nielsen købt fri i Horsens

Navn: Kent Nielsen
Alder: 45 år
Landskampe: 54 kampe (3 mål)
Tidligere klubber: Brønshøj, Brøndby IF, Aston Villa og AGF

Brøndby IF har med øjeblikkelig virkning ansat Kent Nielsen som cheftræner. Oprindeligt var der indgået en aftale med AC Horsens om at Kent Nielsen skulle tiltræde ved årsskiftet, men de to klubber er nu blevet enige om en handel, der betyder at Kent Nielsen i morgen skriver under med Brøndby IF. Dette betyder at Tom Køhlert nu kan lade sig pensionere et halvt år tidligere end planlagt.



Optil den kommende sæson har Brøndby oprustet gevaldigt på spillerfronten, og nu er turen kommet til trænerposten. Tom Køhlert forlader sin stilling, som cheftræner og afløses af den tidligere Brøndby-spiller Kent Nielsen, der kommer fra en lignende stilling i AC Horsens. Tom Køhlert trådte til da skuden skulle vendes under den værste krise i klubbens historie. Køhlert overlader det videre arbejde til Kent, og det sker med stor tiltro til den nye træner: "Kent Nielsen er absolut en af de bedste trænere i Danmark. Han har bygget Horsens op på sin helt egen måde, og forhåbentlig kan han genrejse Brøndby til igen at være Nordens fodboldflagskib". Den administrerende direktør Hermann Haraldsson var manden bag Kent Nielsens ansættelse, og Haraldsson lagde især vægt på Nielsens store professionalisme, som er det vigtigste element i en periode hvor hårdt arbejde er den eneste vej frem. Det har Brøndby om nogen mærket på egen krop efter den krise klubben var igennem. Med pokaltriumfen i foråret er krisen forhåbentlig overstået og nu gælder det om at se fremad.




Det er ikke kun på trænerposten at det er nye ansigter på vestegnen. Spillertruppen er blevet markant forstærket med tre nye ansigter, nemlig: Alexander Farnerud, Jon Jönsson og Jan Kristiansen. Det er spillere med international erfaring, og det får Brøndby brug for i den kommende sæson, hvor der også er UEFA Cup-bold på programmet. Samtidig er forårets bedste spiller Martin Retov blevet solgt til Hansa Rostock.

Den nye cheftræner starter sæsonen blødt, med to kampe mod oprykkerne fra Vejle og SønderjyskE. I UEFA Cup-kvalivikationen har Brøndby trukket Zestafoni fra Georgien, som må siges at ligne en overkommelig opgave.

« Seneste Redigering: 29 Jul 2008, 08:56 af sheriffen87 » Logged


stimo92
Gæst
 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #16: 28 Jul 2008, 23:14 »

super update. Opsætningen er fremragende, og sproget er aldeles formidabelt. Vil helt sikkert følge med her. KUTGW
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #17: 28 Jul 2008, 23:16 »

Well, det her er den første blog jeg læser i en menneske alder.
Jeg må sige din opsætning er fremragende, og du starter meget lovende.

Jeg glæder mig dog til du skal skrive om handlinger du selv har foretaget.

Indtil videre - Fremragende Peace
Logged


Kasper-J
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #18: 28 Jul 2008, 23:30 »

Super godt, er især vild med grafiken. KUTGW Smiley
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #19: 29 Jul 2008, 02:14 »

Det ser godt ud Wink Glæder mig til at følge den. Bliver godt med en update på et tidspunkt : D

- kan desuden godt lide, at du ikke bare kalder manageren dit eget navn, men egentlig bruger Kent Nielsen.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #20: 29 Jul 2008, 08:56 »

super update. Opsætningen er fremragende, og sproget er aldeles formidabelt. Vil helt sikkert følge med her. KUTGW
Hold da fast en kommentar at få fra start. Er glad for du vil følge med Smiley
Well, det her er den første blog jeg læser i en menneske alder.
Jeg må sige din opsætning er fremragende, og du starter meget lovende.

Jeg glæder mig dog til du skal skrive om handlinger du selv har foretaget.

Indtil videre - Fremragende Peace
Jamen så må jeg se om jeg kan få dig til at blive ved med at læse bloggen. Mange tak for rosen!
Super godt, er især vild med grafiken. KUTGW Smiley
Det er jeg glad for du synes, især fordi jeg er ekstremt dårlig til grafik. Topbanneret er lavet af -Benja- Smiley
Det ser godt ud Wink Glæder mig til at følge den. Bliver godt med en update på et tidspunkt : D

- kan desuden godt lide, at du ikke bare kalder manageren dit eget navn, men egentlig bruger Kent Nielsen.

Tak for alle kommentarerne, super fedt at få så god opbakning fra starten. Der kommer muligvis en update i løbet af dagen, men ellers bliver det nok først i aften.
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Infierno del Norte
« Svar #21: 29 Jul 2008, 14:12 »


Tak til -Benja- for grafik!

Optakt til den nye sæson

Træningen er så småt begyndt på Vestegnen, hvor man håber på at få noget af den succes der har manglet i de sidste sæsoner. Håbet er guld, men målsætningen er medaljer. Hvis guldet skal hjem, kræver det at alle spillere yder deres maksimale for sammenholdet. For som Brøndby IF's motto siger: "Ingen over fællesskabet". Den nye træner Kent Nielsen er kendt for sin hårde disciplin, og alle på og omkring holdet synes parat til at kæmpe for at hente guldet hjem. Også "Danmarks bedste fans". Her følger en vurdering af truppen der skal bringe jublen tilbage på Faxe-tribunen.


På målmandsposten er Brøndby godt besat, med Stephan Andersen som det sikre førstevalg. Stephan Andersen vendte hjem til Brøndby efter et ophold i engelske Charlton. Efter en vaklende start, ser landholdskeeperen ud til at have fundet fodfæstet, og har rejst sig sammen med resten af holdet. Reservekeeper Michael Tørnes har ikke den store udsigt til spilletid på førsteholdet, og han skal nok koncentrere sig om at udvikle sig, så han er klar til tiden efter Stephan Andersen. Men det kræver hårdt arbejde på træningsbanen, hvor Morten Cramer og Jørgen Henriksen har ansvaret får de to keepere.



1 Michael Tørnes .:. 16 Stephan Andersen




I Brøndbys forsvar er der en god blanding af rutine, kvalitet og talent. På backpladserne er Thomas Rasmussen og Anders Randrup de foretrukne, men sidstnævntes plads er truet da Anders Bjerregaard skulle være på udkig efter en ny højreback. Daniel Wass er et kæmpe back-talent, men han skal nok forvente en sæson, som hovedsageligt skal tilbringes på bænken. I midter forsvaret er der 3 gode kandidater. Dog ligner Max von Schlebrügge og Jon Jönsson den bedste løsning, men i løbet af den lange sæson skal der nok blive brug for Mark Howard.


2 Anders Randrup .:. 3 Max von Schlebrügge .:. 5 Mark Howard .:. 15 Jon Jönsson .:.
21
Thomas Rasmussen .:. 24 Mikkel Bischoff .:. 25 Jacob Berthelsen .:. 29 Daniel Wass



SAS Ligaens stærkeste midtbane. Så kort kan det siges. Det er en midtbane der besidder 3 vigtige ting: Vilje, kreativitet og erfaring. Anfører Stefan Gislason skal agere skraldemand, og spilfordeler på den defensive midt. Foran ham har han 3 centrale midtbanespillere, hvor den midterste plads tilhører Alexander Farnerud. Han skal løbe i dybden og være spilbar i tomrummet mellem midtbane og forsvar. Ved siden af Farnerud ligger Jan Kristiansen og Samuel Holmen, som begge har en kæmpe arbejdsradius og et godt skud fra distancen. Reservne til midtbanen tæller bl.a. Martin Ericsson, Kasper Lorentzen og Martin Spelmann.

6 Samuel Holmén .:. 7 Kasper Lorentzen .:. 9 Alexander Farnerud .:. 10 Martin Ericsson .:.
17
Tobias Mikkelsen .:. 20 Stefan Gislason .:. 23 Martin Spelmann .:. 27 Jan Kristiansen



Angrebet er ganske enkelt for tyndt besat. Mange af målene i denne sæson skal komme fra Morten "Duncan" Rasmussen, som har potentiale til at blive topscorer i SAS Ligaen. Kampen om pladsen ved siden af ham er meget åben. Adskillige spillere kæmper om den ledige plads, men der spekuleres kraftigt i at der bliver købt en ny angriber. Lige nu er alternativerne ikke prangende, men Katongo og Peter Madsen ligner de bedste bud. David Williams og Fætter Agger må nok vente en sæson eller to før deres chance for alvor kommer. Desuden er Kasper Lorentzen og Martin Ericsson er også i spil til pladsen ved siden af Duncan.

11 Morten "Duncan" Rasmussen .:. 12 Chris Katongo .:. 13 Peter Madsen .:. 14 David Williams .:.
18
Nicolaj Agger .:. 19 Jean-Phillipe Peguero .:. 28 Patrick Mortensen

« Seneste Redigering: 29 Jul 2008, 14:35 af sheriffen87 » Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #22: 29 Jul 2008, 14:16 »

Klasse blog, bortset fra jeg ikke er så vild med brøndby. Super blog.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #23: 29 Jul 2008, 14:32 »

Virkelig en god gennemgang, Sherif! Det her lover godt, så jeg glæder mig til at se indkøb og noget om kampene.
Hvorfor er Spelmann skrevet i selve trupgennemgangen, men ikke i oversigten over spillerne. Er det en fejl?.

Logged

Kasper-J
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #24: 29 Jul 2008, 14:39 »

Perfekt! Glæder mig til at se dine indkøb. Smiley

Igen er jeg vild med grafiken, men også opstæningen. Forsæt det Gode arbejde.
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #25: 29 Jul 2008, 14:41 »

Klasse blog, bortset fra jeg ikke er så vild med brøndby. Super blog.
Hehe tænkte nok at der var nogle fc'ere der ville sige det  Wink men tak, og håber da du vil kigge med alligevel!
Virkelig en god gennemgang, Sherif! Det her lover godt, så jeg glæder mig til at se indkøb og noget om kampene.
Hvorfor er Spelmann skrevet i selve trupgennemgangen, men ikke i oversigten over spillerne. Er det en fejl?.

Havde simpelthen glemt ham, men det er rettet Smiley Indkøb og træningskampe kommer der noget om engang senere i eftermiddag eller i aften Peace Tak for rosen, men det er din grafik der giver det sidste "touch"  Rullende Øjne
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #26: 29 Jul 2008, 14:48 »

Perfekt! Glæder mig til at se dine indkøb. Smiley

Igen er jeg vild med grafiken, men også opstæningen. Forsæt det Gode arbejde.

Perfekt  Rullende Øjne Hmm...tak!  Opstemt

Grafikken er som sagt lavet af -Benja- der gør et kanon stykke arbejde!
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Infierno del Norte
« Svar #27: 29 Jul 2008, 22:06 »


Tak til -Benja- for topbanner!

Lovende takter fra Brøndby IF

Duncan har været i hopla
Ruch Chorzow - Brøndby 0-7 (0-2)
0-1 Samuel Holmén (33.)
0-2 Jon Jönsson, str. (45.)
0-3 Duncan (56.)
0-4 Duncan (63.)
0-5 Kasper Lorentzen (68.)
0-6 Selvmål (84.)
0-7 Peter Madsen (85.)

Groclin - Brøndby 2-6 (0-5)
0-1 Duncan (7.)
0-2 Duncan (16.)
0-3 Collins John (31.)
0-4 Alexander Farnerud (35.)
0-5 Duncan (44.)
1-5 Bartosz Marczcak (50.)
2-5 Jacek Wasilewski (72.)
2-6 Chris Katongo (89.)

HIK - Brøndby 0-5 (0-4)
0-1 Tobias Mikkelsen (27.)
0-2 Tobias Mikkelsen (30.)
0-3 Tobias Mikkelsen (32.)
0-4 Tobias Mikkelsen (44.)
0-5 Alexander Farnerud (87.)

Med blot et døgn til sæsonåbningen mod AaB, ser Brøndby ud til at være i god form. Den nye træner Kent Nielsen kan være meget tilfreds med de 3 træningskampe, og samtidig har Brøndby forstærket sig på spillerfronten med to prominente navne, i hvert fald i dansk sammenhæng. Udover to førsteholdsspillere, har Anders Bjerregaard skrevet kontrakt med 3 spændende talenter fra Norden. Det er blevet til 3 storsejre for de blågule, inden de tørner sammen med AaB i Parken.

Kent Nielsen debuterede med lyn og torden, da polske Ruch Chorzow blev kørt over i den første træningskamp. Der skulle gå over en halv time før publikum fik kampens første scoring. Samuel Holmén udnyttede Duncans oplæg og scorede fra tæt hold. Herefter var det nemt for BIF at køre en sikker 7-0 sejr hjem. I næste kamp ventede Groclin fra den bedste polske række, som blev slået i en meget lige kamp. Resultatet lyver en smule, men Brøndby var meget effektive og det gjorde udslaget. Især Duncan gjorde sig positivt bemærket med 3 scoringer på ligeså mange forsøg. Den sidste test før det for alvor går løs, foregik på dansk grund. Nærmere betegnet i Hellerup hvor HIK tog imod. Tobias Mikkelsen var mildt sagt flyvende, og med 4 scoringer i første halvleg var han kampens store oplevelse. Mod slutningen af kampen lukkede nyindkøbet Alexander Farnerud kampen på et flot langskud.

Collins John
Alder: 21 år
Landskampe: 2 (0 mål)
Tidligere klubber: FC Twente, Fulham,
Leicester og Watford

Brøndbys huller er lukket

Anders Bjerregaard har forstærket A-truppen med to spillere af høj klasse. Inden Kent Nielsen kom til var det tydeligt at truppen manglede en højreback og en angriber. De to spillere der skal lukke hullerne er nu fundet, og en af dem er endda dansk landsholdsspiller. Det drejer sig om den 26-årige Lars Jacobsen, som kommer på en fri transfer. Det er anden gang at en tidligere FCK-spiller skal forsøge sig på Brøndbys højre back. Tidligere har Thomas Rytter forsøgt sig, dog uden den store succes. Lars Jacobsen har fået nummer 22, og Kent Nielsen er begejstret for sin nye back: "Lars er en fantastisk back. Han mestrer både den offensive og den defensive del af spillet. Nu handler det om at få ham integreret i truppen så hurtigt som muligt. Jeg håber virkelig fansene tager godt imod ham, for han kan blive guld værd".

Anders Bjerregaard har også sikret sig en profil til angrebet. Han er hollænder og hedder Collins John. Han har spillet 95 kampe for Fulham, med 20 mål til følge. Bjerregaard beskriver sin nye frontløber således: "Collins besidder et stort potentiale, og det er de færreste spillere på 21 år der har spillet i underkanten af 100 Premier League-kampe. Jeg tror han bliver et scoop". Collins John der også er kommet på en fri transfer, er spændt på mødet med klubbens fans, som han har hørt en masse godt om fra sine nu tidligere holdkammerater Leon Andreasen og Brede Hangeland.

Derudover er der hentet et par unge spillere ind. Den først er Morten Thomsen fra Hvidovre der er en stor angriber med mål i støvlerne. I første omgang skal han dog optræde på U-18 holdet. Her får han selskab er svenske Niklas Bärkroth der er hentet i IFK Göteborg. Bärkroth siges at at have et kæmpe potentiale, og han er allerede udset til at få en nøglerolle på fremtidens Brøndbyhold. Til sidst har man hentet norske Agim Shabani i Fredrikstad. Han optræder i det centrale forsvar, og skal det første år tørne ud for Brøndby's andethold i 2. division Øst.

« Seneste Redigering: 29 Jul 2008, 22:26 af sheriffen87 » Logged


Kasper-J
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #28: 29 Jul 2008, 22:16 »

Godt indkøb af LJ, håber også BIF snupper ham IRL.  Opstemt
Kender ikke Collins John, men han lyder spændende. 21 år også ca. 100 PL kampe. Wow.

Også spændende køb af de unge talenter. Glæder mig til at se deres udvikling. Smiley

God opsætning(igen) og fin længde. Hverken for kort eller lang. KUTGW!  Thumbs Up
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: El Infierno del Norte
« Svar #29: 29 Jul 2008, 22:24 »

god start på bloggen, jeg vil helt sikkert følge med, da jeg er stor brøndby fan Smiley
spændende køb af Collins John, jeg troede han var meget dyr, hvad kostede han? Opstemt
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010