home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 319 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Stram op!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Stram op!  (Læst 15409 gange)
Rossonero
Gæst
 
Sv: Stram op!
« Svar #15: 25 Jul 2008, 20:47 »

Jeg må erklære mig enig med Zhotlog, og de andre af samme mening.

Positive kommentarer skal man være glad for, selvom det langt fra er alle, der er fyldestgørende. Jeg har da også haft mine stunder, hvor jeg er blevet sur over vanvittige korte kommentarer i mine blogs, men jeg er er efterhånden vænnet mig til dem og lært at værdsætte dem. Man kan for guds skyld heller ikke forvente, at folk kommer ind i ens blog og skriver lange kommentarer, da ikke alle gider at bruge sin tid på sådan noget. Så formindsker det kommentarer i blogs, og så brokker blogskrivere sig ligepludseligt over, at der ikke kommer nogen form for kommentarer overhovedet. Hvad angår debatter o.lign. er jeg helt klart enig omkring epidemien, og at den skal udryddes.
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #16: 25 Jul 2008, 21:06 »

Du har ret!!! Mange skriver jo bare: god blog eller: Fed blog hvad handler det næste om... Og Det kunne være fedt, hvis at de ville sætte nogle flere ord på. Altså Beskrive, og hvis de ikke gider det.. Så kan de bare lade være med at skrive deres mening.. Smiley
« Seneste Redigering: 25 Jul 2008, 21:08 af Elmander9 » Logged

o1-allez
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #17: 25 Jul 2008, 21:09 »

jeg er meget enig, det super irreterende og side og læse en blog på 11 sider hvor halvdelen af indlægne er fuldstændig lige gyldige..
har selv over vejet af lave sådan en opsang, fedt en anden tog intativ
Logged


Tak til Buschaka for signaturen..

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #18: 25 Jul 2008, 21:10 »

Jeg synes det er at kræve lige lovlig meget, af folk som tager sig tid til at læse en blog. Hvorfor skal de være tvunget til at analysere? Og hvorfor skal det være ulovligt at sige, "skide god blog, den kan du være stolt af".

Hvis jeg skrev en blog, ville jeg da være utrolig glad for de små kommentare, også selvom de fylder. Alt i alt er det vel pga ros, at man skriver en blog i første omgang..
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #19: 25 Jul 2008, 21:13 »

Jeg synes det er at kræve lige lovlig meget, af folk som tager sig tid til at læse en blog. Hvorfor skal de være tvunget til at analysere? Og hvorfor skal det være ulovligt at sige, "skide god blog, den kan du være stolt af".

Hvis jeg skrev en blog, ville jeg da være utrolig glad for de små kommentare, også selvom de fylder. Alt i alt er det vel pga ros, at man skriver en blog i første omgang..

Hvad lyder bedst? : God blog.. Eller: Det er en god blog du har sat gang i, du kommer indeom det hele..............o sv.
Logged

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #20: 25 Jul 2008, 21:14 »

Hvad lyder bedst? : God blog.. Eller: Det er en god blog du har sat gang i, du kommer indeom det hele..............o sv.

Hvorfor skal lille michael på 13 år ikke have lov til at give dig et klap på skulderen, fordi han kan lide din blog? Han skal da ikke være tvunget til dybere forklaringer..
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #21: 25 Jul 2008, 21:16 »

Hvorfor skal lille michael på 13 år ikke have lov til at give dig et klap på skulderen, fordi han kan lide din blog? Han skal da ikke være tvunget til dybere forklaringer..

Det er jo ikke det jeg skriver.. Skriver jo bare om det ikke er bedere at læse en kommentar hvor man for at vide hvad der er godt, og hvad man kan gøre bedere.  Thumbs Up Wink
Logged

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #22: 25 Jul 2008, 21:17 »

Det er jo ikke det jeg skriver.. Skriver jo bare om det ikke er bedere at læse en kommenter hvor man for at vide hvad der er godt, og hvad man kan gøre bedere.  Thumbs Up Wink

Ja det er da rigtigt nok, men derfor skal man ikke tvinge folk til det. Vi skal vel være her allesammen Wink
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #23: 25 Jul 2008, 21:19 »

Jaja. Men om man ikke kan inspirerer, så man i fremtiden får nogen lidt mere beskrevet svar...
Istedet for de der lidt mere flade svar..
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #24: 25 Jul 2008, 21:19 »

Jeg syntes at det at folk tager sig selv tid til at læse bloggen, er det vigtigste. Hvorfor skal alle skrive lange og analyserende kommentarer? Jeg ved fra mig selv, at forskellen på korte og lange kommentarer er meget blandet. Nogen gange er det godt med en lang kommentar med massere af indhold, men tit og ofte er korte kommentarer nok, ihvertfald for mig. Det giver lige et indtryk af "Hey, der er sku egentlig folk der læser med". Kan ikke se hvorfor man skal brokke sig over at folk kommer med korte kommentarer, hvis der ikke kom andet, så kunne jeg forstå det, men det er jo altså ikke tilfældet.

Alle bloglæsere er forskellige. Nogen kommenterer aldrig, nogen kommenterer jævnligt og så er der dem, der kommenterer efter hver update. Der er også forskel på hvor lang tid den enkelte vil bruge på sin kommentar, og det er da helt fair, syntes jeg ihvertfald.
Jeg kan godt følge tankegangen med at "Nu har jeg brugt lang tid på den her update, så vil jeg også have ordentlig respons", men den holder altså ikke altid i længden. Tænk på at det også tager tit at analyserer en update og en blog for man kan give en lang kommentar der faktisk har nogen indhold.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #25: 25 Jul 2008, 21:22 »

Hvis de skriver så korte svar som de gør, så er det nok fordi de ikke er intereserede i andet. Tror at skælde dem ud, vil resultere i mindre respons på diverse blogs.. Og det tror jeg ikke nogen blog-skrivere er intereserede i, et eller andet sted.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Stram op!
« Svar #26: 25 Jul 2008, 21:26 »

De blogs jeg har skrevet, synes jeg det var dejligt at der kom nogle gode kommentar som jeg kunne bruge til noget.
Man kan jo se i toppen hvor mange der har læst med, har også prøvet hvor jeg skrev en update, og små to minutter senere kom der en kommentar 'Go update' Whaaat!? Tænkte hvordan kan han have læst den så hurtigt, tror heller ikke han læste den. Han ville bare have et billigt indlæg. Jeg vil hellere have at der kommer færre kommentar og så der kommer nogle kvalificere nogen.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Stram op!
« Svar #27: 25 Jul 2008, 21:28 »

Igen, du kan ikke tvinge folk til at skrive et langt indlæg.
Logged

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #28: 25 Jul 2008, 21:33 »

Jeg tror det er enten eller. Enten får du en masse kommentare, hvor nogen af dem er detaljerede.. Ellers også får du minimal respons på din blog, hvor der er få, men detaljerede svar.. Jeg ved godt hvad jeg helst vil have.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Stram op!
« Svar #29: 25 Jul 2008, 21:33 »

Igen, du kan ikke tvinge folk til at skrive et langt indlæg.
Nej, det ved jeg godt. Men da jeg skrev det første indlæg og brugte 'fc-hansen' som eksempel, redigerede han rent faktisk sin kommentar, og kom med en lidt bedre begrundelse. Lige det Yoggidk efterlyste.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010