home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Stram op!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Stram op!  (Læst 15410 gange)
Bave
Gæst
 
Sv: Stram op!
« Svar #45: 25 Jul 2008, 22:56 »

Så kan man vel lige så godt skrive en begrundelse og så inkludere "jeg er enig" i stedet for at man skal smide en emo på? Det vil jo nok blive misbrugt endnu mere end man skriver "enig" lige pt.

Man kunne også få en enig knap ved siden af der hvor der står Rappoter til Moderator også når der trykket på den, står der nedunder f.eks. Bave er enig med Cesc.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Stram op!
« Svar #46: 25 Jul 2008, 22:57 »

Man kunne også få en enig knap ved siden af der hvor der står Rappoter til Moderator også når der trykket på den, står der nedunder f.eks. Bave er enig med Cesc.
Så gør det jo ingen forskel i forhold til nu, hvor folk bare selv skriver det ? Jeg kan virkelig ikke se nogen idé i og have denne knap.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Stram op!
« Svar #47: 25 Jul 2008, 22:59 »

Så gør det jo ingen forskel i forhold til nu, hvor folk bare selv skriver det ? Jeg kan virkelig ikke se nogen idé i og have denne knap.

Jo fordi så står det og fylder meget mindre end hvis jeg skulle skrive det i et helt nyt Indlæg Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #48: 25 Jul 2008, 23:04 »

Jeg forstår slet ikke meningen i at skrive det.. Så kommer der 30 der erklærer sig enig med én når man skriver noget? Det vil jo bare være endnu noget fyld stof. Så hellere at man lader være at erklære sig enig, men i stedet skriver hvis man er uenig, eller har andre argumenter - Som der vel også er meningen i et debatforum?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #49: 25 Jul 2008, 23:19 »

Man skulle vel først trykke citer for at vide hvem man er enig med?
Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Bave
Gæst
 
Sv: Stram op!
« Svar #50: 25 Jul 2008, 23:22 »

Jeg forstår slet ikke meningen i at skrive det.. Så kommer der 30 der erklærer sig enig med én når man skriver noget? Det vil jo bare være endnu noget fyld stof. Så hellere at man lader være at erklære sig enig, men i stedet skriver hvis man er uenig, eller har andre argumenter - Som der vel også er meningen i et debatforum?

Jeg synes det er noget underligt noget at man ikke må skrive man er enig?

Jeg synes da at hvis jeg debattere noget vil jeg da gerne have en enkelt eller to for at se jeg ikke er alene i min mening.

og jeg er enig( Håber ikke jeg har fornærmet nogen Wink ) i at når der bare bliver skrevet "Enig" uden en begrundelse for hvad man er enig kan være irreterende.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #51: 25 Jul 2008, 23:41 »

Jeg synes, som nogle har skrevet at der skal være plads til bare at skrive enig - man behøver ikke at skrive en halv doktorafhandling for at "få lov" til at kommentere i en blog.

Der er en del andre sider, der har så mange skrevne og uskrevne regler for hvordan man "skal" skrive sine indlæg, at folk ikke gide være der mere. Er det virkelig den vej vi vil??

Generelt set mener jeg at man skal skrive det man ønsker. Kort eller langt. Selvfølgelig skal det være overvejende seriøst, særligt hvis det er en reel debat om eksempelvis politik.

Men et indlægs-gestapo, der skal kigge efter om jeg passerer grænsen for minimums.ord: NEJ TAK!
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #52: 25 Jul 2008, 23:43 »

Selvfølgelig er det dejligt med konstruktiv kritik, men nogen gange kan et "super blog" give en et lille skub, og vedligeholde lysten til at skrive videre. Det er jo ikke alle der gider at skrive så langt, og så lader nogle måske være med at skrive. Så er det trods alt sjovere at få lidt ros...
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Stram op!
« Svar #53: 25 Jul 2008, 23:45 »

Lidt overflødig snak i trådene er jo umuligt at undgå og det generer mig heller ikke.. Men ingen tvivl om, at det tager overhånd, når visse folk (I ved godt, hvem I er), synes de skal tage chatsnakken med ind i debatterne. Jeg er stadig af den holdning, at alle de gode gamle debatter er forsvundet. Dem, hvor der virkelig fløj hårde ord igennem luften og folk ikke lige holdt sig til retninslinjerne nogen gange. Ikke, at det skal tage overhånd, men det var nu sjovt. De er faktisk forsvundet helt fra FM-scenen synes jeg..

I blogs, er det en HELT anden sag.. Tror folk, at de rigtig legendariske blogs, som Røven af 4. division og så Dustys Genoa blog (som jeg endnu ikke kan navnet på Tunge), var blevet så legendariske uden de halvoverflødige svar? Ingenlunde.. Disse kommentarer er nødvendige, for at holde modet oppe hos bloggeren og af og til, får han så en rigtig saftig kommentar, som han bliver glad for. Det gælder for så vidt set ikke kun de blogs folk snakker om. Andet end de helt gamle brugere, så er der nok ikke mange der har læst "Hawk1nZ" crewe blog, men den holdt længe og er fyldt med halvligegyldige indlæg. Jeg er dog af den overbevisning, at var de der ikke, ja så havde Hawken stoppet den læne før.

Enig-knappen kan jeg ikke se ideen i heller.. Folk kan uden tvivl ikke være 100 procent enige, så skal du frem med noget, så fremfør da nogen nye holdninger, argumenter og perspektiver af sagen. At du bakker en anden person op, har vi intet behov for at vide. Det bliver hans holdning ikke mere rigtig af.

Logged

Build Me Up Buttercup!

-Benja-
Gæst
 
Sv: Stram op!
« Svar #54: 03 Aug 2008, 21:28 »

Nu er det efterhånden en uges tid jeg har oprettet denne tråd, hvad synes I? Er det gået bedre, eller er det stadig det samme. Dem som der før har været one-liners har rettet lidt op på det, men der er stadig mange der skriver 'Spændende blog' osv.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #55: 03 Aug 2008, 21:30 »

jeg synes det er blevet meget bedre da der ikke er særlig mange One-liners i blogsne mere så det er rigtig godt -Benja-!!
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: Stram op!
« Svar #56: 08 Aug 2008, 17:43 »

Jeg er faktisk ved at være lidt træt af at folk altid bitcher over andre. Har vi nogensinde set en tråd med navnet "Flotte indlæg"? Nej, for folk interessere sig mere for at bitche over de dårlige. Når jeg kommenterer blogs, gør jeg det for det meste med lange kommentarer, men man kan jo ikke blive ved med at finde på nye kritikpunkter. Så nogle gange poster jeg da også oneliners, så kan forfatteren se, at jeg stadig læser med. Ros folk, i stedet for at kritisere dem, det er motiverende.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Stram op!
« Svar #57: 08 Aug 2008, 18:02 »

Lidt overflødig snak i trådene er jo umuligt at undgå og det generer mig heller ikke.. Men ingen tvivl om, at det tager overhånd, når visse folk (I ved godt, hvem I er), synes de skal tage chatsnakken med ind i debatterne. Jeg er stadig af den holdning, at alle de gode gamle debatter er forsvundet. Dem, hvor der virkelig fløj hårde ord igennem luften og folk ikke lige holdt sig til retninslinjerne nogen gange. Ikke, at det skal tage overhånd, men det var nu sjovt. De er faktisk forsvundet helt fra FM-scenen synes jeg..



Meget enig her... Savner også en god diskussion... Prøver personligt ofte at lægge op til noget i Brøndby tråden, men folk skriver bare en kort kommentar og så er det, det Huh.. Det er Yderst få som jeg føler at jeg kan have en lang debat med, hvor man virkelig udskifter argumenter...

Elsker det, og det er godt nok en mangelvare herinde efterhånden...

Men ellers kan jeg ik rigtigt sætte mig ind i blog problematikken... Jo kan se problemet når en bruger bare gør det igen og igen... Det er irriterende...

Men som -sommer- helt korrekt siger, er det da motiverende for skriveren at se at folk læser, med og syntes om hans arbejde... Det er vel også lige så meget et udtryk for at det er en glimrende blog, da det er svært at finde kritik...

Syntes i hypper problemet lidt Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010