home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1749 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Crvena Zvezda - Europe, here we come #4 Maj 2010
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Crvena Zvezda - Europe, here we come #4 Maj 2010  (Læst 3661 gange)
FCK88
Manager

Sv: Crvena Zvezda - Europe, here we come
« Svar #15: 23 Jul 2008, 21:07 »

9.Oktober 2007

September måneds kampe og et par stykker af Oktober måneds kampe er i skrivende stund færdigspillet og vi kan derfor gøre følgende status :

Red Star - Partizan(MB-ligaen 4.runde) 3-1

Så kom sæsonens hidtil største kamp, lokalbraget mod ærkerivalen Partizan Beograd.
Inden kampen var folk blevet anholdt for optøjer osv. men stemningen på stadion var noget man kun kan drømme om.
Da spillerne fra Red Star løb på banen eksploderede fansene i et kæmpebrøl og den flotteste tifo blev vist så Partizan-fansene + spillerne kunne se at her blev der IKKE givet noget gratis!!
Kampen gik i gang og var ikke mere end 2 min. gammel da Milovanovic slap igennem Partizans forsvar og udplacerede målmand Bozovic og 1-0 til os.
6 minutter senere var den igen gal hos Partizan-forsvaret da spillerne ikke fik dækket en helt fri Gueye op og han kunne dermed uhindret heade bolden i kassen, efter et hjørnespark, til 2-0 og derfra kontrollerede vi rent faktisk resten af kampen.
2-0 ved pausen blev forvandlet til 1-2 da Stjepanovic reducerede efter 58 min. kun for at se Jestrovic lukke kampen efter 84 min. med sin scoring til 3-1.

En dejlig sejr som efterlod os på 1.pladsen med hele 4 points forspring til Partizan på 3.pladsen.

Øvrige resultater fra ligaen i September måned samt et enkelt fra Oktober måned :

Red Star - Borac 5-1
Hajduk Rodic MB - Red Star 1-1
Red Star - Vojvodina 3-0

Dette placerer os SÅLEDES i ligaen.

Nyt fra UEFA Cuppen

Vi røg som bekendt ud af CL-kvalen til Liverpool og skulle derfor spille UEFA Cup i stedet hvor vi i 1.runde trak FC Sion fra Schweiz.
En på papiret meget overkommelig modstander men det skulle vise sig at jeg tog lidt fejl.

Red Star - FC Sion(UEFA Cup 1.runde) 2-0

En meget betydningsfuld kamp for os da vi skulle sikre os et godt udgangspunkt inden returkampen i Schweiz og det virkede da også til at gutterne forstod betydningen af kampen da Jestrovic scorede i hhv. 25. og 88. min og dermed sikrede os et udmærket udgangspunkt før returkampen.

FC Sion - Red Star(UC 1.runde returkamp) 2-1 (Red Star samlet videre til UC's gruppespil med 3-2)

Vi havde forventet os en nem opgave da vi ankom til Schweiz og trådte ind på banen, men Sion ville det tilsyneladende anderledes og derfor overraskede de os og vandt med 2-1 efter at Daniel Mayer bragte værterne foran med 1-0 da der var spillet 38 min. og dette var også stillingen ved pausen.
Jeg gav mine spillere en opsang om at de ikke skulle tage for let på opgaven og heldigvis gav det bonus i form af en udligning fra Milovanovic efter 62 min. og dermed skulle Sion op og score 3 mål yderligere for at sende os ud af turneringen men det eneste de fik var et sejrmål scoret i 90. min. af Pierre Vogel.
Så vi kom videre til UEFA Cuppens gruppespil hvor vi havnede i DENNE PULJE

Der er også blevet spillet en enkelt kamp i LAV Cup(pokalturneringen i Serbien) :

Red Star - OFK Nis (1.runde) 4-0

En ikke spillemæssigt skøn kamp men vi vandt alligevel 4-0 og demonstrerede dermed forskellen på et MB-liga-hold og 3.Divisionshold i Serbien.
« Seneste Redigering: 23 Jul 2008, 21:12 af FCK88 » Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 24 Jul 2008, 01:38 »

Det ser ganske fornuftigt ud i din seneste update, dog synes jeg at denne blog mangler et par billeder. Bare ét enkelt eller to, hvilket jeg næsten er overbevist om at vil få den til at se udmærket ud. Jeg tror det vil bringe bloggen skridtet videre. Det behøver ikke være noget omfattende, bare et par enkelte billeder fundet på google, måske ændret lidt i størrelsen i et billedeprogram (for guds skyld ikke Paint!), og så er den hjemme.

Jeg vil råde dig til at bruge en fast størrelse til dine billeder, som du bruger gennem - ikke nødvendigvis hele bloggen, men hele din update, sådan så det ikke ser alt for rodet ud.

Men alt sådan noget kommer med tiden. Fin blog, og jeg vil da forsøge at holde øje med den Thumbs Up

FCK88
Manager

« Svar #17: 24 Jul 2008, 20:50 »

Bloggen er midlertidigt sat på pause da jeg ikk rigtigt ved hva jeg skal skrive i mine updates samt hvor tit jeg skal komme med updates.. Smiley

Rooland
Manager

« Svar #18: 24 Jul 2008, 20:58 »

Bloggen er midlertidigt sat på pause da jeg ikk rigtigt ved hva jeg skal skrive i mine updates samt hvor tit jeg skal komme med updates.. Smiley

Det var da en underlig grund. Du kan da bare komme med 1-2 updates, hver gang du sidder på FmF og så skrier du bare om klubbens resultater, indkøb osv.?

FCK88
Manager

Sv: Crvena Zvezda - Europe, here we come [På pause]
« Svar #19: 26 Jul 2008, 01:48 »

27.April 2008 : Det er halvt år siden vi sidst hørte fra Serbien så lad os finde ud af hvad der er sket siden sidst.

Oktober, Novemeber og December 2007 : Vi har spillet 16 kampe og de endte således:

Dermed havde vi sikret os en solid 1.plads i MB-ligaen, en semifinaleplads i LAV Cuppen og en plads i 1.knockoutrunde i UEFA Cuppen.

Januar 2008 : Endelig ankom Anton Sosnin
, vores forstærkning til holdet fra russiske Zenit St. Peterburg og det bliver spændende at se hvordan han klarer sig på vores hold.
Ligaen ligger i denne måned stille eftersom der er vinterpause frem til Februar måned men vi har alligevel spillet en venskabskamp mod Radnicki Nis som vi vandt 2-0 i Nis.

Februar 2008 : Februar gav desværre ikke det store afkast af sig i form af succes.
Således blev der kun vundet 1 kamp ud af de 4 vi spillede og de viste sig at ende således :

Red Star - Fiorentina(UC 1.knockoutrunde 1.kamp) 0-2

Red Star - Hajduk Rodic MB (17.runde i MB-ligaen) 0-0

Fiorentina - Red Star(UC 1.knockoutrunde 2.kamp) 2-0

Vojvodina - Red Star(18.runde i MB-ligaen) 1-3

Altså røg vi desværre ud af UEFA Cuppen så nu havde vi kun ligaen og LAV Cuppen at koncentrere os om.

Marts 2008 : I marts måned fik vi spillet 5 ligakampe og vi vandt dem allesammen så endnu en fantastisk måned i ligaen og vi havde dermed et solidt forspring til Partizan(vores ærkerivaler) som lå nr. 2.
Vi spillede også en enkelt kamp i LAV Cuppen nemlig semifinalen hvor vi havde trukket Bezanija på "udebane"(de spiller også i Beograd) og den kamp vandt vi komfortabelt med 5-0 men det kan heller ikke undre nogen eftersom Bezanija dengang lå nr. 12 i ligaen.

Vi var nu videre til finalen hvor vi skal spille mod Partizan(endnu engang) og den kamp kommer der mere om i næste update.

April 2008 : Vi har i April måned spillet 6 ligakampe og har hentet 16 point og dermed ligger vi pt. 1'er i ligaen med 77 point, 11 point foran Partizan som ligger 2'er og der mangler kun 4 kampe.

Stillingen findes lige HER.

Næste update vil omhandle LAV Cup-finalen samt afslutningen på MB-Ligaen

FCK88
Manager

Sv: Crvena Zvezda - Europe, here we come #3# April 2008
« Svar #20: 26 Jul 2008, 18:41 »

Jeg lukker bloggen da jeg desværre ikke lige pt. har den store bloglyst.. muligvis blir den genoptaget på et senere tidspunkt men lige nu har jeg ikk skrivelysten.. Beklager og tak til dem der fulgte med Smiley

FCK88
Manager

« Svar #21: 30 Jul 2008, 23:47 »

Har smidt en afstemning op her eftersom jeg muligvis finder bloglysten igen.. men det kommer an på om nogen vil læse med Wink

FCK88
Manager

« Svar #22: 02 Aug 2008, 01:00 »

3.Maj 2010

Det er 2 år siden vi sidst hørte fra Serbien så lad os høre hvad der er sket af nye ting.

Sæson 2007/2008

LAV Cup-finalen : Vi skulle spille mod Partizan og der var chancer nok både til os og Partizan så det var utroligt at der stod 0-0 ved pausen hvor der, efter spil og chancer, kunne have stået både 2-2 og 3-3.
Efter pausen sørgede Dejan Milovanovic for kampens eneste mål sat ind på direkte frispark efter 78 min. til stor glæde for os og dermed var vi pokalmestre.

MB-Ligaen : Vi vandt ligaen 15 point foran nr. 2 (Partizan) så i mit 1.år som manager for Crvena Zvezda vandt vi ligaen i overlegen stil.

Sæson 2008/2009

Mesterskabet blev hjemført i overlegen stil.. [Sæson 2008/2009].. 12 point ned til nr. 2 der i denne sæson overraskende ikke var Partizan men derimod Banat.

I UEFA Cuppen nåede vi til 1.knockoutrunde hvor vi uheldigvis tabte til Valencia på udebanemål (1.kamp endte 2-3 og 2.kamp endte 1-0) og dermed var vi ude af årets turnering.

I LAV Cuppen vandt vi i sikker stil over Banat med 3-1(Banat havde et rigtig godt år både i ligaen og LAV Cuppen Shockeret ).

Sæson 2009/2010

I ligaen har vi pt. spillet 26 kampe ud af 30 og vi har allerede sikret os mesterskabet.

I UEFA Cuppen nåede vi til 2.knockoutrunde inden vi desværre måtte give fortabt mod PSG(vi tabte efter forlænget spilletid og straffespark eftersom vi først tabte 3-1 på udebane og dernæst vandt 3-1 hjemme ticked off )

I LAV Cuppen er vi nået til finalen hvor vi tager imod Vojvodina Novi Sad så den ser jeg med spænding frem til.

Næste update vil omhandle finalen i LAV Cuppen samt afslutningen i ligaen.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010