home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  En Spillers Kvaliteter?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: En Spillers Kvaliteter?  (Læst 512 gange)
BenMusalho
Gæst

En Spillers Kvaliteter?
« : 21 Jul 2008, 22:36 »

En Spillers Kvaliteter?

Kan du bedst lide et par store, stærke angribere, som f.eks.
Morten 'Duncan' Rasmussen eller et par hurtige angribere, som en Gilberto Macena. Hvad foretrækker du i midterforsvaret - En stor klippe, som Brede Hangeland, eller en spiller som tør gå med frem af banen også og som har det tekniske i orden? Og hvad med på midtbanen? Skriv her hvad for nogle kvaliteter du foretrækker af spillerne på de forskellige positioner. Husk også at skriv hvilken formation, du starter i.

Jeg starter selv i en flad 4-4-2.

HB - Skal selvfølgelig være en meget offensiv back, som kan komme frem og slå nogle gode indlæg.
FC - Skal være en stor klippe, som ingen kommer forbi.
FC - Må gerne være en mere teknisk midterforsvarer, end den anden.
VB - Skal ligesom højrebacken være meget offensiv.

HM - Skal være meget teknisk stærk, og meget hurtig. Så er jeg tilfreds.
CM - Skal være ret defensivt indstillet. En der kan ligge og kontrollere midtbanen.
CM - Modsat den anden centrale midtbane må ham her godt gå mere med frem. Det er ham, der skal skabe det kreative.
VM - Skal være ligesom højremidten.

BO - Skal være stor og stærk. Skal kunne heade en hel masse mål i kassen, når nu fløjene og backsne er så offensive.
BO - Må også gerne være dejligt stærk i hovedspillet. Dog en spiller, som skal være mere teknisk dygtig.

Så er det Jeres tur.

Rooland
Manager

Sv: En Spillers Kvaliteter?
« Svar #1: 21 Jul 2008, 22:48 »

Jeg starter selv i en flad 4-4-2.

HB - Skal selvfølgelig være en meget offensiv back, som kan komme frem og slå nogle gode indlæg.
FC - Skal være en stor klippe, som ingen kommer forbi.
FC - Må gerne være en mere teknisk midterforsvarer, end den anden.
VB - Skal ligesom højrebacken være meget offensiv.

HM - Skal være meget teknisk stærk, og meget hurtig. Så er jeg tilfreds.
CM - Skal være ret defensivt indstillet. En der kan ligge og kontrollere midtbanen.
CM - Modsat den anden centrale midtbane må ham her godt gå mere med frem. Det er ham, der skal skabe det kreative.
VM - Skal være ligesom højremidten.

BO - Skal være stor og stærk. Skal kunne heade en hel masse mål i kassen, når nu fløjene og backsne er så offensive.
BO - Må også gerne være dejligt stærk i hovedspillet. Dog en spiller, som skal være mere teknisk dygtig.

Så er det Jeres tur.

Sådan foretrækker jeg det også, men måske med mindst 1 hurtig angriber istedet for 2 stærke Smiley

Du kan også tilføje målmand : Jeg foretrækker en der bliver inde i målet og løber ikke ud for at bokse væk hele tiden. Han skal være nogelunde høj og med mindst 10 i hurtighed og havde gode reflexser (mindst 15). Desuden skal han ikke svinge alt for meget med præstationerne så højst 10 i Excentricitet Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #2: 21 Jul 2008, 22:53 »

Sådan foretrækker jeg det også, men måske med mindst 1 hurtig angriber istedet for 2 stærke Smiley

Du kan også tilføje målmand : Jeg foretrækker en der bliver inde i målet og løber ikke ud for at bokse væk hele tiden. Han skal være nogelunde høj og med mindst 10 i hurtighed og havde gode reflexser (mindst 15). Desuden skal han ikke svinge alt for meget med præstationerne så højst 10 i Excentricitet Smiley

Lige for at få det helt på plads, gider du så ikke lige definere Excentricitet for mig? har aldrig forstået det 100%

søgaard
Gæst

« Svar #3: 21 Jul 2008, 22:57 »

Lige for at få det helt på plads, gider du så ikke lige definere Excentricitet for mig? har aldrig forstået det 100%
En målmand som har tendenser til og lave underlige ting. Et godt eksempel vil være Barthez, som kunne lave verdensklasserednin ger, mens han det næste øjeblik droppede fælt Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #4: 21 Jul 2008, 22:57 »

En målmand som har tendenser til og lave underlige ting. Et godt eksempel vil være Barthez, som kunne lave verdensklasserednin ger, mens han det næste øjeblik droppede fælt Smiley

Ja okay, Smiley så jo lavere tal jo bedre?

søgaard
Gæst

« Svar #5: 21 Jul 2008, 23:03 »

Ja okay, Smiley så jo lavere tal jo bedre?
Jae, jeg plejer og have en grænse på omkring 10-12 stykker ved mine målmænd, mens de helst ikke må have under 5, da de så måske kun vil tage de bolde, som de er "nødt til og tage".

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010