home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 407 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 98281 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Afslutning af guldfavoritterne
« Svar #405: 01 Jun 2009, 22:23 »

Det er bare min mening jo Smiley
Jeg synes ikke der har været nogle spillere og andre ting der har været nævnelsesværdigt i denne sæson udover de ting der. Det er ikke fordi jeg er FCK fan jeg praler med at poste en FCK spiller ved hver kategori næsten, men det er bare min mening.

Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Afslutning af guldfavoritterne
« Svar #406: 01 Jun 2009, 22:25 »

Uha prøv og vær' lidt mere farvet AFC Wink

Det er jo på ingen måde farvet. FCK har bare været bedre, især på de pladser han vælger dem på. Synes heller ikke der noget galt i at han har Mikael Antonsson på, da han efter min mening er bedre end de fleste går ham til. Han har været utrolig sikker og stærk, udover i vores kollaps i Odense.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Afslutning af guldfavoritterne
« Svar #407: 01 Jun 2009, 22:26 »

Jeg synes, at det er lidt mærkeligt, at du har Hutchinson som årets midtbanespiller, og så han ikke er med på årets hold. Det samme kan siges med Marc Nygaard Wink
Logged

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Afslutning af guldfavoritterne
« Svar #408: 01 Jun 2009, 22:29 »

Årets træner: Carsten Broe.
Hvilken præstetation det er at holde et hold som SønderjyskE oppe. Kæmpe respekt dér!!!

Årets plankeværk: Arek Onyszko
Ja, efter min mening er der ikke meget at rafle om på den position. Syntes han har været klasser bedre end de andre målmænd i suppen.

Årets forsvarspiller: No idea
Syntes ikke der har været nogle der gennem hele sæsonen har skilt sig ud fra flokken.

Årets midtbanespiller: Michael Krohn-Dehli
FLot comeback efter et par sløje år, hvor vi ikke har hørt noget fra ham.

Årets angriber: Mark Nygaard
En angribers vigtigste opgave er at score mål, og Mark har været den der har scoret fleste.

Årest flop: Vejle
Mig som troede inden sæsonen at Vejle ville blive oppe, og især efter vinterpausen, er blevet slemt skuffet! Shame on you Vejle!
« Seneste Redigering: 01 Jun 2009, 22:30 af Brandborg » Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Afslutning af guldfavoritterne
« Svar #409: 01 Jun 2009, 22:30 »

Det er jo på ingen måde farvet. FCK har bare været bedre, især på de pladser han vælger dem på. Synes heller ikke der noget galt i at han har Mikael Antonsson på, da han efter min mening er bedre end de fleste går ham til. Han har været utrolig sikker og stærk, udover i vores kollaps i Odense.

Helt enig, og man må sige der er nogle i crewet der træder lidt i spinaten i dag Grin.. Først lomsdale, og nu Brandborg med totalt uberettet kritik!. Fy fy  Peace

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Afslutning af guldfavoritterne
« Svar #410: 01 Jun 2009, 22:31 »

Så blev det lige afsluttet - Det var fedt at læse, og var i starten virkelig en god kilde til debat. Jeg er fuldstændig enig med dig omhandlende Brøndby, og forstår virkelig ikke de fans der kræver Kent Nielsen fyret. Han har holdt dem i topstriden igennem næsten hele forårssæsonen, og det er holdet i mine øjne ret beset ikke til. De har nogle store stjerner, som er topklasse, men deres svage punkter er så til gengældd også markante.
Kent Nielsen har på ingen mulig måde holdt Brøndby med i topstriden... det har en god effektivitet og et til tider stort held.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Afslutning af guldfavoritterne
« Svar #411: 01 Jun 2009, 22:33 »

Det er da godt i til dels er enige med mig og jeg skulle måske lige have haft Hutchinson med, men det kan jeg vel næsten ikke tillade mig at rette nu.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Afslutning af guldfavoritterne
« Svar #412: 01 Jun 2009, 22:35 »

Årets træner: Carsten Broe.
Hvilken præstetation det er at holde et hold som SønderjyskE oppe. Kæmpe respekt dér!!!

Årets plankeværk: Arek Onyszko
Ja, efter min mening er der ikke meget at rafle om på den position. Syntes han har været klasser bedre end de andre målmænd i suppen.

Årets forsvarspiller: No idea
Syntes ikke der har været nogle der gennem hele sæsonen har skilt sig ud fra folken.

Årets midtbanespiller: Michael Krohn-Dehli
FLot comeback efter et par sløje år, hvor vi ikke har hørt noget fra ham.

Årets angriber: Mark Nygaard
En angribers vigtigste opgave er at score mål, og Mark har været den der har scoret fleste.

Årest flop: Vejle
Mig som troede inden sæsonen at Vejle ville blive oppe, og især efter vinterpausen, er blevet slemt skuffet! Shame on you Vejle!
 

Enig, synes han er årets træner sammen med Ståle. Kanon type, og stærkt gået!

Onyszko har været god, men med antallet af mål lukket ind, så synes jeg Jesper Christiansen har været bedre. Derudover har Stephan Andersen reddet Brøndby oftere.

Den må gå til Max von Schlebrügge, man må erkende at han har været helt fantastisk, udover biffernes antiklimaks i Parken. Den der har skildt sig mest ud.

MKD var super i efteråret, men samtidig ikke særlig god i foråret. Om det er trænerens skyld er jo et åbent spørgsmål. Den kan godt gå til ham, men synes over hele sæson at spillere som Hans Henrik fra OB, og så Atiba Hutchinson kommer derop.

Enig.

Enig!!!! Vanvittig skidt med den trup de har, og så en kæmpe hjerneblødning af ledelsen at fyre Ove C. Tror han havde fået dem til at blive.
Logged

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Afslutning af guldfavoritterne
« Svar #413: 01 Jun 2009, 22:37 »

Helt enig, og man må sige der er nogle i crewet der træder lidt i spinaten i dag Grin.. Først lomsdale, og nu Brandborg med totalt uberettet kritik!. Fy fy  Peace



Jesper Christiansen har på ingen måder overhovedet prale af en god sæson. Er ikke i tvivl om at hvis de andre målmænd havde haft et ligeså godt forsvar som Jesper har haft, så havde de kunne præstere lige så godt. Her tænker jeg blandt andet på en Kevin Stuhr, Søren Jochumsen og Karim Zaza.

Atiba Hutchinson har været god ja, men på ingen måder været den bedste.
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Afslutning af guldfavoritterne
« Svar #414: 01 Jun 2009, 22:39 »

Jesper Christiansen har på ingen måder overhovedet prale af en god sæson. Er ikke i tvivl om at hvis de andre målmænd havde haft et ligeså godt forsvar som Jesper har haft, så havde de kunne præstere lige så godt. Her tænker jeg blandt andet på en Kevin Stuhr, Søren Jochumsen og Karim Zaza.

Atiba Hutchinson har været god ja, men på ingen måder været den bedste.

Kevin Stuhr er en klasse under JC, Søren Jochumsen laver for mange fejl og er overhovedet ikke god nok, og Karim Zaza tør ikke gå væk fra sin streg. Synes du undervurderer JC meget.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Afslutning af guldfavoritterne
« Svar #415: 01 Jun 2009, 22:40 »

Søren Jochumsen har slet, slet ikke niveauet. Stuhr har haft en skuffende sæson, og har faktisk tit været den dårligste i Randers defensiven. Zazas forår udelukker ham vel automatisk fra at kandidere til noget som helst. Arek O er en habil målmand, men udover det, så har jeg ingen anelse om hvorfor du nævner ham.

Og så det med Atiba... Hvis han ikke har været sæsonens bedste midtbanespiller, så ved jeg snart ikke. Ved en sådan kåring er der end ikke nogen der kommer i nærheden af hans placering, han har simpelthen været outstanding, og det giver godt nok sig selv!
« Seneste Redigering: 01 Jun 2009, 22:48 af El Kun » Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Afslutning af guldfavoritterne
« Svar #416: 01 Jun 2009, 22:42 »

Årets træner: Carsten Broe.
Hvilken præstetation det er at holde et hold som SønderjyskE oppe. Kæmpe respekt dér!!!

Årets plankeværk: Arek Onyszko
Ja, efter min mening er der ikke meget at rafle om på den position. Syntes han har været klasser bedre end de andre målmænd i suppen.

Årets forsvarspiller: No idea
Syntes ikke der har været nogle der gennem hele sæsonen har skilt sig ud fra flokken.

Årets midtbanespiller: Michael Krohn-Dehli
FLot comeback efter et par sløje år, hvor vi ikke har hørt noget fra ham.

Årets angriber: Mark Nygaard
En angribers vigtigste opgave er at score mål, og Mark har været den der har scoret fleste.

Årest flop: Vejle
Mig som troede inden sæsonen at Vejle ville blive oppe, og især efter vinterpausen, er blevet slemt skuffet! Shame on you Vejle!
 

Dette, synes jeg, er nogle mærkværdige kåringer. FCK blev danske mestre, og så har de ikke haft en eller to spillere, der skiller sig ud? Og al ære og respekt til Krohn-Dehli, men jeg synes kun, at han præsterede i en halv sæson, og derfor kan man da ikke kalde ham for årets midtbanespiller. Smiley

Årets træner: Carsten Broe, SønderjyskE
Med det spillermateriale er det en kæmpe bedrift at blive i SAS Ligaen. Han har formået at sætte holdet sammen på den rigtige måde ift. Vejle, og derfor skal han have kåringen som årets træner.

Med i overvejelsen: Ståle Solbakken, FCK

Årets målmand: Jesper Christiansen, FCK
FCK har lukket færrest mål ind i sæsonen, og det bør være nok til, at han er sæsonens bedste målmand.

Med i overvejelsen: Arek Onyzsko, OB og Stephan Andersen, Brøndby.

Årets forsvarsspiller: Oscar Wendt, FCK
Oscar Wendt har været med i næsten alle FCK's kampe i sæsonen, og han har gjort det fremragende både offensivt og defensivt. Han har lavet flere assist, og han har ovenikøbet også scoret to mål selv.

Med i overvejelsen: Zdenek Pospech, FCK, Max von Schlebrügge, Brøndby og Anders Møller Christensen, OB.

Årets midtbanespiller: Atiba Hutchinson, FCK
Denne canadier kan alt. Han kan erobre bolde, han kan sætte tempoet, han kan lægge op til mål, og han kan score dem selv. Han har været helt outstanding i lang tid for FCK, og SAS Ligaen bliver højst sandsynligt en profil fattigere i næste transfervindue.

Med i overvejelsen: Hjalte Nørregaard, FCK, Samuel Holmen, Brøndby og Eric Djemba-Djemba, OB.

Årets angriber: Marc Nygaard, Randers
Ja, hvad er der at sige? Han blev topscorer, og han er en stor del af Randers' spil.

Med i overvejelsen: Frank Kristensen, FCM og Morten Nordstrand, FCK.

Årets flop: Vejle
Spiller for spiller burde de være bedre end placeringen antyder, men en mærkelig trænerfyring og en masse interne problemer koster en nedrykningsplads, og en kåring som årets flop.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Afslutning af guldfavoritterne
« Svar #417: 01 Jun 2009, 22:43 »

Jesper Christiansen har på ingen måder overhovedet prale af en god sæson. Er ikke i tvivl om at hvis de andre målmænd havde haft et ligeså godt forsvar som Jesper har haft, så havde de kunne præstere lige så godt. Her tænker jeg blandt andet på en Kevin Stuhr, Søren Jochumsen og Karim Zaza.

Atiba Hutchinson har været god ja, men på ingen måder været den bedste.
Omg...
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Afslutning af guldfavoritterne
« Svar #418: 01 Jun 2009, 22:50 »

Jesper Christiansen har på ingen måder overhovedet prale af en god sæson. Er ikke i tvivl om at hvis de andre målmænd havde haft et ligeså godt forsvar som Jesper har haft, så havde de kunne præstere lige så godt. Her tænker jeg blandt andet på en Kevin Stuhr, Søren Jochumsen og Karim Zaza.

Atiba Hutchinson har været god ja, men på ingen måder været den bedste.

Har du overhovedet set noget bold?
Eller læser du bare "overskifter"?
Med din crew status burde du sku være til mere nytte :b
Logged

Thaurat al Shabab

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Afslutning af guldfavoritterne
« Svar #419: 16 Jul 2009, 18:17 »

Vil der være interesse i, hvis jeg kommer med en ny af disse op til den nye sæson?
Skal jeg tage den nu inden sæsonstart - eller skal jeg vente til handlerne er på plads?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010