home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 979 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AGF - De Hvi'e
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: AGF - De Hvi'e  (Læst 18860 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: AGF - De Hvi'e
« Svar #75: 25 Jul 2008, 21:47 »

Du holder jo den enkelte og rolige stil. Der er ikke de store udskejelser men du får fortalt hvad du  skal kort og præcist. Må erklære mig enig i, at topbanneret ikke passer ind i stilen. Det er især rammens farve der ikke harmonere med de billeder, du har med. Det er for mig at se sådanne ting der skal passe sammen, for at det ser gennemtænkt ud en layout.

Har en ting jeg bestemt ikke bryder mig om, det er dit køb af den unge spiller fra Uruguay. Ved ikke om du går efter at holde spillet nogenlunde realistisk, hvis det ikke er tilfældet, kan jeg jo sådan set ikke brokke mig. Men syntes lige du skal bruge 10sek. på at tænke over om du vil holde spillet realistisk eller hvad du vil.

det med købet ved jeg ikke helt, gør jo alt for at holde det realistisk, men vil gerne gøre mit hold fremtidssikret, og nu du siger det kan jeg godt se det.. Tak for det, og det vil jeg tænke over i fremtiden.
 Peace Peace Peace Peace

-Benja-
Gæst

« Svar #76: 25 Jul 2008, 22:20 »

Først fremmest vil jeg sige at det er en spændende, og god blog du har gang i her, Yoggi. Til dato klart din bedste blog.
Rigtig flot resultat i foregående sæson, europæisk fodbold efter blot en sæson. Flot, flot. Men det var også nogle spændende indkøb du fik hentet, vildt at du fik Jan K foran Benfica. Det havde jeg ikke lige forventet at han ville gøre, men super for dig.

Din opsætning er rigtig flot, og layoutet og er også flot. Dog synes jeg godt du kunne skifte side med dine billeder, så det ikke bare er det 'samme' hver update. Et nyt topbanner ville også gøre bloggen nyskabende. Ved godt du har efter spurgt det, hvis du finder et billede kan jeg da godt prøve.

Men som Ghert siger har du virkelig udviklet dig som bruger, du er ikke en af de irreternede one-liners, som du var i starten. (:

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #77: 25 Jul 2008, 22:22 »

Men som Ghert siger har du virkelig udviklet dig som bruger, du er ikke en af de irreternede one-liners, som du var i starten. (:
det med købet ved jeg ikke helt, gør jo alt for at holde det realistisk, men vil gerne gøre mit hold fremtidssikret, og nu du siger det kan jeg godt se det.. Tak for det, og det vil jeg tænke over i fremtiden.
 Peace Peace Peace Peace

Som stadig bruger for mange smileys Wink

Yoggidk
Gæst

« Svar #78: 25 Jul 2008, 23:05 »

Silkeborg - AGF
2' Simon Richter 1-0
42' Kwabena Agouda 1-1
48' Kwabena Agouda 1-2
63' Jonathan Urre 1-3
87' Peter Graulund 2-3

AGF - Viborg
5' Christian Olsen 0-1
20' Christian Olsen 0-2
22' Kári Árnason 1-2
57' Nando Rafael 2-2
68' Kwabena Agouda 3-2
85' Chanda Mwaba 3-3

(CUP) AGF - FCM
16' Jonas Kamper 1-0
22' Nando Rafael 2-0
Oktober - Videre i cuppen

Oktober var en god måned, cup-mæssigt, og man gik overraskende videre, uden større problemer mod FCM, som ellers var inde i en god spillemæssig periode. Men AGF styrde kampen, og slap af med videre deltagelse, og skal i kvart-finalen møde Viborg, som har virket stærke i sæsonen.

Ligaen ser fin ud efter Oktober er gået, og man virker til at være optimister i AGF, med hensyn til at komme helt i top, hvilket der skam også er chancer for, hvis Kamper og de andre gutter, lige går et gear op.

Sejren over Silkeborg var vigtig, og gjorde så AGF ikke ligger nede omkring 7. pladsen nu, imens Viborg kampen var lidt af en skuffelse, rent AGF mæssigt, da man slet ikke leverede varen, i den ellers også meget vigtige kamp. Da få point kan gå hen og betyde meget i sidste ende, i denne sæson, da toppen er meget tæt.

Kamper kom igang og scorede sit første mål for AGF i kampen mod FCM, og det siges at han er meget opsat på at vise mere.

Tak til Ben92 for banner !
« Seneste Redigering: 25 Jul 2008, 23:14 af Yoggidk » Logged

Yoggidk
Gæst

« Svar #79: 26 Jul 2008, 11:44 »

FCM - AGF
61' Kwabena Agouda 0-1

AGF - AaB
28' Ronnie Schwartz 0-1
47' Jonas Kamper 1-1

AGF - FCK
10' Kwabena Agouda 1-0
43' Morten Nordstrand 1-1
90' Morten Nordstrand 1-2

ACH - AGF
35' Mikkel Bischoff 1-0
62' Rinar Valeev 1-1
November - En skuffelse

En skuffende måned, hvor man bla. ikke vandt over AC Horsens som ellers var forudset før kampen.

I ligaen ligger man dog stadig fint, men man har ikke langt ned til forfølgerne, og med nederlaget til FCK, ser en 1. plads svær ud.

Man håber nu på pokal-succes i Århus, hvor man i kvartfinalen skal møde Viborg, ikke den sværeste modstander man kunne trække, da FCK f.eks. var mulige. Nogen eksperter har også bragt Århus i spil, som pokal-vindere, da de mener de går lidt mere efter det end andre hold, som f.eks. FCK, som nok mest går efter liga-succes, det kan derfor komme Århus til gode, og give dem pokalen, og derfor Uefa cup næste sæson. Hvem ved hvad der sker?

I Kampen mod AaB fik Nando rødt kort efter at have givet Schwartz en albue i hovedet ved et af AaB's hjørnespark. Han fik 2 spilledages karantæne.

Yoggidk
Gæst

« Svar #80: 26 Jul 2008, 21:06 »

Først fremmest vil jeg sige at det er en spændende, og god blog du har gang i her, Yoggi. Til dato klart din bedste blog.
Rigtig flot resultat i foregående sæson, europæisk fodbold efter blot en sæson. Flot, flot. Men det var også nogle spændende indkøb du fik hentet, vildt at du fik Jan K foran Benfica. Det havde jeg ikke lige forventet at han ville gøre, men super for dig.

Din opsætning er rigtig flot, og layoutet og er også flot. Dog synes jeg godt du kunne skifte side med dine billeder, så det ikke bare er det 'samme' hver update. Et nyt topbanner ville også gøre bloggen nyskabende. Ved godt du har efter spurgt det, hvis du finder et billede kan jeg da godt prøve.

Sorry jeg først svarer nu, men har ikke set den før, af en eller anden grund. Jeg er som altid glad for lange detaljerede kommentare, og din er INGEN undtagelse.
Jeg vil give dig ret i dette er min bedste blog nogensinde, og købet af "Krølle" kom faktisk også bag på mig, trods jeg gav ham en del mere end der stod han ville have.

Jeg har jo fået lavet et nye banner, kan jeg få dig til at vurdere det? og som de andre også siger var jeg lidt af en spammer i starten, og det kan jeg vel ikke komme udenom, men jeg har trods alt en bedre tankegang nu, og føler jeg kan gøre siden en del bedre, med mine ideer, og min hjælp.

Tak!

Yoggidk
Gæst

« Svar #81: 26 Jul 2008, 22:05 »

Slet ingen der har kommentare til de 2 seneste updates?

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #82: 26 Jul 2008, 22:19 »

syntes din måde og sætte det op på er rigtig flot  Thumbs Up men ville gerne at du oss lige satte op hvordan det stod i kampene altså der hvor du skriver målscorerne  Smiley håber du vinder pokal finalen  Thumbs Up

Yoggidk
Gæst

« Svar #83: 26 Jul 2008, 22:20 »

syntes din måde og sætte det op på er rigtig flot  Thumbs Up men ville gerne at du oss lige satte op hvordan det stod i kampene altså der hvor du skriver målscorerne  Smiley håber du vinder pokal finalen  Thumbs Up

hvad mener du med det? og jeg er altså kun i kvart finalen Opstemt

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #84: 26 Jul 2008, 22:25 »

nårh ja ups haha  Forlegen altså at du lige kunne skrive hva kampen endte altså resultatet, f.eks FCM - AGF 0-1. men hvis jeg nu kiggede ordenligt efter står det jo faktis, men bare et forslag  Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #85: 26 Jul 2008, 22:38 »

nårh ja ups haha  Forlegen altså at du lige kunne skrive hva kampen endte altså resultatet, f.eks FCM - AGF 0-1. men hvis jeg nu kiggede ordenligt efter står det jo faktis, men bare et forslag  Smiley

det er okay, skal lige siges at jeg springer over December, da der ingenting skete i måneden.

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #86: 26 Jul 2008, 22:40 »

men ellers rigtig god blog  Smiley og rigtig flot setup  Thumbs Up

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #87: 26 Jul 2008, 22:58 »

Så er det vist på tide med en kommentar herfra:

Din opsætninge er upåklagelig. Det fungerer flot med resultater og målscorer i float til højre, samt en uddybende tekst til venstre. Dine grafiske evner fejler tydeligvist heller ikke noget; dine banners er superflotte, og dine tilhørende billeder er også super flotte. Herpå vil jeg ikke kritisere overhovedet.

Dine skriftlige evner er flotte, og du formår også at skrive updatesene med minimale fejl; dog slet ikke fejlfri. Buttom line er dog, at jeg ikke har problemer med læsningen, og derfor er det ikke destruktivt for bloggens niveau. Du kan stadig forbedre dig meget skriftligt, bla ved at skrive mere levende, sprudlende og varieret. Dette er især noget der kommer med alderen, og vil være med til at hive din blog op på næste niveau. Men igen: Taget din alder i betragtning skriver du yderst flot, og det er noget af en præstation med dine mange lækre updates, som gang på gang fodre os sultne bloglæsere.

Bevæger vi os videre til selve spillet og det der i sidste ende er målbart: resultaterne. Du lukker tydeligvist for mange mål ind, og meget tyder på at du mangler en rigtig forsvarsklippert, der holder et stabilt niveau. Karl Svensson er mit ummidlbare bud på sådan en type. Får du noget stabilitet ind i dit hold - via en styrmand eller to - tror jeg på at du kan spille med om guldet. Dine indkøb er dejlige, specielt Kamper, som nok skal lukke hullet efter Jan Kristiansen. Du virker til at styre transfermarkedet suverænt!  Btw lækkert at du holder på Nando!

Du kan være stolt af denne blogs - og sideløbende din egen - udvikling! Det er stort det her!

Yoggidk
Gæst

« Svar #88: 26 Jul 2008, 23:02 »

Så er det vist på tide med en kommentar herfra:

Din opsætninge er upåklagelig. Det fungerer flot med resultater og målscorer i float til højre, samt en uddybende tekst til venstre. Dine grafiske evner fejler tydeligvist heller ikke noget; dine banners er superflotte, og dine tilhørende billeder er også super flotte. Herpå vil jeg ikke kritisere overhovedet.

Dine skriftlige evner er flotte, og du formår også at skrive updatesene med minimale fejl; dog slet ikke fejlfri. Buttom line er dog, at jeg ikke har problemer med læsningen, og derfor er det ikke destruktivt for bloggens niveau. Du kan stadig forbedre dig meget skriftligt, bla ved at skrive mere levende, sprudlende og varieret. Dette er især noget der kommer med alderen, og vil være med til at hive din blog op på næste niveau. Men igen: Taget din alder i betragtning skriver du yderst flot, og det er noget af en præstation med dine mange lækre updates, som gang på gang fodre os sultne bloglæsere.

Bevæger vi os videre til selve spillet og det der i sidste ende er målbart: resultaterne. Du lukker tydeligvist for mange mål ind, og meget tyder på at du mangler en rigtig forsvarsklippert, der holder et stabilt niveau. Karl Svensson er mit ummidlbare bud på sådan en type. Får du noget stabilitet ind i dit hold - via en styrmand eller to - tror jeg på at du kan spille med om guldet. Dine indkøb er dejlige, specielt Kamper, som nok skal lukke hullet efter Jan Kristiansen. Du virker til at styre transfermarkedet suverænt!  Btw lækkert at du holder på Nando!

Du kan være stolt af denne blogs - og sideløbende din egen - udvikling! Det er stort det her!

er det lovligt at der falder en lille tårer under læsningen af denne kommentar, hehe.

tak for de mange rosende ord, og jeg ved godt selv at jeg kan forbedre mig; meget endda.
Og ja Kamper er en fin erstatning, men føler ikke at mit midterste forsvar skal forstærkes, da Zanka nok skal blive styrmand på et tidspunkt.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #89: 26 Jul 2008, 23:07 »

er det lovligt at der falder en lille tårer under læsningen af denne kommentar, hehe.

tak for de mange rosende ord, og jeg ved godt selv at jeg kan forbedre mig; meget endda.
Og ja Kamper er en fin erstatning, men føler ikke at mit midterste forsvar skal forstærkes, da Zanka nok skal blive styrmand på et tidspunkt.
På et tidspunkt - ja helt sikkert!. Men dine resultater afspejler pt en usikkerhed og ustabilitet i dit forsvar, som desværre koster dig mange point. Laveste fællesnævner sætter standarden, og det er imo ærgeligt at man ikke slår Viborg FF, når man scorer hele 3 gange imod dem. Dit angreb fejler jo tydeligvis intet, og skulle man virkelig op og være med i guldkampen - det går jeg ud fra du vil ;-) - så må man ikke sætte point til mod Viborg FF. Det er bare min mening. Dit holds resultater virker som om du har et meeeget ungt hold?

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010