home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1801 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AGF - De Hvi'e
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: AGF - De Hvi'e  (Læst 18906 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: AGF - De Hvi'e
« Svar #60: 23 Jul 2008, 21:15 »

Så er det vist tid til en lille kommentar her fra.
Dit skriftlige er dejligt flydende og du får de budskaber frem du vil nemt og præcist. Opstillingen og grafikken er dejlig enkelt, dog syntes jeg din hvide ramme er for tyk.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

stimo92
Gæst

« Svar #61: 23 Jul 2008, 21:16 »

synes din udvikling har været helt fantastisk Yoggi. Og det bliver stadig bedre og bedre, både med layout, grafik og skriftligt. Men for at sætte prikken over i'et, kunne du måske godt skrive en lille tekst under billedet ude til højre IMO. KIU.

Yoggidk
Gæst

« Svar #62: 23 Jul 2008, 21:19 »

En rigtig god Update

Et nødvendigt salg af "Krølle" men en god forstærkning er vel på vej Wink

Og mon ikke Zenit Peterburg for nogle tæsk af De Hvi'e Wink

Ja, forstærkning på vej  Cool

Så er det vist tid til en lille kommentar her fra.
Dit skriftlige er dejligt flydende og du får de budskaber frem du vil nemt og præcist. Opstillingen og grafikken er dejlig enkelt, dog syntes jeg din hvide ramme er for tyk.

Tudsind tak, jeg vil overveje at gøre rammen lidt tyndere, tak Smiley

synes din udvikling har været helt fantastisk Yoggi. Og det bliver stadig bedre og bedre, både med layout, grafik og skriftligt. Men for at sætte prikken over i'et, kunne du måske godt skrive en lille tekst under billedet ude til højre IMO. KIU.

mange tak igen, og jeg vil gøre det i fremtiden..

Yoggidk
Gæst

« Svar #63: 25 Jul 2008, 18:22 »

AaB - AGF
9' Jerry Lucena 0-1
74' Jerry Lucena 0-2
81' Kasper Risgaard 1-2
89' Anton Sosnin 1-3

Viborg - AGF
29' Nando Rafael 0-1
52' Kwabena Agouda 0-2
58' Nando Rafael 0-3
69' Robin Ganemyr 1-3
71' Christian Olsen 2-3
79' Nick Ragus 3-3

AGF - ACH
7' Jos Hooiveld 0-1
19' Jos Hooiveld 0-2
42' Jerry Lucena 0-3
83' Jos Hooiveld 0-4

(EC) AGF - Zenit
3' Anatoliy Tymoschuk 0-1
11' Jos Hooiveld 1-1
29' Camillo Dandois 2-1
62' Alejandro Dominguez 2-2

FCK - AGF
61' Kléber 1-0

AGF - Vejle
74' Nando Rafael 1-0
85' Valentino Lai 1-1

(EC) Zenit - AGF
21' Anatoliy Tymoschuk 1-0
23' Anatoliy Tymoschuk 2-0
44' Pavel Pogrebnyak 3-0
70' Camillo Dandois 3-1

Esbjerg fB- AGF
1' Jesper Lange 1-0
19' Jesper Bech 2-0
60' Kwabena Agouda 2-1
71' Martin Fribrock 3-1
75' Jesper Lange 4-1
84' Anton Sosnin 4-2
90' Kwabena Agouda 4-3
August - Transfers, liga og Europa.

Vi kan starte med at tale om transfers. AGF var den 30 august uden en eneste ny spiller i truppen, trods et salg af Jan Kristiansen. Man ledte konstant efter en erstatning, og man havde mange emner oppe at vende, og til sidst fik man skam også en erstatning i hus, en god en.

Jonas Kamper hedder erstatningen. Den hurtige fløj, kommer til at være en af de mange stjerner på Århus-klubbens hold. Man var i AGF ikke glad for hans dyre løn, men man var så forelsket i ham at man gav ham det ønskede til sidst, og derfor sagde han farvel til Bielefeld, og kom tilbage til hans hjemland Danmark, han kostede AGF omkring 3 mio dkk.

Zanka blev også hentet til klubben, fra hans klub FCK, hvor han fik begrænset spilletid, men om han kommer til at spille i AGF er stadig et stort spørgsmål, da Hooiveld og Dan Thomasen har virket solide for AGF, men man tror på han får spilletid, og stor succes, han kostede AGF lidt over 7 mio dkk.

Den unge angriber Jonathan Urretavizcaya kom også til AGF i de døende minutter, og han forventes en back-up rolle i AGF, da han stadig er meget ung, og stadig har meget at lære, han kostede AGF omkring 500 k dkk.

Så sammenlagt er det nogen gode handler til AGF, hvor fansene er ekstremt glade for især købet af Kamper, hvor de ser de 2 andre, som sas-ligaens måske største talenter.

Ligaen ser efter August acceptabel ud, og man ligger i den øverste halvdel, hvilket er forventet af AGF i denne sæson. Nando Rafael ligger på en 1. plads på topscorerlisten, sammen med FCK's Kléber og Nordstrand.

En ekspert fra TV2 siger dette:
AGF har i mine øjne været det bedste hold i dette transfer vindue, købet af Kamper viser at AGF kan hente klassespillere til klubben, og at klubben kan betale en okay høj løn, uden de store problemer, Zanka bliver også spændende at følge, og jeg håber han sender Hooiveld på bænken, hvilket jeg også tror sker, da Zanka er et kæmpe tallent. Det sidste indkøb de lavede var en ung angriber fra Uruguay, som er hentet i River Plate (URU), og ham kommer vi bestemt til at se meget af i fremtiden, da han er en ekstremt spændende spiller!

Håvard Flo er også selv tilfreds med indkøbene, og siger dette:
Hold kæft nogen indkøb!

fc-hansen
Manager

« Svar #64: 25 Jul 2008, 18:31 »

Kan du ikke give en begrundelse, så jeg ved hvad der er lækkert, men ellers tudsind tak!  Kys
Kan jeg da godt. Fremragende setup, skrivtligt super Smiley Købet af Kamper viser din klasse på markedet, en super spiller at få ind. Den unge gut fra uruguay kender jeg ikke så meget til, og Zanka kan godt ende med at blive et scoop for dig Smiley også rigtig godt at du holder på Nando. Din opsætning er virkelig lækker Smiley KIU
« Seneste Redigering: 25 Jul 2008, 18:47 af fc-hansen » Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #65: 25 Jul 2008, 18:47 »

Fed blog!
SS af Agoudas profil og historie? Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #66: 25 Jul 2008, 18:51 »

Historie

Som skrevet i "Stram op" tråden er vi godt trætte af folk der bare skriver "Fed blog!" osv.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #67: 25 Jul 2008, 18:59 »

Yoggi, jeg må sige, at du har udviklet dig vildt. Da du startede her, var du en  spammer, med mange oneliners osv., men jeg synes, at det virker som om, at du er en mand, der har lyst til at gøre siden bedre.

Til bloggen, det ser godt ud. Dit layout er dejligt, simpelt og rent, det er godt for øjet. Der er mange detaljer, uden det bliver rodet. Det eneste ved layoutet der er skidt, er topbanneret, som jeg ikke er stor fan af. Du skriver ganske fint, ikke noget over middel, men en ganske fremragende blog, den er stabil, kan man sige!

Gode indkøb, specielt Jonas Kamper! Fortsæt endelig!

Yoggidk
Gæst

« Svar #68: 25 Jul 2008, 19:03 »

Yoggi, jeg må sige, at du har udviklet dig vildt. Da du startede her, var du en  spammer, med mange oneliners osv., men jeg synes, at det virker som om, at du er en mand, der har lyst til at gøre siden bedre.

Til bloggen, det ser godt ud. Dit layout er dejligt, simpelt og rent, det er godt for øjet. Der er mange detaljer, uden det bliver rodet. Det eneste ved layoutet der er skidt, er topbanneret, som jeg ikke er stor fan af. Du skriver ganske fint, ikke noget over middel, men en ganske fremragende blog, den er stabil, kan man sige!

Gode indkøb, specielt Jonas Kamper! Fortsæt endelig!

Elsker som alle andre bloggere, kommentare som denne, og ja undskylder virkelig min start på siden, og glæder mig til engang at blive crew-medlem, hvilket jeg tror jeg bliver.

Men ellers tudsind tak for kommentaren, mon ikke der komme flere af den slags i fremtiden  Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #69: 25 Jul 2008, 19:06 »

Elsker som alle andre bloggere, kommentare som denne, og ja undskylder virkelig min start på siden, og glæder mig til engang at blive crew-medlem, hvilket jeg tror jeg bliver.

Men ellers tudsind tak for kommentaren, mon ikke der komme flere af den slags i fremtiden  Peace
selvtilliden fejler i hvert fald ingen ting, du har da også noget at have den i Smiley

Hvis du fortsætter sådan der skal du nok forvente flere af sådanne kommentarer Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #70: 25 Jul 2008, 19:38 »

Super fed blog du har fået lavet.. Du har sammensat en god trup, som dog lige mangler det sidste stabilitet, men det skal nok komme. Du har fået hentet nogle gode spillere ind. Så super. Flot layout, så det er til UG det du laver.

Yoggidk
Gæst

« Svar #71: 25 Jul 2008, 21:22 »

(CUP) DMI - AGF
14' Alex Valencia 0-1
30' Nando Rafael 0-2
36' Kári Árnason 0-3

FCN - AGF
37' Dioh Williams 1-0
61' Jerry Lucena 1-1
63' Dioh Williams 2-1

AGF - Randers
32' Nando Rafael 1-0
66' Kári Árnason 2-0

(CUP) Jægersborg - AGF
1' Nando Rafael 0-1
15' Kwabena Agouda 0-2
24' Kwabena Agouda 0-3
str 48' Nando Rafael 0-4

Brøndby - AGF
37' Alex Valencia 0-1
42' Morten "Duncan" 1-1
September - Op og ned

Man må sige at "Zanka" har fået en fin start i AGF, med et gennemsnit på 7.50, og derfor det højeste i klubben. Kamper har været skadet, og har derfor kun fået en kamp indtil videre, mens Jonathan har fået 2 indskiftninger og en kamp fra start.

Ligaen ser indtil videre svingende ud, da man gerne skulle ende højere end nummer 6. Men acceptabelt er det, og man er glad for Flo's tid i klubben.

I kampen mod FCN blev den solgte AGF'er Dioh Williams den helt store helt, da han nettede 2 gange mod hans tidligere klub, som ikke kunne bruge spilleren, men man har ikke fortrudt det i Århus, hvor man mener klubbens nuværende målscorere er meget bedre, en af klubbens fans siger dette:
Dioh Williams scorede 2 gange mod os, so what? Agouda og Rafael er meget bedre ligemeget hvad, de scorer mere, og er meget farligere, og ser meget bedre ud! Men for fanden da, nu skal jeg ud og drikke mig stang bacardi!

Nu hvor Kamper har været skadet har Valencia fået chancen, og han har bestemt grebet den, da han har spillet fint, og scoret et enkelt vigtigt mål i kampen mod BIF. Men Kamper forventes stadig at sætte sig tungt på pladsen når han vender tilbage, da man ikke har råd til en så dyr herre på bænken.

Man er gået videre til 4. runde af cuppen, hvor næste modstander er formstærke FCM, en kamp midtjyderne er svage favoritter til.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #72: 25 Jul 2008, 21:29 »

Endnu en gang rigtig høj klasse, yoggi.
Jeg synes det kunne være sjovt hvis du lavede en ny update stil, du eventuelt kunne skifte mellem, hvor du så også lavede et bedre topbanner! Smiley
Men anyway, så er det ikke et must, for bloggen, og layoutet, er stadig rigtig nydeligt!

Yoggidk
Gæst

« Svar #73: 25 Jul 2008, 21:34 »

Endnu en gang rigtig høj klasse, yoggi.
Jeg synes det kunne være sjovt hvis du lavede en ny update stil, du eventuelt kunne skifte mellem, hvor du så også lavede et bedre topbanner! Smiley
Men anyway, så er det ikke et must, for bloggen, og layoutet, er stadig rigtig nydeligt!

tror ikke jeg vil gå over til en ny stil, da jeg kan lide det er enkelt og elegant, som jeg syntes det er nu. Et nyt banner vil jeg bruge aftenen på at udtænke, og måske lave det..
Tudsind tak for din ris og ros Ghert, så er en stor støtte.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #74: 25 Jul 2008, 21:43 »

Du holder jo den enkelte og rolige stil. Der er ikke de store udskejelser men du får fortalt hvad du  skal kort og præcist. Må erklære mig enig i, at topbanneret ikke passer ind i stilen. Det er især rammens farve der ikke harmonere med de billeder, du har med. Det er for mig at se sådanne ting der skal passe sammen, for at det ser gennemtænkt ud en layout.

Har en ting jeg bestemt ikke bryder mig om, det er dit køb af den unge spiller fra Uruguay. Ved ikke om du går efter at holde spillet nogenlunde realistisk, hvis det ikke er tilfældet, kan jeg jo sådan set ikke brokke mig. Men syntes lige du skal bruge 10sek. på at tænke over om du vil holde spillet realistisk eller hvad du vil.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010