|
MisterFCK
Gæst
|
|
Jeg vil meget gerne have lidt kommentare omkring bloggen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dusty78DK
|
|
Pablo Aimar til Lyngby??!!?! Det må være månedens køb - husk at send et SS ind til sitet her!  I øvrigt vil jeg gerne se et SS som bevis når den tid kommer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dusty78DK
|
|
Nå, ja, i øvrigt: Jeg synes det er fedt du bliver i Lyngby. Det hold du har er legendarisk. Jeg har aldrig selv haft så talentfuldt et hold. Faktisk sidder jeg lidt og håber at du bringer en europæisk pokal til lille Danmark. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Det bliver desværre nok umugligt  min computer er gået i stykker og jeg er ikke sikker på om jeg kan få den lavet igen. Og hvis jeg kan tror jeg desværre ikke spillet overlever  så denne blog er i meget stor fare.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Det bliver desværre nok umugligt  min computer er gået i stykker og jeg er ikke sikker på om jeg kan få den lavet igen. Og hvis jeg kan tror jeg desværre ikke spillet overlever  så denne blog er i meget stor fare. Dette har indtil videre vel nok været den næsten værste dag i mit liv, og nu er det blevet den værste. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Ved hvordan i har det jeg har det selv på lidt samme måde men der er ikke så mget at gøre ved det  desværre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Kan du ikke bare ligge den op på nettet nu, også når du måske har fået den lavet kan du hente den ned igen ?
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Kan du ikke bare ligge den op på nettet nu, også når du måske har fået den lavet kan du hente den ned igen ?
Det kan jeg jo ikke når computeren overhovedet ikke kan starte  Jeg sidder ved en anden pc nu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Jubii!! Godt at det kun var det, der var i vejen...  
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Du havde sikkert ikke ventet sådan en reaktion
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FEDTHAGE
Gæst
|
|
Som bjarne goldbæk ville have sagt i mandrillen, det lyder sørme dejligt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|