home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!  (Læst 98666 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
« Svar #420: 30 Okt 2006, 18:24 »

Hvornår er der update herfra?  Rullende Øjne

MisterFCK
Gæst

« Svar #421: 03 Nov 2006, 15:56 »

Hej people

Jeg vil lige undskylde at der ikke har været update på det seneste. Jeg har simpelthen ikke haft lysten til at skrive. Jeg har desværre ikke fået den tilbage så jeg har valgt bare at spille videre indtil jeg kommer til den 1. Juli 2010. Så vil jeg selvfølgelig komme med en fyldig gennemgang af, hvad der er sket.

Dusty78DK
Manager

« Svar #422: 03 Nov 2006, 15:57 »

Hej people

Jeg vil lige undskylde at der ikke har været update på det seneste. Jeg har simpelthen ikke haft lysten til at skrive. Jeg har desværre ikke fået den tilbage så jeg har valgt bare at spille videre indtil jeg kommer til den 1. Juli 2010. Så vil jeg selvfølgelig komme med en fyldig gennemgang af, hvad der er sket.

Ja, bare hold en pause. Bare du ikke lukker blog'en, for den er skide god.  Skuffet

MisterFCK
Gæst

« Svar #423: 03 Nov 2006, 16:01 »

Ja, bare hold en pause. Bare du ikke lukker blog'en, for den er skide god.  Skuffet

Det kan jeg da love dig for at jeg ikke gør. Ikke lige nu ihvert fald. Men jeg vil tro at den dør omkring den 24. December, da jeg regner med at få FM07 i julegave(Jeg har en metode til at få hvad jeg ønsker mig mest Thumbs Up). Men hvis jeg er midt i en sæson vil jeg selvfølgelig spille den færdig først. Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #424: 03 Nov 2006, 16:02 »

SÅ vil jeg også lige afsløre at jeg får nogle meget spændende spiller til klubben til sommer, så glæd jer Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #425: 06 Nov 2006, 16:16 »

Her kommer et resume af den sidste halvdel af sæsonen 09/10.

Inkøb - Vinter
Som i nok ved blev Guti, Zidan, Høgh, Linderoth, Spelmann og Koprivec hentet til klubben. Koprivec og Zidan har begge spillet rigtig godt og er begge i startopstillingen. Linderoth og Høgh er heller ikke så langt fra start-elleveren men må nøjes med bænken endnu. Til sidst har Spelmann og Guti ikke fået så meget spilletid. Spelmann skal nok få det engang i fremtiden men jeg tvivler på at Guti får mere spilledetid.

Salg - Vinter
ja jeg måtte desværre indse at det var umuligt at holde på Cardenas så han røg til Real Madrid for hele DKK 77,5mio. Der har han spillet fast hele foråret så man må sige at ham har gjort det godt i sin nye klub. Samtidig er Francisco Leal og Kim Drejs også taget væk. Drejs er røget gratis til Esbjerg mens Leal er blevet solgt til FCK for DKK 1,1Mio.

Indkøb - Sommer
Ja jeg skrev jo, at jeg ville hente nogle spændende spillere til klubben. Og jeg tror også der er et eller andet galt i jeres hoveder hvis i ikke kan se en spændende spiller mellem disse navne: Stephane Dalmat, Magne Hoseth, Oscar Minambres, Chinedu Ogbuke, Morten Skoubo, Jean-Alian Boumsong, Raul Bravo, Jemal Johnson og Neil Mellor. Bravo, Johnson og Mellor har kostet ca. 25.000.000 til sammen mens resten af spillerne er hentet på fri transfer. Der kommer SS i næste update hvor der vil komme mere om truppen.

Salg - Sommer
Ja, man kan jo ikke nøjes med at købe de gode spillere. Nogle gange må de også ud af vagten igen. Jeg har set mig nødsaget til at sælge nogle af holdes vigtige spillere men jeg mener og håber vi kan klare os uden dem. Vi har derfor solgt Jonathan Berg til PSG for DKK 10.000.000, Rachid Tiberkanine til Fiorentina for DKK 29.000.000 og Pontus Wernblom til West Ham for DKK 23.000.000. Jeg syntes selv det er nogle gode handler, økonomisk set men jeg er usikker på hvor klogt det er at sælge begge de centrale midtbaner samtidig. Ydermere er Ajilore og Nik Besagno skredet på fri trasfer. Besagno ville ikke forlænge kontrakten så jeg måtte desværre slippe ham. Heldigvis har han endnu ikke fundet en klub så hvis jeg er heldig kan jeg måske lokke ham tilbage.

SAS Ligaen 09/10
Vi startede skidt ud efter vinterpausen og efter 1-1 mod AaB, 0-2 mod Frem, 0-1 mod OB og 2-3 mod Brøndby valgte jeg at skifte taktik. Jeg rykkede en af mine forsvarsspiller op som angriber så jeg nu spillede 3-4-3 med diamant på midten. Derefter vendte bøtten og vi vandt de næste 6 kampe og henholdsvis Viborg, AGF, FC Midtjylland, Køge, Esbjerg, og Vejle, inden FCK satte en stopper for vores sejrsrejse ved at vinde 1-0 i Parken. Derefter spillede jeg 1-1 med AaB og vandt over 3-1 Frem inden jeg i 3. sidste runde kunne vinde mesterskabet med en sejr over Esbjerg. De sidste to kampe, der var uden betydning, spillede jeg udelukkende med reserver og derfor tabte jeg 3-0 til OB og 4-0 til 2. pladsen, Brøndby. Ligaen blev derfor vundet med 5 point.

Champions League
VI skulle jo op mod kongeklubben, Real Madrid i 8-delsfinalen. Første kamp, på Lyngby Stadion, var utrolig lige og Real Madrid vandt kun 3-2 på mål af Robinho(2) og Thomas Gravesen. Morten Nordstrand og Rachid Tiberkanine scorede vores 2 mål. Den anden kamp blev endnu mere lige og endte 1-1. En fantastisk bedrift at lave på Bernabeu men desværre var det ikke nok til at gå videre. Tiberkanine scorede for os mens Baptista stod for deres mål. Real Madrdi vandt samlet 4-3.

Royal League
Efter et nederlag til Esbjerg og storsejre over Fredrikstad og Djurgården var vi sikkert videre på gruppens førsteplads. I kvartfinalen tævede vi Rosenborg samlet 8-1 og i semifinalen fik vi en change for en revance mod Esbjerg. Vi vandt 2-1 hjemme og 4-2 ude. Det betød at vi kunne tage til finalen med en samlet 6-3 sejr. i bagagen. I finalen skulle vi så op mod Brøndby. Jeg forventede en svær kamp men det blev den rene leg. VI vandt 4-1 og kunne derfor hive endnu en pokal i hus.

Landspokalturnering en
I kvartfinalen vandt vi over Vejle med 4-0, på trods af at vi var på udebane. I semifanalen sendte vi så Brøndby ud efter en 4-1 sejr ude og et 6-4 nederlag på udebane. Det blev derfor til et samlet resultat på hele 8-7 i vores favour. I finalen skulle vi så møde FCK. Vi fik et spinkelt 1-0 nederlag på trods af, at vi styrede det meste af kampen.

I næste update kommer der en sammenligning af økonomien  og truppen som den er nu og som den var dengang jeg startede.

Tor1991
Gæst

« Svar #426: 06 Nov 2006, 16:25 »

Stadigvæk en god blog 5/5

Gode handler og tillykke med RL Thumbs Up Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #427: 06 Nov 2006, 16:49 »

Stadigvæk en god blog 5/5

Gode handler og tillykke med RL Thumbs Up Thumbs Up

Tak Smiley Jeg er også selv meget tilfreds med Royal Leaguesejren.

F.C.K.
Gæst

« Svar #428: 06 Nov 2006, 17:08 »

Heej kanon godt MisterFCK.. Må jeg få lov til at se hall of  fame i danmark ?

MisterFCK
Gæst

« Svar #429: 06 Nov 2006, 17:20 »

Heej kanon godt MisterFCK.. Må jeg få lov til at se hall of  fame i danmark ?

Det må du godt men det kommer ikke lige nu da spillet ikke er åbent lige nu Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #430: 08 Nov 2006, 16:16 »

Her kommer der lidt mere om truppen og økonomien. Der vil bla. komme SS af hele truppen. Jeg må dog indrømme at det bliver umuligt at lave en sammenligning af truppen som den er nu og som den var da jeg overtog klubben i 2005. Jeg kunne ikke frembringe SS's af alle spillerne fra 2005. Beklager.

1. Holdstruppen - 1. Juli 2010

Mikkel Drexel
Jesper Sørensen
Jan Koprivec

Cheikh Sarr
Raul Bravo
Nikolai Høgh
Anders Bjerring Qvist
Jean-Alain Boumsong
Raul Albiol
Oscar Minambres

Martin Spelmann
Tobias Linderoth
Mohamed Zidan
Andreas Laudrup
Gonzalo Castro
Chinedu Ogbuke
Magne Hoseth

Bjarne K. Ingebretsen
Jemal Johnson
Morten Skoubo
Morten Nordstrand
Chris Jensen
Neil Mellor

Økonomien

Her kommer så lidt om den nuværende økonomi. Efter salgene af ikke mindst Cardenas og Tiberkanine har skubbet økonomien ekstremt meget i vejret og der ligger nu omkring DKK 157.000.000 i klubkassen. Jeg har ca. DKK 100.000.000 af pengene til inkøb og jeg forventer da også at bruge lidt penge på et par spillere mere. Der ser også rigtig godt ud med hensyn til lønnen. Jeg har ialt DKK 2,2Mio p/u til lønningerne og kun DKK 1,5Mio er netop i brug så der ser alt i alt rigtig godt ud.

MisterFCK
Gæst

« Svar #431: 10 Nov 2006, 22:58 »

Hej folkens

Jeg må desværre meddele at jeg endnu engang stopper denne blog for en stund. Jeg har simpelthen ikke lysten til dette spil lige nu men har dog stadigvæk lyst tl at skrive blogs. Derfor vil jeg måske lave en blog omkring et andet hold, ved ikke helt hvem endnu. Det bliver dog stadig i 06'eren da jeg ikke har FM07. Men jeg håber da i vil følge med.

Tor1991
Gæst

« Svar #432: 10 Nov 2006, 23:10 »

ærgeligt Shockeret Skuffet

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #433: 11 Nov 2006, 14:54 »

det er en syg blog, andet er der ik at sige . Bare ærgeligt med pause igen, men så ma vi jo bare læse den næste blog du starter

MisterFCK
Gæst

« Svar #434: 13 Nov 2006, 17:02 »

Jeg vil lige sige at jeg er meget dårlig til at bestemme mig. Så derfor ville det være meget klogt at holde øje med denne blog de næste par minutter Smiley

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 37 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010