|
Soccerpop
Gæst
|
|
Flot sejr over Lokomotiv. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Tak i tre der har skrevet  Jeg må sige, at jeg ikke var i tvivl om mitt valg da jeg fik tilbudet fra udinese. Jeg har jo efterhånden ført Lyngby godt op i dansktoppen og det ville da være ret dumt at skifte klub når jeg lige var kommet i CL.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Ja, jeg er enig med at det var det rigtige valg at blive i Lyngby
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Sejt! Før Lyngby langt, istedet for at skifte klub
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dusty78DK
|
|
Tja, prøv at blive sæson'en ud og så se om du har lyst til at atge andre steder hen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Jeg bliver selvfølgelg sæsonen ud og jeg regner heller ikke med at skifte lige efter sæsonen. Jeg føler at jeg har et eller andet bånd til klubben og jeg er bange for at et skifte kan ødelægge min spillelyst. Men nu må vi se hvad tiden bringer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Jeg vil lige sige at jeg overvejer at køre samme stil som i sidste update, da det er lidt lettere at skrive når jeg ikke behøver at skrive det med kampene. Jeg håber det er i orden. Jeg vil dog love at der stadigvæk kommer billeder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alfster
|
|
Har lige stukket dig karakteren 11. Du får 13 hvis du vinder CHL. Kanon historie og lækre spillere du har fået til lyngby. Er stadion blevet udbygget egentlig?  Håber du fortsætte for at føre lyngby frem til guld i europa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Har lige stukket dig karakteren 11. Du får 13 hvis du vinder CHL. Kanon historie og lækre spillere du har fået til lyngby. Er stadion blevet udbygget egentlig?  Håber du fortsætte for at føre lyngby frem til guld i europa. Tak  Men jeg tror ikke jeg vinder CL. Tak  Ja stadion er blevet udbygget en eller 2 gange. Det står i bloggen et sted  Vil jeg da prøve 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roxer
|
|
Hvornå kan vi vente en ny update ? Iøvrigt super fed blog og kanone resultater
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Den her blog styrer!! Lad os så se en update!  Grr ja! Eller noget...... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Nu har jeg valgt at skrive lidt mindre detaljret ligesom i sidste update og jeg er faktisk igang  Så der kan vel ikke gå så forfærdeligt lag tid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Undskyld at der ikke kom en update igår som lovet. Jeg havde simpelthen ikke tid alligevel. Nu har jeg dog fået skrevet den og kommer snart op på siden. Jeg skal bare lige have sat nogle billeder ind 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michaelk
|
|
oki det lyder jo bare perfekt. Det gør sgu ikke noget den update ikke lige kom igår, bare vi så for en super update nu.
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|