|
MisterFCK
Gæst
|
|
Et fantastisk stærkt resultat mod Chelsea. Pas på du ikke kommer til at presse dine spiller for meget i det tætte kampprogram.
Ja det ville jo være en god ide at lade være med at presse dem for meget. Desværre skiller jeg mig højst sansynligt af med en profil i januar-transfervinuet så det bliver endnu hårdere for reserverne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Hej Folkens
Jeg vil lige sige, at næste update tidligst vil komme i næste Weekend da jeg skal på lejrskole fra mandag til fredag. Håber i kan leve med det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Det kan jeg ikke leve med. Ej, det gas! 
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Det kan jeg ikke leve med. Ej, det gas!  Det håber jeg da du kan. Jeg tror ikke det falder i god jord hos Admin'sne hvis jeg får brugerne til at begå selvmord 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Så har jeg lige sat en afstemning op her inden jeg skal på lejrskole. Giv en stemme og så kommer jeg tilbage om en uge og ser på jeres svar. I må også gerne kommentere jeres valg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Mangler der ikke et 11 tal?
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Mangler der ikke et 11 tal?
Det er sku også rigtigt. Det vil jeg lige rette 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Hvem F*nden har stemt 00? 
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Hvem F*nden har stemt 03?  00* Det var mig selv. Jeg regner ikke med(håber ikke) at der er nogen der sætter så langt nede så der har jeg sat in egen stemme for ikke at påvirke resultatet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
00* Det var mig selv. Jeg regner ikke med(håber ikke) at der er nogen der sætter så langt nede så der har jeg sat in egen stemme for ikke at påvirke resultatet  Nå okay. 
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Vil lige sige at alle dem der ikke har stemt 13 er Crazy. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 25 Sep 2006, 19:52 af Soccerpop »
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Vil lige sige at alle dem der ikke har stemt 13 er Crazy.  JA!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Nu har jeg efterhånden været hjemme fra lejrskole i en uge, men stadigvæk ikke haft lysten til at skrive en update. Jeg har dog fået lysten tilbage nu. Derfor går jeg igang med en update og i kan regne med, at den bliver færdig inden for de næste par timer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|