Dusty78DK
|
|
Det var da godt du ikke gjorde det så  PS: Er der ikke en gammel fodbold spiller der hed Sergej Barbarez? Og hvis der var var han så meget god Hmmm ... var han ikke angriber i ... et eller andet sted i Tyskland, Leverkusen eller sådan noget?? Pas på med gamle offensive spillere! De har en tendens til at blive sløve og tunge i røven. Kast evt. screenshot, hvis hans evner ikke er "maskerede"
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Hmmm ... var han ikke angriber i ... et eller andet sted i Tyskland, Leverkusen eller sådan noget?? Pas på med gamle offensive spillere! De har en tendens til at blive sløve og tunge i røven.
Kast evt. screenshot, hvis hans evner ikke er "maskerede"
Jeg spørg kun fordi jeg lige har ansat ham som træner 
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Det var da godt du ikke gjorde det så  PS: Er der ikke en gammel fodbold spiller der hed Sergej Barbarez? Og hvis der var var han så meget god Sergej Babarez spiller skam stadigvæk (altså IRL) og er en udemærket fodboldspiller. Han spiller i HSV. (de vækker nok stadigvæk dårlige minder hos os to MisterFCK) han scorede i den sidste EM kvalifikation mod Danmark. (han spiller for Bosnien)
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Sergej Babarez spiller skam stadigvæk (altså IRL) og er en udemærket fodboldspiller. Han spiller i HSV. (de vækker nok stadigvæk dårlige minder hos os to MisterFCK) han scorede i den sidste EM kvalifikation mod Danmark. (han spiller for Bosnien)
tak for oplysningerne 
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Payberg og Laudrup ser virkelig lovende ud.  held og lykke med oktober. 
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Payberg og Laudrup ser virkelig lovende ud.  held og lykke med oktober.  Ja  Og iøvrigt regner jeg lige med at skrive om Agust før oktober 
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Jeg vil meget gerne have komentare omkring bloggen eller bare omkring spillet  OG i skal sige hvis i vil have SS af noget 
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Jævn start med en sejr og uafgjort. De nye spillere ser generelt godt ud, både indkøb og talenter, og Nik Besagno er selvfølgelig et gudekøb :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Hvordan må jeg ikke tale?  Her er ihvrt fald Chris Jensen 
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Du sagde jeg SKULLE bede om et SS
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Du sagde jeg SKULLE bede om et SS
Nej jeg sagde at hvis i VILLE have et SS af noget skulle i bare sige til 
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Som nogle jo sikkert ved holder denne blog pause et stykke tid. Det er fordi jeg er igang med en VM blog med Elfenbenskysten. Pausen kan dog godt blive længere da jeg er blevet træt af at spille med små hold. Derfor får i nok en blog om et storhold at se i de kommende uger:)
|
|
|
|
|
|
|
|
Bovski
|
|
synd at du holder pause med bloggen da det er en rigtig spændende blog.. du kunne jo evt. gøre lyngby til en storklub så var du ude over de problemer.. 
|
|
|
|
|
|
|
|