home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!  (Læst 98926 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
« Svar #165: 02 Jun 2006, 09:43 »

Maj 2008

6 af de sidste 8 kampe skal spilles i denne måned. Der er ikke nogen lettte kampe i så det bliver ikke let at holde førstepladsen men vi vil da prøve så meget vi kan. Vi skal også spille pokalfinalen mod Viborg så det bliver en spændende måned.
Bare rolig jeg har ikks spillet sæsonen færdig endnu jeg tror bare ikke at jeg kan vinde fordi resten af programmet ser meget svært ud. Skuffet
Hvis i kigger neden under finder i ud af hvorfor.

Kampe:
AGF VS Lyngby(SAS Ligaen)
Lyngby VS Viborg(spilles i parken)(Landspokalturnering en, Finale)
Lyngby VS AaB(SAS Ligaen)
Lyngby VS Esbjerg(SAS Ligaen)
Esbjerg VS Lyngby(SAS Ligaen)
Lyngby VS Brøndby(SAS Ligaen)

I må i øvrigt snart syntes at jeg er skør. Jeg har valgt at ændre lidt i kampene igen men jeg lover at det bliver sidste gang Thumbs Up(tror jeg)

Idag har Arsenal vundet Premie League for andet år i træk. Overraskende nok er det West ham der er blevet nr. 2. Her er ikke et SS af toppen(ligaen er ikke spillet færdigt):

AGF(7) VS Lyngby(1) - SAS Ligaen

Optakt:
Dette er en kamp vi skal vinde. Det er nok den letteste modstander vi har i denne måned så derfor er det meget vigtigt at få points med hjem idag. Desværre er Nordstrand stadigvæk skadet og det samme gælder Beckmann. Heldigvis er Chris Jensen blevet klar til dagens kamp.

Skader og Karentæner:
M. Nordstrand(skadet)
M. Christiansen(skadet)
M. Beckmann(skadet)

Opstilling:

K. Drejs

D. Gotovac         M. Madsen          M. Petersen          B. Özcan

T. Jensen
G. Marcher                                                             O. Ajilore
S. A. Cárdenas

K. Aabech          C. Jensen

Bænk:
M. Drexel
M. Juul Hansen
T. Grahn
J. M. Kristensen

AGF 4-0 Lyngby
1-0 M. D. Rasmussen(30)
2-0 C. George(64)
3-0 M. D. Rasmussen(67)
K. Aabech er skadet(70)
4-0 C. George(76)
Tilskuere: 11953
MOM: Morten Bertolt - AGF(19)

Skandaløst!!! Hvordan kan vi taber 4-0! Til AGF! Det er alt for dårligt. Jeg kan ikke være andet en utilfreds med dages resultat. Efter dette resultat er det svært at se hvordan vi skal klare os igennem resten af måneden. Vi er blevet overhalet af FCK i ligaen men på grund af at brøndby tabte sin kamp ligger vi nr. 2.

Bertolt var den bedste spiller idag

Real Madrid har idag vundet La Liga. Læg mærke til hvor de andre storhold ligger.

Lyngby VS Viborg - Landspokalturnering en, Finale

Optakt:
Der er lagt op til et brag af en kamp i Parken. Jeg er i den første finale i min tid som Lyngby træner og glæder mig nadturligvis. Vi kan sagtens vinde over Viborg men så skal spillerne også spille op til deres bedste. Hvis vi vinder er det den tredje gang i klubbens historie og første gang siden 1990. Men lad os komme igang.

Skader og Karentæner:
M. Nordstrand(skadet)
M. Christiansen(skadet)
M. Beckmann(skadet)
K. Aabech(skadet)

Opstilling:

K. Drejs

T. Jensen
G. Marcher                                                             O. Ajilore
S. A. Cárdenas

J. M. Kristensen          C. Jensen

Bænk:
M. Drexel
M. Juul Hansen
T. Grahn
T. Lindrup

Lyngby 2-1 Viborg
1-0 C. Jensen(2)
2-0 C. Jensen(9)
2-1 Jakob Glerup(16)
Dan Thomassen er udvist(90)
Tilskuere: 9071
MOM: John Alvbåge - Viborg(9)

WE ARE THE CHAMPIONS!!! WE ARE THE CHAMPIONS!!! WE ARE THE CHAMPIONS!!! Yes Lyngby Vinder pokalturneringen. VI vandt en overbevisende sejr og det var fuldtfortjent at vi vandt kampen. Nu er nederlaget til AGF glemt og der er stor glæde. Nu skal mig spillerne ud og feste hele natten da dette er en stor triumf for Lyngby. Det var fortjent at Alvbåge blev MOM for han havde mange gode redninger.

Denne flotte pokal kan Lyngby nu blære sig med at eje

Juventus har vundet UEFA CUppen med en sejr på 2-1 over Chelsea.

Nu har endnu et hold vundet deres liga. Der er tale om Bundesligaen. Og vinder holdet er HSV.

Lyngby(3) VS AaB(10) - SAS Ligaen

Optakt:
Holdet er ovenpå efter sejren i pokalturneringen. Vi har også gode changer for at vinde kampen men vi skal selvfølgelig spille godt og have heldet med os. Hvis vi vinder ligger vi á point med Brøndby på anden pladsen der har spillet en kamp mere og fører med 3 point. AaB ligger nr. 10 med 13 point ned til Randers understregen og 2 point til Esbjerg der er nr. 9.

Skader og Karentæner:
M. Nordstrand(skadet)
M. Christiansen(skadet)
M. Beckmann(skadet)
K. Aabech(skadet)
D. Gotovac(karentæne)

Opstilling:

K. Drejs

K. Kreinøe         M. Madsen          M. Petersen          B. Özcan

T. Jensen
G. Marcher                                                            O. Ajilore
S. A. Cárdenas

J. M. Kristensen          C. Jensen

Bænk:
M. Drexel
M. Juul Hansen
T. Grahn
T. Lindrup

Lyngby 0-1 AaB
0-1 Thomas Augustinussen(47)
K. Kreinøe er skadet(52)
TIlskuere: 758
MOM: Clarence Goodson - AaB(8)

Hvor er det bare ufortjent! ticked off ticked off Vi styrede det hele og spillede godt men vi havde ikke heldet med os! ticked off! Vi ligger dog stadigvæk nr. 3 med en kamp mindre end de fleste andre hold. AaB overhalede Esbjerg og ligger derfor nr. 9.

Goodson spillede solidt nede bagved

Endnu en liga er afgjort. Det er Juventus der har vundet Seria A.

Lyngby(3) VS Esbjerg(10) - SAS Ligaen

Optakt:
ØVØVØV! Vi har 7 skadede spillere op til kampen så opstillingen er ikke i nærheen af stærkeste. Vi håber dog stadigvæk at vi kan få points med hjem men nu må vi se.

Skader og Karentæner:
M. Nordstrand(skadet)
M. Christiansen(skadet)
M. Beckmann(skadet)
K. Drejs(skadet)
K. Kreinøe(skadet)
O. Ajilore(skadet)
M. J. Hansen(skadet)

Opstilling:

M. Drexel

T. Jensen
G. Marcher                                                               T. Lindrup
S. A. Cárdenas

C. Jensen          K. Aabech

Bænk:
J. Sørensen
U. Rooba
T. Grahn
J. M. Kristensen

Lyngby 0-1 Esbjerg
0-1 L. Kryger(8)
Mlungisi Gumbi brænder straffespark(64)
Tilskuere: 520
MOM: Jérôme Bigard - Esbjerg(8)

Det er som om spillerne ikke gider at spille i SAS Ligaen! De spiller i hvert fald ikke sådan. VI kunne sagtens have vundet fordi Esbjerg ikke spillede så godt men det er umugligt når vi selv spillere værre. Nå men det var fortjent at de vandt og jeg tror vi er ude af mesterskabskampen efter denne kamp.

Bigard blev kampens bedste spiller efter en god insats

Finalen i Champions League blev spillet mellem Arsenal og Manchester United. Kampen endte 1-1 i den ordinære spilletid men manchester vandt 4-2 på straffespark.

Samtidig er det blevet en kendsgerning at Randers er rykket ned i 1. divisionen

Esbjerg(8) VS Lyngby(3) - SAS Ligaen

Optakt:
Endnu engang skal vi spille mod Esbjerg og vi står ikke bedre rustet end i sidste kamp. Tværtimod. Thomas Lindrup er tilføjet på listen over skadede spillere og jeg må synke så dybt og bruge Jeppe Lynge Larsen. Og det gør det heller ikke lettere at vi nu skal spille på udebane. Nå men spillerne skal gøre det så godt de kan så er jeg tilfreds(hvis de altså vinder Opstemt).

Skader og Karentæner:
M. Nordstrand(skadet)
M. Christiansen(skadet)
M. Beckmann(tvivlsomt skadet)
K. Drejs(skadet)
K. Kreinøe(skadet)
O. Ajilore(skadet)
M. J. Hansen(skadet)
T. Lindrup(skadet)

Opstilling:

M. Drexel

T. Jensen
G. Marcher                                                             J. L. Larsen
S. A. Cárdenas

Bænk:
J. Sørensen
U. Rooba
T. Grahn
J. M. Kristensen

Esbjerg 2-1 Lyngby
1-0 M. Gumbi(10)
2-0 L. Kryger(45)
2-1 C. Jensen(90)
Tilskuere: 7123
MOM: Mlungisi Gumbi - Esbjerg(9)

Vi spillede bedre i denne kamp men bare ikke godt nok. Vi er dog heldig stadig at holde 3. pladsen da både Viborg(4) og FC Nordsjælland(5). Med 3 kampe igen FCK skal bare have 5 point i de sidste 3 kampe for at vinde mesterskabet. Hvis brøndby ikke vinder alle deres behøver FCK dog ikke så mangepoints. Hvis vi er heldige kan vi stadigvæk godt nå en andenplads men så skal Brøndby(2) også spille rigtig dårligt i deres sidste kampe.

Gumbi spillede godt idag og scorede et mål

I IRL har Chelsea lige købt et ungt talent ved navn Ben Sahar. Da jeg fandt ud af det søgte jeg på ham i FM og han så god og billig ud og fra den 1. juli 2008 hedder hans hjemmebane Lyngby Stadion. Den Isrealske Boksspiller er købt i Hspoel Tel-Aviv for sølle DKK 750.000. Han skal ind og kæmpe om pladsen ved siden af Nordstrand men da han kun er 19 år starter han som reserve.
I får selvfølgelig et SS når han kommer.

Lyngby(3) Vs Brøndby(2) - SAS Ligaen

Optakt:
Så er det blevet tid til månedens sidste kamp.
Denne kamp er måske månedens sværeste kamp. Vi har tabte stortset alt i denne måned og derfor forventer jeg et nederlag(jeg har ikke så meget optimisme tilbage Opstemt). Vi har til gændgæld fået Mikkel Beckmann og Kristoffer Kreinøe tilbage fra skader hvilket er to vigtige spillere. Vi har dog stadigvæk en del skader bla. vores angriber Nordstrand.

Skader og Karentæner:
M. Nordstrand(skadet)
M. Christiansen(skadet)
K. Drejs(skadet)
O. Ajilore(skadet)
M. J. Hansen(skadet)
T. Lindrup(tvivlsomt skadet)

Opstilling:

M. Drexel

T. Jensen
G. Marcher                                                             M. Beckmann
S. A. Cárdenas

Bænk:
J. Sørensen
K. Kreinøe
T. Grahn
J. M. Kristensen

Lyngby 4-3 Brøndby
1-0 S. A. Cárdenas(17)
1-1 L. Cieslewicz(21)
1-2 J. Elmander(24)
2-2 S. A. Cárdenas(34)
3-2 K. Aabech(35)
4-2 S. A. Cárdenas(str 55)
4-3 M. Retov(82)
Tilskuere: 10042
MOM: Sherman A. Cárdenas - Lyngby(10)

WHAT THE F..K!!! Hvordan kan jeg spille så ringe mod hold som AGF og så besejre Brøndby sikkert. Jeg forstår ikke FM mere. Men det er jo lige meget for jeg vandt. Eller holdet vandt. Med to point tilbage ligger vi nr. 3 med 1 point ned til 4. pladsen(FCN) og 3 point til andenpladsen(brøndby). FCK er blvet kåret til mestre da de har hele 8 point ned til brøndby. I de to sidste kampe vil jeg kæmpe for at holde på UEFA Cup-pladsen og måske snuppe anden pladsen fra Brøndby.

Resterende kampe hos 2.- 3.- og 4. pladsen ses herunder.

Brøndby(2)
Frem(hjemme)
Viborg(ude)

Lyngby(3)
OB(ude)
FC København(hjemme)

FC Nordsjælland(4)
Randers FC(hjemme)
AaB(hjemme)

Jeg vil mene vores program er sværest så det bliver sværet at holde pladsen men jeg tror vi gør det.

Cárdenas var fantastisk idag

Maj er Slut!

Kampe:
AGF 4-0 Lyngby(SAS Ligaen)
Lyngby 2-1 Viborg(Landspokalturnering, Finale(neutral bane))
Lyngby 0-1 AaB
Lyngby 0-1 Esbjerg
Esbjerg 2-1 Lyngby
Lyngby 4-2 Brøndby

Økonomi:
Balance: DKK 73,31Mio
Overskud/underskud: DKK 579.000
Sæsonbudget: 3.309.152
Resterende Budget: DKK 28.549.152

Topscorerliste:
S. A. Cárdenas - 3 mål
C. Jensen - 2 mål
K. Aabech - 1 mål

Her er et SS af ligaen hvor der mangler to kampe.

Det har været en dårlig måned pånær sejren i pokalturneringen og sejren over Brøndby. Jeg satser på at de sidste kampe bliver bedre.

United-styrer
Gæst

« Svar #166: 02 Jun 2006, 10:04 »

Tillykke med pokalturneringen. Bortset fra det et forfærdeligt kollaps, et skoleeksempel i gummiben ;-), men typisk at man så lige vinder den sværeste kamp, og det var jo fint. Andenpladsen er stadig inden for rækkevidde Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #167: 02 Jun 2006, 11:46 »

Tillykke med pokalturneringen. Bortset fra det et forfærdeligt kollaps, et skoleeksempel i gummiben ;-), men typisk at man så lige vinder den sværeste kamp, og det var jo fint. Andenpladsen er stadig inden for rækkevidde Smiley

Tak

Ligaen er gået skod så det er rent held at vi stadig ligger i toppen.

Jeg tror ikke vi kommer op på andenpladsen men vi prøver da

MisterFCK
Gæst

« Svar #168: 02 Jun 2006, 14:01 »

Der kommer ikke flere updates i weekenden og nok heller ikke mandag da jeg er på fodboldtur Smiley

Men i er meget velkomne(I SKAL ticked off Opstemt) til at skrive en kommentar Thumbs Up

Soccerpop
Gæst

« Svar #169: 02 Jun 2006, 15:55 »

Rimelig mërkeligt at du vinder over Bröndby,
og taber 4-0 til AGF,
men alt i alt var det en rimelig skod mäned. Peace (Bortset fra at du vandt Pokal turneringen)

MisterFCK
Gæst

« Svar #170: 05 Jun 2006, 17:48 »

Jeg håber ikke det vil skuffe jer læsere for meget og jeg håber i kan forstå min beslutning. Jeg har lidt mistet lysten til at spille dette spil så jeg overveje at stoppe spillet og bloggen. Men hvis jeg får lyst til at spille på dette spil igen vil jeg da skrive her igen, dog ikke så detaljeret som jeg ahr gjort indtil videre. Men jeg håber somsagt at i forstår min beslutning og ikke bliver alt for skuffede. Det nye spil jeg selvfølgelig starter kommer der højst sansynligt en blog om. Der vil jeg til forskel for denne sætte et mål som jeg skal forsøge at klare og så vil layoten bliver anderledes. Denne update der er igeng nu bliver dog heller ikke så detaljeret men  men i sakl ikke snydes på slutningen af ligaen så her kommer den.

Juni 2008

I Juni skal ligaen afgøres og det skal spilles to kampe. Vi skal spille 2 svære kampe og det bliver ikke let at holde 3. pladsen.

Kampe:
OB VS Lyngby(SAS Ligaen)
Lyngby VS FC København(SAS Ligaen)

OB 1-0 Lyngby
1-0 Morten Fevang(46)
M. Petersen er udvist(84)
Tilskuere: 8423
MOM: Morten Fevang - OB(8)

Skidt at vi tabte da vi styrede det meste af kampen og vi spillede også fint. Vi skabte desværre ikke nok changer men alligevel burde angriberne kunne udnytte at par af changerne bedre. Da FCN vandt ligger vi nu nr. 4.

Lyngby 0-1 FC København
Jesper Mikkelsen er skadet(30)
Jeppe Brandrup er skadet(37)

0-1 Álvaro Santos(79)
Tilskuere: 10324
MOM: Jukka Santala - FC København(8)

Vi spiller dårligere end  man overhovedet kan forstille sig. Efter kampen havde esbjerg også lyste til at overhæle os i ligaen og det giver vi med vores dårlige indsats dem også lov til. Derfor ender vi på en skuffende 5 plads. Alligevel bliver det til UEFA cup-bold til næste sæson på grund af sejren i pokalturneringen.

Kampe:
OB 1-0 Lyngby(SAS Ligaen)
Lyngby 0-1 FC København(SAS Ligaen)

Økonomi:
Balance: DKK 73,31Mio
Overskud/underskud: DKK 579.000
Sæsonbudget: 3.309.152
Resterende Budget: DKK 28.549.152

Topscorerliste:
-

Her er et SS af SAS Ligaen efter den skuffende slutning:

SKidt slutning på et ellers godt år. Når der engang kommer mere fra denne blog er jeg sikker på at der kommer bedre resultater.

Som jeg sagde i starten af denne update har jeg valgt at stoppe bloggen midlertidigt. Jeg regner dog med at få en ny en op engang idag. Det var alt for denne gang.

United-styrer
Gæst

« Svar #171: 05 Jun 2006, 18:22 »

Surt, men jeg håber da, du beslutter dig for at fortsætte på et tidspunkt Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #172: 06 Jun 2006, 14:48 »

Surt, men jeg håber da, du beslutter dig for at fortsætte på et tidspunkt Thumbs Up

det gør jeg nok også men lige nu lyster jeg ikke at spille videre

MisterFCK
Gæst

« Svar #173: 06 Jun 2006, 21:38 »

Jeg kan altså ikke holde mig fra bloggen så nu er jeg tilbage. Der kommer update i morgen hvis jeg har tid. Smiley Opstemt crazy

BasIth
Gæst

« Svar #174: 06 Jun 2006, 22:23 »

Jeg kan altså ikke holde mig fra bloggen så nu er jeg tilbage. Der kommer update i morgen hvis jeg har tid. Smiley Opstemt crazy

Vi vidste det vi vidste det Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #175: 07 Jun 2006, 00:01 »

Hey, fik slet ikke sagt tillykke med pokalen!

Skidt med mesterskabet, du får en chance mere i den kommende sæson.  Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #176: 07 Jun 2006, 12:55 »

Hey, fik slet ikke sagt tillykke med pokalen!

Skidt med mesterskabet, du får en chance mere i den kommende sæson. Smiley

Tak Wink

Ja det gør jeg. Og nu får jeg jo besagno så jeg håber det vi gå bedre.

Soccerpop
Gæst

« Svar #177: 07 Jun 2006, 13:06 »

var lige ved at smadre min computer, løbe ud på vejen og skrige. Græder Græder Græder ticked off ticked off ticked off ticked off Græder Græder Græder Græder ticked off ticked off ticked off Græder
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEJ
da jeg læste at du ikke ville skrive videre, Sur
men gud findes åbenbart, så han hjalp dig til at åbne dine øjne og se hvilken genial blog du har lavet. Smiley
TAK GUD TAK Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #178: 07 Jun 2006, 13:09 »

LYNGBY PÅ DÅSE!
VI VIL HA' LYNGBY PÅ DÅSE
LYNGBY PÅ DÅÅÅÅÅÅSE,
VI VIL HA' LYNGBY PÅ DÅSE

- sorry, jeg varmer op til en ny sæson.

funny  funny  funny  funny  funny  funny  funny  funny

MisterFCK
Gæst

« Svar #179: 07 Jun 2006, 13:18 »

var lige ved at smadre min computer, løbe ud på vejen og skrige. Græder Græder Græder ticked off ticked off ticked off ticked off Græder Græder Græder Græder ticked off ticked off ticked off Græder
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEJ
da jeg læste at du ikke ville skrive videre, Sur
men gud findes åbenbart, så han hjalp dig til at åbne dine øjne og se hvilken genial blog du har lavet. Smiley
TAK GUD TAK Smiley

Det var da godt du ikke gjorde det så Smiley

PS: Er der ikke en gammel fodbold spiller der hed Sergej Barbarez? Og hvis der var var han så meget god

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 37 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010